Napsal: úte 30.12.2014 23:30
Tak ja vam sem taky trochu přidám. Mam e39 toura 4,4 v8 v matu a jedu s ním třetí zimu. Když jsem ho koupil zimni sada byla totalně na hovno. Před tím jsem jel jen dvě zimy s koktou, ktera nebyla na stare zimaky tak hakliva a to pravě kvuli vaze, ktera je skoro o pul tuny nizzsi jak moje e39, tudiz kokta nepotřebuje tolik gripu. a ještě před tím jsem měl 4 roky m3, ale svtoubjeem v zimě jezdil jen když festy uschly, tedy minimálně.Ta prvni zima v pětce byla utrpeni. Druhou zimu jsem koupil nove barumky na řit a bylo to mnohem lepší a začínal jsem si to užívat. Auto se ale občas projevovalí nedotačivě, protože na předku jsem ještě dojížděl stare gumy, co jsem si myslelbže jsou ještě dobre. Ted mam na předku rok stare gumy a vzadu nove barumky.a je to mega luxus!auto mi příjde na sněhu neutralni.vubec se s tim neseru, už jsem si na to dost zvykl a celkem vim kde je ta hranice, kdy se to utrhne a tak ji překračuji jen mirně a jen v situacich kdy tam vidím a kdy nic moc nehrozi a diky tomu že to přetáhnu jen o kousek tak mě z toho dsp vyseka. Vypnout dsp jsem zatim nezkousel a v provozu bez dsp jezdit nehodlam - bydlím pod beskydama. Zkusim možna někde na nějakem velkem volnem place snad brzy.
Tedy z toho plyne, že bmw potřebuje solidni gumy a pak je to super a fakt radost z jizdy. A ještě jedna věc je moc duležitá. Je potřeba mít v dobrém stavu podvozek. Měnil jsem letos celou zadní nápravu, část přední a pak dělal geošku a od te doby se to auto chova konečně jako bmw. A pak jsem vyměnil nadvakrát olej v matu a díky tomu jsou rozjezdy plynulé. Takhle hladce to nikdo se spojkou nenadavkuje jako ja s tim matem si myslim a to na sněhu taky moc pomuže.
Takže dejte si auta do richtiku a budete na sněhu litat vysmati od ucha k uchu
Nejlepši bylo stejně srovnani s rapidem.
muj otec dělá ve škodovce a všecko tam vyrobene je pro něj the best. Ma dvojkovou koktu a segře ted pořídil pravě rapida. Je to otřesne auto....jen jsem ho tak v rychlosti omrknul zespodu a pod kapotou a to je děs. Ze spoda technologie z doby kamenne a pod kapotou motor ze sekačky....
Jinak sorry za překlepy. Pišu na tbl a ta klavesnice neni kompatibilni s mymi prsty.
Tedy z toho plyne, že bmw potřebuje solidni gumy a pak je to super a fakt radost z jizdy. A ještě jedna věc je moc duležitá. Je potřeba mít v dobrém stavu podvozek. Měnil jsem letos celou zadní nápravu, část přední a pak dělal geošku a od te doby se to auto chova konečně jako bmw. A pak jsem vyměnil nadvakrát olej v matu a díky tomu jsou rozjezdy plynulé. Takhle hladce to nikdo se spojkou nenadavkuje jako ja s tim matem si myslim a to na sněhu taky moc pomuže.
Takže dejte si auta do richtiku a budete na sněhu litat vysmati od ucha k uchu
Nejlepši bylo stejně srovnani s rapidem.

Jinak sorry za překlepy. Pišu na tbl a ta klavesnice neni kompatibilni s mymi prsty.