330i E46 vs. E90
Napsal: pát 09.08.2019 16:17
				
				Ahoj. Uvažuji o koupi 3litru v benzínu a rozhoduji se mezi modelem e46 a e90, mimo jiné jdu dnes testovat ještě Mazdu 6 MPS.
V E46 spatřuji takovou klasiku, která mi v m paketu přijde, že mě snad nikdy neomrzí. E90 je už takové modernější a reprezentativnejsi auto. Sam nevím, po čem sáhnout.
Dnes jsem jel s e46 a ten motor mě dostal, e90 jsem řídil jen 318i a bylo to jak sedět v oktávce, navíc výbava žádná. Chtěl bych ještě vyzkoušet e90 330i.
Nechci ho mít jako daily car (na to mám svýho Fiata Stilo JTD ...zde místo pro zasmání), ale spíše jako svýho miláčka, se kterým se projedu obcas o víkendu projet a když na to šlápnu, tak se něco stane (ne jako ta 318i).
...zde místo pro zasmání), ale spíše jako svýho miláčka, se kterým se projedu obcas o víkendu projet a když na to šlápnu, tak se něco stane (ne jako ta 318i).
Pak je tu ještě ta Mazda, co mám dnes projet. Hezký sedan, který se tváří jak obyc sedan, dokud nezabere turbo. Interiérově se mi nejvíc líbí asi ta Mazda nebo e90. E46 už je taková retro v dnešní době.
Nicméně se chci zeptat na pro a proti obou vozů (když se někdo vyzná v tý Mazdě, tak klidně všech tří).
Na co si dát pozor při koupi těchto ojetin?
Co bývá nejvíc Achilovou patou těch aut?
Jaký auto bude spíše více nebo méně poruchove? (Určitě záleží na předchozím zacházení a údržbě a pak na mně )
 )
Co náhradní díly, co se cenově prodraží? Hádám, že spíš ta e90.
Za jakýkoliv další postřeh moc dekuji
Díky
Užívejte víkend
			V E46 spatřuji takovou klasiku, která mi v m paketu přijde, že mě snad nikdy neomrzí. E90 je už takové modernější a reprezentativnejsi auto. Sam nevím, po čem sáhnout.
Dnes jsem jel s e46 a ten motor mě dostal, e90 jsem řídil jen 318i a bylo to jak sedět v oktávce, navíc výbava žádná. Chtěl bych ještě vyzkoušet e90 330i.
Nechci ho mít jako daily car (na to mám svýho Fiata Stilo JTD
 ...zde místo pro zasmání), ale spíše jako svýho miláčka, se kterým se projedu obcas o víkendu projet a když na to šlápnu, tak se něco stane (ne jako ta 318i).
...zde místo pro zasmání), ale spíše jako svýho miláčka, se kterým se projedu obcas o víkendu projet a když na to šlápnu, tak se něco stane (ne jako ta 318i).Pak je tu ještě ta Mazda, co mám dnes projet. Hezký sedan, který se tváří jak obyc sedan, dokud nezabere turbo. Interiérově se mi nejvíc líbí asi ta Mazda nebo e90. E46 už je taková retro v dnešní době.
Nicméně se chci zeptat na pro a proti obou vozů (když se někdo vyzná v tý Mazdě, tak klidně všech tří).
Na co si dát pozor při koupi těchto ojetin?
Co bývá nejvíc Achilovou patou těch aut?
Jaký auto bude spíše více nebo méně poruchove? (Určitě záleží na předchozím zacházení a údržbě a pak na mně
 )
 )Co náhradní díly, co se cenově prodraží? Hádám, že spíš ta e90.
Za jakýkoliv další postřeh moc dekuji
Díky
Užívejte víkend
 akorát mne tam zaskočil otáčko-metr kterej šel snad až do 9000 otáček a na volnoběh byla rafička snad jenom 5mm nad nulou.  Ale celkově to jelo velmi pěkně, celý auto působí velmi robustně, a kvalitně i když obě auta měli jenom hardovej interiér.  Kdyby byla možnost koupit nový e46 320i bral bych ho bez otázek.
 akorát mne tam zaskočil otáčko-metr kterej šel snad až do 9000 otáček a na volnoběh byla rafička snad jenom 5mm nad nulou.  Ale celkově to jelo velmi pěkně, celý auto působí velmi robustně, a kvalitně i když obě auta měli jenom hardovej interiér.  Kdyby byla možnost koupit nový e46 320i bral bych ho bez otázek.   
 
 
 

 Za to, že jsi slepý já nemůžu...
 Za to, že jsi slepý já nemůžu...