E46 328ci volnoběh
Napsal: úte 21.05.2019 08:21
Zdravím,
Mám BMW e46 328ci rv. 1999.
Bohužel řeším neustálý problém s volnoběhem. Auto jede, necuká. Volnoběh houpe cca 2-3 minuty za studena, poměrně v pravidelných intervalech. Chvíli běží a najednou spadne o 200 otáček a motor hned přidá a a srovná se, zachvilku zase a zase. Pak mi na příjezd do křižovatky po zmáčknutí spojky nespadne spotřeba hned (na analogu), zhoupne se ručička a za zhruba 4 vteřiny spadne.
Vím že je to tu rozebírané ale spoustu věcí jsem udělal. Vypsáno níže.
-přední lambda sondy
-vstřiky, všech 6 (je nutná korekce?, po výměně nenastala žádna změna)
-palivové čerpadlo
-škrtící klapka
-komplet separátor i s hadicema
-svíčky – předepsané NGK
-zapalovací cívky
-váha zkoušena jiná
-disa zkoušena jiná
-volnoběžný ventil vyčištěn
Vady- netěsná olejová vana, nevím jestli může mít vliv ?
Věděl by někdo po čem ještě jít popřípadě co vyzkoušet?
Předem díky moc…
Mám BMW e46 328ci rv. 1999.
Bohužel řeším neustálý problém s volnoběhem. Auto jede, necuká. Volnoběh houpe cca 2-3 minuty za studena, poměrně v pravidelných intervalech. Chvíli běží a najednou spadne o 200 otáček a motor hned přidá a a srovná se, zachvilku zase a zase. Pak mi na příjezd do křižovatky po zmáčknutí spojky nespadne spotřeba hned (na analogu), zhoupne se ručička a za zhruba 4 vteřiny spadne.
Vím že je to tu rozebírané ale spoustu věcí jsem udělal. Vypsáno níže.
-přední lambda sondy
-vstřiky, všech 6 (je nutná korekce?, po výměně nenastala žádna změna)
-palivové čerpadlo
-škrtící klapka
-komplet separátor i s hadicema
-svíčky – předepsané NGK
-zapalovací cívky
-váha zkoušena jiná
-disa zkoušena jiná
-volnoběžný ventil vyčištěn
Vady- netěsná olejová vana, nevím jestli může mít vliv ?
Věděl by někdo po čem ještě jít popřípadě co vyzkoušet?
Předem díky moc…