xaler píše:Já předpokládám, že to není takovej krám jako BMW, Passat je taky celkem spolehlivej.
ja byl jeden cas znudeny Bmw a nabalil Passata po 1. majiteli se serviskou... pak se jen nestačil divit, jaky je to luxus to auto, takže po roce jsem usoudil, ze si jej nemohu dovolit a poslal jej dal do světa...
Zajdi si na Passat forum, tam je několik stránek "dulezite" a každý ten "fabricky fail" se rovna nepojizdne auto...
Bmw me zatim vzdy dovezlo, ikdyz jelo třeba s mlatici klikou... VW proste nepojede... a ty ceny dílu na vrakaci
Já se s vámi nechci hádat, ale děláte jako by se BMW nerozbíjelo. Pokud se pokazí tak je taky problém to najít v té elektrárně, tak jaký je mezi tím rozdíl. Stačí nějaký problém s elektrikou, nebo vyteklou vodou a je konečná. Každý auto ale jde opravit a že by servisní hodina na BMW a VW byla ve prospěch BMW to už je trošku moc ne? Stejně tak ceny a kvalita dílů na vrakovišti. Já to chápu, jsem na BMW fóru. Vy si svoje auta moc neopravujete , jezdíte do servisu tam předáte klíče a peníze a takhle to funguje i u Phaetona. Stejně tak když ho budu opravovat já tak pod tou karoserií jsou stejný součástky a dráty jako u BMW.
Jaký je rozdíl když zmáčknu knoflík a motor nenastartuje u sedmy, nebo PH. Pokud tomu nerozumím tak jsem v prdeli, pokud ano tak si to opravím.
Tak diskuze co se po 20 letech provozu sere je uplne zbytecna. Sere se vsechno. Neco vic, neco min. Zalezi na stesti a predeslych majitelich.
Zasadni otazka je, do jakyho auta clovek rad neco nasype a do jakyho ne. Investovat do Passata by me fakt nebavilo. Na sedmu rad koupim neco novyho, protoze to svezeni nema konkurenci. Jednoduchy.
Teď je dost turbulentní doba, ale snad po novém roce konečně pořídím kamaráda k SL 55 AMG a Cayenne. Asi jako každý tady jsem si prošel cestou nekonečného hledání luxusní limuzíny, abych nakonec stejně skončil u čekání na E65/66 Yachtline. Poměr cena/výkon je bezkonkurenční. Bohužel, nebo bohudík jsem měl teď možnost více vyzkoušet Panamera 4s, takže čekání na Maritime je pravděpodobně u konce s výsledkem, že místo toho bude doma další Porsche. To auto je prudce návykové s Chrono plus a sportovním vyfukem.
ettore píše:Davide občas se svezu v SL600 R230 s ABC podvozkem a myslím, že by mě to ke štěstí stačilo
Jo V12 birurbo je jako šílený parník. ) kamarád SL600 má a je to neuvěřitelně bláznivý auto. Co nechápu, že tam zbytečně dávali speedshift, jelikož převodovku to vůbec nepotřebuje. Stačí jeden kvalt. Sl55 AMG je úplně jiné auto. O dost ostřejší a na okresce výrazně rychlejší. Ale na denní jízdu to není. ABC je docela tvrdý a nějak nemám srdce ho vláčet břečkou se sněhem. Nehledě na to, že na mokru je dost zákeřný a tvrdohlavý. Mít ovšem R230 5.5 385ps na Airmatic to by bylo daily jako víno. Pohodlný, rychlý a retro krásný. Je jich ale minimum. Většinou jen 5.0 306ps a to nepředjede ani autobus.
Kdo by chtel cpat prachy do koncernovych mrdek...co si na limuziny hrajou,to radsi nacpu do neceho co si na limuziny hraje uz nakej patek a opravnene... WV - ,leda tak pracovni auto na dojezdeni a vyhodit
Soused si ho koupil prasata za 80 od sveho taty. za necely rok je v tom za 130 a chodi s kanistrem benzinu okolo, ze to zapali. K tomu vsemu je to uzka, nepohodlna kraksna. Kdysi jsem po nem take touzil... moc se mi libil v modre barve a trochu chromu. Pak jsem si sednul a zase hned vystoupil.
me se libi vzhledove ale pred mesicem sem delal nejake upravy na panamere z roku 2018 a nechapu jak v tom muze nekdo jezdit, ten interier je sice pevny ale hluk je v tom prisernej. kdyz sem vzal za packu blinkru tak sem si myslel ze sem ji ulomil. tvrdy je to jako koste.. vykon je skvelej to jako jede to ale tvl ja se v tom uplne bal jet, rozhodne na tom nebylo nic prijemnyho ani zajimavyho, na to jak sem si to vcelku idealizoval, tak dost zklamani. sedacky a audio naprosta katastrofa, podvozek taky, hluk taky. interier je zajimavej ale ta navi je priserna a jak z roku 98...
ted sem mel moznost se projet a prozkoumat tohle... tak z toho sem se zesral. to je pekne zpracovanej kus auta. pohodlny, pevny, krasne zpracovany, tichounky, rychly jak zmrd, audio sice ohavny ale ty multimedia, ten otocnej displej s tema budikama, to je krasnej detail. ale kazdy tlacitko, kazda picovinka, kazdej kus kuze to je proste nadherne zpracovany, pevny, robustni a nic tam neni z plastu nebo nejakyho ojebu.
no za tu cenu je to adekvatni kus auta. jen ty kolecka kolem naviny sou desne viklaci