Stránka 45 z 165
Napsal: čtv 15.05.2014 16:55
od hurvajs77
to iv0: jasně to chápu. Já osobně ceny moc neznám, prostě to beru tak, že když je to nutné udělat, prostě to udělat nechám. A hlavně dávám do auta jen originál. Takže pokud by jsi chtěl druho výrobu, bude to levnejší. Ale stačí se podívat do ETK, tak jsou uvedeny ceny.
to kurevtor: z mého hlediska je 20" max. větší kola se mi hnusej, připomíná mi to negry a je E65 s 27" humusy místo kol. Ještě nachromovat, dát hnusný límcáky. Blé.
Kvůli rejdu jsem poprvé otevřel manuál. Píše se tam: minimální průměr otáčení: 12.1m, pro modely long: 12.6m
Já vím, ještě střešní okno a chtěl bys ho

.
Napsal: čtv 15.05.2014 17:18
od kurevtor
počkat, tohle jsou už dvacítky kola??

To zkresluje, myslel jsem, že jsou to 18 nebo 19 právě..
Napsal: čtv 15.05.2014 17:44
od kimlic
O těch servisních nákladech také teďka přemýšlím. Do konce roku plánujeme koupi auta a zvažoval jsem E61 530i či 545i, jak ale čtu tohle vlákno, tak už tedy nevím:-)
Četl jsem zde např. názory, že servis e65 vychází cenově stejně nebo i levněji než pro e61. Konkrétněji, že díly jsou cenově nastejno nebo i levnější a více dostupné a servisní úkony se provádějí snadněji a za kratší dobu, to znamená i levněji.
Přitom to znáte z různých článků po netu, že jako všechny ostatní luxusní limmuzíny i E65 vyžadují velice drahý servis a vlastník by měl mít příjmy obdobné jako majitel který si to kupoval nové.
Přitom jak to tu čtu tak to nevyznívá že lidé zde fóra kteří tyto auta mají, nebo je plánují koupit, mají měsíční příjem okolo či více než 100k. Taky na druhou nečekám že majitel e65 má 10-15k to by asi utáhnout nešlo. Pokud jsem nějak mimo tak me opravte:D
Jinak samozdřejmě aby platily ty názory zde z fóra ohledně servisních nákladů, tak počítám s tím že při koupi téhle ojetiny je nutnost si vzít sebou někoho skutečně znalého, jinak si člověk pak opravdu koleduje o enormní dodatečné náklady.
Založen 2008 - příspěvěk 1

Napsal: čtv 15.05.2014 17:47
od xyron
sorry za OT sedmičkáři...
hurvajs77: nádhera.. individuál je prostě individuál
jsem rád že nás je tu víc s:
Napsal: čtv 15.05.2014 17:57
od hurvajs77
kurevtor píše:počkat, tohle jsou už dvacítky kola??
Ano, 20" Individuály
Napsal: čtv 15.05.2014 18:06
od hurvajs77
kimlic píše:Přitom to znáte z různých článků po netu, že jako všechny ostatní luxusní limmuzíny i E65 vyžadují velice drahý servis a vlastník by měl mít příjmy obdobné jako majitel který si to kupoval nové.
To je ale nesmysl, píšou to hovada placený Das Shit Autem, aby si lidi kupovali 4% kruhy, VW apod. Pokud budeš jezdit do autorizáku, tak už tento samotný počin stojí hodně a upřímě si i myslím, že pokud přijedeš v 760, dají Ti to prostě sežrat. Z mých zkušeností, a to jsem mám už pátou 7er nejsou běžné provozy nic extra. Ale jde o to, nekoupit pelech, do kterého se budou jen cpát prachy.
kimlic píše:Přitom jak to tu čtu tak to nevyznívá že lidé zde fóra kteří tyto auta mají, nebo je plánují koupit, mají měsíční příjem okolo či více než 100k. Taky na druhou nečekám že majitel e65 má 10-15k to by asi utáhnout nešlo. Pokud jsem nějak mimo tak me opravte:D
neznám finanční situaci ostatních klubáků, ale jsem stejného názoru. Tak jde hlavně i o to, kolik toho najezdíš, takže pokud budeš mít 10tis měsíčně jen na PHM, tak pak jsi v pohodě.
kimlic píše:Jinak samozdřejmě aby platily ty názory zde z fóra ohledně servisních nákladů, tak počítám s tím že při koupi téhle ojetiny je nutnost si vzít sebou někoho skutečně znalého
Tak to rozhodně, hlavně E65 má plno jednotek a třeba se na ně podívat. Diagnostika Ti může prozradit hafo věcí, které prostě nepoznáš.
Napsal: čtv 15.05.2014 18:07
od hurvajs77
xyron píše:individuál je prostě individuál

:palec:
Napsal: čtv 15.05.2014 18:16
od majuse39
hurvajs77 píše:mě osobně to nevadí, ať každý myslí co chce

Já to tak neberu, ačkoliv mám longa, nikdy bych něchtěl sedět v zadu...
Nikde fotky nemám. Sekce klubových aut mi přijde zbytečná - pro mne, nemám potřebu se svěřovat, že teď jsem si "uprdl" apod.
Podle ETK jde o: "walnut amarone"
Gratuluju fakt pěknej Long tyhle 20 mám taky a jsou dle mě fakt super a ten vnitřek maš taky Merino gold brown?
Napsal: čtv 15.05.2014 19:24
od jaroslav
hurvajs77 píše:mě osobně to nevadí, ať každý myslí co chce

Já to tak neberu, ačkoliv mám longa, nikdy bych něchtěl sedět v zadu...
Nikde fotky nemám. Sekce klubových aut mi přijde zbytečná - pro mne, nemám potřebu se svěřovat, že teď jsem si "uprdl" apod.
Podle ETK jde o: "walnut amarone"
Ta 750Li je krasna, predavala sa dost dlho hlavne koli cene. Pred rokom som o nej uvazoval ale nevzal som ju i ked som na nu mal a zobral som tu 760Li. Bud rad ze na teba pockala

. Myslim ze to bola pre teba spravna volba.
Predelanie 760Li na LPG je tiez otazka ceny paliv a najazdu. Pri vyzsich cenach paliv alebo najazde si myslim ze by sa to tiez vyplatilo. Zatial takticky vyckavam

Napsal: čtv 15.05.2014 21:47
od jozin7
hurvajs-mas to hezke.Neco podobneho bylo na Mobile,de v loni.Kola mas paradni ,volant taky,barva uvnitr taktez.Ma to to nocni videni,nebo to je jine auto?
Napsal: čtv 15.05.2014 22:34
od hurvajs77
jozin7 píše:Neco podobneho bylo na Mobile,de v loni
ne ne, to je po prvnim majiteli z Cech
jaroslav píše:predavala sa dost dlho hlavne koli cene. Pred rokom som o nej uvazoval ale nevzal som ju i ked som na nu mal a zobral som tu 760Li. Bud rad ze na teba pockala

přesně, mluvil jsem i s původním majitelem, prodávala se dost dlouho, snad od 900tis, jenže ho to nijak netrápilo, protože má víc aut, tak cena padala. No vidíš, ty zase můžeš být rád, že na Tebe počkala ta 760...

Také jsem o ní uvažoval.
majuse39 píše:tyhle 20 mám taky a jsou dle mě fakt super a ten vnitřek maš taky Merino gold brown?
kůže by měla být "Merino rust brown", ty kola mají docela super výhodu, moc se nešpiní. Ty 19" co mám na 730d jsou to 100km černý jako prase. 20" jsou i po 1500 skoro čistý.
Napsal: čtv 15.05.2014 22:43
od xyron
hurvajs77 píše:kůže by měla být "Merino rust brown"
Jojo, taky známá pod německým ekvivalentem "Merino Oxyd braun" ... stejná barva co mám já na té fotce stránku zpět...
Napsal: pát 16.05.2014 07:37
od JaraX
745i/750i SERVIS u mě
ezměme třeba klasický "velký" servis, co se dělá u všech aut každých 60 - 75 tis. km:
* motorový olej + filtr
3450 s prací a diag
* vzduchový filtr
600kč
* kabinový filtr
cca 900kč
* převodový olej (plus servis automatu, nikdy jsem žádný neměl, tak nevím co se na tom dělá)
s výměnou i 2x těsnění mechatroniku a vanou - 9500kč (je to stejné u všech novějších BMW)
* výměna brzdovky, obložení a kotoučů
brzdovka s prací 700kč
kotouč Textar PRO 2500kč kus,
desky cca 2k, takže přední brzdy vyjdou s prací a čidlem na cca 8500kč,
zadní vyjdou tak o litr levneji
* výměna chladící náplně
nevím proč by někdo dělal ale 450 kapalina, + 200práce
* svíčky
8x 430 každýych 100 000tkm, nebo 50 000km u LPG, 3440+ 1000 práce
* rozvodový řetěz/řemen (princip těchto motorů neznám, tak se omlouvám, jestli plácám nesmysly)
. neřeší se
Určitě by mě zajímalo, kolik stojí i další věci, co se jednou za čas prostě musí udělat a musí se kupovat nové, třeba:
* čepy/tyčky řízení
čepy se nemění, jedině celá ramena, v BMW stojí kolem 6000kč kus, u mě LMI,TRW (origo kvalita) cca 3200kč kus s DPH
* ložiska kol
na E65 neodchází, aspon teda mě jezdí asi 40 E65 na servis a nikdo ložisko špatny neměl, tak nemam referenci, oproti X5, kterých jezdí tak 30 a na každé se už ložisko nějaky dělalo, ty X5 strašně žerou ložiska, jo a ještě E90 ,tam se taky dělaj ložiska co chvilka
* repase těch kosmických tlumičů z Polska
cca 8k kus,
Napsal: pát 16.05.2014 07:45
od JaraX
jinak co se týče toho srování 750i vs 760i
- 760i je sametovější, komfortnější, jede líp, žere o cca 2-4 litry víc, je často zastaralejší, porotože za cenu poFC 750i je předFC 760i, nebo uplna socka, pěkny 760i sou tak nad 400, kdežto pěkny 750i jsme ted koupili i do 300tkč,
nebudu tu řešit rozdíl předFC vs poFC, ty pofacejsy maj novější výybavu a často víc věcí
na 760i je vše dražší,
např vemu výměnu svíček u mě v servise, u 750i je to někde kolem 4500kč s prací, u 760i jsme někde přes 10 000kč, možná i přes 12 000, přesně z hlavy si to nepamatuju, ale u 760i se musí kvulí svíčkám sundat sání z motoru, pod tím je gumovy těsnění které stojí asi 4500kč, (resp je jich tam 6 dohromady za 4500kč), a samozřejmě má o 4 svíčky navíc.
brzdy na 760i stojí taky víc, je tam cca 1/3 ceny navíc, přesně bych to musel spočítat, to že separator stojí asi o litr navíc sem psát nebudu.
jinak přestavba 750i na LPG je 35 000kč se 103 litrovou nádrží a vším schovanym, přestavba 760i je někde lehce přes 100 000kč,
navíc to auto ma přimej vstřik a musí jezdít ještě i na benzín, takže spaluje obojí zaráz, v poměru 1/5, jinak odejdou benzínovy vstřiky, větši smysl má u 760i přestavba na Ethanol, tam není ale taková uspora, je tam uspora cca 7kč na litru,
Napsal: pát 16.05.2014 07:52
od JaraX
kimlic píše:O těch servisních nákladech také teďka přemýšlím. Do konce roku plánujeme koupi auta a zvažoval jsem E61 530i či 545i, jak ale čtu tohle vlákno, tak už tedy nevím:-)
Četl jsem zde např. názory, že servis e65 vychází cenově stejně nebo i levněji než pro e61. Konkrétněji, že díly jsou cenově nastejno nebo i levnější a více dostupné a servisní úkony se provádějí snadněji a za kratší dobu, to znamená i levněji.
Přitom to znáte z různých článků po netu, že jako všechny ostatní luxusní limmuzíny i E65 vyžadují velice drahý servis a vlastník by měl mít příjmy obdobné jako majitel který si to kupoval nové.
Přitom jak to tu čtu tak to nevyznívá že lidé zde fóra kteří tyto auta mají, nebo je plánují koupit, mají měsíční příjem okolo či více než 100k. Taky na druhou nečekám že majitel e65 má 10-15k to by asi utáhnout nešlo. Pokud jsem nějak mimo tak me opravte:D
Jinak samozdřejmě aby platily ty názory zde z fóra ohledně servisních nákladů, tak počítám s tím že při koupi téhle ojetiny je nutnost si vzít sebou někoho skutečně znalého, jinak si člověk pak opravdu koleduje o enormní dodatečné náklady.
Založen 2008 - příspěvěk 1

jinak si dovedu představit živit E65 při platu 15 000kč měsíčně, ale samozřejmě bych tím autem nejezdil uplně denně, jenže je to hrozně kus od kusu a hlavně dle toho co člověk koupi,
většinou lidi koupi nějakej vrak, minule tu byl pán co koupil za 500 750i, ale strašnou mrdku, tam bylo snad vše špatny a on si myslel že to je top stav, že mu to bazarník řekl

no a třeba minulej tyden jsme koupili mazla 750Li za 270,
když srovnám 545i vs 745i
tak na té E61 ti pravděpodobně zateče do kufru, zateče ti do světel, zlomí se ti dráty do kufru na zakladě toho ti možna odejde CCC, pokud neodejde po zlomení kufru tak odejde samo od sebe, odejdou ti měchy který sou drahy jako prase, odejde ti kompresor kterej nasaje blato,
na obou autech ti pak z auta začně časem týct olej a voda z motoru
a na obou autech budeš měnit nějaky ramena, hromada jich je stejnech, ty co nejsou stejny ma E65 o par stovek levnější,
v E65 nepřevezeš ani pračku, ani myčku, ani sporak,
na druhou stranu nebudeš vysedat z E65 polámanej,(pokud si ju nekoupíš se zakladnima sedakama),
a hlavně si myslím že pěknou E61 do 200tkč nekoupíš, natož aby měla komforty a nějakou vybavu, pěknou E65 už jo, jen musíš hledat,
snad to takle stačí
Napsal: pát 16.05.2014 08:08
od jozin7
JaraX-vymena problemeticke trubky v bloku V8 vyjde u tebe na kolik?At vim kolik mam nachystat?Uz se blizi ty km

Napsal: pát 16.05.2014 08:14
od hurvajs77
JaraX píše:... se 103 litrovou nádrží a vším schovanym
až na to, že se tam toroid nevejde úplne hladce a musí se "upravit" (ulámat) plasty. A jen kvůli 10-ti litrům, které ve finále udělají cca o 20km vyšší dojezd. Tak mi to alespoň včera říkal Snejk. Takže já osobně bych volil 93 litrů.
JaraX píše:v E65 nepřevezeš ani pračku, ani myčku, ani sporak...
tak a jdu opět do Tebe...

. Co je tohle za argumenty? Nechápu, asi žiju v jiným světě, ale na přepravu lednice, pračky a podobných věcí jsou firmy. Přivezou Ti to přímo domů, zapojí a steré si odvezou. Alespoň já to tak řeším já. A teď ruku na srdce JaraXi, ale kolikrát jsi tohle musel řešit? Tyhle argumenty mi prostě přijdou naprosto úchylné, kupiju auto ne stěhováka, ne? Já se stěhoval 14x a nikdy jsem nepotřeboval převést třeba sporák. Svým autem si odvezu elektroniku (v klidu jsem odvezl i 50" plazmu) a skříně a opravdu velké věci odvezli stěhováci.
Jinak s Tebou souhalsím, že za cenu FL 750, seženeš tak před FL 760 která bude slušně zachovalá a ve výbavě. Sice se dají najít 760 a zajímavé peníze, ale... Je také ale pravda, že ty samé díly na 760 stojí prostě v orignálu více než na 745 - možná je to i záměr BMW, když si někdo koupí opravdu to jen co BMW dělá, pocítí to i na ceně náhradních dílů. Mě osobně ale E65 přijde jako držák.
Napsal: pát 16.05.2014 08:27
od JaraX
žadné plasty se nelámou, jen se lehce oříznou, ale ty plasty seženeš za litr kdyby jsi to vracel du puvodniho stavu, ale samozřejmě každého věc, přestavbu s menší nádrží taky děláme za 2,5 litru měnší cenu, jelikož dostat tam tu 103ku je práce na celej den, takže každýho věc, co tam chce, 103 je zatím strop co tam jde rozumně dostat,
a jeslti na 10 litru LPG ujedeš 20km tak je to smutny
to s tou pračkou a tak jsem myslel obrazně, ja když chcu takovy věci vozit tak si vemu transita, nikdy jsem neměl potřebu do sedmy mrdat takovy věci, akorat jednou jsem jel do něměcka pro sedačky do 3er a mrzelo mě že nemužu jet sedmou když je tam nedam, resp bych je tam dal ale domrdal bych kuži, tak jsem jel 3er kombi.
Napsal: pát 16.05.2014 08:33
od JaraX
jinak e65 je opravdu držák, člověk na ní pořadně nevydělá, furt se řeší jen oleje, filtry, brzdy, těsnění, ale nějaky pořadny opravy nikde.
zatím co mám servisní pořadí poruchovostii tak to vychází asi tak
Fka nehodnotím, zatím ty auta maj málo najeto
veškeré nafty, to je nejčastejší závada co u nás v servisu řešíme, nějaká porucha naftového motoru, nejčasteji řemenice na klice, turba, DPF,
pak následuje E70 zatím asi nejporuchovější BMW, furt se řeší ložiska, asi sou z bláta, nevydrží ani 120 000km, zadní měchy, životnost někde 100-150 tkm, zatíká tam do elektroniky a do zadních světel,
pak nasleduje E60 z které E70 vlastně vycházi,
na E60kach se furt řeší elektronika a to že někam něco zateklo
pak sou na řadě E46, E38, E39 kde se řeší poruchy z duvodu toho že sou ty auta staré a zanedbané,
pak je E90, musím říct že je to hodně spolehlivé auto, pokud to není nafta, na druhou stranu se furt řeší zámky volantu, IBS, apod a taky ložiska
E65 mi zatím vychází jako jedno z nejspolehlivějších BMW, stejně s 6er které taky celkem nic nechcou, ale těch mi jezdí jen pár tak to není reference, navíc maj malo najeto.
uvidíme jak na tom budou Fka až trochu něco najedou a zestárnou.
Napsal: pát 16.05.2014 08:35
od hurvajs77
hele já fakt nevím, zatím se jen ptám. Mám teď jiné investice než jít do LPG. A zvedne se podlaha kufru nebo ne? Oříznutí platů by mi zase tak moc nevadilo. Ale spíše by mne zajímalo, jaký je tedy podle Tebe rozdíl v dojezdu. Nemáš čistě náhodou fotku 93 a 103 litrů v E65?
No vidíš

Mám E65 docela dlouho a zatím jsem fakt neměl problém s tím něco odvést.