Stránka 5 z 8
Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: stř 08.03.2017 23:32
od jaroslav
Tu je clanok o poctu pevnych castic
http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/42 ... podstatne/ . Tie obrovske pocty malych castic maju turbo motory. Je tam i par atmosfer, tie na tom niesu az tak zle. Bolo by zaujimave porovnanie s motormi s priamym vstrekom ako N73 bez turba. Tam su o dost mensie tlaky ako poznamenal JaraX, takze minimalne tie castice su vecsie. Ale na druhu stranu ma ten motor vela valcov.
Ako v Nemecku a Rakusku si myslim by mali davat pokuty za vymontovanie DPF i v CR a SR aby to nenapadlo chytrakov vymontovat. VW by snad od tohto roku davat DPF i k benzinovym motorom.
Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 08:54
od Jaris330D
laik píše:polovica áut čo jazdí sú 20 ročné šunky čo o nejakých EURO normách ani nepočuli obrazne povedané
já mám v TP u takejto šunky euro 3......to je marné.
Ty máš dle svého super káru, já mám dle mého taky. Tak si ji nechej, když je tak spolehlivá.
Závěr tedy je, že diesel bez DPF plive stejný sračky jak benzín.

a s LPG tuplem
To se fakt nedá.
To jo, to je hláška roku
By mě zajímalo co za sračky leze z benzínu na LPG. To pak na STK asi mají divné mašiny, když na LPG jsou nižší emise než na samotný benzín. Asi takhle, u Nás bez DPF prostě neuděláš emise a kopnou tě do řitě, ani je neuplatíš. Tak by to mělo být. Pokud někdo má naftu s DPF, tak by tam tu hovadinu měl mýt a pokud ji tam nemá, tak je podvodník

. Já osobně měl 2 nafty a už bych je nechtěl. Benzín je jiná pohodička a nevidím důvod ho měnit. Maximálně ti odejde cívka, svíčka nebo lambda. Což je sranda.
Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 09:44
od Misanek
Jaris330D píše:...u Nás bez DPF prostě neuděláš emise a kopnou tě do řitě, ani je neuplatíš...
No, podle toho co poslední dobou vychází najevo a jaké zkušenosti lidi z měření emisí píšou, tak ani tohle není pravda, natož pak pravidlo
Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 09:52
od laik
Tak to je mazec. Říkám pořád, že atmosféra je atmosféra a downsizing je k hovnu. Proto mám V8 s LPG. Když chceš rozhýbat dané vozidlo, musíš dodat určitou energii ať do malého nebo velkého motoru. Takže snižování obsahu a oturbování a celý downsizing je postavený na hlavu.
Škoda jen, že tam nedali jeden vzorek bez filtru částic u nafty, co to dokáže, aby ti chytráci, co ho vytlučou to viděli černé na bílém.
Jaris: kromě elektromotoru lezou sračky ze všeho. Na emisích se sleduje jen něco. Z LPG samozřejmě taky lezou sračky, ale je to čistší forma si myslím. Tak nám utahují emise už je E6 a pak takový článek....soudruzi v laboratořích asi udělali někde chybu - se teď proslýchá, že obsahy motorů půjdou zase něco nahoru.
Misánek: pokud máš známosti, tak dostaneš emise i bez auta, natož bez DPF nebo katu.
Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 10:28
od Misanek
laik píše:
Misánek: pokud máš známosti, tak dostaneš emise i bez auta, natož bez DPF nebo katu.
Nejde o žádné známosti. Auta bez dpf prošly ofiko technickou bez jakýchkoliv konexí.
Chtěl jsem tim pouze říct, že neplatí vždy a všude automaticky rovnice auto bez dpf = auto bez stk
Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 10:41
od fishmaker
Misanek píše:neplatí vždy a všude automaticky rovnice auto bez dpf = auto bez stk
a to je velká škoda

Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 12:30
od laik
Myslel jsi auto, co mělo mít DPF prošlo bez něj? To muselo mít hodně velkou rezervu v emisních hodnotách.
Stará auta mají povoleny v TP vyšší hodnoty.
Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 12:35
od Misanek
Ano, přesně tak. Procházejí i auta bez dpf, které standartně od výroby mají filtr. A i přes to se vejdou s přehledem do tolerancí při měření. Konané tady je i téma, kde člověk řešil jestli udělá emise s dpf off autem a nakonec v pohodě prošel.
Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 12:47
od laik
Takže zase něco špatně. Buď velká tolerance nebo že by nakonec ta zlodějna?
Mě to totiž čeká na Maxovi každou chvíli, nějaká firma to údajně regeneruje-repasuje, ale ne všechny se dají. Nový od Forda údajně 35kil.
Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 15:14
od Misanek
Těžko říct čím to. Ještě by tady mohla být jedna možnost, kterou by si ovšem většina oponentů možná ani nebyla schopna přiznat, a to je ta, že prostě dpf není zase natolik spásná součástka za jakou se považuje. Ovšem to už budeme v rovině hypotéz a každý z nás, ať už je odpůrce dpf nebo jeho zastánce, čerpá pouze z všeobecně prezentovaných informací, které si ovšem bohužel nikdo z nás neni jenom tak schopen ověřit, či je vyvrátit
Co se repasí, výplachů a všelijakých renovací dpf týče, tak u nás na trhu je relativně dost firem, které se touto problematikou zabývají. Ovšem je otázka, zda-li, jak moc a na jak dlouho je tato technika účinná v praxi. Samozřejmě bude záležet na správné volbě firmy, která tento úkon provádí. Někdo tvrdí, že mu tohle vyčištění dpf pomohlo, někdo zase říká, že za nějakých pár měsíců to bylo to samé... Opravdu těžko říct no
Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 15:25
od JaraX
ale spíš proto že nikdo už nepátrá po tom proč se DPF zaneslo.
Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 16:14
od laik
Mě řekli ve Fordu, že vydrží normál cca 200kil. A viděli i 250kil. To je asi životnost a údajně nějaké drahé kovy jdou do kopru. Pak nevidím u takového filtru důvod k repasi. Spíš, jak píše JaraX, u předčasně zaneseného.
Když se zanáší, tak určitě něco zachycuje. Otázka je kolik %.
Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 17:25
od ls
Dpf zachycuje spaluje a vyfukuje. Pokud funguje je to ok, ale pokud ne tak má motor vyšší spotřebu, ničí turbo a i motor.
Největší bordel je,že se vyráběly zároveň auta stejného typu s DPF a i bez DPF a plní stejnou emisní normu euro4.U mercedsu ML 280-320cdi to bylo až do roku 2009.A montoval se do tohoto modelu již od 2005. Takže co porušují ti co vykuchali DPF,když stejné motory nemájí od výroby DPf .A to nikomu na zdraví neškodí

Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 20:25
od laik
Předpokládám, že až DPF umře, tak motor půjde do nouzáku nebo nějaká kontrolka
Pokud někdo začne montovat DPF na stejný motor, chápal bych, že za účelem vyšší normy. To je fakt bordel. Že by měli inženýři v týmu nějakého zeleného a začali jen tak s montáží? To se jen prodraží a každý, kdo nemusí to nekoupí s DPF. Začínám se v tom ztrácet.
Všechny motory škodí, jestli je to s nebo bez DPF, nafta nebo benzín. Dělat se s tím něco musí. Kolik jezdí dnes po světě aut. Před 30ti rokama jsem jel v noci sám po silnici, sem tam někdo. Tak to nebylo tak aktuální.
Věřím, že za pár let přestanou vyrábět benzíny i nafťáky a to co je se nechá dožít.
Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 21:04
od Matt_CZE
Laiku, až odejde DPF, tak se ucpe.. První to nejede a viděl jsem i případy, kdy už to prostě ani nestartovalo skrze odpor, který DPF kladlo výfukovým plynům.
Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 21:22
od jaroslav
ls píše:Takže co porušují ti co vykuchali DPF,když stejné motory nemájí od výroby DPf .A to nikomu na zdraví neškodí

To neospravedlnuje vykuchani DPF. Kdyz to od vyroby bylo, tak at to tam je. Co kdyz mam E66 s N73 (V12) tak mam jako pozadat Snejka aby mi tam dal navic DPF z E65 nafty?
Pokud nekdo nema na vymenu DPF, tak at naftu nekupuje. Snad nikdo nemuze cekat kdyz si koupi 10 letou naftu ze s tim bude jeste 10 let jezdit jako puvodni majitel bez problemu. Hlavne si koupit premiove auto a pak servis ocurat.
Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 22:14
od Lukas7
laik píše:polovica áut čo jazdí sú 20 ročné šunky čo o nejakých EURO normách ani nepočuli obrazne povedané
já mám v TP u takejto šunky euro 3......to je marné.
Ty máš dle svého super káru, já mám dle mého taky. Tak si ji nechej, když je tak spolehlivá.
Závěr tedy je, že diesel bez DPF plive stejný sračky jak benzín.

a s LPG tuplem
To se fakt nedá.
Si to nepochopil, tvoje auto som vobec nemal na mysli...myslel som autá typu Peugeot 1.9D, rôzne Mercedesy 300D, staré TDIčka atd ktorých jazdí stále hojne, a ani nikde nevravím že 4.4 V8 je zlá tak zas si nevzťahuj na seba všetko čo napíšem trochu s nadhladom to čítaj, a ani som nenapísal že moj 200kw diesel by bol rýchlejší ako tvoj 210kw benzín, napísal som že rozdiel by bol minimálny (desatiny sekundy) samozrejme v prospech tvojho benzínu, treba poriadne čítať.
Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 22:15
od ls
Jaroslav
Od výroby to tam je, ale někdy to ani kupující nevěděl, že to tam bude mít. V Německu si za DPF dokonce připláceli. Podle toho co se hlásá, tak každý motor CR a PD by měl mít DPF protože vstřikovače pracují s vysokým tlakem a produkují nebezpečné mikročástice sazí. Takže ,od kdy se CR a PD vyrábí? Masově od roku 1999. První filtry FAP zkoušel a montoval Peugeot od 1998 ostatní od 2004/2005.
Takže kolik nebezpečných motorů, které nemají již výroby DPF je v provozu? A ty neškodí

Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: čtv 09.03.2017 23:02
od fishmaker
ls píše:...které nemají již výroby DPF je v provozu? A ty neškodí

škodí....diesely zakázat

Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: pát 10.03.2017 01:12
od Snejk
ls píše: Takže co porušují ti co vykuchali DPF,když stejné motory nemájí od výroby DPf .A to nikomu na zdraví neškodí

To je takova polopravda, protoze motory, byt stejneho typu nejsou zas tak stejne... vem si m57d2 bez dpf a m57d2 s dpf... jine vstriky, jine tlaky, jina klika, jiny tvar pistu... a pritom stale 160kw motor... jeden by rekl ze je uplne stejny... ale uplne tak neni. zajimavy je ze ten bez dpf pri turovani nezahuli ani oblacek, ale ten s dpf (s dpf off) huli jak prokoplej snad uz i na volnobeh...
vzdycky si rikam ze vyrobili motor aby hulil jak prokoplej a pak za nej nacpali dpf aby to zamaskovali... protoze jinak nechapu ze ty stary diesely nezakouri ani na plnej plyn... za to veskery moderni naftaky se sundanym dpf jsou sazomety jak prase....