Stránka 1 z 1
e90 325i
Napsal: stř 08.05.2019 09:29
od Tamir
Zdravím,chystám se koupit 325i,r.v.2008,najeto 195 000.
Chtěl bych se zeptat na co se mám připravit co se týče oprav
Popřípadě nějáké rady/tipy na co si dát pozor při koupi.
Re: e90 325i
Napsal: stř 08.05.2019 20:33
od RomanM3
Dle roku výroby usuzuji že to bude motor N53. Je tady vedle tema o více nez 100stranach o tomhle motoru....rekneme ze to neni motor pro každého...umi potrápit. Sam ho taky mam.
Re: e90 325i
Napsal: čtv 09.05.2019 15:29
od Tamir
tak co se týče motoru tak sem celkem obeznámen

,ale co třeba takovej podvozek na naše silnice?
Re: e90 325i
Napsal: čtv 09.05.2019 23:27
od Vanessa_CZ
Podvozek je asi to posledni co bych na tom resil

Re: e90 325i
Napsal: pát 10.05.2019 11:43
od Totic
no podvozek záleží co potřebuješ serie komfortní na každodenní ježdění, ale naklání se, sportovní může být na našich silnicích zas trochu nervozní a odskakovat na nerovnostech (zvlášť s velkýma kolama/nízký profil). Ve 200tis může být ještě původní tlumení a tak tě potká postupně komplet renovace, nejdřív ramena silentbloky, čepy, pak tlumiče. Setrvák se spojkou by chtěl taky ve 250ti vyměnit za 15tis+práce.Připrav se kromě motoru na tyto výdaje a trpělivého spolehlivého mechanika, jinak budeš zarmoucenej.
Těch 218koní je ještě do lehké nevybavené E90 docela fajn.
Re: e90 325i
Napsal: pát 10.05.2019 15:36
od Tamir
děkuji za odpovědi

,no původně sem chtěl 330i,ale našel jsem kusy co byli buď dražší než jaký mám rozpočet nebo měli nalítáno ke 300xxx a moc se mi to nezdálo,325i mi přijde jako taková zlatá střední cesta

Re: e90 325i
Napsal: pát 10.05.2019 16:14
od Esef
Tamir píše:tak co se týče motoru tak sem celkem obeznámen

,ale co třeba takovej podvozek na naše silnice?
Ja jsem oproti serii -25 zadek -40 predek R17 225/45 a je to s komfortem na ceske silnice uz tak na hrane. U R18 bych uz trpel skoro vsude. Jinak na podvozku odchazi veci tak standardne. Original dily si zaplatis, je docela velka druhovyroba, ktera je cenove stejna jak jinde.
Re: e90 325i
Napsal: pát 10.05.2019 16:57
od Totic
To je velice rozumnej setup.. nebo např. Eibach -30 na klasickým tlumiči je taky OK. Kor na 18" kolech to už chce trochu ladit (=extra výdaje), záleží jakou kvalitu asfaltu se bude jezdit.

Ale pružiny jsou to poslední co auto potřebuje vyměnit, komfort je na každodenní ježdění k nezaplacení. Od 250tkm vejš se to začne celkem sypat tak nejvíc údržby bych věnoval N53 technice, aby nebylo překvapení. V tom vlákně se dočteš od Snejka co všechno je dobrý hlídat a vyměnit naráz.
Re: e90 325i
Napsal: pát 10.05.2019 17:46
od Tamir
RomanM3 píše:Dle roku výroby usuzuji že to bude motor N53. Je tady vedle tema o více nez 100stranach o tomhle motoru....rekneme ze to neni motor pro každého...umi potrápit. Sam ho taky mam.
Heled myslím,že je to N52 jelikož je to před faceliftem,ale nejsem si uplně jistý
tohle je on:
https://auto.bazos.cz/inzerat/103881736 ... 5i-E90.php
Re: e90 325i
Napsal: pát 10.05.2019 20:11
od Recikk
2008 rok výroby je na 100 % N53.
Re: e90 325i
Napsal: pát 10.05.2019 20:34
od VegaVenture
Máš pravdu. Navíc černé víko motoru = N53.
Re: e90 325i
Napsal: sob 11.05.2019 10:28
od Tamir
áha

,takže se spíš poohlídnout po starším modelu
