No a ty krávo, co se tady člověk nedozví
Kurevtore, ty už to přestaň šnupat, leze ti to na mozek
Cpát superba v TDičku sedmičkářům, to je jako dát vozíčkářovi chůdy....
Supa II TDI 125kw DSG v rodině máme, a s tim autem sem toho najel dost, ale pro sebe bych to fakt nechtěl.
1) Ten motor chrochtá, a třese celym autem, odhučnění auta vozu na stejné úrovni jak fábie.
2) Nejhorší věc na celym autě je ta převodovka. Když jí dáš kickdown tak se vteřinu nic neděje, pak vyletí otáčky na 4k a po další vteřině to tam teprv kopne kvalt a začne zrychlovat...
A když s tim autem jedeš pomalu, převodovka jede klidně na 1200ot. do a pottočenej motor duní o pomoc tak, že tě v každym kopci rozbolí hlava.
3)Podvozek je tvrdej ale zatáčet to neumí, jako všechny koncerny. Ve vyšších rychlostech to auto plave (190+).
4) Tady se řeší, že nasca je pro někoho tvdá. U supa se nedá bavit o měkkosti sedaček vůbec... To si radši na tu nascu ještě nasypu napínáčky.
5) Ano, má funkci automatického parkování v řadě, ale zkusil ste si to někdo? To auto parkuje podle auta před vámi, takže když parkuješ za úzký auto, tak superb vesele najíždí na chodník a ničí disky, aby měl levý bok stejně jako ta i10.
6) Dálka se nechá jet za 4,5 bez problému, ale když na to šlapeš skončíš někde na 9-10 L/100. Když to srovnám s mou 750Li LPG kde jezdim 11 - 22 tak seš na stejnech penězích.
Ať to jen nehanim tak:
1) Je to a 1000x lepší jak oktávka.
2) To, že PDC ztichne když dáš převodovku do P mi u 7er opravdu chybí.
3) Twindoor systém je geniální, za vteřinu uděláš ze sedanu liftback a naložíš co potřebuješ.
Ad. 1.9 77kw - Ty motory maj výrobní vadu, kde robot přetáhnul šrouby na šálách a ty pak nedrží. Viděl sem už několik motorů, kde vylítaly ojnice blokem ven. Nájezdy 120 -240 kkm. (Tydle problémy mají údajně jen motory s DPF). I kdyby tam tahle vada nebyla, tak by to spolehlivý stejně nebylo. Turba a dvouhmoty vydrží prd. Měli sme tenhle motor v OII a v 180kkm turbo a dvouhmota, 240kkm vylítly ojnice- motor KO, 260kkm opět turbo, pak to šlo z domu.