Stránka 5 z 44
Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 21:36
od Sweden
Já mám lehce chycený gufera ale od výměny do výměny (respektive cca.8tis.km/rok, víc nenajedu) dávám v pohodě bez dolévaní oleje.
Pokud by to šlo přes gufera a žralo to hodně tak to musí čadit jako lokomotiva.
Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 21:43
od Howezina
Sweden píše:Já mám lehce chycený gufera ale od výměny do výměny (respektive cca.8tis.km/rok, víc nenajedu) dávám v pohodě bez dolévaní oleje.
Pokud by to šlo přes gufera a žralo to hodně tak to musí čadit jako lokomotiva.
Toje prave ono nevsiml jsem si ze by to hulilo a este puvodni majitel mi tvrdil ze motor nechaval pretesnit este nez to prodal diagnostika mi tvrdila neco ve smyslu nepravydelny chod na valci 8 nebo neco v tom smyslu moc jsem tomu nerozumel
Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 21:44
od Howezina
TANN3R píše:Gufera na ventilech stejně musíš řešit na skoro každé N62. Když necháš běžet pár minut na volnoběh a pak proslapnes, zahuli? A rovnou výměn membrány..
toho jsem si nevsiml zitra vyzkousim
Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 21:45
od Howezina
Sweden píše:Co to je hodně??
400k není zrovna málo, tam by měl být motor v dobrým stavu za ty prachy.

to mi povidej malo to nejni no

mozna pro nekoho treba ano

ale pro me osobne to malo nejni

Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 22:07
od Sweden
udělej test co ti radil Tann3r a budeš mít jasno.
Jak jsi přišel na to že ti to žere nějak moc oleje, jenom podle měrky? Víš kolik zhruba?
Nepravidelný chod na válci muže dělat svíce nebo zapalovací cívka.
Základní servis který se nechá udělat i doma je olej motor+vložka, membrány 2ks, svíce + cívky 8ks (nebo na svíce aspoň kouknout).
Nebýval u N62 problém na zadním 8 válci celkem běžným jevem, ztráta komprese, svíce v oleji apod.? Nebo si to pletu s jiným motorem?

Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 22:08
od Sweden
Howezina píše:Sweden píše:Co to je hodně??
400k není zrovna málo, tam by měl být motor v dobrým stavu za ty prachy.

to mi povidej malo to nejni no

mozna pro nekoho treba ano

ale pro me osobne to malo nejni

Co to je hodně byla otázka na množství spotřebovaného oleje, nemyslel jsem tím peníze

Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 22:10
od Sweden
Že ty jsi tu 6er kupoval sám bez někoho kdo N62 aspoň trochu vidí?

Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 22:11
od Howezina
Sweden píše:Že ty jsi tu 6er kupoval sám bez někoho kdo N62 aspoň trochu vidí?

jj kupoval neznam nikoho kdo se vtom vyzna

Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 22:12
od Howezina
Sweden píše:Howezina píše:Sweden píše:Co to je hodně??
400k není zrovna málo, tam by měl být motor v dobrým stavu za ty prachy.

to mi povidej malo to nejni no

mozna pro nekoho treba ano

ale pro me osobne to malo nejni

Co to je hodně byla otázka na množství spotřebovaného oleje, nemyslel jsem tím peníze

merka ukazovala proste max bylo to v zelenym na max najezdil jsem cca 500km a dneska vyjedu a vyskocila na me kontrolka ze prej olej na min ze mam dolejt litr oleje jezdil jsem prevazne dalnice auto jsem moc netocil max jsem tam mel 3k otacek
Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 22:15
od Sweden
Aha, od toho je tohle fórum, spoustu věcí se tady aspoň vyčteš aby jsi věděl do čeho jdeš, nebo případně tady seženeš někoho ochotnýho kdo by ti případně pomohl při předprodejní prohlídce. Takový test na gufera je základ u N62, zabere tak minutu a zvládne ho každý kdo ví kde je plyn.
No snad to dobře dopadne a doufám že jsi nekoupil nějakou totální kaši.
Tomasis tuhle 6er třeba znal když věděl odkud pochází, třeba nám k ní něco napíše.
Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 22:18
od Sweden
[quote
merka ukazovala proste max bylo to v zelenym na max najezdil jsem cca 500km a dneska vyjedu a vyskocila na me kontrolka ze prej olej na min ze mam dolejt litr oleje jezdil jsem prevazne dalnice auto jsem moc netocil max jsem tam mel 3k otacek[/quote]
Max 3000ot je v pohodě, spíš takový podtáčení, tyhle motory to moc nemusí, ale od 2000 do 3000 to jde, tenhle motor pobere hodně.
Co máš za rok? Tuším že jsi psal 04?
Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 22:20
od Howezina
Sweden píše:Aha, od toho je tohle fórum, spoustu věcí se tady aspoň vyčteš aby jsi věděl do čeho jdeš, nebo případně tady seženeš někoho ochotnýho kdo by ti případně pomohl při předprodejní prohlídce. Takový test na gufera je základ u N62, zabere tak minutu a zvládne ho každý kdo ví kde je plyn.
No snad to dobře dopadne a doufám že jsi nekoupil nějakou totální kaši.
Tomasis tuhle 6er třeba znal když věděl odkud pochází, třeba nám k ní něco napíše.
Treba jo na kolik vyjde ta sranda stema guferama ?
Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 22:21
od Howezina
Sweden píše:[quote
merka ukazovala proste max bylo to v zelenym na max najezdil jsem cca 500km a dneska vyjedu a vyskocila na me kontrolka ze prej olej na min ze mam dolejt litr oleje jezdil jsem prevazne dalnice auto jsem moc netocil max jsem tam mel 3k otacek
Max 3000ot je v pohodě, spíš takový podtáčení, tyhle motory to moc nemusí, ale od 2000 do 3000 to jde, tenhle motor pobere hodně.
Co máš za rok? Tuším že jsi psal 04?[/quote]
rv.06 podtaceni rikas jo ? ja kdyz jedu v D a jedu do ty cca 100vky tak ten motor toci 1500 sam od sebe myslel jsem ze to tak ma byt kdyz si to samo nepodradi
Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 22:48
od Sweden
Tak jako přímo podtáčení jsem to nemyslel, ale prostě je dobrý tomu občas vyhnat pavouky
Možná blbý dotaz, ale 06 rok má v í drajvu elektronickou měrku?
Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 22:54
od Howezina
Sweden píše:Tak jako přímo podtáčení jsem to nemyslel, ale prostě je dobrý tomu občas vyhnat pavouky
Možná blbý dotaz, ale 06 rok má v í drajvu elektronickou měrku?
myslis na olej ? ano prave ze pod kapotou jsem zadnou nenasel

jako jasny pavouky obcas vymetu ale az kdyz se ohreje pekne olej jinak jezdim na klidek se stazenym oknem a posloucham motor jak pekne bubla

Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 23:06
od Sweden
Jasný, taky nemyslím žádný divočení, prostě jen tak decentně ... osobně mám 6er dva roky a snad nikdy jsem tam neměl přes 5000ot/min ale nejel jsem víc jak 190km/h, holt každý má jiný priority, taky mě spíš baví klidná jízda.
Ano, myslel jsem kontrolu hladiny, já mám 05/2005 a pouze klasická měrka (díky bohu)
To jestli maj 06 pouze elektronickou a ne už klasickou snad někdo poradí, nerad bych kecal, ale osobně se mi to nějak nezdá

Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 23:10
od Sweden
už se mi tady ty témata pletou jedno přes druhý, takže ty máš 06 650i že?
Tak tu měrku chápu, nevím proč žiju v tom že musí mít každý 645ci

Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 23:12
od Howezina
Sweden píše:už se mi tady ty témata pletou jedno přes druhý, takže ty máš 06 650i že?
Tak tu měrku chápu, nevím proč žiju v tom že musí mít každý 645ci

ano ano myslim si ze tam zadna nejni pod kapotou nebo jsem mozna slepej

Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 23:18
od TANN3R
650i má úplně stejnou měrku jako 645Ci, pořád je to normální N62. Jen má navíc i elektronickou měrku, která je není zrovna nejpřesnější. Chce to odsledovat reálnou hladinu podle analogové měrky
Sweden: nestraš, ztráta tlaků na zadních válcích není standartní závada u N62, to si spíš pleteš s 4,6is v X5. Jo a styď se, že to občas netočíš přes 5000ot. Tam se šestka začíná správně plašit
A podtočit to nejde. Když pojedeš klobouk, přes 2000ot se nedostaneš a ten motor parádně funguje už kolem 1200ot. Teda s automatem..
Howezina: psal si mi sz, odpovím ti tady. Membrány jsou na ventildeklech. Ani se neobtěžuj zkoušet něco jinyho, než origo. Díl č. 13, dva kusy:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3258
Re: Zna ji nekdo?
Napsal: úte 15.08.2017 23:21
od Howezina
TANN3R píše:650i má úplně stejnou měrku jako 645Ci, pořád je to normální N62. Jen má navíc i elektronickou měrku, která je není zrovna nejpřesnější. Chce to odsledovat reálnou hladinu podle analogové měrky
Sweden: nestraš, ztráta tlaků na zadních válcích není standartní závada u N62, to si spíš pleteš s 4,6is v X5. Jo a styď se, že to občas netočíš přes 5000ot. Tam se šestka začíná správně plašit
A podtočit to nejde. Když pojedeš klobouk, přes 2000ot se nedostaneš a ten motor parádně funguje už kolem 1200ot. Teda s automatem..
Howezina: psal si mi sz, odpovím ti tady. Membrány jsou na ventildeklech. Ani se neobtěžuj zkoušet něco jinyho, než origo. Díl č. 13, dva kusy:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3258
Ano toje jasne vzdy jen origo dily

diky diky
