Stránka 5 z 9
Napsal: sob 03.10.2015 19:50
od JaraX
Teddy píše:Jestli ti rozumim správně, tak ten řetěz nejde jen tak oddeklovat a podívat se na něj? Přiznám se, že jsem to rozeraný nikdy neviděl.

tak otázka kudma se na něj podívat?
vana dolu? tzn nejspíš napravnice dolu
nebo vstřiky ven a ventilviko dolu?
Napsal: ned 04.10.2015 09:16
od Prospeedy
Zdravím pánové,pokud chápu dobře,tak se tenhle problém s rozvody netýká 160kw verze? Chystal jsem se přejít zpět k bmw,abych mel zase po dlouhy odmlce poradny spolehlivý auto - konkrétně 3.0d e60, ale když to tak čtu,tak je to se spolehlivostí stejný jak u vw

Uz vážně nevím co pořídit. Zlatá e39..
Napsal: ned 04.10.2015 11:20
od JaraX
e65 v benzínu je na tom se spolehlivostí poměrně hodně dobře,
u E60 pak není špatná volba 545i v sedanu, vyhneš se většině problému co má E60, sice furt nějaky zustavaj (CCC, IBS, zatikani do světel) ale je to ta nejspolehlivější E60
Napsal: ned 04.10.2015 19:43
od surfis
JaraX píše:jestli měl ohlé vačky tak mu asi praskly i ložiska vaček jak se rado stava na 170 a 173kW a to mužeš pak hlavu vyhodit, jelikož sou s hlavou svrtané
Ložiska má OK. Auto už jezdí

Napsal: pon 05.10.2015 22:22
od TANN3R
Prospeedy píše:Zdravím pánové,pokud chápu dobře,tak se tenhle problém s rozvody netýká 160kw verze? Chystal jsem se přejít zpět k bmw,abych mel zase po dlouhy odmlce poradny spolehlivý auto - konkrétně 3.0d e60, ale když to tak čtu,tak je to se spolehlivostí stejný jak u vw

Uz vážně nevím co pořídit. Zlatá e39..
Co se spolehlivosti týká, je na tom 530d 160kw daleko lépe než koncernové 2.0Tdi, nedejbože 3.0Tdi.
A ano, 160kw je ještě v základu stará M57, víceméně nejspolehlivější verze.
Napsal: pát 09.10.2015 22:19
od Prospeedy
tak to rád slyším..

už jsem se bál, že s e39 skončila pověstná spolehlivost.. s ccc modulem počítám a ty ostatní mouchy mě nezastavěj před výběrem

.. budu pátrat u sousedů po něčem s pěknou historií. Co jsem měl e39, tak jsem si chrochtal spokojeností..
Napsal: pát 09.10.2015 22:36
od ACDC
Proč jsi ji zavrhnul?
Napsal: pát 09.10.2015 23:05
od TANN3R
Asi shnila

Napsal: sob 10.10.2015 20:51
od Prospeedy
ACDC píše:Proč jsi ji zavrhnul?
Řekněme, že mě k tomu donutila změna zaměstnání a s tím spojená finanční situace.. Ale shnilá nebyla

O tom téma není, tak to tu nebudu zasírat..

Napsal: sob 10.10.2015 21:01
od ACDC
Takže stydlivost
Napsal: ned 11.10.2015 10:09
od Prospeedy
ACDC píše:Takže stydlivost
Nechapu.. proste jsem ho musel prodat a presedlat do auta za míň peněz.. co je na tom k nepochopení..
Napsal: ned 11.10.2015 22:27
od ACDC
To nechápu, fakt. Za míň peněz E65?
Napsal: pon 12.10.2015 19:48
od ugurundu
Trochu se odklani od hlavniho tematu.
Dokaze nekdo zjistit stav retezu bez vyndani motoru?
Jinak asi nema smysl to testovat ale rovnou uz vymenit.
Napsal: pon 12.10.2015 21:00
od TANN3R
Existuje na to přípravek, zatím ale asi jedině v autorizáku..
Pokud někdo bude dělat rozvody, měl bych vážný zájem o starý napínák. Mohl bych podle něj nechat udělat přípravek na změření. Pokud někdo má, tak sz. Btw ne zadarmo..
Napsal: úte 13.10.2015 09:48
od surfis
Mám

Nechal jsem si vrátit všechny věci zpět

Napsal: úte 13.10.2015 10:55
od fx99
surfis píše:Mám

Nechal jsem si vrátit všechny věci zpět

zdarec sliboval si že daš fotky rozvodú......je vidět nejake opotřebení

Napsal: čtv 15.10.2015 11:06
od surfis
Musel jsem je vyložit z auta. Jsou v garáži a ještě jsem se k tomu nedostal.
Jinak spodní řetěz oproti novému byl o 2cm delší. Horní o 1cm. Bylo mi řečeno, že to je za minutu dvanáct.
Napsal: úte 20.10.2015 17:58
od ugurundu
ahoj, jakto vypada s tou fotkou?
jsem na to dost zvedavej.
Napsal: pon 26.10.2015 10:42
od ugurundu
up nejaky update na tohle tema?
fotky + zkousel nekdo nechat otestovat rozvody?
Napsal: čtv 29.10.2015 00:05
od Tomas_Hartge
Má někdo manuál k motoru M57 173kW? Rád bych si vyměnil rozvody doma a potřebuji vědět utahovací momenty šroubů, nastavení polohy vaček vůči klice apod....
Dle příspěvků se zdá, že už by moje hlučnější rozvody na 270000km chtěly vyměnit
