Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E65 vs. F01 vs. W221

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#81 Příspěvek od laik »

Nějakou M760, asi, jsem viděl na auto motor sportu a jestli neměla zrychlení pod 4 vteřiny? Abych nekecal.
Uživatelský avatar
Travison
Registrovaný
Příspěvky: 328
Registrován: ned 23.07.2017 19:42
Klubové ID: 3910

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#82 Příspěvek od Travison »

JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#83 Příspěvek od JaraX »

Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#84 Příspěvek od Filozof »

škoda že nejde Fko zaplynovat aspon by se ušetřilo na repas automatu a nové vstřiky které tečou snad u všech motorizací a další díly .... kdyby někdo hodně jezdil tak ušetří i to kilo ročně navíc na servis a to se hodí :-) ...

Mě se líbí 8mi kvalt jak umí snížit spotřebu u stejné motorizace. Někdo tvrdil že je fajn koupit 750i za 400-450k a mít kilo bokem na generálku motoru když jiné fka stojí 5-7kil a víc. Zase pokud by se dal kvalitní řetěz, olej kterej se připéká vyměnil a jezdilo se dálky ona by i 750i vydržela třeba 250-300 na jeden motor nebo ne ? Vím o jedné 750i co stále jezdí ale nevim kolik má namotáno.

Co vše se sere u toho motoru ? připékání oleje pak turba vstřiky snad u všech motorizací a řetěz .... jednotky taky občas padaji co tam bylo snad jarax to někde vypisoval ...

Snad jedinná zajimavá myšlenka padla od Jardy myslím co Jaraxi bude 750i třeba od zoufalce co ji za 3kila nechá ? :D

740i dokáže s 8mi kvaltem jezdit průměrně za 8,5-9L benzínu a dálky kolem 6,5-7L. Zase je to drahá varianta oproti 750i ale uspora na palivu je fajn pro servis se hodí oproti 6ti kvaltu.

Až fka padnou k 3-4kilům běžně, tak se budu dívat kolik lidí si to tady koupí a co tu bude za horké diskuze.. :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#85 Příspěvek od JaraX »

ten rozdíl 6q vs 8q není velkej u větších motorů, bych řekl tak max pul litru, největší smysl to má u malých motorů, 2,0d atd kde se motor drží v malém rozsahu otáček.
mercedes u V12 ze stejného roku používá jen 5q protože to má 1000NM
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#86 Příspěvek od Filozof »

tak já slyšel že u velkých motoru u benzínu je ten rozdíl docela slušnej kolem 1,5-2L tak nevím.
Zase kvalita a výdrž u 8kvaltu šla dost dolů to říkali přímo servisáci převodovek že zlatej 5ti a 6kvalt.

Chtělo by to porovnání jednoho motoru s 6kvaltem i 8kvaltem.
Jinak je vidět že nejen převodovky ale i ty motory pěkně dosr. ty řetězy ... tekoucí vstřikovače nechápu a další ...proč začli tak šidit díly až tak moc automobilky jako je BMW a další ?
Je to tragedie a dost smutná hlavně pro nás. První majitel je jen nasranej že jej táhnou z dálnice po několikáte během pár let ale další majitelé musejí bejt hodně zoufalí lidé když uvidí jak se to sype skoro nové auto. :?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#87 Příspěvek od JaraX »

https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... tmodel=750
6Q 750i
Anzahl Kraftstoff min Ø max
7 Benzin 13,27 14,55 17,21


https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... tmodel=750
Anzahl Kraftstoff min Ø max
4 Benzin 12,29 13,45 14,74


tak statistika říká litr dolů, ale všema upravama, tzn upravenej motor, vstřiky, a 8q s uplně stejným motorem se to nedělalo, tak nelze porovnat.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#88 Příspěvek od TANN3R »

Filozofe, vždyť řešíš pořád to samé dokola. Víš vůbec, kolik ty auta dnes stojí a kolik stáli před dvaceti lety? Jak chceš dnes vyrobit kvalitní auto za mega, natož pak ještě v Německu, kde každej dělník bere kilo? Říká se tomu rostoucí ekonomika.. nebo taky svět se v prdel obrací.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#89 Příspěvek od Filozof »

Jarax: U té 740i s 8mi kvaltem tam to rozebírali že spotřeba na dlouhé a střední trasy se dost zlepšila. Nevím jak ve městě. --- 750i žere všude dost ta už je od výroby připečená. :D

Určitě je databáze aut u dealera a vidí co se komu měnilo jak model s VIN tak vše co bylo na výměnu prvních 5-10let pokud tam ještě po 5letech jezdí nějací majitelé. Je centrální databáze takže by stačilo chvilku v excelu a copy paste a umazat citlivá data. Pak by stím neměl bejt problém.
Mohl by někdo sehnat data co se sere u Fka ? třeba 10x 730d a 10x 750i a 10x 740i
Stačilo by 10kusů od každého bez VIN nějakou tabulku poruch ty auta dnes už mají 100-300k nalítáno a bylo by fajn vidět co se v kolika u jakého modelu mění a zda se to schoduje s dalšími auty?

Surová data by byla nejlepší.

PS: věřím pokud šlo BMW kvalitou dolů, že ostatní to mají stejné např AUDi , MB či VOLVO.
Jen ten MB jde plynovat ještě což je velké plus...

mazec video tam je vše špatně ...chtělo by to v češtině ... :-D
https://www.youtube.com/watch?v=0ci5K8bYXsI
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#90 Příspěvek od JaraX »

jenže 740i když prošla faceliftem a dostala osmikvalt tak taky dostala uplně jinej motor N55 místo N54 s uplně jinak řešenýma ruznyma věcma, takže to taky nemužeš srovnávat. navíc jak říkám, u malých motorů (740i) si myslím že to udělá větší rozdíl, než u V8 nebo V12, ale víc jak litr to určitě není
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#91 Příspěvek od laik »

Chlapi, tohle dilema vám vůbec nezávidím.
E65 se mi líbí a pak víc až G11. Na F01 ten čumák nic moc a také spára na kapotě - pro mne mínus.
Takže já mám jasno. Na G11 už asi nikdy nedosáhnu a to nikdo neví jak se bude srát, F01 se mi nelíbí a sere se, takže jasná volba :lol:
U X5 to mám podobně.
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#92 Příspěvek od laik »

smazáno
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#93 Příspěvek od JaraX »

tobě by byla stejně sedmička k ničemu, jezdíš kolem komína, potřebuješ komfortně nasedat a vysedat, to sedma moc nenabízí, ideální auto by pro Tebe byla 5GT, ale to se troooošku sere.
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#94 Příspěvek od laik »

Nooo, tak ta mě ani nenapadla :) Víc se sere jak SUV?
Sedmu jsem moc chtěl z rozumu, ale klubáci a manželka mě přesvědčili na X5. Měli jste pravdu a nelituji. Ach ty komíny :D
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01

#95 Příspěvek od kurevtor »

Snejk píše:zaplynovat nejde a je to vrak... takze za me... nilkdy. nepohodlnej kus hovna to auto co se sere jak debil... i kdyz kouka se na to vcelku hezky to abych to jako uplne nepozvracel...
:lol: :lol: :lol:

z těch Snejkovo eufemismů fakt chcípnu jednou. Zajímala by mě recence Fka, kde to auto opravdu zeblije :-D
ls
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: čtv 06.03.2008 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#96 Příspěvek od ls »

Tak tato se mi líbí být v lpg. Máte s MB "S" a toto motorizací někdo nějaké zkušenosti?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/merc ... oFrom=list
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Klubové ID: 3560

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#97 Příspěvek od scooter_x »

S Skem zadne, s touto motorizaci v GL450 ano. I v GL ma sily dost, spolehlivost za nekolik let na 1 (= nula problemu), spotreba primerena motoru a autu. Sko s timhle bude jeste o kousek zivejsi, urcite dobra volba za me. S500 bude jeste lepsi a bude pro ni platit to stejne, jen bude mozna drazsi, podobne jako 740i vs. 750i e65.
BMW e65 750i 270kW Sterlinggrau
BMW e91 330xi 190kW Le Mans Blau M-Paket
BMW e83 X3 3.0sd 210kW Platinbronze
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#98 Příspěvek od kurevtor »

tomu esku chybi dve veci: Lamaci sedacky a lepsi barva interieru.... Jinak podle me za ty prachy super vozitko, ktere ani nevypada na svuj vek... otazka je jak na tom bude s naklady na provoz.

Osobne take uz pomalu resim co dal po E65... ale je to pro me docela pruser :-D Mam 745i Individual a samozrejme bych sel pouze do novejsiho a samozrejme se mi nechce jit do horsiho.... Sem docela v hajzlu, coz? :-D

Vzdycky, kdyz to resim a vybiram co teda, tak mi z toho vyjde si E65 nechat :-D
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#99 Příspěvek od laik »

Ještě se můžeš o pár let posunout na 750 fl.
Pak teprve budeš v hajzlu :D
Mají Ska lámací sedačky?
A vůbec, mergly jsou určeny pro usedlé, rozvážné lidi nad 50 let. I to auto na mě tak působí.
Takže já bych teoreticky mohl :lol:, ale v tom bavoráčku se cítím trošku mladší :rolleyes:
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín
Klubové ID: 3927

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#100 Příspěvek od kawaman »

Nemají lámací sedačky.. teda ještě jsem se s nima u MB nesetkal
Odpovědět