Stránka 47 z 48

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: ned 27.01.2019 00:59
od Sweden
To je právě to před čím jarda varuje, takže ano, i tato situace může nastat, většinou se to projeví na chodu motoru, ale pokud ukapava jen lehce tak časem pif paf :D

Manželky tsi jezdilo do posledního zdvihu taky v pohodě, pak přišlo pif paf a jel jsem na tři a ve finále 8 petek v čoudu.

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: ned 27.01.2019 08:04
od JaraX
ano to se stává uplně běžně, dle bosche bys měl vstřikovače měnit každých 150tkm, ale kdo to dělá? a podle mě to nestačí když vezmeš jednu blbou naftu tak je zaneseš.

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: ned 27.01.2019 17:55
od Sweden
Pánové altík ven asi jedine spodem z V8 co?

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: ned 27.01.2019 18:13
od JaraX
vrchem

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: ned 27.01.2019 18:25
od Sweden
Jardo kolik ma běhat na live datech na baterce, 14 a kousek tuším ne?

Odchází i startéry na e53?

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: ned 27.01.2019 18:28
od Sweden
Jaký je minimální proud na baterce aby otocil startérem a nedělal cvakcvakcvak? :D

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: ned 27.01.2019 18:48
od JaraX
- na V8 benzínu jsme dělali starter jen jednou, spíš na naftách, tam je to klasika,
- proud se těžko posuzuje, jde spíš o napětí aby se starter otočil a je aspon cca 12V, 11,8 apod, ale prostě když nebude napětí, nepoteče tam proud,
- napětí si to řídí samo, idealně přes 14V do 15V max,

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: ned 27.01.2019 19:52
od Sweden
Hmm napětí běží kolem 10V což je fakt málo.
Napětí na baterce 10.8V a startér cvakcvakcvak.
Přijdou za 5min a auto normálně nastaruje.
Svítí žlutě 4x4,přitom read nemory čistý.
Nechám běžet, udělám co největší odběr, dálky, ventilátor a rozsvítil se celkem diskotéka na přístrojovce. Žlutá ručka, abs a ještě asi jedna. Protočím motor a interiérové světýlka celkem dost problikavaji.

Tipuji alternátor, ibs e53 tuším nemá. Snad to nebude nějaká hniloba kabelun cestou od baterky k motoru.

Není nějaký místo kde by se dala podrobná věc očekávat? Kde je vlastně kostra?

Zítra už pod to musím lehnout, dodělal jsem auto co jde na prodej tak vzhůru na další :)

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: ned 27.01.2019 19:54
od Sweden
Jo během toho jak vyskáčou žlutý kontrolky tak se objeví hláška o vzduchovém podvozku a převodovka jde do nouzáku.

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: pon 28.01.2019 13:36
od Sweden
Ba baterce 10.83v a jenom cvak cvak cvak. Ráno na prevaleni chytil, dal jsem odber xenony, ventilator, vyhravy. a po 15vterinach zdechnul pritom na baterce stále kolem 10.8v.

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: stř 13.02.2019 20:49
od Sweden
tak alternátor venku, mezi těmi lpg hady celkem zábava se proplétat :D :D

Regulátor vyměněn za oem kus, tak snad bude po problémech, jestli by to mělo být někde na cestě mezi baterkou altíkem tak to v domácích podmínkách vzdávám.

Ještě čekám na nové INA kladky a Contitech řemeny a budu skládat zpět, celkem prdel je vydolovat z X5 plnou 90l nádrž lpg, u toho jsem se fakt dost nařechtal :twisted: :D

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: stř 13.02.2019 22:50
od Arnie_one
Koukam, ze uz mas inovovane odvetrani :) Asi jsi uz do toho nejakou korunu dal :)
Ten altik je maso, divim se, ze jsi do toho sel sam, klobouk dolu.
Kazdopadne to nema na 735 a jeji vodni altik, kde tomu brani naprava.

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: stř 13.02.2019 22:51
od JaraX
náprava?
ale ale a nezavazí tomu kardan? :D

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: stř 13.02.2019 23:25
od Sweden
Arnie_one píše:Koukam, ze uz mas inovovane odvetrani :) Asi jsi uz do toho nejakou korunu dal :)
Ten altik je maso, divim se, ze jsi do toho sel sam, klobouk dolu.
Kazdopadne to nema na 735 a jeji vodni altik, kde tomu brani naprava.
Nic na tom skoro není, jenom doufám že se po výměně regulátoru dostaví očekávaný výsledek.

Na e65 to snad musí jít stejnou cestou ven ne? Jooo zlatej vzducháč ;)

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: čtv 14.02.2019 06:19
od Arnie_one
Jarax myslel jsem ze to byla napravnice, nebo to bylo kvuli starteru ted nevim, klidne me oprav at to nejsou bkudy.

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: pát 15.02.2019 22:54
od Sweden
Pánové na diag jsem lama, takže se zeptám hodně jednoduše, jsou tyto data v pořádku? Co znamená ten údaj poslední signál 12,50%?

Znamená že z alternátoru jde krásných 14,6V ale proč nejsou i na baterce když jsem v live datech?

Vyměnil jsem regulaci, jediná změna je to že to ASI dává co by mělo ale po 15 vteřinách se rozsvítí dobíjení a chyby 2E97 generátor.

Díky za každý nápad.

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: sob 16.02.2019 00:05
od JaraX
těch 12,5 procenta znamená že jaký obržel poslední signal o zatížení alternatoru, než došlo k chybě, resp když k ní došlo. ten altík jede na 12 procent. Pokud berem že je naprosto OK, tak podle mě nemá kam dávat proud.
zkontroluj si motorovou konstru, taky si zkontroluj propoj B+, tzn místo kam dávaš startkabel, jestli je to dobře utaženy, stejně tak z druhé strany tohodle místa, tam je přívod pro celý motor.
dále pak vem multimetr, a změř napětí na tomdle místě a na baterce, idealně za běhu, jeslti to je stejny.

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: sob 16.02.2019 02:52
od Snejk
to je dobry ze na altiku je 14 a na baterce 10. to ma nekde slusnej prechodak... kostra motoru, plusak at uz kdekoliv.. no nekde bych cekal ze se to bude i slusne zahrivat, takovej ubytek

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: sob 16.02.2019 05:32
od Sweden
Díky pánové, pokusím se jít po kabelu

Re: X5 4.8is ... zkusenosti

Napsal: ned 17.02.2019 08:15
od Sweden
Tak nevim kde je problem, dle výpisu z chyby dává alternator 14.6V, po změření přímo multimetrem má na výstupu 10.9V. Takže nejspíš půjde opět ven, regulator to nezachranil.