Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Neberu to zle, ale ono moc možností, jak to nechat rychle vyřešit není.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
tak to zavez Snejkovi a máš
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Tahle možnost je ve hře.
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Mimochodem jízda s odpojenou váhou nic nezměnila. 

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Ty vole, ze se s tim serete. Zavez to k nekomu, kdo tomu rozumi. Co treba nejake prisavani vzduchu. Membrany si menil? Nepodsava ti hadicka od lpg u sani? To muze byt veci.
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Jaris330D píše:Ty vole, ze se s tim serete. Zavez to k nekomu, kdo tomu rozumi. Co treba nejake prisavani vzduchu. Membrany si menil? Nepodsava ti hadicka od lpg u sani? To muze byt veci.
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
horan>
1) zavez to snejkovi nebo jaraxovi, protoze jejich know how je uplne, UPLNE jinde nez kohokoli jinyho tady na foru a v servisech, nebo
2) hrabej se v tom sam a pak to zavez snejkovi nebo jaraxovi, nebo
3) to zavez kamkoli do servisu, protoze vsude ti reknou ze to samozrejme umi, nebo
4) hrabej se v tom sam a prodej to jako cukajici pastiku za polovic, nebo
5) to hod do autorizaku a zaplat za servis pul ceny auta, nebo
6) to proste zapal.
Kombinace vyse uvedeneho je mozna.
1) zavez to snejkovi nebo jaraxovi, protoze jejich know how je uplne, UPLNE jinde nez kohokoli jinyho tady na foru a v servisech, nebo
2) hrabej se v tom sam a pak to zavez snejkovi nebo jaraxovi, nebo
3) to zavez kamkoli do servisu, protoze vsude ti reknou ze to samozrejme umi, nebo
4) hrabej se v tom sam a prodej to jako cukajici pastiku za polovic, nebo
5) to hod do autorizaku a zaplat za servis pul ceny auta, nebo
6) to proste zapal.
Kombinace vyse uvedeneho je mozna.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
akorát že já s horanem uplně nevycházím, takže varianta jarax se škrtá, tím si to zjednoduš.
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Tak nějak a ostatní možnosti jsou takový, že nemůžu dostat odpověď "přijeď tolikatyho v tolik" 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
tak pokud sis koupil druhé auto, tak sedmu prostě zavez Snejkovi at to opraví a hotovo, co je na tom tak složitýho?
Hold prostě taková práce nejde plánovat, já to vidím sám, přijede borec na prohlídku auta, na hodinku v 8 ráno, (v 9 svačíme), no a svačit jsem šel ve 14 hod a za celej den se neudělalo nic jinyho a rozhodilo to celej plán na týden.
Hold prostě taková práce nejde plánovat, já to vidím sám, přijede borec na prohlídku auta, na hodinku v 8 ráno, (v 9 svačíme), no a svačit jsem šel ve 14 hod a za celej den se neudělalo nic jinyho a rozhodilo to celej plán na týden.
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
To ti nenaplánuje nikdo. Žádný servis nebude držet chlapa navíc, co by vyplňoval průsery.
Vlastně naplánuje, ale nezaručí. Ještě jsem nepotkal mechanika, který ti před opravou řekne přesnou cenu a přesný čas, protože neví kolik zatrhne šroubů a kde se po cestě něco neplánovaně vysype. Navíc, pokud teprve hledá závadu. No a když je sám a někde se zasekne 2dny....to možná trochu funguje u zubaře.
Vlastně naplánuje, ale nezaručí. Ještě jsem nepotkal mechanika, který ti před opravou řekne přesnou cenu a přesný čas, protože neví kolik zatrhne šroubů a kde se po cestě něco neplánovaně vysype. Navíc, pokud teprve hledá závadu. No a když je sám a někde se zasekne 2dny....to možná trochu funguje u zubaře.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: ned 09.09.2012 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 3424
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Mám lehce jiné téma. Ale podobné
Mám E65 750i systém KME PRO- Magic je vlastně to stejné jen je to počeštěné.
O co jde. Všiml jsem si že když začne mrznout víc než kolem 0 tak mi zamrzne jeden reduktor díky unikání plynu.
Zamrzne tak že zmrzne i nárazník. Protože reduktory jsou schované pod světlem v nárazníku. ( vím je to blbé na servis, zase to nejde vidět)
Vypozoroval jsem to následovně. Vždy když jedu dlouho cca aspoň 100 km. A přes den je teplo. Přijedu v podvečer. A je veliký pokles teplot třeba -5°a míň. Tak mi unikne plyn a zmrzne nárazník a reduktor. Potom je i horší startování. Startuje to i 10 sec.
Toto se mi stalo už cca 3x. Je teda pravda že mi vždy potomto po cca 1 dni praskla nějaká hadice. Viz jiné téma.
Dvakrát jsem byl u plynaře LPGPROFI společně jsem to kontrolovali. Po zahřátí plyn neuniká. Ani nic nemrzne( mrzne díky unikání plynu) Vše jsme kontrolovali. Měřili tlaky všechno.Nakonec jsme přišli k závěru, plyn je napojen na elektriku někde, kde se musí v noci probouzet nějaká jednotka, třeba nějaký příhřev nebo něco podobného a to otevře ten plyn. Je toto reálné a nebo je to uplně kravina.
Doporučoval mi zkusit vytáhnout pojistku plynu na noc. To jsem udělal teď v pondělí kdy extrémně mrzlo. A auto mělo za sebou 300 km a bylo teplé. ( po těch 300 km praskla jedna hadice) Žádny únik plynu nenastal a ani nic nezmrzlo. Takže to hodně usuzuji té pojistce plynu.
Je to reálné? nebo jsem zase mimo.
Mám E65 750i systém KME PRO- Magic je vlastně to stejné jen je to počeštěné.
O co jde. Všiml jsem si že když začne mrznout víc než kolem 0 tak mi zamrzne jeden reduktor díky unikání plynu.
Zamrzne tak že zmrzne i nárazník. Protože reduktory jsou schované pod světlem v nárazníku. ( vím je to blbé na servis, zase to nejde vidět)
Vypozoroval jsem to následovně. Vždy když jedu dlouho cca aspoň 100 km. A přes den je teplo. Přijedu v podvečer. A je veliký pokles teplot třeba -5°a míň. Tak mi unikne plyn a zmrzne nárazník a reduktor. Potom je i horší startování. Startuje to i 10 sec.
Toto se mi stalo už cca 3x. Je teda pravda že mi vždy potomto po cca 1 dni praskla nějaká hadice. Viz jiné téma.
Dvakrát jsem byl u plynaře LPGPROFI společně jsem to kontrolovali. Po zahřátí plyn neuniká. Ani nic nemrzne( mrzne díky unikání plynu) Vše jsme kontrolovali. Měřili tlaky všechno.Nakonec jsme přišli k závěru, plyn je napojen na elektriku někde, kde se musí v noci probouzet nějaká jednotka, třeba nějaký příhřev nebo něco podobného a to otevře ten plyn. Je toto reálné a nebo je to uplně kravina.
Doporučoval mi zkusit vytáhnout pojistku plynu na noc. To jsem udělal teď v pondělí kdy extrémně mrzlo. A auto mělo za sebou 300 km a bylo teplé. ( po těch 300 km praskla jedna hadice) Žádny únik plynu nenastal a ani nic nezmrzlo. Takže to hodně usuzuji té pojistce plynu.
Je to reálné? nebo jsem zase mimo.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
takový systém je lepší uplně dát pryč, nebo se v tom budeš furt jen rýpat a nikdy to nebude fungovat.
- 2 reduktory pro 750i jsou uplně nesmysl, funguje krásně i s jedním, dokonce ten můj bývalej plynař je stavěl na tom malým do 250 koní a fungovalo to taky dobře (obě tvoje na tom byli postavený), ten velkej je pro 750i naprosto dostatečnej. 2 reduktory jsou vždy problém je seřidit aby dávali naprosto stejnej tlak, je to prostě moc problémů navíc,
- když se dá černej reduktor a dobře se to udělá tak u 750i prakticky není vidět.
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... C_0493.jpg
- reduktory v nárazníku jdou další blbost, zaprvé nebezpečné při nehodě, za druhé voda má teplem tenedenci téct nahoru, čím jsou níž, tím hůř se ohřívají, to by na nich muselo být čerpadlo co by honilo vodu. nikdy jsem neviděl aby se to ohřívalo na takový teploty jako když je nahoře, tam kde ho dáváme my má klidně i 100°C, čím teplejší reduktor, tím větší efektivita zplynování.
- je nesmysl aby se zapl reduktor (plyn) když nejede auto, plyn do reduktoru se pustí až když se auto přepne na plyn, pokud nebeží motor, nejde plyn, i kdybys napojil oba plusy na baterku a furt tam jelo napětí, tak prostě když nepoběží motor, bude zavřený ventil. Leda že by tam byla taková prasárna že tam je obojí na stálý nebo nečím spínaný plus, k tomu zároven nezapojený čidlo otáček a ještě nějaká další chyba. ale prostě takový bastl polský fakt radši rychle vyndat.
- a jsou tam vůbec elektroventily? nenamotnovali to bez nich? pokud jo, tak bych to auto rychle prodal než to bude na navratudoreality,
- stejně to praskání hadic bude spojený s tím problémem s plynem.
- 2 reduktory pro 750i jsou uplně nesmysl, funguje krásně i s jedním, dokonce ten můj bývalej plynař je stavěl na tom malým do 250 koní a fungovalo to taky dobře (obě tvoje na tom byli postavený), ten velkej je pro 750i naprosto dostatečnej. 2 reduktory jsou vždy problém je seřidit aby dávali naprosto stejnej tlak, je to prostě moc problémů navíc,
- když se dá černej reduktor a dobře se to udělá tak u 750i prakticky není vidět.
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/JaraXovo ... C_0493.jpg
- reduktory v nárazníku jdou další blbost, zaprvé nebezpečné při nehodě, za druhé voda má teplem tenedenci téct nahoru, čím jsou níž, tím hůř se ohřívají, to by na nich muselo být čerpadlo co by honilo vodu. nikdy jsem neviděl aby se to ohřívalo na takový teploty jako když je nahoře, tam kde ho dáváme my má klidně i 100°C, čím teplejší reduktor, tím větší efektivita zplynování.
- je nesmysl aby se zapl reduktor (plyn) když nejede auto, plyn do reduktoru se pustí až když se auto přepne na plyn, pokud nebeží motor, nejde plyn, i kdybys napojil oba plusy na baterku a furt tam jelo napětí, tak prostě když nepoběží motor, bude zavřený ventil. Leda že by tam byla taková prasárna že tam je obojí na stálý nebo nečím spínaný plus, k tomu zároven nezapojený čidlo otáček a ještě nějaká další chyba. ale prostě takový bastl polský fakt radši rychle vyndat.
- a jsou tam vůbec elektroventily? nenamotnovali to bez nich? pokud jo, tak bych to auto rychle prodal než to bude na navratudoreality,
- stejně to praskání hadic bude spojený s tím problémem s plynem.
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Klubové ID: 3412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
[quote="JaraX"]
- 2 reduktory pro 750i jsou uplně nesmysl, funguje krásně i s jedním ...... HEHE jak komu, ja když šlápnu na kickdown, tak mi to plyn vypne
- 2 reduktory pro 750i jsou uplně nesmysl, funguje krásně i s jedním ...... HEHE jak komu, ja když šlápnu na kickdown, tak mi to plyn vypne

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: ned 09.09.2012 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 3424
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
elektroventily tam jsou. Nechával jsem to nezávisle kontrolovat u dvou plynařů. Oba řekli že si někdo dal záležet aby to hezky vypadalo. I komponenty jsou v pohodě. Oba nezávisle řekli že takto udělaný plyn od poláka neviděli. ( což chápu) Že takhle si s tím nevyhraje ani čech. Nicméně to co jsi psal tak beru v potaz a postupně to budu řešit. A za to ti díky.
Nicméně je zvláštní že se to děje jen když mrzne. Když je 0°+ ,tak neuniká plyn a vůbec nic se neděje.
S tím kickdownem se mě toto neděje. Ale je pravda že krapet delší dobu trvá než se to ohřeje.
Nicméně je zvláštní že se to děje jen když mrzne. Když je 0°+ ,tak neuniká plyn a vůbec nic se neděje.
S tím kickdownem se mě toto neděje. Ale je pravda že krapet delší dobu trvá než se to ohřeje.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Kolafa, ty nemáš ale 750i, ta X5 žere mnohem víc jak sedma, ale stejně i X5 funguje s jedním reduktorem uplně normálně až do kickdownu, jen to musí být dobře udělané.Kolafa píše:JaraX píše:- 2 reduktory pro 750i jsou uplně nesmysl, funguje krásně i s jedním ...... HEHE jak komu, ja když šlápnu na kickdown, tak mi to plyn vypne
s tím ohříváním jsme ted našli nové zapojení pro sedmy a i v mrazech přepíná za 2km, tak postupně přepojujem všechny naše starší montáže.
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Klubové ID: 3412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
hele jako tušim, že tam něco nemam uplně 100%, ale jako vypne ... tak to zase zapnu.
ja jsem rad, ze to jinak relativne slusne funguje ...
da se nejak merit spotreba u plynu? ........... na benzin mi to ukazuje 14,8
MOD fishmaker : necituj přímo předchozí odpověď...zkus příště místo CITOVAT kliknout na ODPOVĚDĚT
ja jsem rad, ze to jinak relativne slusne funguje ...
da se nejak merit spotreba u plynu? ........... na benzin mi to ukazuje 14,8
MOD fishmaker : necituj přímo předchozí odpověď...zkus příště místo CITOVAT kliknout na ODPOVĚDĚT

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
když je to dobře seřízený tak to ukazuje cca o 10 procent menší spotřebu než to realně žere.
- kawaman
- Registrovaný
- Příspěvky: 1146
- Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
- Bydliště: Český Těšín
- Klubové ID: 3927
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Jeee, to bych bral Jaraxi, kdyby to přepínalo rychleji. Mě to trvá klidně i 12 km, než se to přepne na stálo. Pořád se to přepíná sem a tam, než se pořádně ohřeje
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Klubové ID: 3412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
MOD fishmaker : necituj přímo předchozí odpověď...zkus příště místo CITOVAT kliknout na ODPOVĚDĚT 
trhni si nohou, musi to mit navaznost

trhni si nohou, musi to mit navaznost
