Stránka 1 z 2

Navrat na klub

Napsal: pon 12.08.2019 15:54
od Marrtin
Zdravim,

par let to sice trvalo, ale konecne mam duvod se vratit na klub…
BMW e46 M3 Facelift, Manual, CSL Kola 235/265, vetsi CSL brzdy, jinak vse serie, z vybavy chybi jen destovy sensor, nataceci svetla a alarm, jinak ma vse

Re: Navrat na klub

Napsal: pon 12.08.2019 21:31
od Marrtin
Pridal bych fotku, ale nevim jak

Re: Navrat na klub

Napsal: sob 15.02.2020 18:56
od stellaM3
Fotky rádi uvidíme.
Použij na vložení toto

https://cs.imgbb.com/

Tady ve vlaknu je návod na vložení

http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=1 ... a&start=80

Re: Navrat na klub

Napsal: ned 16.02.2020 15:26
od Marrtin
Zde je Foto:

Obrázek
to my photos

Re: Navrat na klub

Napsal: pon 17.02.2020 09:15
od ada540i
To je velká paráda :thumbsup:

Re: Navrat na klub

Napsal: pon 17.02.2020 09:38
od MattyX
Tak ať slouží a tukan se ti vyhne :D

Re: Navrat na klub

Napsal: stř 19.02.2020 15:43
od stellaM3
Paráda vypadá hezky. Mám stejnou :) krom CSL kol.

Re: Navrat na klub

Napsal: stř 19.02.2020 18:15
od Totic
..za kolik s tím jezdíte štreku ? :lol:

Re: Navrat na klub

Napsal: pát 21.02.2020 11:15
od stellaM3
No záleží jako u každýho auta jakým stylem jedeš. Když na klobouka tak do 8 se vejdeš ale taky klidně za 16 :D

Re: Navrat na klub

Napsal: čtv 27.02.2020 07:46
od Marrtin
stellaM3 píše:Paráda vypadá hezky. Mám stejnou :) krom CSL kol.
Tak Foto?

Re: Navrat na klub

Napsal: čtv 27.02.2020 07:47
od Marrtin
Totic píše:..za kolik s tím jezdíte štreku ? :lol:
Prumer nekde kolem 10

Re: Navrat na klub

Napsal: čtv 27.02.2020 11:48
od stellaM3
Marrtin píše:
stellaM3 píše:Paráda vypadá hezky. Mám stejnou :) krom CSL kol.
Tak Foto?

Pokud máš účet na e46.Bmw klubu tak tady se podívej:)

http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=16&t=43570

Re: Navrat na klub

Napsal: čtv 27.02.2020 16:29
od Totic
Já jo.. koukám v manualu, hmm a černej Carbonschwarz to je celkem klasika na M3. A intec Imolared taky pěknej odstín. Ty jdeš dělat šály motoru ? Jsem myslel, že na E46 vydrží víc než cca 100tis. nájezd, jako bohužel u V8 E90..

Re: Navrat na klub

Napsal: čtv 27.02.2020 20:43
od stellaM3
Jo jo v manuálu a jsem za to rád :) carbon se mi líbil moc takže to byla jedna z priorit, minulá auta jsem měl hodně často stříbrná a už jsem jí byl dost nabaženej. Ještě se mi moc líbí Laguna seca....ale ty nesjou skoro vůbec bohužel... a imolared interier se mi líbil neskutečně :)
No a šály ted právě probíhají. můžou vydržet asi klidně i víc něž kolem kila ale když to člověk chce točit tak je prostě dobrý je udělat.Někdo je dělá klidně i po 70tis km ... a můžou vypadat hůř než ty co tam mam ted já :D
U mýho auta byly cca v 16tis km na svolávčce vyměněny plus ojniční šrouby za pevnější variantu M11 . Ještě jsem nebyl u mechanika omrknout stav těch šál má je venku ale říkal že jsou lehce líznutý takže se mění zavčasu...Ono totiž někdy může být i pozdě takže ted mám klid na duši :)
Spíš jsem byl ted trošku zmatenej z těch ojničních šroubů..podle servisního manuálu BMW na výměnu šál se mění pouze varianta šroubů M10 ...M11 ojniční šroub ani BMW nedodává jako náhradní díl...ale je prostě blbost dělat nový šály a vracet tam starý šrouby... Nakonec jsem volal i Šenkýřovi a ten mi to i potvrdil že vždy mění i nové šrouby M11 od ARP...

viz:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3001

takže šrouby jsem objednal tady:
https://race-shop.cz/casti-motoru/10800 ... y0QAvD_BwE

Re: Navrat na klub

Napsal: pát 28.02.2020 10:24
od MattyX
M11 jsou právě starší typ který se měnil za M10 viz ETK ;) Proto ani nejdou koupit :)

Já mám sadičku ARP skladem pro strýčka příhodu, když někdo dojede s M11 na šálky :)
Pak když se vrací starší M11 a ještě se k tomu nepoužívá patřičný ořech pro dotažení, tak je někdy ta výměna ložisek komplikovanější :D
Obrázek

:D :D :D

Re: Navrat na klub

Napsal: pát 28.02.2020 12:45
od stellaM3
Tak je to teda obráceně? A ty M10 se mění taky za nové při výměně? Ještě dotaz. U těch ARP je přibalený nějaký mazivo a píšou tam jestli jsem to dobře pochopil že se mažou šrouby? Chápu namazat nové šálky ale šrouby mazat přijde zvláštní. Ořech na ty šrouby je nějaký speciální?

Re: Navrat na klub

Napsal: pát 28.02.2020 18:25
od MattyX
Stačí si přečíst návod co je příložený a pochopíš to :)
M10 se normálně dají koupit a stojí asi polovinu co M11 :) Nové je dáváš protože se při dotažení na moment natahují a nechceš riskovat že prasknou.
Ořech je na to sluníčko, velikost ti teď z hlavy neřeknu, mám to v krabičce na tyhle S50/54 srandy :)

Re: Navrat na klub

Napsal: sob 29.02.2020 21:50
od stellaM3
Tak díky za info. Jasný to že můžou prasknout vím jen mi to nebylo jasný jak to je M10 vs M11 ...protože podle servisního manuálu od BMW se ty šrouby nemění což je blbost riskovat kvůli 7 tis za šrouby poškození motoru za 427tis kč :D

Re: Navrat na klub

Napsal: ned 01.03.2020 00:29
od MattyX
Jako řekněme, že dvoje dotažení nějak dají, třetí už bych měl trochu strach :D Jezdí hodně motorů, kde se ty M11 nijak neřešily, když se to dělalo :)

Re: Navrat na klub

Napsal: ned 01.03.2020 12:17
od stellaM3
Tak to bych měl strach nechat tam ty starý....tohle je blbý místo na šetření peněz si myslím :D