
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E53 N62 problém
to je zabavne téma totok, ja bych to auto rad videl. neverim tomu ze to není nejaka uplna blbost. n62 není jadernej reaktor je to dost jednoduchej motor. jestli dava dlouhy casy na benzinovy vstřiky tak to nemůže bejt problém na tom zjistit proč. a přehravat soft přes progman je sice zaslužne ale prakticky k ničemu protože když zjistí že tam je stejny softwaroý blok dat jako by on nahraval.. tak nic nepřehraje a udělá jen update toho co je jinak...
To je těžko zjistitelný protože progman nahlásil že vše přehráno a cajk, Crazy má někde fotku čísla SW původního a novýho. Navíc jednotka neměla nikdy update progmanem nebo ISTA/p protože jsem na to koukal přes scanner tam je výpis aktualizací SW.Snejk píše:to je zabavne téma totok, ja bych to auto rad videl. neverim tomu ze to není nejaka uplna blbost. n62 není jadernej reaktor je to dost jednoduchej motor. jestli dava dlouhy casy na benzinovy vstřiky tak to nemůže bejt problém na tom zjistit proč. a přehravat soft přes progman je sice zaslužne ale prakticky k ničemu protože když zjistí že tam je stejny softwaroý blok dat jako by on nahraval.. tak nic nepřehraje a udělá jen update toho co je jinak...
Jako pojistky a štekry máme vesměs prolezlý, dnes to půjdeme prolézt ještě jednou a se schématem zkontrolovat svazky kolem jednotek jestli nejsou polámaný apod. je tam docela dost letováno od předchozích majitelů.
Navíc mi furt nejde do hlavy proč se to auto přechlastává samo, kdyby k tomu mělo nějakej podnět tak tomu rozumím. Ještě mě napadá +12V pro vstřiky vedoucí z IVM, jestli na těch větvích nebude přechodovej odpor nebo zlomenej drát...Pak bych si dovedl vysvětlit, že to na plyn bude běhat když bude dostávat signály z DME.
Protože i kdyby se zbláznil soft a špatně pouštěl vstřiky tak to přece plynová jednotka nemůže jen tak přehlídnout a vstřikovat si podle sebe ne ?
Jinak mám už domluvenou DME na půjčení z chotětova aby jsme vyloučili jak samotnou dme tak SW.
Tak vyřešeno, přímo na benzínových vstřikách byl pozůstatek LPG landirenzo s kterým auto bylo kupováno. Na tu kabeláž byl připojen nynější MAGIC G4 a někde je problém v tý kabeláži. Odletovali jsme odbočky do LPG jednotky propojili zpět benzínové vstřiky do originálního zapojení a auto na benzín běželo bez problémů 

jak to dopadlo?
mě na E53 přestal fungovat LPG, tak si říkam ok, novej LPG, někde jsem něco udělali špatně, stát se to muůže, ale hoooouby, jak sou na drátkách od vstřiků nalepený papírky se seriovym čislem vstřikovače tak asi používaj nějaky moc dobrý lepidýlko a přišly myšičky a dali si papírky aji s bužirkou vstřiků, vstřiky se zkratovali a já furt že to nejde na LPG :G :G
asi začnu dávat zákazníkům za připlatek 1500Kč k LPG montáži bude kočka zdarma.
mě na E53 přestal fungovat LPG, tak si říkam ok, novej LPG, někde jsem něco udělali špatně, stát se to muůže, ale hoooouby, jak sou na drátkách od vstřiků nalepený papírky se seriovym čislem vstřikovače tak asi používaj nějaky moc dobrý lepidýlko a přišly myšičky a dali si papírky aji s bužirkou vstřiků, vstřiky se zkratovali a já furt že to nejde na LPG :G :G
asi začnu dávat zákazníkům za připlatek 1500Kč k LPG montáži bude kočka zdarma.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele: