Stránka 1 z 22

---

Napsal: čtv 12.09.2019 18:40
od cheater
-

Re: E65-760i

Napsal: čtv 12.09.2019 19:36
od zzeli
Muj nazor je ten, ze sem muze napsat kdo chce co chce, ale dokud to nevyzkousis osobne, tak nebudes vedet nic. Kazdej to bere jinak, nehlede na to, ze malo lidi muze vubec srovnavat z vlastnich zkusenosti. Takze se to brzo zvrhne v to, kdo si co "mysli". Zaver...jdi si to sam projet a uvidis hned jestli to za to stoji nebo ne :)

Re: E65-760i

Napsal: čtv 12.09.2019 20:01
od Michal595
Suhlasim s nazorom ze si to treba vyskusat lebo kazdeho hodnotenie je dost subjektivne...
Podla mna zakladna otazka ci nad tym uvazovat je ci by si uvazoval montaz lpg alebo nie, ak najazdis rocne vela a nie si z nejakeho dovodu odporcom lpg bude asi rozumensjia volba 750 + lpg...ak ale nechcem lpg tak rozdiel v spotrebe 750vs760 nebude nic zasadne...
Ja najazdim malo preto som nakoniec siel do 760 aj ked som povodne hladal 750 ale prisla ponuka od Snejka tak som to prehodnotil...
Mam doma e70 4,8 uz tri roky, s autom som spokojny a nechavam si ho dalej, tam mam lpg takze niekde aj setrim, aktualne ho pouziva manzelka a cez vikendy na motanie aj ja...s v12 som nemal ziadnu skusenost, tak som si povedal ze to vyskusam a je to to rozdiel...ten motor ma taky iny charakter, motor nevies ze ide, sem tam sa ozve “vysavac” ...ale hovorim treba si to vyskusat...
Pokial ide o servis tak zatial mam auto kratko, co som riesil boli predne brzdy, daval som komplet origo, cena samozrejme vyssia ako by bolo na 750 kde by sa dalo kupit aj ine ako origo, sviecky cievky jasne zase viac o 4ks oproti v8, menil som repasnuty L7 coz by stalo rovnako, riesil som klimu(bola nejaka trubka prdnuta) cize to by bolo to iste...potom som platil za veci som si vymyslal uz....
Pokial ide o spotrebu tak mimo mesto je to super, tento rok chorvatsko 1500km a priemerka 11.7 litra a to som nesiel nejako ekonstylom:)tomu motoru je vcelku u prdele ci ides 100 alebo 160 je tam rozdiel mozno 1-2 litre, v meste je to uz horsie ale stale menej jak napr v e70....dlhodobu spotrebu som minule pozeral co moze byt tak pol na pol a mam tam 14litrov...
Auto pouzivam uplne ako daily car, cize behanie do prace par km, dovolenky vylety....za mna je to super, ta v12 k tej sedme perfektne sedi, urcte je super aj v8 ta tomu mozno doda taky “sportovejsi” pocit alebo ako to povedat, ta v12 neposobi tak “sportovo” lebo to tak nejako nevnimas...
Takze ked zhrniem ked zrovna auto nieco na mna nepinda a nechce nieco a neviem co tak je to vazne super vozenie neviem este uplne co bude nastupca ked si poviem ze chcem nieco novsie uz, keby som ale najazdil rocne viacej tak zostanem u 750 a dam tam plyn...

Re: E65-760i

Napsal: čtv 12.09.2019 20:08
od Arnie_one
Uz se tesim az te 760 prestane bavit a s cernym lemovanim oken a černou maskou, to zaparkuju u sebe v garáži ::):):):):) bez cirkusáckýho chromu.
A ty sračky o spotřebě mě baví číst :) prostě Čech si musí vybírat auto dle 2.0 TDi a pak koupí 7er :D :D :D :D
My tu Evropu nikdy nedoženeme :) jsme prostě chujové.

Re: E65-760i

Napsal: čtv 12.09.2019 20:12
od JaraX
chce to oboje vyzkoušet a udělat si sám obrázek

- 750 je hrubší, ostřejší, sportovnější, ten motor je odspoda uplně zlej proti 760, která je odspodu elektromotor,
- 750 je i sportovnější podvozkově, ten rozdíl ve váze na přední nápravě je strašně znát v zatáčkách, kdy to té 760 strašně táhne předek ven
- prostě 750 je takové zlé, ostré sportovní BMW, 760i je zase pravá limuzína, je to prostě víc ten rolls royce, od spodu elektromotoru, při kickdownu je to zase ten ostrej lambozvuk,
- 750i umí LPG, obrovský plus, prostě sedneš a jezdíš, na pizzu do Itošky, na výlet do Madarska, prostě jezdíš za pár kč a jezdíš všude,
- 760i má dražší brzdy, ale na oba modely se dají koupit brzdy v náhradě, nejen na 750i, ale je to blbost, jediná jistota kvality jsou origo brzdy,
- přetěsnění motoru na 760 stojí taky víc, svíčky stojí víc né kvuli tomu že jsou 4 navíc, ale že musí dolů celé sání a tak je to několik hodin práce navíc. no a samozřejmě největší strašáci jsou vstřiky a čerpadla, vstřik jde koupit tuším kolem 4k, ale je jich 12, to máš 48k za vstřiky a čerpadla v náhradě stojí asi 60-70k, takže prostě jen udělat vstřikování je přes kilo, takže se to většinou nějak látá, ono samozřejmě to vydrží mooooc, třeba tak 350k ty vstřiky daj, ale taky mužeš vzít špatnej benzín a je to KO, ale proti přimovstřiku N53-N55 se to tak nesere.

moje shrnutí (krom toho že se tím máš projet)
je že pokud bych si kupoval jen jednu sedmu, koupím si 750i, pokud bych si mohl koupit dvě, koupím si na daily 750 a na víkend 760.

Re: E65-760i

Napsal: čtv 12.09.2019 20:19
od horan
Arnie ty myslíš, že mimo ČR spotřebu neřeší? Mě se v A pořád někdo ptá co to žere, kolik je pojistka, servis....... Troufnu si tvrdit, že to tam řeší víc než v ČR. ;)

Re: E65-760i

Napsal: čtv 12.09.2019 20:32
od Arnie_one
horan: Jasně, že to řeší víc, taky toho platí více než my. čím starší, tím dražší. Myslím, že tenhle model z DE, kdyby byl u nás, půlka lidí chodí pěšky.
Hlavně to spíš bylo řečnický, tyhle auta nedostávají co mají a potom je to smutnej pohled.
Koupil jsem nyní diesela, nikdy jsem ho nechtěl, ale měním olej a palivák po 10, beru jen vervu a jezdím jen +200km denně a vždy nechám vydýchat a prvních 20km jedu, jak posranej a nejdu přes 1500ot. Do obchodu je mě milejší tahat 4,8 X5 než nastartovat naftu, ale to je mentalita.
A teď přemýšlím, že dám E53 k vánocům celolak :) Protože jsem hodil na F10 nano a vypadá to pardáně .... no jo já prostě po někom, jako jsem já auto nekoupím :)

\tak čekám na Michala, až dá co má 760 a já ji od něho koupím, jako vejkendovku :ú

Re: E65-760i

Napsal: čtv 12.09.2019 20:36
od JaraX
Arnie_one píše: beru jen vervu a jezdím jen +200km denně a vždy nechám vydýchat a prvních 20km jedu, jak posranej a nejdu přes 1500ot.
a k čemu to je dobrý když se to stejně zadře na klice nebo se vydře čerpadlo?

Re: E65-760i

Napsal: čtv 12.09.2019 20:38
od cheater
-

Re: E65-760i

Napsal: čtv 12.09.2019 20:40
od Arnie_one
No vidíš a já ti odpovím, tvou odpovědí. To máš tak, když vezmeš 10kg kýbl a šnůru co unese jen 10kg :)......................
Jaraxi moc dobře víš, že to je leoterie, ale pořád auto o který se někdo stará na tom bude lépe, než vybydlenej vrak, já ještě 80km a prodávám, co ti na to mám říct, služebák...ale pečuju o to pořád stejně a když to přijde, tak to prostě vyměním, ale kdybych to nechtěl dělat, budu si chváli O2 1,6MPi v plynu.

cheater: tvl víš jak jsem psal o kozaté blondýnce, tak tu do toho netahej, se domluv z Michalem nebo Piváskem a jestli tě 200 nevytrhne, tak kua co řešíš... ?
Jestli Michael bude prodávat, vážně na tu 760 stojím v řadě, protože to co má on je super, hlavně tím co píšu žádný cingrlátka, ala chrom Audi program.

Re: E65-760i

Napsal: čtv 12.09.2019 20:43
od Michal595
Tak myslim ze ked si v pohode nasypat do toho 100-200k nemalo by nic zaskocit zasadne..suhlasim ze najvacsi problem je kto sa v tom bude “hrabat” ale to plati rovnako aj pri 750 takze to si moc nevyberies no...
Arnie vikendovka bude neboj nic:))

Re: E65-760i

Napsal: čtv 12.09.2019 22:32
od cheater
-

Re: E65-760i

Napsal: pát 13.09.2019 06:12
od JaraX
dyt to dělaj ty stejny lidi, ten problem je uplně ten stejnej

Re: E65-760i

Napsal: pát 13.09.2019 07:49
od Arnie_one
cheater: jj máš pravdu servis těhle aut, je to nejhorší co může být, měsíce čekaní a neježdění a někoho sehnat, je dneska nereálný. Takže si držím pěsti, že s 4,8 se nikdy nic zásadního nestane a ropu udělá doufám kde kdo.

Re: E65-760i

Napsal: pát 13.09.2019 07:49
od JaraX
:lol: :lol: :lol:

Re: E65-760i

Napsal: pát 13.09.2019 08:29
od Arnie_one
Jarax a ty někomu děláš do druhýho dne ? Nebo bereš nový lidi ?

Re: E65-760i

Napsal: pát 13.09.2019 09:18
od JaraX
to byla reakce na tu ropu, tu ti musí dělat stejně zkušenej člověk jako třeba N62 nebo N73, jenže ten ti pomůže jen trochu, protože se to stejně posere, a to prostě víš a jen čekáš.
nový lidi zatím neberu a ano dělám do druhyho dne.

Re: E65-760i

Napsal: pát 13.09.2019 11:31
od Filozof
kolik stojí BRZDY origo na 760i vs 750i ?

Motor GO jako v 750ce se řešit nemusí ? (+60K)
Vstřiky cca -100k
Olej v automatu cca -12K
Olej v motoru 3-4K
... nějaký základní servis tedy cca 50k po koupi a 100k bokem případně na vstřiky atd.?

Jaraxi jak by zněl V12 s klapkou ? Dělali jste na V12 klapku ? Docela by mě to zajímalo ten zvuk. U V8 je to fakt pěkný.

Cheater ty máš V8 v 5er přeci přesto hledáš 7mu ? 5er tě neoslovilo byť s V8...

Re: E65-760i

Napsal: pát 13.09.2019 12:26
od matiz
Jake zase vstriky cca 100k ??? Kde???

Jeden vstik 4400 + 300tesneni, to je cca 56400kc + cerpadylko je dalsich 59k/ks, jsou tam dve takze kdyz to na nej prijde je to JEN a POUZE za vstriky a cerpadla 175000kc za material bez prace. A to jsou jen vstriky a vysokotlak.

Re: E65-760i

Napsal: pát 13.09.2019 12:43
od PetoK
JJ, a dalsich 9 z10 ludi na to hned zabudne, ked zisti ze to nejde prerobit na ten smrad... :lol: :lol: :lol:

Uz som tu mal pripad, ze pan to kupil, na druhy den sa zobudil z LPG, a na treti den to hned predaval... :lol: :lol: :lol: