Stránka 5 z 13

Napsal: pon 26.01.2015 17:56
od Vlasta
Teddy píše:Až se to celý rozsype a ty to budeš chtít reklamovat, tak ti bazarník řekne, že ti těch 50 tis. klidně vrátí a auto si vezme zpět. :lol:
To mě taky právě napadlo
Teddy píše:P.S. při ztrátě cca 1 mega to majitele vychází, že ho 1 km stál 6,7 Kč. + 3,- Kč PHM + 1Kč olej, pneu a garančky. Za předpokladu, že díly se nekupovaly a nedělal se další servis to teda vychází na cca 11 Kč/km. To je skoro jak taxík. :D
To neřeš, tak mně moje auta vycházejí nákladově ještě hůř

Napsal: pon 26.01.2015 19:08
od cejsi
Minulí rok jsem řešil koupi nového auta. Ze začátku jsem chtěl pěknou e61-čku, ale zjistil jsem, že fakt pěkná bude někde nad 400tkč. Tak jsem si něco přidal a koupil rovnou F11.
Koupil jsem přímo v Mnichově(Fröttmaning) u BMW.
Koukni na tyhle stránky, je tam celé německo.

S prodejcem jsem byl max. spokojený... než jsem auto koupil, dostal jsem ho na 1,5h k dispozici a mohl jsem si ho sám projet nebo zajet někam do servisu, aby ho prohlídli.
Od auta jsem dostal servisní historii plus výpis co vše na autě bylo lakováno... .
Skoro na každé auto dávají roční záruku.
Když jsem si auto přebíral, tak jsem měl hezký pocit...jako když si přebíráš nové auto v autosalonu :-)

Tohle ti tady píši z toho důvodu, že za auto chceš už dát docela dost peněz a bylo by škoda je dát takovýmu vyčůránkovi na jakýho si narazil ty.

http://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfa ... oerse.html

Napsal: pon 26.01.2015 20:17
od empeel
On borec nemusí být vyčúránek, někoho prostě baví prodávat auto pod tlakem, a třeba to ani jinak neumí...
Ale link co tu nadhodil Cejsi bych viděl jako jednu z nejlěpších variant, jak koupit kvalitní báwo s minimálním rizikem...

Napsal: pon 26.01.2015 20:56
od kurevtor
Teddy píše:Myslel jsem si, že už snad všichni pochopili, že TG je show podle jasně danýho scénáře. S testováním aut to nemá vůbec nic společnýho. Kromě toho je asi všeobecne známý, že parta z TG bytostně nesnáší naftu. :roll:
jako že 535d si sice dá 545i, ale v top gear nechali 535d prohrát?

Napsal: pon 26.01.2015 21:45
od Teddy
kurevtor píše: jako že 535d si sice dá 545i, ale v top gear nechali 535d prohrát?
Spíš jako že to že to ukázali v TG má nulovou vypovídací hodnotu. Oni sami říkají, že nejsou motoristickej magazín. Sami říkaji, že dělaji šou.

Podle toho, co jsem našel je 535d bez mála o 100 kg lehčí a má o 110Nm větší krouťák. Na druhou stranu má skoro o 50 koní menší výkon.

Jak by ten souboj dopadnul ve skutečnosti....

P.S. u verze předface 535 by ten souboj asi dopadl jednoznačně. :D
Je dokonce těžší, než 545i a výkon má menší o víc jak 60 koní

Napsal: úte 27.01.2015 07:53
od Filozof
spíše bych se koukal již na 550i e60 kde je výkon 270KW. takže to je o 60kw více jak u 535d.

Výhodu mají každé auto v něčem.

535d má levnější naftu
535d může být lehce načipováno o dalších xx kilowatt.

550i je prostě luxusní rychlej dravec s V8 a parádním image i zvukem motoru.
550i má větší pravděpodobnost že bude sloužit déle bezproblémově je to atmosféra kdežto 535d má twinturbo to jest 2x problém pokud nastane navíc nafta.

550i v LPG je nejlepší a nejůspornější a nejspolehlivější kombinace.

550i opravdu dokáže jezdit kolem 12-13litru průměr bez nějakého loudání což je neuvěřitelné na velký V8 motor.

535d jezdí kolem 8-9 litru kombinovaně. beru pruměrného řidiče ne loudala ani závodníka.

550i bude vhodnější na město i dálky i na krátké i na dlouhé trasy.
535d bude trpět v krátkých trasách pár km po městě se neohřeje ani.

No dalo by se pokračovat dlouze.

dneska je velký trend hlavně v zahraničí 530dx touring a přijde mi že nové modely jsou z 90procent všechny Xdrive. Bohužel je to tak.

Rozdíl výkonu 535d čipované vs 550i bude podobný ale stále při vyšším nájezdu bude 550i spolehlivější jak 535d.

pokud chci uspornou naftu v 5er asi 530d pokud chci benzín silnej a uspornej tak 550i s LPG.

Další možnost je 530i benzín. s nebo bez LPG.

Napsal: úte 27.01.2015 09:50
od Giovany1971
Filozof píše:spíše bych se koukal již na 550i e60 kde je výkon 270KW. takže to je o 60kw více jak u 535d.

Výhodu mají každé auto v něčem.

535d má levnější naftu
535d může být lehce načipováno o dalších xx kilowatt.

550i je prostě luxusní rychlej dravec s V8 a parádním image i zvukem motoru.
550i má větší pravděpodobnost že bude sloužit déle bezproblémově je to atmosféra kdežto 535d má twinturbo to jest 2x problém pokud nastane navíc nafta.

550i v LPG je nejlepší a nejůspornější a nejspolehlivější kombinace.

550i opravdu dokáže jezdit kolem 12-13litru průměr bez nějakého loudání což je neuvěřitelné na velký V8 motor.

535d jezdí kolem 8-9 litru kombinovaně. beru pruměrného řidiče ne loudala ani závodníka.

550i bude vhodnější na město i dálky i na krátké i na dlouhé trasy.
535d bude trpět v krátkých trasách pár km po městě se neohřeje ani.

No dalo by se pokračovat dlouze.

dneska je velký trend hlavně v zahraničí 530dx touring a přijde mi že nové modely jsou z 90procent všechny Xdrive. Bohužel je to tak.

Rozdíl výkonu 535d čipované vs 550i bude podobný ale stále při vyšším nájezdu bude 550i spolehlivější jak 535d.

pokud chci uspornou naftu v 5er asi 530d pokud chci benzín silnej a uspornej tak 550i s LPG.

Další možnost je 530i benzín. s nebo bez LPG.
Nevidím zásadní problém mezi 535d a 530d...Turba u 535d jsou obtoková..pokud má majitel auto v rukách od nova nebo po dobrém servisu..tak se o turba bát nemusí..chce to měnit olej po 10 tis...a teplotní režim.
Zatím co 530d má turbo jako octavia 81kw..atd... takže problem .

Rozdíl mezi 535d a 530d je propastný a to nemení nic na věci ani nějaké chipovaní 530d... Chce to koupit 535 po faceliftu s jasnou historii.

Nevýhoda je rozdíl v ceně..ten je u fakt dobrého auta dost velký a pro někoho je zbytčné utracet peníze navíc.

Jde o to co člověk preferuje.

Jinak v8 v benalu je jistě jiná liga..ale neni to s temi náklady jen tak jak se to obecně prezentuje...ano dokaže v8 jezdit za 12-13 ltr...možná i mín..ale je to pořad rozdíl...ted je treba nafta i benzin na historickém minimu..ale můžu ti ríct že si to možná mužeš dovolit doma... nájezd minimalní tudiž ani ta psotřeba se na první pohled nejeví nijak strašná.

Ale jezdil jsem z a8 do Italie 2x za tyden 1300 km tam,, pak 200-400km tam po místních komunikacich ..ale benal staval v pruměru 1,70 až 1,99 a to už je provar!!! Ted jezdím 7.5 když jedu dle limitů.

LPG bych si já osobně už do takoveho auta nedal...příjde mi to uplně stejně logické ...si koupit MB S klasse a pak stát na ONU v řadě jako trotl.

Nebudu se bavit o tom že pokud nedaš opravdu kvalitní systém tak jsou s tím jen problémy,,a servis to vyžaduje také ..a ten taky neco stoji.

Píšu to proto že je to muj názor a vlastní zkušenost,,nikomu nevnucuju..ale je treba se na všechno dívat s chladnou hlavou.. :wink:

Napsal: úte 27.01.2015 11:00
od Filozof
Giovany1971: Jasně chápu píšeš ze svého pohledu jako majitel 535d.

Beru to že když koupí opravdu vonavku s malým nájezdem a 5let stáří tak bude v pohodě i ta nafta. První roky.

Strašně záleží jak se s autem jezdí a i ta 545-550i s jízdou na limitu pojede za 9L. Průser je město kde si těch 16L vezme.

Je to na něm co má raději.

Osobně 535d i 550i v pěkném stavu budou super volba.
Jezdit málo beru 550i.
pokud hodně a velké vzdálenosti a desítky tisíc km ročně tak 535d nebo 550i s LPG ale system PRINS VSI kterej dobře udělanej nemá problémy.

Osobně znám člověka co najezdil 400tis km fakt jen s LPG bez problemu.

Napsal: úte 27.01.2015 16:06
od kurevtor
Teddy píše:
kurevtor píše: jako že 535d si sice dá 545i, ale v top gear nechali 535d prohrát?
Spíš jako že to že to ukázali v TG má nulovou vypovídací hodnotu. Oni sami říkají, že nejsou motoristickej magazín. Sami říkaji, že dělaji šou.

Podle toho, co jsem našel je 535d bez mála o 100 kg lehčí a má o 110Nm větší krouťák. Na druhou stranu má skoro o 50 koní menší výkon.

Jak by ten souboj dopadnul ve skutečnosti....

P.S. u verze předface 535 by ten souboj asi dopadl jednoznačně. :D
Je dokonce těžší, než 545i a výkon má menší o víc jak 60 koní
takže to co ukázali se nezakládá na pravdě, protože nemají rádi diesly a tak nechali 535d záměrně prohrát? Resp. proč by to nemělo mít vypovídající hodnotu?

Osobně nevím který auto je rychlejší a akceleruje líp, ale pochybuju, že by si v tg napsali scénář - necháme 535d prohrát a pak to zahráli...

Napsal: úte 27.01.2015 16:14
od Pazdi
proboha o co jde?:D skutečně tady někdo stojí s 545i nebo 535d na světlech, tůruju a pak natře vedle stojící - co? oktávku, passata? aby vůbec pocítil nebo zjistil, jaké má zrychlení - nebo vážně jezdíte "na krev" po okreskách...nebo to je prostě jen o tom, kdo dočůrá dál? 8)

Napsal: úte 27.01.2015 17:05
od kurevtor
jde o to, že podle Teddyho nemá top gear nic společného s testováním aut a jedou podle scénáře a to srovnání nemá vypovídající hodnotu.... no a já si myslím, že vypovídající hodnotu má, že tedy 545i dá 535d. Taky ten pořad nemusím, ale že by takhle falšovali výsledky se mi nezdá. Osobně bych si myslel, že to bude naopak, že 535d vystřelí líp, ale asi teda ne....

Napsal: úte 27.01.2015 17:20
od sonyk02
Tady je to video, aby všichni mohli posoudit: http://youtu.be/5BfbxuLyzVY

535D vs 545i

a pro fajnšmekry ještě test M5 E60 http://youtu.be/Z4Z-A7DVvLM

Napsal: úte 27.01.2015 19:01
od mi00wa
kurevtor píše:Osobně bych si myslel, že to bude naopak, že 535d vystřelí líp, ale asi teda ne....
Dráha byla za mokra, takže proto to líp nevystřelilo.

Napsal: úte 27.01.2015 19:26
od Teddy
Tak já mam teda TG docela rád. Beru to ale jen jako pořad pro pobavení. Testům tam nepřikládam žádnou váhu. Kdo to sleduje, tak ví, že jim to i jejich diváci vyčítaji a taky i oni to o sobě říkaji. Když už jsou donuceni dělat nějakej seriozní test auta, tak to daji kapitánovi šnekovi a na závěr to auto stejně přejedou tankem a podobně. Když to nemá V8 benzín, tak si to prej nic jinýho nezaslouží :D

Říkaji tam, že benzín je lehčí. Patrně tam měli 535d předface. Koukal jsem, že poface je naopak skoro o 100kg lehčí, než 545i. Taky mi jako vhodný podmínky pro test nepřijde, že do jednoho auta posadim profesionálního soutěžáka a do druhýho moderátora z televize. :D

Napsal: úte 27.01.2015 19:43
od rejdy
sonyk02 píše:Tady je to video, aby všichni mohli posoudit: http://youtu.be/5BfbxuLyzVY

535D vs 545i

a pro fajnšmekry ještě test M5 E60 http://youtu.be/Z4Z-A7DVvLM
545i vs. 535d poface
http://www.zeperfs.com/duel1859-1226.htm

545i vs. 535d predface
http://www.zeperfs.com/duel1249-1226.htm

550i vs. 535d poface
http://www.zeperfs.com/duel1859-2015.htm

Napsal: stř 28.01.2015 00:16
od kurevtor
mi00wa píše:
kurevtor píše:Osobně bych si myslel, že to bude naopak, že 535d vystřelí líp, ale asi teda ne....
Dráha byla za mokra, takže proto to líp nevystřelilo.
mno nebo spíš 545i holt jede líp :-)

Napsal: stř 28.01.2015 16:52
od mi00wa
535ka má velkej krouťák, ale nevyužila ho na 100% kvůli kontaktu mezi pneumatikou a vozovkou.

Napsal: stř 28.01.2015 17:01
od kurevtor
á-né-bó 545i prostě jede líp :-D

pokud má 535d krouťák, kterej nedokáže využít tak proč nejede alespoň stejně jako 545i? :-)

nechme toho, nechci flame.. špíš je mi divný, že 545i i dál ujížděla 535d i po té samotné akceleraci z nuly.. spíš bych čekal, že 545i odskočí a pak to bude vyrovnaný... ten 4.5i musí být v pětce super :-)

Napsal: stř 28.01.2015 17:19
od Vlasta
Podle toho srovnání zajela okruh rychleji i 535d před FL, než 545i

Napsal: stř 28.01.2015 17:38
od Teddy
To je to o čem píšu já. Světe div se, že vyhrálo auto, který řídil profesionální závodník.

Celý kouzlo je o řazení. Když budu chtít, aby vyhrála 535d, tak dam do 545i toho, kdo řadí pomalejš a neví v jakých otáčkách to jede nejlíp. Když budu chtít, aby vyhrála 545i, tak dam toho horšího řidiče do 535d. Navíc Jeremy je benzínovej. Stačí, aby držel nafťák v otáčkách pod omezovačem a světe div se, ono to nejede. I když BMW neumírá tak zásadně, jako třeba pochcávka, tak pořád neni nejpřínosnější držet otáčky motoru nesmyslně vysoko.