Stránka 5 z 5

Napsal: čtv 18.12.2014 20:29
od Srbik
ve dvou i s kávičkou určitě 2h :D ale těch plástů je fakt dost...

PS.: Dej si pod auto vaničku :D Potopa je nepříjemná :)

Napsal: čtv 18.12.2014 23:32
od vencabrk
já jsem s termostatama dělal i vodní pumpu řemeny kladky a žhavičky a ani nevim jak dlouho jsem to dělal ale jako vždy u BMW vše logicky dobře vymyšlené akorát těch plastů je tam mraky 8O

Napsal: čtv 18.12.2014 23:34
od vencabrk
jinak stačí vyšroubovat výpušťák na chladiči a pak už žádná voda nevyteče :wink:

Napsal: sob 20.12.2014 09:29
od gsicbr
Ne každý auto výpušťák má, ale po rozpojení spony u chladiče pod to dáš vanu a je to vklidu.

Napsal: ned 21.12.2014 12:29
od Velvetek
Tak chvilku nám to opravdu dalo, místa tam moc není, ven šel i EGR, tak jsem ho alespoň také pročistil. Po výměně auto ohřáté během chvilky na 90 - 94C. Takže se zdá vše v pořádku :wink:

Napsal: ned 21.12.2014 19:51
od Srbik
Tak to má být :)

Napsal: sob 10.01.2015 18:21
od gsicbr
Ahoj všichni. Nechci zakládat nové téma a už jsem to řešil na bmwklub.sk se spoustou lidí, kteří mají stejný problém. Po výměně termostatů a venkovní teplotě pod cca 5°C má auto nepravidelný volnoběh. Jedná se o 320d 120kw a je zvláštní, že tento problém spojený s optimální teplotou motoru nemám sám.
Díky za rady.