Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW sraz Letiště u Bechyně - JČ, 30.9.2012
Správná myšlenka, ale turbo s koeficientem x1,3BudVlad píše:Sraz se moc vydařil, včetně počasí. Jestli ale chcete něco doladit, tak je to rozdělení kategorií. Nechtěl jsem vám do toho mluvit, měli jste všechno dobře organizované, ale dělit kategorie podle počtu válců je divné. Většinou jsou kategorie podle obsahu motoru, obsah přeplňovaného motoru se násobí 1.7. Potom se némůže stát, že postavíte šestnáctistovku proti dvolitrovému turbu, nebo dvolitrový šestiválec proti třílitrovému twin turbu. Jinak to bylo výborné.
1,3 už zní líp, říkal jsem že je divný aby 2,0 s turbem bylo v kategorii nad 3000
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
To 1.3 je spíš takový doporučeníada540i píše:1,3 už zní líp, říkal jsem že je divný aby 2,0 s turbem bylo v kategorii nad 3000
Prostě u 100kW auta bych po přidání turba počítal se 130 kW
No a samo musíš oddělit kategorii nafta (když už píšeš o 2,0 s turbem).
Tak 2,0d jsem psal po příspěvku, kdy bylo napsáno nafta a benzín dohromady. Teď jsem myslel benzín, protože na srazu byl Superb a Audi A3 s motorem 2,0TSI.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Jj, vím, ale tímhle sprinty obyčejných civilních aut zabiješ.BudVlad píše:Vymýšlí se tady vymyšlené. Koeficient 1.7 se používá u přeplňovaných motorů (turbo nebo kompresor), použival se i 2.
Mě je to putna, ale jak už tu padlo: 2.0tsi pak pojede třeba proti m3 3.2 => rozdíl přes 100kw... myslím, že to toho kluka s A3 dlouho bavit nebude
Neboj, nezapomněl jsem na tebe. Tady o tobě píšu na předchozí straněIlikeU píše:Na cizi kary si vzpomene a na me 335i ne. Pouceni pro priste uz mame ted uz jen vedet kdy bude to priste. Diky tomu ze mi auto pada do noouzaku jsem nemohl zaject poradnej cas. Dnes namontovano nove vysokotlake cerpadlo ( pekna pakarna ) zitra prileti vyfuk. Takze se uz tesim na dalsi akci
No z diskuze, které se tu rozběhla aspoň všichni vidíte jak je snadné zavděčit se všem. Každý druhý tady má svou vlastní představu o kategoriích. Já se do toho radši plést nebudu, dohodněte se jaké rozdělení budete chtít, při nejhorším uděláme hlasování.ada540i píše:To je zrovna jedna z věcí co jsem měl na mysli, příště to tak uděláme. Ono by se teď stejně skoro nic nezměnilo, jen majitelé 320i by byli šťastnější, a 335i by jezdila ve vyšší kategorii, ale při větší účasti bude tohle rozdělení lepší. Jen nevím jestli diesel nenechat odděleně. Jinak by i 2.0d jezdila v nejvyšší kategorii.BudVlad píše:Většinou se kategorie dělí podle obsahu:
1. do dvou litrů
2. do tří litrů
3. nad tři litry
Přeplňovaný motor obsah x 1.7
Nezáleží na tom jestli je to benzin, nafta a nebo něco jiného.
Jinak už plánujeme další sraz, ale letos už to nebude, ani si nemyslím, že by se lidem chtělo závodit každý měsíc. Musíme to nechat trošku uležet, je potřeba velká účast, jinak budeme zase ve ztrátě. Letos jsme počítali se 100 auty, bohužel jen ode mně nepřijelo 10 aut co slíbili účast, to mě trochu mrzí. Kdyby přijelo o 30 aut víc, bylo by to ideální. Víc by se jezdilo a naplnilo by se vyhrazené parkoviště.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
OK, nechci být ten, co "vymýšlí vymyšlený"
já se svým 20d stejně sprintovat nehodlám
Takže poslední shrnutí:
Vím, že přepočet 1,7 se normálně používá, ale taky všichni víme, že není problém pár úpravama (zvýšení tlaku turba, zvětšením restriktoru, úpravou elektroniky, sání, vejfuku) nacpat do 2l motoru třeba 400+ k. Jenže to už se bavíme o autech na sprinty upravených, a takových na srazy moc nepřijede. Pro normální civily víceméně platí, že turbo = 30% výkonu navíc
Nakonec na BMW srazech je to stejně putna, tam těch benzínových turbomotorů zas tolik nebude. A když náhodou přijede nějaká 2,0t, tak s koeficientem 1,7 proti m3 stejně nevyhraje
No flame :pivo2:
Vím, že přepočet 1,7 se normálně používá, ale taky všichni víme, že není problém pár úpravama (zvýšení tlaku turba, zvětšením restriktoru, úpravou elektroniky, sání, vejfuku) nacpat do 2l motoru třeba 400+ k. Jenže to už se bavíme o autech na sprinty upravených, a takových na srazy moc nepřijede. Pro normální civily víceméně platí, že turbo = 30% výkonu navíc
Nakonec na BMW srazech je to stejně putna, tam těch benzínových turbomotorů zas tolik nebude. A když náhodou přijede nějaká 2,0t, tak s koeficientem 1,7 proti m3 stejně nevyhraje
No flame :pivo2:
Mě je to celkem jedno, klidně uděláme koeficient 1,7, snad nepřijede nikdo s novým BMW 2,0 turbobenzín, kterých je teď požehnaně, dokonce je i v sedmičce 
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
surfis píše:Zajímavý slovosledrooc píše:já si myslím, že to je blbost, pokud se tu furt řeší, ten leon tak si hold musíte uvědomit za 2,0d hold proti té cupre nebo frku, nebo co to bylo, kor pokud to měl čipnuté nemá šanci...
Tady se neřeší Leon. RZ, nebo si zasprintovat mohl kdokoliv. Nemůže však počítat s tím, že si z BMW srazu odnese diplom, nebo pohár. Je to sraz BMW a tečka.
slovosled nech bejt, já dojel domů s 39 horečkou, takže když jsem odepisoval, nebyl jsem echt v kondici..., takže se tímto za mongolštinu omlouvám
-
Thomas08
- Registrovaný
- Příspěvky: 342
- Registrován: úte 04.12.2007 01:00
- Bydliště: Jížní Čééchy
- Klubové ID: 1560
- Kontaktovat uživatele:
Mě je to taky jedno. Sprintovat stejně nebudu. Auto na to nemám.
Jinak co se týče srazů, tak by se mohla obnovit tradice zimních srazů na letišti. Před pár lety jsem tam měli "bmw" sraz a celkem supr. Jen by to bylo trochu náročnější na bezpečnost (musel by se omezit počet aut na plochu atd..). A taky na počasí.
Tady je odkaz na fota z minula: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... &start=120
Výhodou by mohlo být to, že by dráha nemusel být tak vybroušená, jako minulá léta (hodně "drifterů" se přesunulo na tankodrom jménem Všechov).
Ale je to jen návrh.
Jinak co se týče srazů, tak by se mohla obnovit tradice zimních srazů na letišti. Před pár lety jsem tam měli "bmw" sraz a celkem supr. Jen by to bylo trochu náročnější na bezpečnost (musel by se omezit počet aut na plochu atd..). A taky na počasí.
Výhodou by mohlo být to, že by dráha nemusel být tak vybroušená, jako minulá léta (hodně "drifterů" se přesunulo na tankodrom jménem Všechov).
Ale je to jen návrh.
Zimní sraz neni vůbec špatnej nápad
, ale já s autem nejspíš v zimě jezdit nebudu 
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295

