Stránka 1 z 1

konverze setrvačníku - Valeo KIT4P

Napsal: úte 23.04.2019 16:02
od Henry_E90
Rád bych poprosil zkušenější s radou ohledně konverze dvouhmoty. V rámci teoretické roviny jsem tohle vždycky zavrhoval s tím, že "zrušení" dvouhmoty může/bude zvyšovat zatížení pohonného ústrojí vibracemi. Nicméně v rámci průzkumu trhu a hledání cen dílů jsem narazil na sadu od Valea a začalo mi vrtat hlavou, proč se vlastně tyhle konverze nabízejí (protože mi to přijde podobně prospěšné jako kuchání DPF) a proč se dá koupit zrovna od Valea a ne nějakého Franty nebo Číňana... No a google mi vyhodil například tento https://autobible.euro.cz/porucha-dvouh ... ik-reseni/ článek, který představuje (asi) necelý rok starou novinku, a to sady KIT4P. Z popisu to vypadá jako docela zajímavá věc, ale nedokážu posoudit, do jaké míry je to marketing a ve skutečnosti je to to stejné, co se do teď nedoporučilo, a do jaké míry určitá revoluce na tohle téma?

Re: konverze setrvačníku - Valeo KIT4P

Napsal: úte 23.04.2019 17:40
od TurboShnek
Odpověď je jednoduchá, lidi nemají prachy na novej 2 hmotovej setrvačník a hledají všelijaký způsoby jak to udělat aby ho nemuseli kupovat. :lol:

Ten dvou hmotovej setrvačník tam není jen tak pro srandu, a když ho vyměníš na obyčejnej budou se ti přenášet vibrace do auta. Když nemáš peníze na setrvačník, a tvoje luxusní BMW ti vibruje jako traktor a vlastně už nemáš BMW, není lepší si prostě koupit něco na co máš peníze a co ti bude správně fungovat? :unsure:

Re: konverze setrvačníku - Valeo KIT4P

Napsal: úte 23.04.2019 18:08
od Henry_E90
kalasnikov471: Skoro bych řekl, že to není ani reakce ne můj dotaz. Jak jsem sám psal, znám obecné poučky o konverzi jednohmoty za dvouhmotu. Jenom jsem se psal na konkrétní sadu ValeoKIT4P. Souvislost s tím, na co mám a nemám peníze bych v tom asi nehledal :D

Re: konverze setrvačníku - Valeo KIT4P

Napsal: úte 23.04.2019 18:16
od inspi1981
kalasnikov471 píše:Odpověď je jednoduchá, lidi nemají prachy na novej 2 hmotovej setrvačník a hledají všelijaký způsoby jak to udělat aby ho nemuseli kupovat. :lol:

Ten dvou hmotovej setrvačník tam není jen tak pro srandu, a když ho vyměníš na obyčejnej budou se ti přenášet vibrace do auta. Když nemáš peníze na setrvačník, a tvoje luxusní BMW ti vibruje jako traktor a vlastně už nemáš BMW, není lepší si prostě koupit něco na co máš peníze a co ti bude správně fungovat? :unsure:
A proto lepíš svoje auto těma vychytanejma opravama? :P

Re: konverze setrvačníku - Valeo KIT4P

Napsal: úte 23.04.2019 18:36
od MattyX
Pokud se ti jedná o sportovní úpravu tak jednohmota ano - ale přinese to s sebou jisté dávky nekomfortu. Každopádně valeo nebrat ani omylem.
Normálně novou dvouhmotu dej a neřeš ;)

Re: konverze setrvačníku - Valeo KIT4P

Napsal: úte 23.04.2019 19:54
od TurboShnek
kalasnikov471 píše:A proto lepíš svoje auto těma vychytanejma opravama? :P
Některý věci jo protože nejsem padlej na hlavu abych utrácel peníze na všelijaký předražený gumičky. Auto díly a nemovitosti jsou jedny z nejpřeraženějších věcí na světe. :ja_nic:

Re: konverze setrvačníku - Valeo KIT4P

Napsal: úte 23.04.2019 20:24
od BudVlad
kalasnikov471 píše:Odpověď je jednoduchá, lidi nemají prachy na novej 2 hmotovej setrvačník a hledají všelijaký způsoby jak to udělat aby ho nemuseli kupovat.
Můj jednohmotný hliníkový SPEC setrvák stál o dost víc než dvouhmotný. Samozřejmě že musíš použít odpruženou spojku a žádné vibrace se nepřenáší.
Mám na prodej téměř nový dvouhmotný 21207559529.