Stránka 49 z 93

Napsal: pon 09.06.2014 10:19
od Atila
kimlic píše:Jak bývá běžné v e65 mít parkovací kamery? Všude se u inzerátů uvádějí akorát přední + zadní parkovací senzory, o kamerách nikde nic, přitom mi to nepřijde jako nějaká zázračná věc aby to e65 nemohla mít
Tak ono je potreba si uvedomit, ze E65 je nemecke auto a jako takove je rekneme technickou vybavou zaostale. Nemci neco namontuji do auta az kdyz se to v americkych a japonskych autech par let bezne montuje a osvedci se.

Napsal: pon 09.06.2014 11:18
od kurevtor
atila: chápu to dobře, že německá auta jsou pozadu za japonskýma? :lol:

nechápu v čem by měla být E65 zaostalá.
I kdyby měly japonský auta čtrnáct parkovacích kamer tak na německý auta (BMW-Audi-MB) nemaj a mít nebudou :)

Napsal: pon 09.06.2014 12:03
od hurvajs77
jsem tak nějak stejného názoru. Osobně si spíše myslím, že BMW a Mercedes udávají směr. Koncernové sračky nepočítám, to nejsou auta. Stejně tak korejci a japonci...

Napsal: úte 10.06.2014 11:28
od Atila
kurevtor píše:atila: chápu to dobře, že německá auta jsou pozadu za japonskýma? :lol:

nechápu v čem by měla být E65 zaostalá.
I kdyby měly japonský auta čtrnáct parkovacích kamer tak na německý auta (BMW-Audi-MB) nemaj a mít nebudou :)
Mluvil jsem o vybave ne o aute jako takovem. Proste kdyz si vezmes ruzne technicke hracicky co se v posledni dobe u aut objevily, tak se povetsinou poprve do aut dostanou v nejakych americkych ci japonskych modelech a evropska auta vcetne nemeckych je prevezmou az nasledne. Samozrejme jsou vyjimky jako treba S-klasse, ktera kdyz je nova tak ma vzdycky nejake supernovinky v sobe, ale dalsi evropska auta pak nasleduji s odstupem mnoha let.

Napsal: úte 10.06.2014 11:37
od JaraX
aha, tak hlavně že první nightvision na světě mělo BMW, první headup mělo BMW, první xenony mělo BMW, ale jinak je hrozně pozadu.

Napsal: úte 10.06.2014 12:31
od kurevtor
Atila píše:
kurevtor píše:atila: chápu to dobře, že německá auta jsou pozadu za japonskýma? :lol:

nechápu v čem by měla být E65 zaostalá.
I kdyby měly japonský auta čtrnáct parkovacích kamer tak na německý auta (BMW-Audi-MB) nemaj a mít nebudou :)
Mluvil jsem o vybave ne o aute jako takovem. Proste kdyz si vezmes ruzne technicke hracicky co se v posledni dobe u aut objevily, tak se povetsinou poprve do aut dostanou v nejakych americkych ci japonskych modelech a evropska auta vcetne nemeckych je prevezmou az nasledne. Samozrejme jsou vyjimky jako treba S-klasse, ktera kdyz je nova tak ma vzdycky nejake supernovinky v sobe, ale dalsi evropska auta pak nasleduji s odstupem mnoha let.
nemohu souhlasit :-) co vím, tak jediný rozdíl ve výbavě je v tom, že v německých autech je tak rozmanitá, že základní verze je dost osekaná, dostaneš auto s volantem a za vše si musíš připlatit, kdežto u japonskejch a americkejch kár máš jakoby vše v "základu". Ve finále, ale s výbavou na tom budou německý auta líp podle mě..

Pojďme ale konkrétně, o jakých technických hračičkách se bavíme? Technická hračička je pro mě například:
solární šíbr co ti chladí auto,
bang & olufsen repráčky co ti vyjedou z přístrojovky,
displej co ti krásně vyjede z přístrojovky (A8 D3),
softclose atd atd. prostě taková věc, která člověka, který se nezajímá o auta a jezdí si svou fabií celkem posadí na zadek :)
Která japonská a americká auta tohle mají? Samotnýho by mě to zajímalo, moc se o jejich auta nezajímam.. Jediný co znam je aktivní rušení hluku v Honda například když vjedeš do tunelu neměl bys to poznat.. ale jen jsem o tom četl, nevim jak to funguje... v čem byli jap/am. auta průkopníci co se týče těhle hračiček?

Tak či tak, na německý auta nikdo nemá :) Jaký značky vůbec diskutujeme? Mně třeba přijde, že i kdyby dali do Lexusu nebo Infinity sebe lepší (novou vlastní) technologii tak ne němce nemají, protože ty jejich auta jsou pro mě slepence. BMW/Audi/MB mají svou historii a dlouhodobě na tom staví, proto mají jejich auta kouzlo a "odkaz", to lexus nebo infinity dlouho mít nebude, protože oni nejdou vlastní cestou, oni kopírují současné trendy, aby mohly hrát svou roli "konkurence BMW/MB/Audi". :wink:

Napsal: úte 10.06.2014 13:10
od Vlasta
JaraX píše:aha, tak hlavně že první nightvision na světě mělo BMW, první headup mělo BMW, první xenony mělo BMW, ale jinak je hrozně pozadu.
iDrive byl taky poprvé v BMW

Napsal: ned 15.06.2014 22:05
od Lipovjan
Prominte, ze trosku uhnu od tematu :-D
Teoreticky kdybych chtel koupit E65/E66 745i a mit to v LPG ( bud tam uz bude nebo si sam dodelam ), rok by ani nerozhodoval , ale chtel bych predFL a samozrejme ne socku ( ve vybave ) :-D .
Je mozne se bavit o cene nejak kolem 200K ?
Samozrejme mnoho z vas napise, ze muzu , ale ze to bude mit 500K najete a stav bude tak akorat abych dojel dom nebo taky ze to mozne je ale musim byt opravdu haluzak :-D
Jen bych chtel vedet , jestli je vbc mozne se bavit o takove sedme za takove penize :-)
Rad bych slysel nazor JaraXe :-)
Dekuju :-)

Napsal: ned 15.06.2014 22:49
od vlastnemec
Přečti celé téma dozadu a zjistíš že jo, já jsem s Jaraxem před více jak rokem koupil moji sedmu za 190tis a není to žádná socka. Jinak nedávno se tu prodávala 750il což je face a cena byla jestli si dobře pamatuji kolem 280tis a ten byl k...a našlapanej.

Napsal: pon 16.06.2014 06:12
od JaraX
za 200 už se dá koupit pěkná sedma, ale chce to hledat a čekat, i za 150 už se dá koupit rozumná E65, ale není to za týden, třeba ta majuseho je perfektní, akorat to ještě něco sežere, takzže nakonec vyjde lehce přes 200 ale bude to pecka.
a kupuj spíš bez LPG, ty plyny sou většinou namrdaný a navíc dost lidi (ne všichni) co si pořidi LPG šetří i na servisu

Napsal: pon 16.06.2014 15:45
od kabyr01
Mam lpg a na servise teda nesetrim :lol:

Ono se to da vylozit i obracene-kdo nema 30-40 tis na to, aby to predelal na lpg, tak nema na servis :P

Jinak kolem 200 uz se da dneska neco sehnat, al chce to mit stesti a chvili pockat, jak psal JaraX...

Majuse- kdy nahodis fotky toho individualu? :wink:

Napsal: pon 16.06.2014 18:59
od majuse39
kabyr01 : foto bude až to Dr Snejk da do kupy pak to doma blejsknu. :wink:

MOD fishmaker : odstraněna citace přímo předchozího příspěvku

Napsal: pon 16.06.2014 20:15
od majuse39
http://auto.bazos.cz/inzerat/36269964/BMW-750i.php
ta vypada fešně.za ty prachy good!!!

Napsal: pon 16.06.2014 21:53
od Lipovjan
Dekuju za nadeji , ze je mozne si splnit sen i za takove penize :-) Stale vaham jestli E38 nebo E65 :-\ , ale to sem nepatri, kazdopadne dekuju JaraX za nazor ;-) :-) Kdyby sem napsau i Snejk , tak bych se jenom nastval zavisti :-D

Napsal: pon 14.07.2014 13:34
od fuxxo
bol pozriet niekto tu poslednu?
http://auto.bazos.cz/inzerat/36269964/BMW-750i.php

cena je este nizsia ako minuly tyzden, 8300€ je naozaj velmi velmi malo za to auto v tej vybave, nezda sa mi to..

EDIT: opravil som cenu, mal som ju zle :-D

Napsal: pon 14.07.2014 14:46
od fishmaker
fuxxo : je to jeden z mála inzerátů, kde prodejce píše přes 300tis najeto...to odradí pár lidí...i když to samozřejmě vydrží víc ;)
jinak bych to viděl mít připraveno 25-30tis na opravu trubky viz n62 coolant pipe na Googlu

podle fotek to vypadá na slušnej základ...kdyžtak si napiš o VINko...a muzem mrknout na zbytek výbavy jestli to ma Logic7, Adaptive Drive, EDC, ...

Napsal: úte 15.07.2014 08:22
od Sweden
majuse39 píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/36269964/BMW-750i.php
ta vypada fešně.za ty prachy good!!!
z fotek vypadá celkem pěkně,km bych tak nějak neřešil,pán komunikuje obstojně,chtěl jsem se na ní jet podívat bohužel výbava která vypadá z prvních fotek že by mohla být celkem solidní tak není.Ikdyž pokud v tom nic není a pán potřebuje opravdu pouze rychle prodat,proto ta nižší cena,tak pro někoho kdo si nepotrpí na výbavu a má nějakou tu kačku navíc na případný servis by to nemusel být špatný kup.Nechápu co za člověka si může takhle nakonfigurovat e65,dá si nej motor,krom V12,vybaví si sicny vším krom zbytečný masáže jak vzadu tak v předu,dá si soft a tím to končí,kdyby to mělo aspoň L7 :roll: To bych se na to jel aspoň kouknout :?

Modellbezeichnung: 750i
Ausführung: Europa
Typschlüssel: HL81
E-Code: E65
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: N62B48O1 - 4,80l (270kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: automatisch
Außenfarbe: Titansilber Metallic (354)
Innenraum: Leder Nasca Schwarz (U6SW)
Produktionsdatum: 14.09.2005
Werk: Dingolfing

Code Serienausstattung Standard Equipment

S261A - Seitenairbag für Fondpassagiere Side airbags for rear passengers
S521A - Regensensor Rain sensor
S548A - Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
S851A - Sprachversion deutsch Language version German

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA - Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles
S2BKA - BMW LM Rad Doppelspeiche 174
S302A - Alarmanlage Alarm system
S316A - Automatische Heckklappenbetätigung automatic trunk lid mechanism
S320A - Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering
S323A - Soft-Close-Automatik Türen Soft-Close-Automatic doors
S354A - Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band
S415A - Sonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rear
S416A - Sonnenschutzrollo hinten/seitlich Roller sun vizor, rear lateral
S423A - Fussmatten Velours Floor mats, velours
S428A - Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S430A - Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip
S431A - Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip
S438A - Edelholzausführung Fine wood trim
S441A - Raucherpaket Smoker package
S442A - Getränkehalter Cup holder
S453A - Klimatisierte Sitze vorne Climatised fornt seats
S454A - Klimatisierte Sitze hinten Climate-controlled seats, rear
S456A - Komfortsitz mit Memory Comfort seat with memory
S460A - Komfortsitz im Fond elektr.verstellbar Comfort seat, rear, electr. adjustable
S488A - Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger
S494A - Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger
S496A - Sitzheizung hinten Seat heating, rear
S508A - Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)
S534A - Klimaautomatik Automatic air conditioning
S601A - TV-Funktion TV function
S609A - Navigationssystem Professional Navigation system Professional
S633A - Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business
S698A - Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD
S791A - Kühlbox
S863A - Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S879A - Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German
S8SPA - Steuerung COP Control unit COP

Napsal: úte 15.07.2014 08:37
od kurevtor
sweden: vůbec mě to nepřekvapuje, drtivá většina sedmiček v inzerátech je divně (ne)vybavená a zbytek je (ne)vybavenej nesmyslně :-D

Napsal: úte 15.07.2014 09:10
od hurvajs77
Proč furt divíte, nechápu. Za všechno se platí a hlavně jsou lidé, kteří ani neví jak hraje L7, resp. si myslím, že jim prostě stačí normální rádio. Pro někoho jsou to opravdu vyhozené peníze. Za další jde o to, že každý má jiný vkus. Hodně lidí se prostě bojí elektriky a tak nechce zbytečné věci, protože si myslí že je vyšší poruchovost. Proto jsou auta bez navigace, bec DD, L7, bez hydrauliky atd.

Jednoduše to berte tak, že díky tomu, že se o to zajímáte víte, co by tam mělo být. Ale človek co to kupoval to neví, dost často je mu to jedno. Byl jsem v kámošek v ACR kupovat E65 když byla dva roky venku. A on jen věděl, že chce černé auto a naftu. To, že existují komfortní sedáky a plno dalších věcí neměl ani ponětí. Takže si nechal "poradit" od prodejce.
Sweden píše:masáže jak vzadu tak v předu
E65 má masáž jen v předních sedákách. V zadu je jen ventilace + výhřev a samožřejmě komforty.

Napsal: úte 15.07.2014 10:51
od fuxxo
aha, tak to je skoda tej vybavy teda.. som fakt cakal ze to ma aspon L7, ked su tam 4x comforty..
aj ked doniest to na slovensko by bolo aj tak odveci..