E90 vypadek ucinku posilovace rizeni
Napsal: pát 07.06.2019 20:40
Ahoj...
Mám prosbu, kamarádovi řeším problém s řízením na E90 rv05 N52 s aktivím řízením. Dochází k výpadku účinnosti při řízení. Při jízdě a spadnutí na volnoběh před odbočením volant ztuhne a nedá se skoro točit volantem, jak kdyby posilovač nebyl.
Díky aktivnímu řízení volant do nového nastartování zůstane pootočen ikdyž jedete rovně. Pří výpadku se to probere po přidání plynu a posilovač opět naskočí.
Následobně vyskočí chyby v řízení :
613C -vztah součtu úhlu: nespravný
613F - čidlo úhlu řízení, pravděpodobnost
a i někdy 6141 - sledovaní dynamiky motoru (tahle chyba mě hlavně zajímá)
Zatím jsem provedl vyčistění toho optického kroužku pod volantem, několikrát zkalibroval řízení na nulu. Vyměnil i servomotor posilovače, ptž původní srčel, jak kdyby bylo řízení na dorazu a účinnost byla slabá. Po rozebrání jsem našel vevnitř hliníkové třísky a kapalina byla černá jak fernet, nalil novou kapalinu po komplet vypuštění, dokonce 2x.
Hodně po netu lítá, že mění kroužek pro snímání úhlu natočení volantu (přímo ten optický v lucasech).
A ted se ptám jestli máte někdo tuhle zkušenost a poradíte jestli je to správný směr..? Nejsem si totiž tím snímačem jistý, ptž mi příjde že chyby v diag vzniknou až po silovém boji s volantem při tom zatočení...
Každej nápad dobrej.. Nebo pokud ho máte někdo na prodej.. díky..
Mitch
Mám prosbu, kamarádovi řeším problém s řízením na E90 rv05 N52 s aktivím řízením. Dochází k výpadku účinnosti při řízení. Při jízdě a spadnutí na volnoběh před odbočením volant ztuhne a nedá se skoro točit volantem, jak kdyby posilovač nebyl.
Díky aktivnímu řízení volant do nového nastartování zůstane pootočen ikdyž jedete rovně. Pří výpadku se to probere po přidání plynu a posilovač opět naskočí.
Následobně vyskočí chyby v řízení :
613C -vztah součtu úhlu: nespravný
613F - čidlo úhlu řízení, pravděpodobnost
a i někdy 6141 - sledovaní dynamiky motoru (tahle chyba mě hlavně zajímá)
Zatím jsem provedl vyčistění toho optického kroužku pod volantem, několikrát zkalibroval řízení na nulu. Vyměnil i servomotor posilovače, ptž původní srčel, jak kdyby bylo řízení na dorazu a účinnost byla slabá. Po rozebrání jsem našel vevnitř hliníkové třísky a kapalina byla černá jak fernet, nalil novou kapalinu po komplet vypuštění, dokonce 2x.
Hodně po netu lítá, že mění kroužek pro snímání úhlu natočení volantu (přímo ten optický v lucasech).
A ted se ptám jestli máte někdo tuhle zkušenost a poradíte jestli je to správný směr..? Nejsem si totiž tím snímačem jistý, ptž mi příjde že chyby v diag vzniknou až po silovém boji s volantem při tom zatočení...
Každej nápad dobrej.. Nebo pokud ho máte někdo na prodej.. díky..
Mitch