
Mě to prostě lahodí oku i uchu

Zase souhlas.JaraX píše:srovnávat ameriku a BMW je blbost, BMW je precizní auto, vyžaduje precizní přístup a precizně se chová, ten mustang je zas taková divočina.
v praxi pokud srovnáš např 6er a mustanga bude 6er všude rychlejší, obratnější, techničtější, ale prostě abys ses v šestce svezl musíš letět 2 kila, aby ses svezl v mustangu stačí jet 50.
todle mi potvrdilo několik zákazníku, např jeden měl M5 E60 a Corvettu, a říkal že M5ka byla všude rychlejši, ale až když jel 300 tak si připadal že fakt jede, v Corvettě byl i v 50ti rád že to drží na cestě.
je mi líto, ale to je spotřebák, to že tvůj bratr peče na pneumatiky, to přece nemá žádnou výpovědní hodnotu ..... řeším drobnosti, jako dodělání toho či onoho, semtam zazlobící kroužek řízení atd, ale jinak to prostě jezdí ... kamarád má teď w211 500 221kW a neřeší taky nic, jenže on sere na pneu i brzdy ........... nemá na to čas, tak prostě jezdí a neřešíJaris330D píše:No me jenom pneumatiky staly pomalu 30 000. Zimaky Nokiany 18 000 a letni Continental 12 000. Predni naprava 15 000, zadni naprava 10 000, olej v automatu 10 000. Ja si pisu uplne vse. Klidne Vam to tady zverejnim. Jsem tam za 120 000 a nic vazneho se tam neresilo. To si rika kazdy, ze to nic nestoji, ale kdyby si to kazdy psal poctive a v exelu dal sumaz, tak budete cumet.
tak taková je doba, zase sou lidi co sou na tom hůř a třeba 70 procent svýho přijmu dají za provoz, obvykle na amortizaci, nedávno tady takovej byl, hrozně chtěl Fko a to auto ho sežralo aji s přitelkyní. pořízení auta, servis za skoro 400, amortizace 250k ročně dolů, no a po dvou letech na tom provařil skoro pěkných pár set tisíc.Stepan1 píše:No to bych fakt chtěl, vylepit 15% svýho příjmu jenom za údržbu auta.