Stránka 5 z 5

Napsal: čtv 23.06.2016 11:19
od kurevtor
vlastnemec píše:
kurevtor píše:A ta spotřeba ze srovnání: 8,3 litru / 100km mimo město..... :lol: :lol: :lol: leda, že by se jelo 60km z kopce :-D
No BMW aspoň uvedla kombinovanou která je nejblíže skutečné co tu máme všichni a dá se udělat daleko nižší. U audi uvedená je od skutečné hodně vzdálená.

Všechny automobilky v tomhle lžou některé více jiné méně ale koncern v tomhle vede :D
kurevtor píše:A co se týče písniček z CD meniče - Ano, číslo songu je na té mini liště, ale to neřešim. Moje výtka se týkala toho, že si pustíš CD z měniče a chceš track 18 - tak musíš počkat až ti naskočí track 01 a pak 17x posunout track o jeden song. Z nějakýho chytrýho důvodu ale nemůžeš kliknout na CD a zobrazit seznam stop a vybrat ji přes iDrive. :roll: Takže u jednoho CD to jde a u zbylých šesti to nejde. Demence.
Udělej si int. facelift a nebudeš mít na co nadávat. BMW e65 pustilo do světa 2001 a kdy audi D3? kolik tam chybí technologií oproti e65? Nové modely se začínají vyvíjet s uvedením předchozího modelu na trh, tak ji ten idrive odpusť byli první co ho udělali a potom to začali všichni kopírovat + body pro BMW jakmile vyšel nightvision v MB w221 tak ho dali do faceliftu e65 a nečekali až na f01.
"co tu máme všichni"? Někdo tu jezdí se 745i pod 9 litrů? Nevěřim :-D

facelift interiéru jsem zvažoval, ale nejsem zastáncem bastlení :-( Navíc to zas tolik lepší není, dokud zůstává hnusná šedivá.
jinak já jsem tyhle věci autu samozřejmě dávno odpustil :-D Ale když se to tu řeší tak to prostě zmíním...

Hanz: V zorném poli? :-D Ale jdi ty. Mnohem víc ti v zorném poli září displej, který nejde vypnout, než potenciálně podsvícený ukazatele průduchů. (a proto to má audi červené, protože červená barva očím v noci nevadí a neoslňuje)

Napsal: čtv 23.06.2016 12:53
od vlastnemec
kurevtor píše:
vlastnemec píše:
kurevtor píše:A ta spotřeba ze srovnání: 8,3 litru / 100km mimo město..... :lol: :lol: :lol: leda, že by se jelo 60km z kopce :-D
No BMW aspoň uvedla kombinovanou která je nejblíže skutečné co tu máme všichni a dá se udělat daleko nižší. U audi uvedená je od skutečné hodně vzdálená.

Všechny automobilky v tomhle lžou některé více jiné méně ale koncern v tomhle vede :D
kurevtor píše:A co se týče písniček z CD meniče - Ano, číslo songu je na té mini liště, ale to neřešim. Moje výtka se týkala toho, že si pustíš CD z měniče a chceš track 18 - tak musíš počkat až ti naskočí track 01 a pak 17x posunout track o jeden song. Z nějakýho chytrýho důvodu ale nemůžeš kliknout na CD a zobrazit seznam stop a vybrat ji přes iDrive. :roll: Takže u jednoho CD to jde a u zbylých šesti to nejde. Demence.
Udělej si int. facelift a nebudeš mít na co nadávat. BMW e65 pustilo do světa 2001 a kdy audi D3? kolik tam chybí technologií oproti e65? Nové modely se začínají vyvíjet s uvedením předchozího modelu na trh, tak ji ten idrive odpusť byli první co ho udělali a potom to začali všichni kopírovat + body pro BMW jakmile vyšel nightvision v MB w221 tak ho dali do faceliftu e65 a nečekali až na f01.
"co tu máme všichni"? Někdo tu jezdí se 745i pod 9 litrů? Nevěřim :-
Přečti si znovu co jsem napsal V KOMBINOVANÉ UVÁDĚJÍ 10,9L/100KM A JE TO HODNĚ BLÍZKO OPROTI TOMU CO MÁM JÁ A OSTATNÍ, ALE OPROTI TOMU AUDI 10,2L :D

Napsal: čtv 23.06.2016 16:42
od uwefiltr
Jaris330D píše:K čemu vůbec používáte to ovládání teploty (studená, teplá). Já ho mám pořád uprostřed.
Doslovne slovy BMW: chladna hlava, teple nohy ,o) Bezpecnost.

Napsal: sob 25.06.2016 18:47
od TANN3R
Giovany1971 píše:Ano jsem v absolutním klidu...vím že Jarax vzdy na něco příjde... :D

Ale at se bavíme věcně....MPI...V..8 u D3 nebo chcešli u D2 ...nemá ale absolutně nic společného s tvoji V šestkou...a už vůbec to nemá žadnou vypovidajicí hodnotu o tom ..jak je MPI..čko strašně špatný motor :D

To co se sralo u A ..6 ..allroad... to s D..3 nemělo absoutně nic společného..D3 je hodně dobře postavené auto... s přehledem si to rozdá ve všech ohledech s E65.....Já jen tvrdím..specialně pro Járaxe..at má 7er din drive či nemá...at má jaký chce motor..tak dobrou E 60..či 61 ..nikdy nemuže na takové cestě ...jako jsou Buchlovské serpentýny...podělat... pro mne je E 65 stodola stejně jako a8 ...a s přehledem si s ním dám závod do vrchu třeba o 50 tisíc kč.. klidně je položím na stul u nezávyslého arbitra.. Já pojedu se svoji E 61 535D...a čekám na Járaxe s jeho E 65...
Giovany, tady si trochu přestřelil. Když pominu to vsázení se o prachy při pochybným závodě v provozu, což je úroveň kreténů co se sjíždí o víkendu před tescem s natuněnýma golfama a obrovskejma kšiltama, tak si taky jinde přiznal, že si E65 s DD nikdy neřídil. Sám sem měl E60, sice jen 30d, ale zato s manuálem a odbržděno bezmála 200Kw. Na rovině lehce ujížděla sériové 535d 200kw. I když díky paketu to byla docela motokára, zatáčku kterou sem projížděl na (svém) limitu 90tkou, teď se 7mou jedu s klidem 100. Pokud nemáš v 5er DD, být tebou, radši se nevsázím, klidně by si mohl přijít o peníze. Hlavně je to stejně o řidiči, tj na jeho schopnostech a taky jak velká část mozku mu chybí..

Pokud jde o A8, sám sem měl dva roky D2 a něco sem najel i s D3. Klidně bych si ji i koupil, nevadí mi že má jízdní vlastnosti letícího hovna, motor asi tak kilometr před nápravou, dokonce ani ty "ovladače z fábie". Nějakým zvráceným způsobem všechny tyhle vlastnosti k tomu autu patří, a dokonce mě to auto celkově bavilo - navíc se mi i vzhledově líbí. Problém ale nastává ve chvíli, kdy je třeba to auto servisovat. Ano, třeba ty tebou zmińované rozvody opravdu stojí 7tis i s pumpou, ale co ta práce? Třeba běžná věc, demontáž řízení, časový rozdíl E65 vs A8 D3 je asi tak 2 dny práce :D . Zrovna řízení je věc, co teče snad na každém starším autě. Že si měl zrovna povedený kus a nemusel nic řešit ještě neznamená, že je to pravidlem. Není náhodou, že bmw se zabývá podstatně víc "garážníků" než audi, je prostě servisně přívětivější.. To je věc, co se u aut do 5ti let stáří řešit nemusí, díly stojí opravdu stejně a práce taky. My tady ale v převážné většině provozujeme 10let staré pekáče a tam už to řešit musíš. Můj pohled, když někdo navrhoval E65, myslel i na to, aby se dala dobře servisovat. U audi celkově vidím přesný opak, někdo si dal sakra práci, aby se to servisovalo špatně :D. ale třeba je to jejich záměr, nevím.

Každopádně, s E65 mám najeto zatím max 2tis km, s A8 D2 a D3 min. 30tis, s E60 bez DD 60tis, takže si myslím už srovnávat můžu. Opravdu je nesmysl hanit nebo naopak chválit něco, s čím nemám osobní zkušenost. Zrovna u aut podle mě ani nestačí nějaká testovačka, je třeba s ním nějakou dobu žít.

Edit: Ještě k té D3, nemám problém přiznat svou zaujatost, lépe řečeno vlastní pohled na věc, když ještě před tím, než si to auto koupím už přemýšlím, jak z toho budu tahat převodovku nebo řízení. Hlavně když ostatní místo toho řeší, který čudlík jakou barvou a jak moc a jestli vůbec svítí :D

Napsal: pon 27.06.2016 20:22
od JaraX
krásně řečeno a naprosto souhlasím,

A8 je sračka :D
jsem rád že to že E60 bez DD neujede v zatáčkách E65 s DD není jen můj názor ale taky každého kdo přesedl z E60 do E65,

Napsal: pát 01.07.2016 20:21
od jaroslav
Hlavne argumenty preco kupovat A8 D3 budu asi 2:
- nahon na 4 kola - ak niekto byva v horach alebo ma dom na strmom kopci
- V12 v spojeni s LPG - motor nieje priamovstrek takze je to mozne, ale ako spolahlive neviem

tym asi vyhody koncia. Tiez som povodne uvazoval medzi A8 a E66 a nikdy som kupu E66 neolutoval. Ale ako dalsie auto do rady na obcasne jazdy by som sa tomu nebranil, ale urcite nie ako nahradu E66.

Moje predstavy dobrej A8 splna napr. toto http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =226717613

E66ka mi pride o dost lepsie vymyslena co sa tyka interieru. A8ka ma zbytocne vela tlacitok/svetielok na tej stredovej konzole, male opierky na ruky (u BMW velke a chladene na napoje), prevazne nema odvetrane sedacky (vpredu som to nevidel, vzadu ano), ovladanie sedaciek niekde na boku ako u E60, ta mala vysuvacia obrazovka sa mi nelibi, klasicky klicek. E66ka ma na rozdiel od A8ky klasicke narazniky vpredu i vzadu, narazy pri parkovani prezije. Je celkovo praktickejsia pre posadku i na udrzbu. A8ka ma o trochu vyzsiu spotrebu koli quattru, ale rozdiel pri takej spotrebe uz nieje velky.

U A8 D3 vs E66 je podla mna volba jasna. Pri Mercedes W221 oproti E66 si myslim ze W221ka bude mat navrch, je uz dost moderna na rozdiel od E66ky. W220ka je uz moc zastarala.

http://carlook.net/data/db_photos/merce ... d-1977.jpg

A8 D3 moze ist rovno do bazaru, E66ka sa este drzi svojou praktickostou, pomerom cena/hodnota.

Napsal: pát 01.07.2016 20:30
od pGb
ad lpg ... pokud mi je známo, tak většina systému je do max 8 válců. Pokud je třeba více, instaluje se další jednotka a ty 2 se navzájem propojují ..... jak to funguje spolehlivě netuším, ale na netu jsem to zahlédl na nějakém bentley ..... cena za zaplynování tedy minimálně +10000 navíc za druhou jednotku

Napsal: pát 01.07.2016 20:53
od Pilsner
A8 a ten vzhled jako A6 A4, vsechno stejny,uz jen kuli tomu bych to nechtel. Sam sem se rozhodoval mezi a8,e66, mercedes s500 ,vse V12, a sem rad ze sem zvolil bmw...to ostatni bych nechtel. Servis ,apod. Na nic...

P.

Napsal: stř 06.07.2016 21:24
od JaraX
ještě co bych u A8 nepřekousl je stejnej duvod proč bych si nikdy nepořidil Cayenne, Touareq, atd, protože to má všecko klíček z Fábie!!

ad LPG
když se dělá V12 tak se dává krom 4 vstřiků navíc ještě druhej reduktor navíc a 2x celá druhá elektronika, jednotky se navzájem propojí a jedna se nastaví jako master a druhá jako slave. navíc je to víc než 10k určitě

Napsal: čtv 07.07.2016 09:29
od niceriki
Jaris330D píše:
kurevtor píše:Bývám v Prahe, ...
Ty seš fakt na drogách,


Jsem myslel, že jsme tady na drogách všichni, když tady kolektivně onanujem nad autem co nezvládá ani mp3 a servisuje se v desitkách a stovkách tisíc ročně (podle smolíka).

:)

Napsal: čtv 07.07.2016 18:48
od Jaris330D
Poslední dobou, když poslouchám názory některých lidí, na různé věci, tak mně připadá, že jsou na drogách všichni. To si se servisem nevybereš. Mám auto necelých 10 měsíců a už tam jsem za 40 000 kč, ale jen 20 000 mě stály letní gumy a zimní alu s pneu. Dneska jsem byl na Bestgarančí prohlídce pneu a zadní gumy jsem sjel o 1.3mm za 3000 km. Jestli pneu vydrží jen 12 000 km, to jest asi 2 roky - tak to se mám na co těšit. Takže tam jsem za 20 000 převážně v podvozku. Za týden jedu k Jaraxovi na výměnu oleje v automatu a dofám, že to vyřeší všechny neduhy automatu a ještě potřebuji vyřešit problém s klepáním nápravy, která je úplně nová od TRW. Kde jsem už resignoval. Pak už snad nic řešit nebudu. Kolikrát si říkám, jestli by mně nestačila E90tka 330i a nebo bratrům Mercedes W211 v AMG paketu. E60tky se bojím víc, jak sedmy :). Nebo co koupit, aby to bylo bezpečný a nestálo to peníze. Mám tu 307cc a hoší, to je hrachovina :). Jako design pěkný, ale vše fórový. Do města O.K.

Napsal: čtv 07.07.2016 19:23
od JaraX
no ja neívm, ale mám spoustu lidí kteří si do toho ročně daj těch svých 20-30k a spokojenost, lidi co do toho narvou přes kilo ročně mám jen dva a oba živí totální pasti který jsem jim doporučil prodat.
nejvíc u mě platí lidi s naftovýma E60kama a Fkama, tam to ubýhá rychle za věci jako sou dvouhmoty, měchy atd.
na F11kách nevydrží měchy ani 100Tkm a jeden stojí 10k

Napsal: čtv 07.07.2016 20:03
od Jaris330D
Tak kdybych nemusel kupovat gumy, tak se do těch 30 000 teoreticky vlezu :). Já v těch 40 000kč mám vše, nové letní gumy, zimní alu s pneu, olej, podvozek, brzdové destičky atd.. Příští rok do toho třeba nepustím ani korunu, protože nebude potřeba. No spíš bude, zadní kotouče a desky. Spíš jsem přemýšlel, jestli by mně nestačila 330tka. Teď jezdím hodně město a Hradec, Pardubice.

Napsal: čtv 07.07.2016 20:05
od jaroslav
Mne sa teda 307cc vubec nelibi. Kdybych to vyhral tak to ihned prodam. Kabriolety E46, E90 i ta divna E63 su podla mna krajsie auta.

Napsal: čtv 07.07.2016 22:04
od Jaris330D
To jsem koupil, protože to jednomu klukovi smrdělo v dílně a neměl na to čas. Tak jsem to dával do kupy a prodám to nějakému fandovi Peugeot. Líbí se mně pevná střecha, auto na zimu i léto. BMW je BMW, taková E36 nebo E46.