Stránka 43 z 93
Napsal: úte 14.01.2014 09:34
od hurvajs77
to je přesně to, o co jde u auta i mě... Proč se mám lámat v něčem nepohodlném, když mohu za stejnou cenu mít 7er a opravdu komfort. Pak jak píšeš, ujedu 2tis km a jsem naprosto v pohodě

Napsal: úte 14.01.2014 10:41
od Killingman
Tak po 2.000km vkuse bych já osobně byl rozlámanej i kdybych seděl vzadu v longu a neřídil
Každopádně souhlasím s JaraXem - porovnáním mojí E53 a šéfovi E66 musím uznal, že je sedma lepší ve všech ohledech vyjma pár věcí.
Tou nejdůležitější je pro mě výhled ven z auta. V X5 sedím výš a vidím víc. Druhá pro mě podstatná věc je zvuk auta, sedma je utlumená a X5iS má lepší zvuk. Pak teoretická průchodnost na polních cestách, na chatu v horách nebo na lyžovačku do Itálie bych asi radši jel X5. Ale jinak je E66 lepší ve všem. Nižší spotřeba, mnohem vyšší komfort jízdy, logic BOMBA PECKA, softclose silně návyková věc, sedačky jak v pokojíčku...
JENŽE: 7ma která by se mi líbila (tj. E66, 750i, DD, LOGIC, černá barva a bílá kůže uvnitř) se sehnat NEDÁ a když dá, tak za takový prachy, že je to pro mé finanční možnosti naprosto unglaublich
Napsal: úte 14.01.2014 10:51
od hurvajs77
ale nebyl. Moje nejdelší cesta s E65 byla skoro 3tis (Praha -> Gibraltar) a byl jsem pak naprosto v pohodě
Na druhou stranu ani E65, resp. 7er není zázračné auto. Jde o vkus každého soudruha. Já preferufi luxus a komfort, i když taková M5 by nebyla špatná
Napsal: pon 03.02.2014 22:40
od palciatko
Napsal: pon 03.02.2014 22:47
od kabyr01
V zásadě dvě možnosti - někdo hodně toužil po faceliftu a investoval velké peníze na přestavbu a nebo to bylo bourané

Napsal: úte 04.02.2014 10:17
od hurvajs77
BMW prodává vyloženě přestavbový kit. Takže se můžeš z před FL, udělat FL. A pokud jsi magor jako já, tak i klidně interiérový...

.
Dost lidem se před FL nelíbí a hodně lidí si myslí, že tím auto omladí a zvednou cenu při prodeji. Dokonce jsem viděl jedno auto, které mělo předělaný jen zadek - možná to majitel nestihl nebo došly prachy, ale vypadalo to opravdu divně
Napsal: úte 04.02.2014 12:15
od Kail
Když tak rádi řídíte a cestujete,tak na to je stejně nejlepší tohle:
Pohodlí a placu že se na to ani sedma nehrabe a ještě si vyděláte

Napsal: úte 04.02.2014 12:23
od JaraX
a dá se s tím jet 200km/h cestovně v klidu ?
Napsal: úte 04.02.2014 12:37
od Kail
Kam by jsi chvátal když tě ta jízda tak baví,zavodníku?
Napsal: úte 04.02.2014 12:49
od vlastnemec
Jojo a hurá do světa, dochází řidiči. Tohle je demo nakonec pojedeš tímhle.
Napsal: úte 04.02.2014 12:50
od Kail
Napsal: úte 04.02.2014 13:12
od hurvajs77
no asi tak...

Napsal: úte 04.02.2014 14:21
od JaraX
Kail píše:Kam by jsi chvátal když tě ta jízda tak baví,zavodníku?
že jede někdo rychle neznamená že ho ta jízda nebaví a chce tam už být, to by si pak Mko kupovali jen lidi kteří chcou byt všude rychle ale řidit to auto je nebaví

Napsal: stř 12.02.2014 21:43
od Eks
Zdravím, již delší dobu hledám E65 750i, bohužel se mi nedaří najít BMW ve slušné výbavě a F01 je cenou pořád dost vysoko. Trochu jsem zabrousil do jiného klanu tedy MB S500 W221. Jsou k mání ve slušné výbavě: problematický airmatic a automat G7, dále sedačky memory, výhřev, ventil a masáž, vyhřívaný volant, 4x4, natáčecí bixenony, udržování vzdálenosti při aktivním tempomatu od vozidla před sebou až do zastavení a pak zase rozjetí, noční vidění, zadní sedačky výhřev, někdy i ventil, chlazené držáky nápojů a přihrádky, čtyřzónová klima, couvací kamera a já nevím co ještě. Cenovka kolem 500 000Kč. Hledal jsem informace ohledně předělání na LPG a podle předběžného infa jsou dva druhy motorů a u jednoho to nejde předělat. Podle Neptunu a dává 78l nádrž, systém BRC a údajně musí přistřikovat benzín, kvůli výkonu a chlazení vstřikovačů. Dále se musí přizvednout sací jednotky, protože prý tam je málo místa. Zdá se mi to složité. Trochu závidím JaraXovi, že E65 umí ze 103l a montáž mají zmáknutou. Trochu mám vítr z té spotřeby, když zůstanu u benzínu, která se bude pohybovat když dobře tak okolo 13-14l/100. Jinak už se moje mozkové závity natěšily a asi do něj vlítnu, protože je to krasavec,už jsem v něm seděl:sorry: Vím, že se ptám na špatném fóru, ale to od MB se s tímto nedá srovnat, nemáte někdo zkušenost s touto přestavbou a autem jako takovým?. Děkuji za každou radu.
Zdeněk
Napsal: stř 12.02.2014 21:59
od roti
tak W221 je masirka, to se musi nechat a co jsme je v Mercedesu delaly, tak airmatic je v pohode, to byla bolest W220.
E65 ale i F01 nesaha W221 ani po kolena a to jak exterierem, tak interierem. Kdyz uz, tak bych volil S63 AMG, ikdyz tam je ta castka uplne nekde jinde.
Dej na me a pokud mas vetr ze spotreby, tak esku vubec nekupuj, pac i prkotina tam nestoji pod 50tkc....

Napsal: stř 12.02.2014 22:37
od Eks
roti
viděl jsem servisní historii i s cenou a máš pravdu co fa to 10-30 000Kč je to děs, ale zase to nebylo nic závažného a skoro všechno co dělali v servise zvládnu sám doma. Ono cenově se to v autorizovaném BMW moc lišit nebude. Možná jsem to blbě napsal ale znáš to, pak jsi u každého tankování nas**nej, ale nebudu si kvůli tomu kupovat "simply clever"

. Můžeš mi prosím do SZ napsat bližší info o možných závadách v motorizaci, S500/285kW popřípadě i v 320CDI r.v.2006? Děkuji. Zdeněk
Napsal: čtv 13.02.2014 12:27
od Atila
Eks píše:Zdravím, již delší dobu hledám E65 750i, bohužel se mi nedaří najít BMW ve slušné výbavě a F01 je cenou pořád dost vysoko. Trochu jsem zabrousil do jiného klanu tedy MB S500 W221. Jsou k mání ve slušné výbavě: problematický airmatic a automat G7, dále sedačky memory, výhřev, ventil a masáž, vyhřívaný volant, 4x4, natáčecí bixenony, udržování vzdálenosti při aktivním tempomatu od vozidla před sebou až do zastavení a pak zase rozjetí, noční vidění, zadní sedačky výhřev, někdy i ventil, chlazené držáky nápojů a přihrádky, čtyřzónová klima, couvací kamera a já nevím co ještě. Cenovka kolem 500 000Kč.
U te vybavy W221cek je zajimave, ze maji bezne ve vybave mraky serepeticek naprd typu nocni videni, ale skoro nikdy nemaji bezklicove ovladani. To ma v cenove kategorii do 700.000Kc snad jedna z dvaceti.
Co se tyce motoru, tak jeste je moznost 350tka, ktera sice neni v osmivalu, ale zere o litr a pul mene a tech 270PS na nenarocne jezdeni celkem staci.
Napsal: čtv 13.02.2014 12:44
od Eks
No, to bezklíčkové ovládání asi budu muset oželet. To zase bude hledání

po kapsách kde klíč je, ale zase na druhou stranu ti auto neukradnou, protože jsem někde četl, že už umí tem signál zaznamenat a pak není problém auto otevřít a odjet. Jinak 350 benzín je vcelku poruchový motor, jak jsem se dočetl.

Odpoledne jdu na důkladnou prohlídku a pokud budu spokojen dám záložku a objednám se na prohlídku v autorizovaném servisu. Pořád jen řeším to LPG a info nic moc.
Zd
Napsal: čtv 13.02.2014 13:19
od Atila
Eks píše:No, to bezklíčkové ovládání asi budu muset oželet. To zase bude hledání

po kapsách kde klíč je, ale zase na druhou stranu ti auto neukradnou, protože jsem někde četl, že už umí tem signál zaznamenat a pak není problém auto otevřít a odjet. Jinak 350 benzín je vcelku poruchový motor, jak jsem se dočetl.

Odpoledne jdu na důkladnou prohlídku a pokud budu spokojen dám záložku a objednám se na prohlídku v autorizovaném servisu. Pořád jen řeším to LPG a info nic moc.
Zd
Bezklicove ovladani bych ozelel rozhodne hure nez jakoukoliv ostatni vybavu krome kuze a navi. Prijde mi to u takoveho auta celkem fail.
Jinak dalsi nezminena moznost je Lexus LS 460. Sice to neni ani tak automobil jako spise pojizdny obyvak, ale narozdil od Nemcu je mnohem bytelnejsi a tudiz je predpoklad mensich servisnich nakladu. Navic je vzdy v maximalni vybave, takze odpada nutnost shanet auto podle vybavy.
Napsal: pon 31.03.2014 15:24
od kurevtor
ahoj, vzhledem k tomu, že se mi nedaří sehnat takovou E60 jakou bych si představoval, si chci koupit E65 3.0d rok 2003-2004
procházel jsem forum, ale bohužel se všude jen hádáte a informace jsou hodně roztroušené
potřebuju se zeptat - auto bude mít tak 220-280 najeto, ale mělo by mít úplnou servisní historii. Můžete mi prosím poradit co budou první servisní zásahy, které mě po koupi budou čekat a jaké si zkontrolovat, že byly provedené?
Díky
