Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8221 Příspěvek od kabyr01 »

niceriki píše:Ja mam 2001 a slape jako hodinky :-) Spis z ni mam jeste vetsi radost tim, jak je stara. A kdyz se nekdo zepta a ja reknu 2001 tak to je taky jeste vetsi wtf moment.
Měl jsem taky 2001 a žádné zásadní věci mě nepotkali (čau riki :lol: )

Bez toho tlačítka se dá žít, nevadilo mi se vracet pohybem idrivu, ale teď když mám facelift, tak samozřejmě používám tlačítko :D

@Stepan1 - Jinak ta 745i jako entry level za tyhle peníze (když by jsi koupil jiný interiér) dobrý. Pokud z toho vsude vsechno nechcije a nejak rozumne to pojede, tak proč ne. Za dva roky to v klidu za 100k prodáš Filozofovi :lol:
Uživatelský avatar
Pilifo
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: ned 29.09.2013 00:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8222 Příspěvek od Pilifo »

Filozof by to zobral za 50k jedine v prípade, že by to malo GO motora za sebou, znížený termostat, LPG, 100 000 na tachometri, nový podvozok, nové letné aj zimné gumy, plnú nádrž LPG aj benzínu a 5 rokov servisu v cene :lol:
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8223 Příspěvek od kurevtor »

a nezapomen na tazny a ze to musi bejt veeee vosum v individualu.

niceriki: cau more jak je vubec?

Nerikam, ze kdo mate 2001 a 2002, abyste to zapalili, zalili hovnama a shodili do vltavy (Kecam curaci, udelejete to!), ale proste kdyz nekdo v roce 2019 kupuje E65 V8 predFL tak urcite bude mit nejaky pozadavky na ten nejdulezitejsi zaklad, tj. bude chtit: DD, Logic7, softclose a pripadne individual vybavu. Za me jsou tohle ty nejdulezitejsi rozdilovy veci co delaj ze sedmicky top motokaru. No a proto rikam, prihodte si do podminek rv2004+ , protoze proste par veci uz je jakoze vylepsenejch. Furt na picu, ale vylepsenou.

Fylofoz: vzycky kdyz sahnes po capslocku tak mi tuhne krev v zilach... a mam uplne strach s cim prijdes... nejvic u slova CASH... No a ted k tomu mame jeste BIBLE :D :D Trochu mi to ale zni jako tvuj znovu opraseny napad na 1000+1 nejcastejsich zavad E65 + pritel na telefonu, aby mi pomohl s diag :D

Jaris: hele podle meles uplne z cesty. Superb se 77kw? "Nic jiného nemá cenu." ? Ty vole fakt bych chtel jezdit se superbem co ma 77kw :roll: Fakt bych chtel zrychlovat z nuly na sto 13 sekund, aby me predjizdely dacie a dodavky rohlik.cz Si jako myslis, ze to nesmrtelny PD nebudes muset servisovat?
A 1.9 TDI 66kw ze je jeste lepsi? No evidentne mluvis podle naposlouchanejch pohadek a ne dle vlastnich zkusenosti. Nejlepsi TDI kdyz uz, Jarisi, je 1.9 85kw AJM.
Co se tyce Superba II, tam je nejlepsi samozrejme 2.0 tdi 125 kw... akorat je potreba si to koupit a jezdit a zazit si to, ne si o tom cist na internetu, kde chytrolinci resi kazdej halir a kazde potencialni nebezpeci.
Cili zde se krasne neshodneme. Ja bych urcite bral 2.0 TDI 125 kw nebo bych klildne bral i ten 3.6 benzin a pozor - dal bych si tam lpg a hezky bych si po fylozofsku "chrochtal" jak on rika :D
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8224 Příspěvek od kurevtor »

Mimochodem, co se tyce zapalovani-zhovnovani-shozeniDoVltavy.... Fakt musim bejt prvni, kdo to sem da? Objevilo se to minuly tyden, tady nic, v sobotu to bylo na novinkach tak cekam co tady a tady furt nic.... Co si o tom myslite?

https://www.youtube.com/watch?v=xQL7UGCST5k
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8225 Příspěvek od Stepan1 »

Pilifo píše:Filozof by to zobral za 50k jedine v prípade, že by to malo GO motora za sebou, znížený termostat, LPG, 100 000 na tachometri, nový podvozok, nové letné aj zimné gumy, plnú nádrž LPG aj benzínu a 5 rokov servisu v cene :lol:
na tachometru může mít kolik chce.
kurevtor: ta 3.6FSI je ale přímej vstřik :(
individuál mrdám, ničit hezký věci nemám rád a na leštění jsou jiný auta
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8226 Příspěvek od Jaris330D »

Kurevtore: bohuzel z cesty nemluvim. 85 kw verze se do Superba nedelala. Bohuzel, nemluvim z cesty. Bavite se o spolehlivosti ne? 2.0 TDI uz neni tak spolehliva, jako 77 KW. Ma DPF a dalsi ekoblbosti. Vse je tam drazsi. Mam znameho mechanika, ktery VW motorama prosel od 1.9 TDI 66 KW. Tohle byl motor, ktery jezdil za 4 l nafty a po nacipovani jel, jak z praku a nic nechtel 500 000 km. Vis uplny hovno o naftovych motorech. Nevim co tu placas ty, ale proc silnejsi motor, kdyz se se Superbem neda jezdit kudla. Vse je spatne, brzdy, podvozek. Je to proste auto na normalni jezdeni a to ta 77 kw staci uplne v pohode.
3.6 FSI je tezkej a drahej motor, ktery se posere a blbe shani.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8227 Příspěvek od Filozof »

nene to já bych si klidně připlatil těch 250k ale to by musela bejt PECKA AUTO. :lol:
Takže 750iL v top stavu ... klidně jen vyšší výbava co potřebuji ...nepotřebuji individual a nepotřebuji FULL ikdyž by se mi libila ale 350-400k bych nedal jako většina z vás.
Já osobně bych bral jedině 750ku se skřípěním zubů bych asi překousnul tu 550i tour.... v pěkné výbavě a top stavu ... za 200-250k což se dají sehnat a stále lepší tento kompromis jak oktávka ... nebo ta mazda 6 2,5i ta mi přijde taky takovej ústupek... sportovní chování slušnej motor co trochu jede a BOSE repro ... ale prostě BMW to není ... je to takovej kompromis něco mezi .... oktávkou - bmw.
nemá smysl dnes už jít do 4,5 když je tady 4,8i o pár let mladší a zase s lepší výbavou

Navíc mě děsí co vše opravujete ... asi dost podobné jako co dělám na e38,... jen té elektroniky je tam hodně a ta vás klidně zastaví. :?
Mě ne, mě může svítit celé auto jak vánoční stromeček a bude furt jezdit... to je výhoda e38. :lol:

Jinak pravda co tu píšete s motory 1,9tdi jsou nesmrtelný to je prostě fakt. Stejně taky je fakt že M52b28 jsou jedny z nej motoru u BMW které vydrží věčnost.
Když se to tak vezme tak i ta V8 N62 se musí generálkovat a už to jsou vlastně problémové motory, ikdyž si to zarytí nadšenci nechtějí přiznat. Není to motor coby 500-1M najel uplně v klidu bez problémů.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8228 Příspěvek od JaraX »

co se na N62 musí generálkovat?
neznám nikoho kdo by to generálkovál, menil šály na klice a ojnicích, nebo pístní kroužky, písty, atd.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8229 Příspěvek od Jaris330D »

Jinak, co se tyce jineho auta, tak osobne bych bral Mercedes W211 3.2 i. Ale bohuzel pro nektere uz stare, ale oproti Superbu 2 auto z jineho slunecni soustavy. Komfortni, tiche, bezpecne a kombik. Voni mu i LPG a jede lip nez Kurevtorova spolehliva, smradlava 125 KW jebka. I parkovat se s tim da obstojne.

Filozofe: N62 tech 500 000 taky najede v klidu. Jen ho pretesnis, udelas rozvody, gufera. Vse pri jednom. Ale nemusis, i kdyz z toho bude chcat olej, tak to porad pojede. Jen po tobe bude stopa hruzy vsech zamkovek :lol:.
M62 bych rekl, ze byla problemovejsi. N62 je zlata.
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8230 Příspěvek od Stepan1 »

hele a když říkáš, že by sis klidně 250k připlatil a zároveň že se za 200-250 dají sehnat, tak proč ji kurva ještě nemáš :(
kombík smrt, fakt ne. Taky mě to napadlo, ale ne, prostě ne, nedokázal bych se na to dívat.
77kw je do auta velikosti superbu málo, sorry, not sorry. To není o závodění, ale o tom, že tě na dálnici po předjíždění kamionů bude zezadu tlačit kdejaká PPL dodávka.
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8231 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 23:29, celkem upraveno 1 x.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8232 Příspěvek od JaraX »

ani preventivně, ty rozvody vydrží nesmysl, vydrží i 700tkm.
jinak M62B44 byla skvělá, pak přišla M62TUB44, a tam přišlo tisíc novych problémů, pak se to srovnalo zase u N62.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8233 Příspěvek od Jaris330D »

Jel si nekdy v nacipovane 77 kw verzi? Bohate staci i tech 77 KW. Vse ostatni kolem je ohledne servisu drahe a poruchove. Superb neni kdejak tezke auto. Je jen zhruba o 150 kg tezsi nez Octavia. Ma 1500 kg. Tak zase nepiste pitomosti. Vy to zvelicnujete, jakoby to vazilo 1800 kg.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8234 Příspěvek od Jaris330D »

JaraX píše:ani preventivně, ty rozvody vydrží nesmysl, vydrží i 700tkm.
jinak M62B44 byla skvělá, pak přišla M62TUB44, a tam přišlo tisíc novych problémů, pak se to srovnalo zase u N62.
Jj ja to porovnaval s TUB44, ta M62B44 byla v E38 predfaceliftu ne?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8235 Příspěvek od Filozof »

nesmrtelná byla M60. PAk byla M62....atd.

Jo psal jsem že to chcem řešit jaro/léto Stepane.

A ano těch 60K za komplet přetěsnění a trubku rozvody, gufera, atdd beru jako GO ikdyž to není správné označení je to zkratka. 60k je prostě třetina ceny vozu... co stojí 180k ... plus udělat automat u některých a hned je to dalších 40k ...a z auta za 200k je rázem 300k plus nějaké blbosti a jsme na 350k.....

Ale to je holt daň za luxus. :)

To u škodovek pokud se vybere pěkný kus s 50-80tis km neřešíte ...tam jen jezdíte a jezdíte ..a měníte spotřebák a drobnosti.
martyb
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 26.03.2015 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8236 Příspěvek od martyb »

@Jaris330d

Obrázek
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8237 Příspěvek od Jaris330D »

Ty ses fakt kun. To si asi pujdu useknout hlavu. Mam srareho Peugeot Partner 1.9 D a nechal jsem tam delat spojku. Jeste mam nakoupene dily na rouvody a jsem tam za 10 000 kc. To auto vetsi hodnotu nemam.
Jestli to takhle beres, tak se na to vykasli.
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8238 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 23:30, celkem upraveno 1 x.
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8239 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 23:30, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
HyndaDan
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: sob 25.03.2017 20:20
Bydliště: Písek

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#8240 Příspěvek od HyndaDan »

No a ty krávo, co se tady člověk nedozví :shock:

Kurevtore, ty už to přestaň šnupat, leze ti to na mozek :roll:

Cpát superba v TDičku sedmičkářům, to je jako dát vozíčkářovi chůdy....

Supa II TDI 125kw DSG v rodině máme, a s tim autem sem toho najel dost, ale pro sebe bych to fakt nechtěl.

1) Ten motor chrochtá, a třese celym autem, odhučnění auta vozu na stejné úrovni jak fábie.
2) Nejhorší věc na celym autě je ta převodovka. Když jí dáš kickdown tak se vteřinu nic neděje, pak vyletí otáčky na 4k a po další vteřině to tam teprv kopne kvalt a začne zrychlovat...
A když s tim autem jedeš pomalu, převodovka jede klidně na 1200ot. do a pottočenej motor duní o pomoc tak, že tě v každym kopci rozbolí hlava.
3)Podvozek je tvrdej ale zatáčet to neumí, jako všechny koncerny. Ve vyšších rychlostech to auto plave (190+).
4) Tady se řeší, že nasca je pro někoho tvdá. U supa se nedá bavit o měkkosti sedaček vůbec... To si radši na tu nascu ještě nasypu napínáčky.
5) Ano, má funkci automatického parkování v řadě, ale zkusil ste si to někdo? To auto parkuje podle auta před vámi, takže když parkuješ za úzký auto, tak superb vesele najíždí na chodník a ničí disky, aby měl levý bok stejně jako ta i10.
6) Dálka se nechá jet za 4,5 bez problému, ale když na to šlapeš skončíš někde na 9-10 L/100. Když to srovnám s mou 750Li LPG kde jezdim 11 - 22 tak seš na stejnech penězích.

Ať to jen nehanim tak:
1) Je to a 1000x lepší jak oktávka.
2) To, že PDC ztichne když dáš převodovku do P mi u 7er opravdu chybí.
3) Twindoor systém je geniální, za vteřinu uděláš ze sedanu liftback a naložíš co potřebuješ.


Ad. 1.9 77kw - Ty motory maj výrobní vadu, kde robot přetáhnul šrouby na šálách a ty pak nedrží. Viděl sem už několik motorů, kde vylítaly ojnice blokem ven. Nájezdy 120 -240 kkm. (Tydle problémy mají údajně jen motory s DPF). I kdyby tam tahle vada nebyla, tak by to spolehlivý stejně nebylo. Turba a dvouhmoty vydrží prd. Měli sme tenhle motor v OII a v 180kkm turbo a dvouhmota, 240kkm vylítly ojnice- motor KO, 260kkm opět turbo, pak to šlo z domu.
e66 750Li
Odpovědět