Stránka 5 z 5
Napsal: pon 13.04.2015 07:00
od JaraX
evidentně jezdíš s autem tak 10-20km někam, kdyby jsi s tím autem jezdil pořádně tak by jsi takovou hovadinu nikdy nevypustil.
můj otec je řidič z povolání, živí se tím, měl 40 dodávek, velkou firmu, když si kupoval Vito pro sebe na víkendy, tak mu říkam, kup si to v automatu," nééé, nééé, ja potřebuju to auto řidit ",
pár let na to jsme kupovali máti E90, já jsem řekl že to je pro máti a že to teda bude automat a bez diskuze, tak se koupil automat. Otec tím rok odmítal vůbec jet, po roce občas někam jel, po dalším roce už jezdí jen tu E90, Vitem nejel ani nepamatuju a když jsem se ptal proč tak říkal proto že to není automat.
ted půjde Vito pryč a výměna za něco v automatu, Rklasse, Viano, GT5.
to samé byl tchán, ten uznával jenom manual, a naftu, nic jiného nemělo smysl ani mu navrhnout jelikož jsem dostal hrozně nadaný. našli jsme pěknou 535d, jenže ta se v manualu nedělá, ale byla fakt krásná a za super peníze, tak ju vzal, po pul roce s 535D řekl že už jedině automat, ovšem u 530D si stěžoval že to je moc tvrdy, ted ma 745i LPG a chrochrta si, nikdy nebyl s žadnym autem spokojenej víc jak pul roku, sedmu už má dva roky.
já mám manuál rád,ale jediné auto kde je manuál super, je E36, E46, Z4, v ostatních autech mě manual otravuje, a stejně když jedu s E46 v manualu někam dál, do toho mi někdo zavolá, pak mám hlad a musím se najest a nedejbože jedu 2 hodiny v koloně, tak bych to auto tam na místě zápálil. a když jezdím každej týden 2000km trasu, z toho na jistotu aspon 1hodinu v koloně, tak to vživotě nepojedu s manualem.
pokud si koupím auto na dojíždění do práce a o víkendu na zmrzlinu, tak je mi jedno co tam bude za klacek, ale uvědom si že ne každej tady má auto na to aby se na něho díval a spousta lidí s těma autama i jezdí
Napsal: pon 13.04.2015 07:29
od Filozof
Jarax: pěkně napsané ...je to tak.
manuál je pro ryze sportovní auta pro zábavu na chvilku 3er 4er 1er ... pro život a cestování je automat s kvalitním motorem a vybaveným autem prostě užasná věc.
Ten kdo poznal automat a trochu stím jezdil tak pochopil.
Napsal: pon 13.04.2015 07:32
od JaraX
no ale možná pro starý sportovní auta, taková M-DCT V E90 M3 je pecka, neskutečný jak rychle to řadí,
Napsal: pon 13.04.2015 07:42
od Filozof
To se hádat nebudu nemám vyzkoušené ...
To bych rád taky zkusil nějaké novější kousky ala 435i nebo M3 či M4.
Viděl jsem výrobu od prvního plechu až po komplet auto ale ještě jsem Mpower neochutnal jako řidič. Takže bych to měl na nějaké předváděčce napravit ... jen aby tam byla nějaká Mka když jsou všude 330d nebo 420d.

Napsal: pon 13.04.2015 08:29
od JaraX
na předvádečkách Mka nebývaj, dřiv to bylo, ale lidi s tím jezdili jak kokoti tak to zrušili, několik Mek se při předvádečkách rozstřelilo
já třeba mám s Mkem v manuálu problém že když letím zatáčku na hraně, držím volant pevně obouma rukama, a když v zatáčce sundám ruku na řadičku tak si to auto dost rozhodím, asi neumím jezdit, SMG je pro mě o dost lepší, klepnu do pádla a letím dál.
manual je lepší na drifty.
byl jsem v německu na BMW experience a na drifty nám dali 430D, sice to mělo špéru, ale automat si dělal co chtěl, nejlíp to driftovalo na dvojku, ale jak se blbě hly otáčky tak to narvalo 1 a už to bylo v prdeli, auto se okamžitě srovnalo, navíc ta nafta s turbodírou není moc na drifty.
jeslti si chceš užít Mka, tak si zaplat BMW experience
Napsal: pon 13.04.2015 10:22
od Kail
Zdenda530d píše:Tak tu z toho mám pocit, že někteří by si i kartáček na zuby koupili s automatickou převodovkou, kdyby se na trhu taková ptákovina objevila... a těm, co by snad preferovali si čistit zuby manuálně, by tu pořát někdo podsouval jak je fajn mít kartáček v automatu... (záměrně jsem použil tak imbecilní příklad, protože už mě nic TUPĚJŠÍHO nenapadlo)
Prostě se holt musíte smířit, že i v roce 2015 se najdou lidé (mezi něž se počítám) co mají rádi požitek z jízdy, rádi auto ovládají, v zatáčkách si podřazují jak jim to velí intuice a zkušenosti (plejstejšn s pádlama neberu - to si můžu zapařit NFS na konsoli), vědí co hodlají udělat a podle toho řídí svoje auto; PROČ??? - Protože ho řídit chtějí!!! A je jedno jestli je to Suzuka Swift nebo sedmičkový Báwo.
Bohužel se tu někdo odvážil napsat, že chce plnou palbu a PANEBOŽE BEZ AUTOMATU!!!!!!!! A tím byl obžalován, odsouzen a jestli ještě nevisí tak je to velká chyba.
To, co kdo chce musí vědět nejlépe on sám. Uznejte, byla by to nuda, kdybychom všichni chtěli to samé.
To nějak moc prožíváš

.
Tak nakonec - znám ohromný množství lidí kteří jezdili manuál (a samozřejmně říkali že automat nikdy...),a pak přešli na automat,včetně mně.Ale neznám ani jedinýho co by to měl naopak

.
A v důsledku je to tak většinou i s tou kůží,většina lidí na ní nadává dokud jí nemá,pak už nechce nic jinýho.Ale tady znám jednu vyjímku

.
Napsal: pon 13.04.2015 10:22
od Kail
Eh,sorry,2x...
Napsal: pon 13.04.2015 13:19
od Teddy
Já jednoho znam. Nechal se ukecat do automatu. Po 50 tis. se mu to začalo srát. Začalo to držet nesmyslně vysoký otáčky a já nevim co všechno. Nechal udělat repas. Dalších 100 tis. klid. pak přestala řadit zpátečka. Nechal to opravit, prodal a dneska je šťastnej, že má manuál. Prej už se nebojí, že by kvůli převodovce nedojel domu. Prej to mělo 200 najeto, on dalších 80 a je v klidu.

Napsal: pon 13.04.2015 17:52
od Drakon
Zdravím použiju tohle téma snad to nevadí
Možná už to někde padlo, ale přečetl jsem jenom první stránku na hádku o tom jestli je lepší automat nebo manuál ted nemám čas.
Co říkáte na tohle?
http://auto.bazos.cz/inzerat/46508125/BMW-E39-523i.php svítí airbag, ale tady jsem našel, že by to mohla být jenom nějaká hloupost tak nevím. Četl jsem, že se s tím dá jezdit i za 7 -8/100 je to pravda? (já vim, že když se něco rozbije tak je jedno jestli to, žere 7 nebo 11, ale dá se s tím jet podle předpisů do 8 jestli ne tak se rovnou poohlídnu po něčem jiném)
Napsal: pon 13.04.2015 18:05
od Angelos
No svíticí airbag může znamenat dečku u spolujezdce, předpínač pásů, nebo cokoliv jinýho, to chce diagnostiku. Jinak nechci soudit dopředu, když jsem auto neviděl, ale u tohodle kousku bude svíticí airbag ten nejmenší problém.
Záleží kde budeš jezdit, jestli to budeš šolíchat po dálnici tak do těch 8 je to reálný. Pokud město jsi tam za 10-12 jak nic.
Napsal: pon 13.04.2015 18:26
od Teddy
U takovýhle paštiky se o pytle vůbec nemusíš zajímat. Při najetých půl mega km. tam budou horší a dražší věci.
Už to jak je to zaprasený slibuje "perfektní" péči majitele.
http://www.spritmonitor.de/
Napsal: pon 13.04.2015 18:41
od Filozof
5er e39 si kupují skoro všichni bud v lpg nebo naftě kdo jezdí...nadšencům co jezdí kolem komína benzín a spotřeba je šumák.
Je nesmysl chtít BMW v benzínu a čekat spotřebu pod 8L.
523-528i jezdí 9-10L průměr - u průměrného řidiče a ne žádného závodníka.
Pokud chceš jezdit usporně tak hledej auto v pěkném stavu a hlavně LPG.
Pak těch 11L lpg je levnější ježdění či stejné jako u běžné fabie co jezdí za 6l.
Napsal: pon 13.04.2015 18:41
od zedmen
...no pokad jedeš už s "načatou" ženskou tak mat.
vážně=pokad apon na chvilku se jí chceš věnovat aby na tebe nevlítla tak opravdu a-mat,než furt řadit přeřadit z 3 na 4 nebo ze 4 na 3.kvalt a pokad možno kombajn na "předkolo" než se s ní dostaneš dom k ní třeba je dobré kombi

.
jinak mám rád kapku rychleší jízdu tak mám rád manuál.
když sem menší a o hodně dost mladší 12-13 let tak měl opla rekorda v matu ze 70.let a tem učit poznávat vlastnosti vozu mimo ježdění jen tak tak parkovat,rozjezdy,dodržovat vzdálenost,couvat mezi káry no prostě se "vcítit do auta".
pak měl opel commodore V8 manual tež ze 70.let s 5 kvaltem a to bylo jiné kafe

.
takže automat dle na co a tour taky,ale prferuju přísloví "DLE GUSTA,ŽÁDNÉ DYŠPUTÁT.
Napsal: pon 13.04.2015 19:48
od Drakon
Díky za reakce, zkusím teda kouknout i na naftu. Město ani ne spíš dálnice a okresky
Napsal: pon 13.04.2015 20:19
od Zdenda530d
Co se stavu týče, tak to bude spíše pracant (i to že je to kombi). Podle stavu věcí co jdou vidět, lze posoudit i to, co byl původní majitel zač, a jen z fotek soudím, že se s tímto kouskem nikdo moc nemazlil.
(ohnilý dveře, proseděnej POPRASKANEJ a zasviněnej interiér - ale v KŮŽI

) navíc, výbava bude asi opravdový základ (nejnižší řada rádia, absence ovl. na volantu) ale pokud ho bereš na práci - za dvacku toho moc neriskuješ...