Stránka 1 z 5
Výpadek 4x4, automat KO
Napsal: úte 20.08.2019 22:25
od abcent500
Před 3 týdny cesta ze Slovinska, slejvák jako kráva, za jízdy vyskočilo výpadek 4x4 a dsc. Doma vše smazáno, jelo se dál. Asi zkrat kdo ví. Dnes po cestě z práce před křižovatkou rychloměr na 0, na to 4x4 defekt, DTC, baterie, nefunkční hlídání tlaku pneu, řadička cvakala jak morzeovka, ozvalo z venku vrzání či skřípání. Zhasnu, nastartuju a jedu dál. Po cestě k baráku ještě 4x to samé, zhasne monitor, řadička rychle cvaká, z venku se ozve vrzání a cvakání, vyskočí na mě 4x4 defekt a ozubené kolečko Getriebe defekt. Už to stojí v garáži. Carly píše:
004660 - SUPPLY VOLTAGE
004A67 - POWER MANAGEMENT BOARD NETWORK (LAYER PMBN)
003F62 - ROAD SPEED SIGNAL VIA CAN
004BE2 - EMBASSY (GEARBX DATA, 0xBA)
004A56 - POWER MANAGEMENT BATERRY (LAYER PMBATT)
006E22 - Bez popisu, než bych to napsal bude ráno
005F2F -
005DD0 -
005F3A - DYNAMISCHE STABILITÄT KONTROLE/DSC
00CF2E - Transmission - INVALID DATA RECEIVED FROM AUTOMATIC STABILITY CONTROL 5/POSITION INFORMATION ABOUT LIN FROM THE CONTROL UNIT GWS
0051AA - TRANSMISSION - CAN POSITION INFO/SIGNAL FROM THE SWITCHING CENTER IS MISSING STEERING COLUMN/SIGNAL FROM GWS FLAWED
0050DC - TRANSMISSION - GEAR POSITION SENSOR/ DOUBLE FAULT LOCATION INFO CAN/SERIAL CAN
005014 - TRANSMISSION - BATTERY VOLTAGE/SUPPLY VOLTAGE/SUPPLY VOLTAGE TRANSMISSION CONTROL
0053FC - GETRIEBESTEUERUNG :KL30 SUPPLY VOLTAGE
0053FD - TRANSMISSION :KL30G SUPPLY VOLTAGE
0055C3 - TRANSMISSION - VGSG WHEEL NOTLAUFREGELUNG ACTIVATED. NO DXC TARGET TORQUE SETTING
00E09A - GEAR SWITCH - SIGNAL FROM INSTRUMENT CLUSTER LCD LUMINANCE PT-CAN/EMBASY SPEED
00A838 - GEAR SWITCH - SBC TEMPERATURE WARNING/LED DRIVING IMPLAUSIBLE/GAME PROTECTION LOCK ACTIVE
00A83C - GEAR SWITCH - PT-CAN CONNECTION DISTURBED CAN LINE NOT CONNECTED TO THE GWS/OVERLOAD/HALL SENSOR TECHNOLOGY: MULTIPLE ERRORS
009C6B - AIR CONDITIONING - SOLAR SENSOR RIGHT/HEATED STEERING WHEEL/MONITOR PRESSURE SENSOR SUPPLY/MONITOR AUC SUPPLY/HEATING/ADDITIONAL WATER PUMP
009C55 - AIR CONDITIONING - FRESH AIR DAMPED MOTOR/PTC HEATERS/FOGGING SENSOR
009C6C - SPRITZDÜSENHEIZUNG
00E714 - AIR CONDITIONING - EMBASY KCAN POWER MANAGEMENT BATTERY VOLTAGE 3BE A DALŠÍ....
00A0B1 - CAS :SG INPUT P N A0B1 (IMOBILIZER)
0093BD - GATEWAY :SERVOTRONIK: SPEED INVALID
Po vymazání všech chyb zůstávají tyto:
0053FC - TRANSMISSION :KL30 SUPPLY VOLTAGE
0053FD - TRANSMISSION :KL30g SUPPLY VOLTAGE
0055C3 - TRANSMISSION :VGSG-WHEEL-NOTLAUFREGELUNG ACTIVATED. NO DXC TARGET TORQUE SETTING.
Ve čtvrtek vezu do servisu, kdyby se někdo s něčím podobným setkal, sem s tím.
Díky
E61, 530xd, 173 kW, 2007
Re: Výpadek 4x4, diagnostika hlásí přes 20 chyb
Napsal: stř 21.08.2019 07:20
od JaraX
to vypadá že ti shnil kabel k VTG jak se rádo stává nebo bude něco vytopenýho.
samozřejmě po netu se blbě radí.
Re: Výpadek 4x4, diagnostika hlásí přes 20 chyb
Napsal: stř 21.08.2019 11:46
od abcent500
No jasne, ja jen jestli se s tim nekdo nesetkal. Napada me, ze by to mohl delat servomotor od VTG ale ze by pri odchodu rozhazel cele auto se mi zda hloupost. Nicmene zitra odpojim 4x4 z pojistek a zkusim dojet do servisu.
Re: Výpadek 4x4, diagnostika hlásí přes 20 chyb
Napsal: stř 28.08.2019 11:47
od abcent500
Takze je to prej prevodovka v hajzlu. Kdyz se ohreje, tak pada, radicka cvaka a ozyva se skripani. Diagnostika prej hlasi chyby v prevodovce ale neumi urcit o jakou jde. Prej mechatronik. VTG je prej v poradku. Ptal jsem se jestli si je 100% jistej a prej ze jo.
Re: Výpadek 4x4, diagnostika hlásí přes 20 chyb
Napsal: stř 28.08.2019 13:21
od abcent500
Bude pasovat stejna 6hp28x z 3er na moji 5er?
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Napsal: úte 03.09.2019 03:05
od kelnsi
Prosím co je VTG?
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Napsal: úte 03.09.2019 12:05
od inspi1981
Verteilergetriebe
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Napsal: úte 03.09.2019 16:10
od kelnsi
Aha a uvidím nějak ze spodu jako laik ten kabel k rozvodovce?
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Napsal: úte 03.09.2019 21:19
od Snejk
jo...
Re: Výpadek 4x4, diagnostika hlásí přes 20 chyb
Napsal: úte 03.09.2019 21:20
od Snejk
abcent500 píše:Bude pasovat stejna 6hp28x z 3er na moji 5er?
to nebude spatna prevodovka ale jen mechatronik (popr nekdo spatne namotoval pruchodku a posraly se kontakty..) ale pokud to ma jen tyhle elektricky chyby tak bych sel cestou jinyho mechatroniku
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Napsal: stř 04.09.2019 18:04
od abcent500
Uz se dava nova (jeta) prevodovka. Stejne to chtelo uz i nove lamely...
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Napsal: stř 11.09.2019 11:25
od abcent500
Auto uz jezdi, obcas vyskoci jeste 4x4 a chyba radicky. Prej ridici jednotka VTG nebo nejaky kontakt. Jeste se do toho objevila netesnost spoje mezi DPF a turbem, je to smrad na zvraceni. Uz s tim autem nemam naladu jezdit.
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Napsal: stř 11.09.2019 12:26
od Filozof
to jako neumí opravit nebo co ? Dej to do servisu at je to spravené. Měli by to udělat jak se patří a bude vše zase fungovat jak má.
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Napsal: stř 11.09.2019 13:18
od JaraX
abcent500 píše:Auto uz jezdi, obcas vyskoci jeste 4x4 a chyba radicky. Prej ridici jednotka VTG nebo nejaky kontakt. Jeste se do toho objevila netesnost spoje mezi DPF a turbem, je to smrad na zvraceni. Uz s tim autem nemam naladu jezdit.
tak skončí většina naftových e60, že lidem dojde trpělivost, pak většinou už bmw nechcou
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Napsal: stř 11.09.2019 22:25
od Giovany1971
JaraX píše:abcent500 píše:Auto uz jezdi, obcas vyskoci jeste 4x4 a chyba radicky. Prej ridici jednotka VTG nebo nejaky kontakt. Jeste se do toho objevila netesnost spoje mezi DPF a turbem, je to smrad na zvraceni. Uz s tim autem nemam naladu jezdit.
tak skončí většina naftových e60, že lidem dojde trpělivost, pak většinou už bmw nechcou
Nechápu co s tím ti lidi dělají.. naši 535d ..už táhne na 400.. vše je tam origo..turba ..trysky ..mechy.. Samo že posrane rozvody jsem musel..ale jinak .. jen menim oleje..filtry.. Ted praskla pastová priruba na hlave.. stracela se voda... Preventivně zhaviče,... jinak nám to auto delá jen radost...Ale nutno dodat.. má velkou péči.. kolem olejů..i paliva...spíše nadstandartní..od nás z baraku už nikdy nikam nepude..

Re: Výpadek 4x4, automat KO
Napsal: čtv 12.09.2019 10:14
od Filozof
Giovany1971 píše:JaraX píše:abcent500 píše:Auto uz jezdi, obcas vyskoci jeste 4x4 a chyba radicky. Prej ridici jednotka VTG nebo nejaky kontakt. Jeste se do toho objevila netesnost spoje mezi DPF a turbem, je to smrad na zvraceni. Uz s tim autem nemam naladu jezdit.
tak skončí většina naftových e60, že lidem dojde trpělivost, pak většinou už bmw nechcou
Nechápu co s tím ti lidi dělají.. naši 535d ..už táhne na 400.. vše je tam origo..turba ..trysky ..mechy.. Samo že posrane rozvody jsem musel..ale jinak .. jen menim oleje..filtry.. Ted praskla pastová priruba na hlave.. stracela se voda... Preventivně zhaviče,... jinak nám to auto delá jen radost...Ale nutno dodat.. má velkou péči.. kolem olejů..i paliva...spíše nadstandartní..od nás z baraku už nikdy nikam nepude..

No měchy jak kdo ale otec ( 530xd tour e61 )je měnil při 460-470tis km. ALe je to defakto pakatel a práce na hodinku v servisu ...s cigárem v hubě.
ALe je fakt když jsme se bavili co strká do servisu ročně tam 50k padne jak nic.
Takže pro běžného mladého kluka to opravdu není aby během 5let tam 200-250k nastrkal ...
A kdo dává 15-20k za servis bud jezdí velice málo nebo to šidí na nekvalitních dílech.
To už fakt raději 325-330i .... e90 která přinese větší požitek.
Proto bude v ČR jezdit 90procent vraků e60 /e61 ...ty lidi tomu nedají prostě servis.
A jen 5-10procent pěkných aut co si budou držet i cenu.
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Napsal: čtv 12.09.2019 23:23
od abcent500
A ja se zeptam, vam prijde normalni vyhazovat rocne 50k za servis? To si myslite je v poradku? Jen abych si povozil prdel v bavoraku? Nereknu za model, ktery si bude drzet cenu ale za hromadu zeleza, kterou pak za tech kuprikladu 5 let prodame (s najetymi 400tis km, nainvestovano 200k + cca 250k kupni cena) za 150k mi prijde absurdni. Jestli bude nekdy na konte par micu, tak jsi koupim nove bavo, povozim si tu prdel, zamachruju, prodam a nic me nebude srat nez cpat do hromadu srotu vydelane prachy, ktere bych radeji investoval do rodiny. Auto pujde co nejdriv pryc a zajdu pro novou Mazdu nebo Opla, auta o hovne to je jedno ale vim, ze s nim zajedu jen na garancku a jezdim a nic neresim. Jednou ta trpelivost proste cloveku dojde.
P.S. Ja jsem za 3,5 roku investoval uz skoro 170k a nejsem u konce. Koupil jsem zrejme asi kram od kretena, co na to auto sral.
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Napsal: pát 13.09.2019 09:32
od Pilifo
Podľa mňa dosť záleží aj od toho, koľko kilometrov najazdíš. Ak si napríklad najazdil 150k km, tak mi investícia 170k Kč do servisu príde ako relatívne dobrá.
Ak to ale bolo 50k km, tak je to už o dosť horšie...
Keď máš toho auta už plné zuby, tak mi najlepšie príde ho fakt predať a kúpiť si niečo civilnejšie, čo ťa nebude tak srať...
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Napsal: pát 13.09.2019 10:23
od JaraX
když narveš 170k do nějakého Mka, nebo třeba 6ky, tak tě to tak nesere, protože ti auto nabídne (samozřejmě za rozumné kilometry) něco navíc, ale proč prostě rvát peníze do pětky? která ti nic moc nenabídne a spoustu lidí to přestane bavit a hlavně je přestane bavit furt něco řešit,
Re: Výpadek 4x4, automat KO
Napsal: pát 13.09.2019 12:04
od Filozof
ne není to normální a máš pravdu že je to vyhazování peněz pokud to není královská 750 - 760i která aspon nabídne velkou výbavu super motor a super audio systém. Parádní podvozek pokud vše funguje.
Stím se musí souhlasit s jaraxem.
Když se kupuje BMW je nejlepší prostě po -FANDOVI co do toho strkal kvalitní díly a je to perfektně servisované nebo kousek co má málo najeto.
Proto se tu objevují lidé co kupují auta s 50-100k originálním nájezdem a ten servis je jinde jako u auta s 300-400+ nájezdem po několika majitelích co na servis kašlou ...
Pak si zoufalec koupí auto a vše se sype a sype a je něštastnej a prodá to jako kupu šrotu ... většina 5er e60 / e61 v čr.
Proto pak najít krásnej kus např 530i e60 /e61 je radost a auto jezdí a občas něco chce ale jezdí napříkladl s 20-25k servisem což je parádní.
Jinak abychom si ujasnili i obyč oktávka má servis třeba za 15k ročně. Jen oleje a filtry a nějaká kapalina s pneu nějaké čepy či ramena a jsme na 15k.
Takže jo koupit auto za 500-800k je řešení ale pokud někdo veme auto za 150k a nasype dalších 200k do servisu za 5-6let má auto 350k nasypáno a je z toho větší radost jak z auta za 500-800k kde i pojistka stojí 20k ročně. Takže za 5let nasype pojištovnám 100k navíc. Ztráta ceny vozu je po 5letech vysoká ... takže dalších 300k ztráta plus 100k pojistka a jsme na 400k.
BMW tedy kupovat jedině v TOP stavu od čitelného majitele. A je fakt jedno zda stojí 100k nebo 200k prostě dobrý stav je základ.
Servis předčí cenu auta většinou do 3-4let v této cenové kategorii pokud se stím jezdí denně a furt.