Stránka 5 z 65
Re: naše 6er
Napsal: pon 11.09.2017 13:39
od zddan01
ta trubka, když si to tu někdo celý pročte o N62, tak trubka je pořád někde zmiňovaná, a že preventivně atd.... že je to tak častý jak gufera a ostatní těsnění... že když už tak už...
teprve když jsem se na to začal ptát, tak se dozvídám, že se to stalo jednou , dvakrát... což neni vůbec špatná zpráva
s tim CCC, nevím na kolik to vyjde opravit a nechat to tam, ale když to tak čtu a nejsi rozhodnutej, že si to auto necháš, tak změna je docela voser...
Re: naše 6er
Napsal: pon 11.09.2017 13:41
od Kolafa
[quote="zddan01"]ta trubka, když si to tu někdo celý pročte o N62, tak trubka je pořád někde zmiňovaná, a že preventivně atd....
jj, taky me trubkou vystresovali

kdyz mam pod autem louži, tak to olizuju, jestli je to z deště / myčky / chladič

Re: naše 6er
Napsal: pon 11.09.2017 13:46
od JaraX
- jezdí mi sem cca 60ks N62, 3-5 lidi řešilo trubku, cca 20-25 lidí řešilo gufera. takže asi tak.
- CCC oprava - 2,5k ale nejspíš to nespravím, 8k - spravím to a asi se to zas posere, 12k - to už se asi neposere moc brzo, 12k starší CCC, každopádně cokoliv z toho je dle mýho vyházování peněz za opravu nesmyslnýho krámu, kterej se debilně ovládá, nic neumí, je pomalej atd. nejradši bych tam nějak implementoval idrive z E65, ale ten tam nedostanu.
- nevím jesli si 6er nechám, oproti E36 to není prostě 5x lepší auto, sedačky to má stejně nepohodlný, kravál je v tom taky, hudba tomu stejně nehraje, jen to prostě kurevsky líp jede a sedí a má lepší střechu, ale prostě když jsem dva dny jezdil v 6er a pak sedl do E36, tak jsem si neřekl "ty voe, to je krám" takže prostě z toho odvařenej nechci, a jako auto na ježdění kolem baráku to nechci, ale zase dálka se v těch sedačkách moc jet nedá, navíc to chce LPG, takže prostě až to dám dohromady, tak v tom pojezdím a uvidíme které auto půjde z domu a které si necham. už ted jsem v tom přes 300 a obávám se že až to bude top tak za to lidi 400k stejně nebudou chtít dát.
Re: naše 6er
Napsal: pon 11.09.2017 14:03
od zddan01
já taky furt čučel pod kapotu, když jsem tam viděl stékat zepředu chladící kapalinu, tak jsem si pomalu oddechnul, že už mě to konečně taky potkalo

a ono stačilo jen přitáhnout objímku na hadičce pod krytem
statistika (trubka) - super:)
ty gufera JaraXi budeš dělat, tak jak popisuješ tady?
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... d#p1041153
nebo máš už i jednodušší postup jen se sundáním vík?
já nic jinýho než tohle CCC neviděl, tak mi to nějak nevadí, ale jezdím jen krátký trasy... chápu, že to CIC je min za 20 - tunel a další serepetičky a NBT tak za 30, co?
napsal jsi to sám, kurevsky líp jede a sedí a má lepší střechu, to je ten V8 a DD, oproti 3 je tam taky to zadní okno jako deflektor, to je za mě velký plus... jako pracovní nástroj na cesty křížem Evropou jako limuzína to dělaný primárně nebylo, přijde mi, že se to o GT jen říká a v reálu to takhle používá málokdo, ikdyž ten německej asfalt je jinde než D1
400 ti nikdo nebude chtít dát, ani za top kus, jsou prostě kusy v nabídce za nižší cenu, v horším stavu a po opravě vyjdou samozřejmě na víc... prostě o to auto se teď zajímá ten kdo peníze řeší (i můj případ)... jiná situace nastane až většina e63/4 vyhyne a zbyde pár těch, o který se někdo staral...
Re: naše 6er
Napsal: pon 11.09.2017 14:49
od vita11
JaraX píše:CIC je do e6x drahý, z E9x a 7x nejde použít, navíc ten tunel a trim, výhod málo, NBT má víc výhod, ale opět tunel, trim a navíc ještě adapter na NBT za 15k, no a EVO je to samy, ale navíc to ještě debilně vypadá ty dlaždice.
Tunel němci řeší takovýmto workaroundem
Re: naše 6er
Napsal: pon 11.09.2017 15:01
od JaraX
- rozpočet na CIC je tak 30, na NBT je tak 40, na EVO 45
- jak jednodušeji bys chtěl měnit gufera? jednodušší cesta není.
- jj je to lepší, ale to nestojí za 250k rozdíl v ceně těch aut,
- nejde mi o pracovní nástroj, ale prostě o to že si dám třeba víkend v Chorvatsku, jinak Řecko si nechávám na 7er, ale prostě aspon to chorvatsko, ale uvidím po první velké trase ale určitě by tam šlo LPG, protože dojezd na benzín je tragickej navíc, proč má to sakra tak malou nádrž, už vím proč si lidi s M6 stěžovali na dojezd, to auto mělo být o 10cm dělší a mělo mít o 30l větší nádrž.
- no pokud to za 400 nebude prodejný s CIC nebo NBT tak jsem teda pěkně prodělal
- ta uprava tunelu je dost bastl.
Re: naše 6er
Napsal: pon 11.09.2017 15:06
od vita11
říkal jsem si to samé, když jsem to viděl

Re: naše 6er
Napsal: pon 11.09.2017 15:39
od zddan01
tunel - když si s tím vyhraješ, tak by to mohlo být ok, chce to pěkně trefit tu hranu,
což se tady vyloženě nepovedlo
https://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikat ... efung.html
anebo to vzít doztracena... no, ale originál je jinde, ok
rozpočet CIC, NBT - tak to je sakra dost
gufera - bez vyndavání těch vaček, jako amíci s přípravkama za balík peněz
tak s M6 si stěžovali, jo, hmm, to se nedivím; prostě zajedu k pumpě a natankuju
cena - kdo je teď skupina lidí, co si to auto koupí? když bylo 6 let starý a za 1,2M, tak to byla jiná skupina než teď, kdy se objevují i jak jsem psal kusy e64 kolem 350K (loni jsi pod 400K nic "bez přiznaného problému"nenašel) a to jak u nás, tak v Německu, každej bude řešit 10titisíce... člověk na to kouká svýma očima, tj. všechno si prověří, koukne na výbavu, ale většina (tj. ti co sem nechodí) ne, prostě to chtěj, koupí a ano, pak se většinou diví, co jim tam chybí, v jakým je to reálně stavu, hlavně, že to stálo co nejmíň
i přesto kdybych já viděl dvě podobný e64 - stavem, výbavou, km, a jedna měla CIC, NBT, tak bych ty peníze výše navíc nedal...
navíc, nevím no, ale za tu dobu co to mám (11/16), jsem e64 potkal dvě, e63 to je jiná, těch je víc (tak na prsty dvou rukou:)), jasně jednak jsou e64 dražší, ale taky lidi tomu plátnu nevěří (zima, zloději, blabla), takže zástup zájemců taky nebude; dále obě ty naše jsou z počátku výroby, jsou to 645Ci, ne 650i (kdo bude dát chtít víc, tak to bude řešit), interiér není takovýhle
https://www.facebook.com/pg/BMWfansBero ... 4130807111
prostě auto, kterých je "dost" a pokud vůbec někdo přijde, tak chce velkou slevu a ty ji musíš dát, pokud chceš prodat
přesto, já jsem spokojenej, není to kritika ani tvojí ani mojí 645Ci, ale střídmý pohled na situaci, občas se z nostalgie na ty inzeráty podívám, ty za 400K a víc už tam byly loni

Re: naše 6er
Napsal: pon 11.09.2017 16:57
od JaraX
- no jo, ale to CIC i NBT alespon něco umí alespon trochu dobře se to ovládá, i když je to taky blbý ale ne tolik jak CCC, nechápu proč zrušili vibrační odezvu a ty "konce" seznamů
gufera - a co si jako pomůžeš tim že nevyndáš vačky? časově to je víc práce když se s tím budeš mrzet pod vačkama, než když je vyndáš, máš víc místa a uděláš to líp, navíc stejně potřebuješ nastavit rozvod, takže stejně pak budeš do vaček rýpat, a sundávat víka a nenastavit vačky, to je dost kravina
ad cena - mě totiž přijde že cena 6er je základ a je vlastně jedno v jakym je to stavu, většina lidi si 6er kupuje jen aby se ukazovala, většina zákazníků s 6er co to byla to tak měla
navíc, nevím no, ale za tu dobu co to mám (11/16), jsem e64 potkal dvě, e63 to je jiná, těch je víc (tak na prsty dvou rukou:)), jasně jednak jsou e64 dražší, ale taky lidi tomu.
cabrio chce určitě mín lidí, je to prostě jiný auto, E63 a E64 nejde ani srovnavat, mají společny jen nepohodolný sedačky, blbý CCC, nehrající idrive a to že občas shoří

Re: naše 6er
Napsal: pon 11.09.2017 17:05
od TANN3R
Zddan01: Proč zrovna tebe, jako zákazníka, by mělo zajímat, jestli budu při výměně gufer sundávat vačky? Krom toho, že s těma super americkejma pripravkama to tak parádně funguje jen na videu. Často nejde tak lehce odlepit ten talířek s pružinou od dorazu..
Re: naše 6er
Napsal: pon 11.09.2017 17:46
od zddan01
gufera - zajímá mě to, nechci skončit u toho, že vím, že se tam tankuje benzín, nebo max, že mi to kouří... zajímá mě jak věci fungují a jaké jsou možnosti opravy, alles... konkurovat se vám ale ve vašem byznysu rozhodně nechystám;)
cena a ostatní - právě, lidem je jedno, v jakém je auto stavu atd. tady to nikdo nezaplatí - moje zkušenost, když jsme prodávali naše třetí auto, probereme to třeba v Kácově, až se tam sejdeme, sem to psát nebudu...
reálný budou ty ceny tak po odečtení 40-50K a to ještě u těch levnějších kusů
když si to třeba nakonec necháš, tak to je jiná
Re: naše 6er
Napsal: pon 11.09.2017 18:33
od Wozejk
Prosim nema nekdo tohle pneu bud 2 pnenu 275/40r18..... A nebo jedno pneu 275/40r18,103v,pirelli,sottozero,xl1 ks ???
Re: naše 6er
Napsal: pon 11.09.2017 19:00
od JaraX
btw ale jsou věci ve kterých je i ta E36 lepší než E64
např.
E36 má tlačítko na otevření a zavření všech oken, nemusí se to nejdřív stupidně přepnout přepínačem jako u E64
E36 po zamčení auta dálkou při otevřené střeše zamkne i kastlík spolujezdce, E64 nemá kastlík zamykací vůbec
E63 a E64 mají zámek v zadní přihrádce co zamkne kufr a přední přihrádku, funguje vám to? zkoušel jsem to u dvou 6er a ani u jedné to nešlo.
Re: naše 6er
Napsal: pon 11.09.2017 21:03
od zddan01
a musíš to tlačítko na zavírání všech oken celou dobu držet při zavírání tak jako u e64, nebo je one-touch? jo, je to pruda, už jsem to někde psal, řešení je smarttop modul (na ten one-touch), to předmáčknutí zůstává
e64 zamkne kaslík pod loketní opěrkou, odtud jsem vyhodil professional telefon a používám ji na vše potřebné, je docela objemná, zmínil jsem to tady, bod 13 cca uprostřed
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=27&t=93968
že se nezamkne ta u spolujezdce taky nechápu, to samé určitý diskomfort s tou střechou a okny... mohli to vymyslet líp
hotel zámek, nebo jak to nazývají, mě to chodí, otočím kličem o 90° a zamkne se loketka, nádrž a kufr, pak dá klíče poskokovi aby ti zaparkoval a jdeš si zahrát do kasína

klíčem se dá otočit až o celých 180°, ale pak nejde vyndat, nechápu...
taky jsem řešil tu střechu na dálku klíčem, ale nakonec mi max vyhovuje delším držením jen vytáhnout okna a sklopit zrcátka, člověk to vnímá tak nějak bezpečněji, že jsou okna vytažená, když jde od otevřeného auta pryč, střechu natahuji jen když jdu někam na delší dobu tlačítkem v autě, řešení je ten smarttop, ale mám i jiné finanční priority než auto, třeba jídlo pro děti

)
Re: naše 6er
Napsal: pon 11.09.2017 21:08
od JaraX
u toho tlačítka na všechny okna my nevadí že to musím držet, ale že to musím přepínat, je to strašně debilní systém, jak kdyby nemohlí udělat 2 další ovladače, chcu si otevřit 5tý okno, ale nemam to přeplý a nebo to mam přeplý a přenu to zpět a otevřu PZ okno, pak chcu všechny a jede jen levý, to bych rozkopal. to vymyšlel idiot
aha, to musím zkusit jeslti se mi zamkne loketka, beztak tam někdo lezl a ukurvil to.
jj zamčeny auto s oknama nahoře a střechou je určitě víc v bezpečí, přes ty okna tam nikdo moc nepoleze, to by nebyl moc nenápadnej, proti tomu když se tam zohne nebo skočí když tam okna nejsou.
Re: naše 6er
Napsal: pon 11.09.2017 21:37
od zddan01
je to o zvyku, manželka s tím bojuje, vyjíždí ji LZ okýnko a já teču...

F12 už má tlačítek 6 a je to...
zámek loketky - ze svazku kablíků, co vede pode dnem kaslíku k tomu profi telefonu odbočují asi 2 směrem dopředu, mají konektor, který je zapojen do zámku loketky, tak to třeba někdo odpojil...
Re: naše 6er
Napsal: úte 12.09.2017 08:00
od El_Fuego
zddan01 píše:
hotel zámek, nebo jak to nazývají, mě to chodí, otočím kličem o 90° a zamkne se loketka, nádrž a kufr, pak dá klíče poskokovi aby ti zaparkoval a jdeš si zahrát do kasína

klíčem se dá otočit až o celých 180°, ale pak nejde vyndat, nechápu...
Loketku mi to zamyká, kufr a nádrž jsem nevěděl, že to má zamykat, to musím vyzkoušet

Re: naše 6er
Napsal: úte 12.09.2017 10:07
od zddan01
ještě k tomu dodám, že plastový/rezervní klíček (podle toho co píší v návodu) nepasuje do toho hotel zámku (ani do zámku kufru), tzn. parkovačovi dáš právě jen ten plastový a on si to neodemkne;), jen dveře a zámek na volantu... Strašně se to hodí, hrozně to u nás na venkově používám

Re: naše 6er
Napsal: pát 15.09.2017 20:08
od JaraX
tak už se to u mě pohlo, z mojí 6er jsem zdemontoval hromadu různých krabiček, od jakysiho hypersuper antiradaru, přes redukci MOST - cinch, odblok videa za jízdy, DVD přehrávač, DVB-T tuner, no pěkná hromada krabiček a kabelů. ted jsem dva dny dělal po praci po večer jen 6er, výsledek je
- namontován obšitý volant, bohužel u vyhřívaného nejdou dodělat bicepsy, nevadí, ještě časem dořeším pádla pokud si auto necham.
- vyměněná vodní pumpa
- výměnený 2ks vodních hadic
- vyměněné vodní ventily, ale přijde že to topí furt, diag jsem nedělal, ale vypadá to na problém v elektrice (no že se divím, ta elektrika z E60 je peklo)
- opravné otvírání kufru které nešlo na kufru a muselo se bud klíčem nebo tlačítkem v interieru
- doplněné některé origo šrouby místo neorigo, plus objednány nějaké další origo šroubky.
- vyměněné světýlka na osvětlení SPZ.
- vyměněn olej za 10W40 s výplachem a aditivem, vypadá to že gufera zatím počkají než bude volněji
- vyměněn tlumič v kastlíku
- windshot na místě
- nastaven VVT na 0,3, což dost zlepšilo chování motoru.
- auto zapůjčeno Tannerovi na testovácí jízdu aby porovnal rozdíl mezi cábrem a coupečkem
největší problém toho auta zůstava že mi nejde entertainment, ještě že to auto má aspon poladěné výfuky

Re: naše 6er
Napsal: sob 16.09.2017 02:19
od TANN3R
S tím topením myslíš že topí furt i se střechou nahoře? Se střechou dole mi to přišlo ok, vzhledem k teplotě venku..
Osobně teda kabrio nemusím a nikdy by mě nenapadlo koupit auto bez střechy, prostě v tom nic nevidím. Ale pokusím se to srovnat co možná nejvíc objektivně, jelikož sem dnes hned po projížďce s Jaraxovou E64 najel asi 100km svojí E63.
Takže srovnaní 645Ci, E64 vs E63. Obojí s dynamikem, automatem a sport. sedačkama:
- kabrio má lehce horší dynamiku, vzhledem k vyšší hmotnosti. Prostě rozdíl, jako když jedu sám nebo vezu dva lidi, žádná hrůza u V8.
- jízdní vlastnosti, průjezdy a přilnavost v zatáčkách do dejme tomu 90km/h mi přijde nastejno. Čím vyšší rychlost, tím víc chybí tuhost kastle E63. Na kabrio je E64 hodně tuhá, ale prostě se už vytrácí ta nekompromisní reakce na jakýkoliv pohyb volantu, co nabízí E63 s DD. Zas na druhou stranu, E63 je v tomhle docela extrém, nenapadá mě žádné jiné auto s podobnými vlastnostmi.
- největší mínus má kabrio na rozbité cestě. Tam se naplno projeví ta větší tvárnost kastle, kdy jsou větší nerovnosti cítit ve volantu i podlaze, což u E63 úplně chybí.
- naopak největší plus je pro mě spojení kabria s V8. Bez střechy si člověk ten zvuk vychutná mnohem víc, a hlavně stačí výletní tempo. Tenhle pocit v E63 neexistuje.
Na E64 mě ještě příjemně překvapila relativní pohoda se střechou dole i přes 130km/h s windschotem. Fouká do toho asi jako do Oct I se zavřenými okny
