Stránka 5 z 22
Napsal: pát 25.12.2015 16:46
od matiz
A výsledkem troleni na ctyri stranky bude ze nejlepší je stara vyzita pastika v lpg -)))) Jo a ze e60 jsou poruchove auta. A nafty nejvic, -)
Prave proto aby nejezdili takovi sraci jako ten kryšot v tom videu tak se ty vraky budou lepe a dukladneji merit. A opravovat -)
https://www.youtube.com/watch?v=xzlCrCrmb6w
Napsal: pát 25.12.2015 16:56
od Francis
Filozof: Ano, spotřeba je vyšší při
aktivní regeneraci, ale pouze při regeneraci, nikoliv trvale. A je vyšší pouze při aktivní regeneraci, pasivní regenerace na dálnici je "zdarma"

Napsal: pát 25.12.2015 17:37
od Jaris330D
Zajímalo by mě, jak se budou koukat na denní svícení Led angel eyes na E66tce. Jestli, až pojedu k Caknakisovi to nevymontovat a nenakodovat US denní svícení. Protože to není homologované.
Napsal: pát 25.12.2015 17:54
od matiz
Nejspis ano, kvůli tuzerum se ty auta budou udajne fotit.
Napsal: pát 25.12.2015 18:34
od Jaris330D
Docela by mě to mrzelo, protože to je jediná věc, co není homologovaná. Vždycky jsem zastánce originality, ale andělské oči k bmw patří a až novější modely je mají jako denní svícení. Neumím si představit, jak by vypadalo svícení US dálkové.
Napsal: pát 25.12.2015 19:06
od matiz
Hrozne, napric vsema radama. Ale je to o vkusu každého soudruha, nekterym jedincum se to pry libi -)))
Mimochodem tady taky serou na nejake dpf filtry nebo scr.
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/3 ... -letu.html
Napsal: pát 25.12.2015 19:26
od JaraX
matiz: však to je sen tady pulky BMWklubu, aby jsme chodili v rouškách

Napsal: pát 25.12.2015 19:42
od Teddy
Koukam, ze se to zase zvrhlo k diskuzi o funkci DPF. Pritom vsichni jak tu jsme vime kulovy. Pouze kazdej veri necemu jinymu. Az cas ukaze kdo mel pravdu. Jestli to jen premenuje na neviditelne nanocastice, ktere volne prochazi do tela, nebo jestli je to kouzelna skrinka, ktera ty saze zlikviduje.
Napsal: pát 25.12.2015 19:57
od Vlasta
Pokud by saze nebyly zlikvidovaný, tak by se usazovaly na koncovce výfuku jako u každýho jinýho sazometu
Napsal: pát 25.12.2015 20:48
od Teddy
Saze nejsou zlikvidovany. Jsou premeneny na neco jinyho. Jestli lepsiho nebo horsiho nam ukaze az cas.
Napsal: pát 25.12.2015 21:36
od Francis
Přeměna není likvidace? V našem vesmíru platí zákon zachování energie hmoty, tzn. likvidace beze zbytku není možná, pouze přeměna na jinou formu hmoty nebo energie.
Napsal: pát 25.12.2015 21:50
od pavproch
Moc to zjednodušuješ.... to co píšeš (zachování energie) platí jen za určitých podmínek...
Správně (tj. nezjednodušeně) to zní nějak takto:
Nechť je obecný systém symetrický vůči operaci časového posunutí. Pak se v tomto systému zachovává aditivní fyzikální veličina, která se nazývá energie.
Ovšem na to musím(š) mít aspoň trojku v žíle, abych(s) tomu rozuměl... nebo nobela doma ve vitríně...
... ale třeba v tým PDF je takovej malinkej (anti)nobel skovanej, takže to třeba ty saze fakt likviduje ....

Napsal: pát 25.12.2015 22:28
od ACDC
Auta jsou v tom vlastně nevinně. Tvoří - abych nekecal - procento? emisí. Řešení - třeba letadla. Tisíce tun sračky každou hodinu, bez jakýkoliv euro nesmyslů. Takže: letenka do USA stojí cca 800 000,-Kč. Máš něco fakt nutného, co nejde vyřídit netem? Zaplať. Nevím, kde je psáno, že kdejaký louda může lítat jen tak po světě. To je jako "právo" přistěhovalců na lepší život.
Napsal: pát 25.12.2015 22:39
od JaraX
tak jinak,
prosím všechny odpurce DPF at to citujou a vyjádří se, samozřejmě mužou i ostatní
1) auto s CR (common rail motorem) produkuje podstatně měnší částice jak předkomůrka
ANO-NE
2) čím větší tlak na railu u stejného objemu, tím menší tryska, tím menší kapka paliva ve válci
ANO-NE
3) čím menší je kapka paliva ve válci, tim menší je častečka sazí
ANO-NE
4) auto s DPF shromažduje mikročástečky do DPF
ANO-NE
5) tyto částečky hoří při regeneraci DPF
ANO-NE
6) při jejich hoření z výfuku nejdou krom plynů částice (výfuk je nadále čistý)
ANO-NE
7) DPF nemá žádný přínos, přestože auto s DPF maj čistý výfuk a auta bez něj ne
ANO-NE

je zbytečný mít v autě DPF nebo katalýzátor, sou to zbytečnosti
Napsal: pát 25.12.2015 22:54
od Teddy
Co oci nevidi to neexistuje
Napsal: pát 25.12.2015 22:57
od ACDC
Jednou je to nafta, není pomoci. Co náklaďáky, kterých jezdí čím dál víc? Větší motor, větší emise..
Napsal: pát 25.12.2015 22:58
od lp
6) při jejich hoření z výfuku nejdou krom plynů částice (výfuk je nadále čistý)
ANO i NE je čistý protože se saze přeměnila na(?)(není to mastné a tak se to neusazuje na koncovce).Ale jestli škodí víc než saze?
Napsal: pát 25.12.2015 23:01
od matiz
Jenze mají taky nasobne vetsi filtr a mnohe mají scr -))) Tu bude zase veselo a stejne to nikam nepovede.
Napsal: pát 25.12.2015 23:13
od ACDC
xxxxxx
Napsal: pát 25.12.2015 23:14
od ACDC
Stejně nemá cenu to řešit...............