Stránka 1 z 1
					
				e90 325i
				Napsal: stř 08.05.2019 09:29
				od Tamir
				Zdravím,chystám se koupit 325i,r.v.2008,najeto 195 000.
Chtěl bych se zeptat na co se mám připravit co se týče oprav  
 
 
Popřípadě nějáké rady/tipy na co si dát pozor při koupi.
 
			
					
				Re: e90 325i
				Napsal: stř 08.05.2019 20:33
				od RomanM3
				Dle roku výroby usuzuji že to bude motor N53. Je tady vedle tema o více nez 100stranach o tomhle motoru....rekneme ze to neni motor pro každého...umi potrápit. Sam ho taky mam.
			 
			
					
				Re: e90 325i
				Napsal: čtv 09.05.2019 15:29
				od Tamir
				tak co se týče motoru tak sem celkem obeznámen 

,ale co třeba takovej podvozek na naše silnice?
 
			
					
				Re: e90 325i
				Napsal: čtv 09.05.2019 23:27
				od Vanessa_CZ
				Podvozek je asi to posledni co bych na tom resil  

 
			
					
				Re: e90 325i
				Napsal: pát 10.05.2019 11:43
				od Totic
				no podvozek záleží co potřebuješ serie komfortní na každodenní ježdění, ale naklání se, sportovní může být na našich silnicích zas trochu nervozní a odskakovat na nerovnostech (zvlášť s velkýma kolama/nízký profil). Ve 200tis může být ještě původní tlumení a tak tě potká postupně komplet renovace, nejdřív ramena silentbloky, čepy, pak tlumiče. Setrvák se spojkou by chtěl taky ve 250ti vyměnit za 15tis+práce.Připrav se kromě motoru na tyto výdaje a trpělivého spolehlivého mechanika, jinak budeš zarmoucenej. 
Těch 218koní je ještě do lehké nevybavené E90 docela fajn.
			 
			
					
				Re: e90 325i
				Napsal: pát 10.05.2019 15:36
				od Tamir
				děkuji za odpovědi 

,no původně sem chtěl 330i,ale našel jsem kusy co byli buď dražší než jaký mám rozpočet nebo měli nalítáno ke 300xxx a moc se mi to nezdálo,325i mi přijde jako taková zlatá střední cesta 

 
			
					
				Re: e90 325i
				Napsal: pát 10.05.2019 16:14
				od Esef
				Tamir píše:tak co se týče motoru tak sem celkem obeznámen 

,ale co třeba takovej podvozek na naše silnice?
 
Ja jsem oproti serii -25 zadek -40 predek R17 225/45 a je to s komfortem na ceske silnice uz tak na hrane. U R18 bych uz trpel skoro vsude. Jinak na podvozku odchazi veci tak standardne. Original dily si zaplatis, je docela velka druhovyroba, ktera je cenove stejna jak jinde.
 
			
					
				Re: e90 325i
				Napsal: pát 10.05.2019 16:57
				od Totic
				To je velice rozumnej setup.. nebo např. Eibach -30 na klasickým tlumiči je taky OK. Kor na 18" kolech to už chce trochu ladit (=extra výdaje), záleží jakou kvalitu asfaltu se bude jezdit. 

 Ale pružiny jsou to poslední co auto potřebuje vyměnit, komfort je na každodenní ježdění k nezaplacení. Od 250tkm vejš se to začne celkem sypat tak nejvíc údržby bych věnoval N53 technice, aby nebylo překvapení. V tom vlákně se dočteš od Snejka co všechno je dobrý hlídat a vyměnit naráz.
 
			
					
				Re: e90 325i
				Napsal: pát 10.05.2019 17:46
				od Tamir
				RomanM3 píše:Dle roku výroby usuzuji že to bude motor N53. Je tady vedle tema o více nez 100stranach o tomhle motoru....rekneme ze to neni motor pro každého...umi potrápit. Sam ho taky mam.
Heled myslím,že je to N52 jelikož je to před faceliftem,ale nejsem si uplně jistý 
 
 
tohle je on:    
https://auto.bazos.cz/inzerat/103881736 ... 5i-E90.php 
			
					
				Re: e90 325i
				Napsal: pát 10.05.2019 20:11
				od Recikk
				2008 rok výroby je na 100 % N53.
			 
			
					
				Re: e90 325i
				Napsal: pát 10.05.2019 20:34
				od VegaVenture
				Máš pravdu. Navíc černé víko motoru = N53.
			 
			
					
				Re: e90 325i
				Napsal: sob 11.05.2019 10:28
				od Tamir
				áha  

 ,takže se spíš poohlídnout po starším modelu  
