Stránka 412 z 680

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 09:49
od kabyr01
niceriki píše:Ja mam 2001 a slape jako hodinky :-) Spis z ni mam jeste vetsi radost tim, jak je stara. A kdyz se nekdo zepta a ja reknu 2001 tak to je taky jeste vetsi wtf moment.
Měl jsem taky 2001 a žádné zásadní věci mě nepotkali (čau riki :lol: )

Bez toho tlačítka se dá žít, nevadilo mi se vracet pohybem idrivu, ale teď když mám facelift, tak samozřejmě používám tlačítko :D

@Stepan1 - Jinak ta 745i jako entry level za tyhle peníze (když by jsi koupil jiný interiér) dobrý. Pokud z toho vsude vsechno nechcije a nejak rozumne to pojede, tak proč ne. Za dva roky to v klidu za 100k prodáš Filozofovi :lol:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 09:54
od Pilifo
Filozof by to zobral za 50k jedine v prípade, že by to malo GO motora za sebou, znížený termostat, LPG, 100 000 na tachometri, nový podvozok, nové letné aj zimné gumy, plnú nádrž LPG aj benzínu a 5 rokov servisu v cene :lol:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 11:34
od kurevtor
a nezapomen na tazny a ze to musi bejt veeee vosum v individualu.

niceriki: cau more jak je vubec?

Nerikam, ze kdo mate 2001 a 2002, abyste to zapalili, zalili hovnama a shodili do vltavy (Kecam curaci, udelejete to!), ale proste kdyz nekdo v roce 2019 kupuje E65 V8 predFL tak urcite bude mit nejaky pozadavky na ten nejdulezitejsi zaklad, tj. bude chtit: DD, Logic7, softclose a pripadne individual vybavu. Za me jsou tohle ty nejdulezitejsi rozdilovy veci co delaj ze sedmicky top motokaru. No a proto rikam, prihodte si do podminek rv2004+ , protoze proste par veci uz je jakoze vylepsenejch. Furt na picu, ale vylepsenou.

Fylofoz: vzycky kdyz sahnes po capslocku tak mi tuhne krev v zilach... a mam uplne strach s cim prijdes... nejvic u slova CASH... No a ted k tomu mame jeste BIBLE :D :D Trochu mi to ale zni jako tvuj znovu opraseny napad na 1000+1 nejcastejsich zavad E65 + pritel na telefonu, aby mi pomohl s diag :D

Jaris: hele podle meles uplne z cesty. Superb se 77kw? "Nic jiného nemá cenu." ? Ty vole fakt bych chtel jezdit se superbem co ma 77kw :roll: Fakt bych chtel zrychlovat z nuly na sto 13 sekund, aby me predjizdely dacie a dodavky rohlik.cz Si jako myslis, ze to nesmrtelny PD nebudes muset servisovat?
A 1.9 TDI 66kw ze je jeste lepsi? No evidentne mluvis podle naposlouchanejch pohadek a ne dle vlastnich zkusenosti. Nejlepsi TDI kdyz uz, Jarisi, je 1.9 85kw AJM.
Co se tyce Superba II, tam je nejlepsi samozrejme 2.0 tdi 125 kw... akorat je potreba si to koupit a jezdit a zazit si to, ne si o tom cist na internetu, kde chytrolinci resi kazdej halir a kazde potencialni nebezpeci.
Cili zde se krasne neshodneme. Ja bych urcite bral 2.0 TDI 125 kw nebo bych klildne bral i ten 3.6 benzin a pozor - dal bych si tam lpg a hezky bych si po fylozofsku "chrochtal" jak on rika :D

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 11:34
od kurevtor
Mimochodem, co se tyce zapalovani-zhovnovani-shozeniDoVltavy.... Fakt musim bejt prvni, kdo to sem da? Objevilo se to minuly tyden, tady nic, v sobotu to bylo na novinkach tak cekam co tady a tady furt nic.... Co si o tom myslite?

https://www.youtube.com/watch?v=xQL7UGCST5k

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 12:06
od Stepan1
Pilifo píše:Filozof by to zobral za 50k jedine v prípade, že by to malo GO motora za sebou, znížený termostat, LPG, 100 000 na tachometri, nový podvozok, nové letné aj zimné gumy, plnú nádrž LPG aj benzínu a 5 rokov servisu v cene :lol:
na tachometru může mít kolik chce.
kurevtor: ta 3.6FSI je ale přímej vstřik :(
individuál mrdám, ničit hezký věci nemám rád a na leštění jsou jiný auta

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 12:10
od Jaris330D
Kurevtore: bohuzel z cesty nemluvim. 85 kw verze se do Superba nedelala. Bohuzel, nemluvim z cesty. Bavite se o spolehlivosti ne? 2.0 TDI uz neni tak spolehliva, jako 77 KW. Ma DPF a dalsi ekoblbosti. Vse je tam drazsi. Mam znameho mechanika, ktery VW motorama prosel od 1.9 TDI 66 KW. Tohle byl motor, ktery jezdil za 4 l nafty a po nacipovani jel, jak z praku a nic nechtel 500 000 km. Vis uplny hovno o naftovych motorech. Nevim co tu placas ty, ale proc silnejsi motor, kdyz se se Superbem neda jezdit kudla. Vse je spatne, brzdy, podvozek. Je to proste auto na normalni jezdeni a to ta 77 kw staci uplne v pohode.
3.6 FSI je tezkej a drahej motor, ktery se posere a blbe shani.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 12:28
od Filozof
nene to já bych si klidně připlatil těch 250k ale to by musela bejt PECKA AUTO. :lol:
Takže 750iL v top stavu ... klidně jen vyšší výbava co potřebuji ...nepotřebuji individual a nepotřebuji FULL ikdyž by se mi libila ale 350-400k bych nedal jako většina z vás.
Já osobně bych bral jedině 750ku se skřípěním zubů bych asi překousnul tu 550i tour.... v pěkné výbavě a top stavu ... za 200-250k což se dají sehnat a stále lepší tento kompromis jak oktávka ... nebo ta mazda 6 2,5i ta mi přijde taky takovej ústupek... sportovní chování slušnej motor co trochu jede a BOSE repro ... ale prostě BMW to není ... je to takovej kompromis něco mezi .... oktávkou - bmw.
nemá smysl dnes už jít do 4,5 když je tady 4,8i o pár let mladší a zase s lepší výbavou

Navíc mě děsí co vše opravujete ... asi dost podobné jako co dělám na e38,... jen té elektroniky je tam hodně a ta vás klidně zastaví. :?
Mě ne, mě může svítit celé auto jak vánoční stromeček a bude furt jezdit... to je výhoda e38. :lol:

Jinak pravda co tu píšete s motory 1,9tdi jsou nesmrtelný to je prostě fakt. Stejně taky je fakt že M52b28 jsou jedny z nej motoru u BMW které vydrží věčnost.
Když se to tak vezme tak i ta V8 N62 se musí generálkovat a už to jsou vlastně problémové motory, ikdyž si to zarytí nadšenci nechtějí přiznat. Není to motor coby 500-1M najel uplně v klidu bez problémů.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 12:32
od JaraX
co se na N62 musí generálkovat?
neznám nikoho kdo by to generálkovál, menil šály na klice a ojnicích, nebo pístní kroužky, písty, atd.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 12:50
od Jaris330D
Jinak, co se tyce jineho auta, tak osobne bych bral Mercedes W211 3.2 i. Ale bohuzel pro nektere uz stare, ale oproti Superbu 2 auto z jineho slunecni soustavy. Komfortni, tiche, bezpecne a kombik. Voni mu i LPG a jede lip nez Kurevtorova spolehliva, smradlava 125 KW jebka. I parkovat se s tim da obstojne.

Filozofe: N62 tech 500 000 taky najede v klidu. Jen ho pretesnis, udelas rozvody, gufera. Vse pri jednom. Ale nemusis, i kdyz z toho bude chcat olej, tak to porad pojede. Jen po tobe bude stopa hruzy vsech zamkovek :lol:.
M62 bych rekl, ze byla problemovejsi. N62 je zlata.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 13:03
od Stepan1
hele a když říkáš, že by sis klidně 250k připlatil a zároveň že se za 200-250 dají sehnat, tak proč ji kurva ještě nemáš :(
kombík smrt, fakt ne. Taky mě to napadlo, ale ne, prostě ne, nedokázal bych se na to dívat.
77kw je do auta velikosti superbu málo, sorry, not sorry. To není o závodění, ale o tom, že tě na dálnici po předjíždění kamionů bude zezadu tlačit kdejaká PPL dodávka.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 13:39
od cheater
-

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 13:51
od JaraX
ani preventivně, ty rozvody vydrží nesmysl, vydrží i 700tkm.
jinak M62B44 byla skvělá, pak přišla M62TUB44, a tam přišlo tisíc novych problémů, pak se to srovnalo zase u N62.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 13:55
od Jaris330D
Jel si nekdy v nacipovane 77 kw verzi? Bohate staci i tech 77 KW. Vse ostatni kolem je ohledne servisu drahe a poruchove. Superb neni kdejak tezke auto. Je jen zhruba o 150 kg tezsi nez Octavia. Ma 1500 kg. Tak zase nepiste pitomosti. Vy to zvelicnujete, jakoby to vazilo 1800 kg.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 13:56
od Jaris330D
JaraX píše:ani preventivně, ty rozvody vydrží nesmysl, vydrží i 700tkm.
jinak M62B44 byla skvělá, pak přišla M62TUB44, a tam přišlo tisíc novych problémů, pak se to srovnalo zase u N62.
Jj ja to porovnaval s TUB44, ta M62B44 byla v E38 predfaceliftu ne?

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 14:02
od Filozof
nesmrtelná byla M60. PAk byla M62....atd.

Jo psal jsem že to chcem řešit jaro/léto Stepane.

A ano těch 60K za komplet přetěsnění a trubku rozvody, gufera, atdd beru jako GO ikdyž to není správné označení je to zkratka. 60k je prostě třetina ceny vozu... co stojí 180k ... plus udělat automat u některých a hned je to dalších 40k ...a z auta za 200k je rázem 300k plus nějaké blbosti a jsme na 350k.....

Ale to je holt daň za luxus. :)

To u škodovek pokud se vybere pěkný kus s 50-80tis km neřešíte ...tam jen jezdíte a jezdíte ..a měníte spotřebák a drobnosti.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 14:05
od martyb
@Jaris330d

Obrázek

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 14:10
od Jaris330D
Ty ses fakt kun. To si asi pujdu useknout hlavu. Mam srareho Peugeot Partner 1.9 D a nechal jsem tam delat spojku. Jeste mam nakoupene dily na rouvody a jsem tam za 10 000 kc. To auto vetsi hodnotu nemam.
Jestli to takhle beres, tak se na to vykasli.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 14:12
od cheater
-

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 14:16
od cheater
-

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: úte 03.12.2019 14:17
od HyndaDan
No a ty krávo, co se tady člověk nedozví :shock:

Kurevtore, ty už to přestaň šnupat, leze ti to na mozek :roll:

Cpát superba v TDičku sedmičkářům, to je jako dát vozíčkářovi chůdy....

Supa II TDI 125kw DSG v rodině máme, a s tim autem sem toho najel dost, ale pro sebe bych to fakt nechtěl.

1) Ten motor chrochtá, a třese celym autem, odhučnění auta vozu na stejné úrovni jak fábie.
2) Nejhorší věc na celym autě je ta převodovka. Když jí dáš kickdown tak se vteřinu nic neděje, pak vyletí otáčky na 4k a po další vteřině to tam teprv kopne kvalt a začne zrychlovat...
A když s tim autem jedeš pomalu, převodovka jede klidně na 1200ot. do a pottočenej motor duní o pomoc tak, že tě v každym kopci rozbolí hlava.
3)Podvozek je tvrdej ale zatáčet to neumí, jako všechny koncerny. Ve vyšších rychlostech to auto plave (190+).
4) Tady se řeší, že nasca je pro někoho tvdá. U supa se nedá bavit o měkkosti sedaček vůbec... To si radši na tu nascu ještě nasypu napínáčky.
5) Ano, má funkci automatického parkování v řadě, ale zkusil ste si to někdo? To auto parkuje podle auta před vámi, takže když parkuješ za úzký auto, tak superb vesele najíždí na chodník a ničí disky, aby měl levý bok stejně jako ta i10.
6) Dálka se nechá jet za 4,5 bez problému, ale když na to šlapeš skončíš někde na 9-10 L/100. Když to srovnám s mou 750Li LPG kde jezdim 11 - 22 tak seš na stejnech penězích.

Ať to jen nehanim tak:
1) Je to a 1000x lepší jak oktávka.
2) To, že PDC ztichne když dáš převodovku do P mi u 7er opravdu chybí.
3) Twindoor systém je geniální, za vteřinu uděláš ze sedanu liftback a naložíš co potřebuješ.


Ad. 1.9 77kw - Ty motory maj výrobní vadu, kde robot přetáhnul šrouby na šálách a ty pak nedrží. Viděl sem už několik motorů, kde vylítaly ojnice blokem ven. Nájezdy 120 -240 kkm. (Tydle problémy mají údajně jen motory s DPF). I kdyby tam tahle vada nebyla, tak by to spolehlivý stejně nebylo. Turba a dvouhmoty vydrží prd. Měli sme tenhle motor v OII a v 180kkm turbo a dvouhmota, 240kkm vylítly ojnice- motor KO, 260kkm opět turbo, pak to šlo z domu.