Stránka 45 z 77

Napsal: úte 24.03.2009 01:26
od Killca
Ghost píše:Poradíte mi prosím, jaký olej do E46 Touring 320d 136 PS. S BMW začínám, děkuji.

ma se lit to co se lilo vzdy predtim, mel bys mit v motoru nekde karticku s typem oleje co uz v motoru je, ale jinak
Obrázek

Napsal: úte 24.03.2009 19:50
od kubajzs
Nevíte někdo co by mělo přijít do předního diferáku na 330 XD? Hledal jsem a nenašel... :?

Napsal: stř 25.03.2009 00:32
od Ghost
Díky moc za tabulku..Tak dám Castrol Edge 5W30. Jinak ještě proprosím o radu, co bych měl ještě vyměnit. Auto jsem teď dovezl. Olej+filtr je tedy jasný, paliv filtr asi+vzudchový..Díky

Napsal: stř 25.03.2009 04:01
od Killca
kubajzs píše:Nevíte někdo co by mělo přijít do předního diferáku na 330 XD? Hledal jsem a nenašel... :?

takze asi tak, ale vychazi mi z toho, ze by tam mel frcet i normal castrol saf xj
Obrázek

Napsal: sob 28.03.2009 13:52
od kubajzs
takze asi tak, ale vychazi mi z toho, ze by tam mel frcet i normal castrol saf xj

No a víš to na 100 %? Neměl by tam být SAF XO? A ještě kolik může být náplň?

Napsal: sob 28.03.2009 14:17
od Kami1
Ghost píše:Díky moc za tabulku..Tak dám Castrol Edge 5W30. Jinak ještě proprosím o radu, co bych měl ještě vyměnit. Auto jsem teď dovezl. Olej+filtr je tedy jasný, paliv filtr asi+vzudchový..Díky

jestli to hodlas menit sam, tak bys to mel vedet, jestli v servisu, tak by to meli vedet tam
jinak zalezi jestli jiste vis ze byly radne dodrzovany servisni intervaly
jestli ne, tak vsechny filtry a kapaliny, diagnostika, komprese, geometrie
muze to byt zbytecny nebo to muze predejit nakladnejsim problemum
zalezi kolik hodlas s autem najezdit

Napsal: sob 28.03.2009 15:30
od Killca
kubajzs píše:takze asi tak, ale vychazi mi z toho, ze by tam mel frcet i normal castrol saf xj

No a víš to na 100 % nebo to je jen doměnka? Neměl by tam být SAF XO?

ta jestli ti jde jen o vyber mezi temito dvema, tak je jasna volba XJ, protoze, saf XO je jen do nespery a XJ je do spery i nespery, tak proc ho tam nedat

Napsal: ned 29.03.2009 17:34
od kubajzs
Killca píše:
kubajzs píše:takze asi tak, ale vychazi mi z toho, ze by tam mel frcet i normal castrol saf xj

No a víš to na 100 % nebo to je jen doměnka? Neměl by tam být SAF XO?

ta jestli ti jde jen o vyber mezi temito dvema, tak je jasna volba XJ, protoze, saf XO je jen do nespery a XJ je do spery i nespery, tak proc ho tam nedat


To máš pravdu. Náplň jsem našel ze by mohla být 1.1 litru tak doufám žr tím nic nezkazím...

Napsal: pon 30.03.2009 20:36
od rogie30
Zdravím, mám jednu otázku. Po kúpe auta bez vedomosti o druhu motorového oleja sa asi po 5 výmenách - 50tis.km objavili netesnosti na víku, okolo olej. filtra... Je mozne ze by tieto netesnosti mohol mat na svedomi olej, ktory sa do motora začal dávat. Olej Castrol 10W40

Napsal: pon 30.03.2009 21:04
od Kami1
muze byt, ale neni to spis tim, ze uz mel 150tisic pred koupi?
ps: doufam, ze myslis viko ventilu a ne filtru

Napsal: úte 31.03.2009 09:01
od vavrekj
ohladom toho vika (kadial sa nalieva motorovy olej) :

1. je to bezne ze po odsrubovani vika poklesnu otacky motora ?

2. je bezne ze z vnutornej strany vika je male mnostvo nejakej zltej zrazeniny peny ???



E46 325i

Napsal: úte 31.03.2009 14:10
od Killca
vavrekj píše:ohladom toho vika (kadial sa nalieva motorovy olej) :
1. je to bezne ze po odsrubovani vika poklesnu otacky motora ?
2. je bezne ze z vnutornej strany vika je male mnostvo nejakej zltej

1)je to normalni, klesnou tlaky oleje
2)je to normalni, kdyz jezdis kratky trasy, chce to projet nejakou trasu praha-brno, ale problem to neni

Napsal: úte 31.03.2009 19:51
od Kami1
1. otvorem to zacne prisavat nezmerenej vzduch -> chuda smes
+ tam uz neni podtlak -> vyssi ztraty virenim

Napsal: úte 31.03.2009 20:32
od rogie30
Kami1 píše:muze byt, ale neni to spis tim, ze uz mel 150tisic pred koupi?
ps: doufam, ze myslis viko ventilu a ne filtru


ano o tri vymeny bude na budikoch 200, takze je to mozne, len este pred chvilou bol motor suchy, a zrazu to zacalo
a ano myslel som viko ventilov, ale slzi to aj okolo spoja medzi blokom a telesom filtra, musim este lepsie pozriet ci to nejde od cidla tlaku oleja
tak dik

Napsal: úte 31.03.2009 21:10
od Kami1
proste to tesneni ma taky nejakou zivotnost
je mozny ze se tam lil horsi olej a ten lepsi tedka rospousti bordel, kterej to vytesnuje nebo je jenom ridsi

pokud to moc olej nezere pocitej dobudoucna s pretesnenim pokud s tim chces jeste hafo(vela) najet, tak s tim moc neotalej
za dotahnuti vika nic nedas(10-15Nm)

ps: sou i levnejsi kvalitni oleje nez castrol

Napsal: stř 01.04.2009 11:12
od rogie30
No oleja som dolial tak necely liter a do vymeny je tak 800 km, /mením každých 10tis./co nie je vela si myslim, aj ked prvé tri výmeny nebolo treba ani kvapku. Budem musiet popozerat tie tesnenia a pohrať sa stým.
Inak som teraz narazil do M43 doporučujú 5W40, skúsiť tento olej aj ked si samo nemyslím ze by môj problém vyriešil, alebo uz radsej nevymýšľať a nechať tam tu 10W
p.s. tesnenia kupovať v bavarii alebo môžu byť aj nejaké náhrady

Napsal: stř 01.04.2009 12:33
od Doctor199
čau mám dotaz na olej chci vyměnit a mám e36 316i tak taky tam můžu dát ten 5W-40 ? Hlavně bych chtěl vědět kolik si ho mám koupit ? nemá s tím někdo zkušenost?

Napsal: stř 01.04.2009 16:13
od Killca
doctor: patri tam 10w40 protoze je pro vetsi rozmezi teplot, pak jeste 5w30, kdyz jsou nizsi teploty okoli, ale mel by se lit furt stejny olej, jinak hrozi vule v motoru

a priprav si 4 litry

Napsal: stř 01.04.2009 18:22
od Kami1
rogie:
kdyz nechas vse jak je tak nic nezkazis, akorat budes mit motor od oleje a das trochu vic za olej

jestli ti nevadi vetsi investice do lepsiho stavu motoru, tak bych motor odkarbonoval, pretesnil viko ventylu, vymenil gufera na ventylech a nalil nejakej kvalitni 5w40 za rozumnej peniz a ten pak pouzival (pri eventuelni vymene spojky vymenit zadni gufero!)
--nakonec usetris, ale zalezi taky na kolik te vyde prace

Doktore, zkus si precist aspon prvnich deset stranek tohodle tematu

Napsal: čtv 02.04.2009 20:03
od rogie30
Vdaka, skusim niekde najsť niečo o tom odkarbónovaní, a ked bude trochu času pustim sa do toho. Ešteraz vdaka.