Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip od Kelleners nebo JB4 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#81 Příspěvek od vitan »

Taky možnost jak ušetřit za svody. 8)
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#82 Příspěvek od Poldav6 »

Já fakt nevím, jeden člověk mi tvrdil, že svody nejsou origo. Pak ty chybějící katy.. buhví.

vitane, mám zkusit napsat na ten juiceduptuning, že jsem ti je doporučil.. a jestli dostaneš nějakou slevu? Kdy bys to chtěl koupit?
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#83 Příspěvek od vitan »

No já na to teď až tak nespechám, když je zatím zima. Dneska mi navíc auto začalo padat do nouzovýho režimu, když mu naložim, tak nejdřív musím vyřešit to... Mám podezření na svíčky/cívky. Ale kdybys jim napsal budu rád a když by dali slevu, můžu koupit hned. Když nedají, nic mě nějak netlačí, teplo daleko... :(
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#84 Příspěvek od vitan »

Ale nechci tě nijak obtěžovat...
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#85 Příspěvek od Poldav6 »

Uz jsem jim napsal, tak uvidime... No ja trosku posilhavam po amaterskem zavode na Sosnove, co je pristi sobotu. Soucasti je i zavod v driftovani. Samozrejme nemam ambice tam neco predvest, ale kamarad rikal, ze to je pry fajn a spis jde o to si to uzit :) Jenze musel by byt snih...

Jsem si rikal, ze bychom se tam treba mohli sejit, ale udajne se da Sosnova pronajmout za rozumne penize, tak to bychom mohli jindy. Nejjednodussi bude samozrejme na nejake benzince, predpokladam ze nekde u Prahy, protoze vitan je z Plzenska, marty nekde ze severu?

edit: odpověď přišla asi za 10min, bohužel sleva nebude, protože kombo JB4 + USB + intake cones je už tak zvýhodněné (jako mezi náma, to je sakra výhodné).. Každopádně je maximálně doporučuju, protože jsou velice ochotní, reagují okamžitě...
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#86 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:Uz jsem jim napsal, tak uvidime... No ja trosku posilhavam po amaterskem zavode na Sosnove, co je pristi sobotu. Soucasti je i zavod v driftovani. Samozrejme nemam ambice tam neco predvest, ale kamarad rikal, ze to je pry fajn a spis jde o to si to uzit :) Jenze musel by byt snih...

Jsem si rikal, ze bychom se tam treba mohli sejit, ale udajne se da Sosnova pronajmout za rozumne penize, tak to bychom mohli jindy. Nejjednodussi bude samozrejme na nejake benzince, predpokladam ze nekde u Prahy, protoze vitan je z Plzenska, marty nekde ze severu?

edit: odpověď přišla asi za 10min, bohužel sleva nebude, protože kombo JB4 + USB + intake cones je už tak zvýhodněné (jako mezi náma, to je sakra výhodné).. Každopádně je maximálně doporučuju, protože jsou velice ochotní, reagují okamžitě...


Martyn je z Příbrami:) Nejsou filtry DCI za chvíli dodělaný jak jsou volně v motorovém prosoru? Myslím zadělaný od sraček co se dostanou do motoru ze spoda :)
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#87 Příspěvek od vitan »

Poldav6 píše:Uz jsem jim napsal, tak uvidime... No ja trosku posilhavam po amaterskem zavode na Sosnove, co je pristi sobotu. Soucasti je i zavod v driftovani. Samozrejme nemam ambice tam neco predvest, ale kamarad rikal, ze to je pry fajn a spis jde o to si to uzit :) Jenze musel by byt snih...

Jsem si rikal, ze bychom se tam treba mohli sejit, ale udajne se da Sosnova pronajmout za rozumne penize, tak to bychom mohli jindy. Nejjednodussi bude samozrejme na nejake benzince, predpokladam ze nekde u Prahy, protoze vitan je z Plzenska, marty nekde ze severu?

edit: odpověď přišla asi za 10min, bohužel sleva nebude, protože kombo JB4 + USB + intake cones je už tak zvýhodněné (jako mezi náma, to je sakra výhodné).. Každopádně je maximálně doporučuju, protože jsou velice ochotní, reagují okamžitě...

Jasně, cena je super, i tak dík. Já jsem přímo z Plzně, někam na okruh bych klidně vyrazil, akorát mi teď auto nejede, jak bych si představoval, ale to se snad během týdne vyřeší. A já teda osobně bych byl pro teplo a sucho. Na vlhko o zimu je pro mě tohle auto až moc divoký... :D
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#88 Příspěvek od bmw335 »

Jb4káři, kolik bych dostal hp z mapy 1 + DCI ?
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#89 Příspěvek od vitan »

bmw335 píše:Jb4káři, kolik bych dostal hp z mapy 1 + DCI ?

cca +50koní na spojce.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#90 Příspěvek od bmw335 »

vitan píše:
bmw335 píše:Jb4káři, kolik bych dostal hp z mapy 1 + DCI ?

cca +50koní na spojce.



Tak to je dosti o ničem......proč teda na ofiko stránkách píšou na kompletně stock autě 100hp motor a 80 kola? Předpokládám, že stock myslí s mapou 1, která je pro neupravené.
To jdu teda do chipu, za 18tis -20% sleva můžu mít 80hp a 100Nm, než za cca 13500 +50hp..
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#91 Příspěvek od vitan »

Ono je to těžký takhle střelit kolik. Třeba martyn vejš píše, že s JB3 + DCI měl 390. S JB4 ještě víc... Těch 50 jsem napsal na spojce, ale je to hodnota na kolech, sorry( takže +cca 15% máš skoro 60) Napsal jsem nejnižší hodnotu o které jsem slyšel na obyč. benzinu. A oktany dokážou s JB dělat divy. S Jb4 a 50%E85 v nádrži +jen DCI i 470 koní na spojce...
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#92 Příspěvek od bmw335 »

vitan píše:Ono je to těžký takhle střelit kolik. Třeba martyn vejš píše, že s JB3 + DCI měl 390. S JB4 ještě víc... Těch 50 jsem napsal na spojce, ale je to hodnota na kolech, sorry( takže +cca 15% máš skoro 60) Napsal jsem nejnižší hodnotu o které jsem slyšel na obyč. benzinu. A oktany dokážou s JB dělat divy. S Jb4 a 50%E85 v nádrži +jen DCI i 470 koní na spojce...


tak jestli to bylo na 91 nebo 93 okanů, tak tp bych mohl mít i o dost víc než těch 60. Jezdím na 100 oktanů.
Ale pořád mě ta JB4 odrazuje....už vidím jak to zapojím a bud budu mít nouzák, nebo to nepotáhne, nebo mi to vysype 50 chyb...Něchtěl bych pak něco řešit, proč tohle, proč tamto.
Proto je pro mě výhodnější ten chip, kdy se nemusím o nic starat a když to nebude fungovat, hodím jim to na hlavu:)
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#93 Příspěvek od vitan »

To máš pravdu, stát se to může, ale zas můžeš JB4 prodat a je to. A zájemce myslím najdeš bez problému. Ja bych asi na tvým místě šel do COBB, výkon přinejmenším srovnatelnej s JB4 a můžeš si auto chipovat třeba každej tejden,podle mapy, kterou si zdarma stáhneš. Navíc máš informace co se děje v motoru přímo za jízdy na displeji COBB. Asi bych bejt tebou neváhal. Ja do něj nešel jen kvuli tomu, ze chci vstřikování vody a methanolu do saní a líbí se mi integrace v JB4. A nevím současnej stav ale cca pul roku zpět měl COBB dokonce výkonnější mapy než JB4...
EDIT: teď mi ale došlo , že na výkonnější mapy COBB vyžaduje svody, větší mezichladič a upgrade olejovýho chladiče (ale teplotu si pohlídáš, to bych teď neřešil) Což by ale měl doporučovat každej chiptuner, kterej slibuje 400 koní...
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#94 Příspěvek od riki18 »

Co panikaris :) ako mozes mat garantovanych 100k na mape 1 co je velmi light uprava, to ti spravi aj upravca ked znizi navysenie o 50% z hodnoty ktoru by robil pre bezny soft. Mapa 5 je dolezita, autotuning pripadne custom mapa 6. Zase nikto ti nic nenuti, ked chces daj si spravit soft u renomovaneho upravcu a budes stale jazdit napr na tlaku 1 bar a nie 0,8 ako pri mape 1.
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#95 Příspěvek od Poldav6 »

No, počasí úplně nepřeje, o to větší zadostiučinění při řízení zažívám :) Ale rychle jezdit nejde, to je jasný.

Myslím, že JB4 mapa 5 a 100 okt. benzínem dá víc než mapa 1. Mapa 1 pravděpodobně počítá s americkým sračkoidním benzínem..

Na ty DCI jsem zvědav, v tom motoru je docela těsno, takže tolik bordelu se tam zase nedostane...
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#96 Příspěvek od bmw335 »

riki18 píše:Co panikaris :) ako mozes mat garantovanych 100k na mape 1 co je velmi light uprava, to ti spravi aj upravca ked znizi navysenie o 50% z hodnoty ktoru by robil pre bezny soft. Mapa 5 je dolezita, autotuning pripadne custom mapa 6. Zase nikto ti nic nenuti, ked chces daj si spravit soft u renomovaneho upravcu a budes stale jazdit napr na tlaku 1 bar a nie 0,8 ako pri mape 1.


takže lžou:D
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#97 Příspěvek od Marty_ »

Tohle je muj historicky graf z brzdy camp performance - referencni vykon je na seriovem aute + JB3 (ted uz nevim jaka mapa tam to bylo trosku jinak nez u 4ky, ale rozhodne nejaka rozumna, nikdy jsem nevyuzival ani nezkousel "race" ani jine hardocorove mapy..), aktualni vykon je jeste po instalaci sani..
Jezdim pouze 98/100octanu. Ale pozor na US oktany - tusim ze jejich 91 je ekvivalentni nasemu 95 a 93 = 98 (nejsem si jisty presne, ale rozhodne jejich 91 neni jako nase 91:) ono samozrejme ani jejich hp nejsou jako nase hp:)
Obrázek
A tady zatim posledni graf - mereno u motorartu v praze..
http://e46.bmwklub.cz/download/file.php ... &mode=view
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#98 Příspěvek od Poldav6 »

400 koní a 682Nm? Hlavně ten točivej moment je přece absurdní :-D Jaktože tam je takové navýšení?
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#99 Příspěvek od bmw335 »

Martyn píše:Tohle je muj historicky graf z brzdy camp performance - referencni vykon je na seriovem aute + JB3 (ted uz nevim jaka mapa tam to bylo trosku jinak nez u 4ky, ale rozhodne nejaka rozumna, nikdy jsem nevyuzival ani nezkousel "race" ani jine hardocorove mapy..), aktualni vykon je jeste po instalaci sani..
Jezdim pouze 98/100octanu. Ale pozor na US oktany - tusim ze jejich 91 je ekvivalentni nasemu 95 a 93 = 98 (nejsem si jisty presne, ale rozhodne jejich 91 neni jako nase 91:) ono samozrejme ani jejich hp nejsou jako nase hp:)
Obrázek
A tady zatim posledni graf - mereno u motorartu v praze..
http://e46.bmwklub.cz/download/file.php ... &mode=view



681Nm ? To se divím, že se se nerozletěla převodovka na kusy :lol: Neřikej mi, že standard převodovka, spojka, kardan vezmou o 300Nm navíc:)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#100 Příspěvek od bmw335 »

Martyn píše:Tohle je muj historicky graf z brzdy camp performance - referencni vykon je na seriovem aute + JB3 (ted uz nevim jaka mapa tam to bylo trosku jinak nez u 4ky, ale rozhodne nejaka rozumna, nikdy jsem nevyuzival ani nezkousel "race" ani jine hardocorove mapy..), aktualni vykon je jeste po instalaci sani..
Jezdim pouze 98/100octanu. Ale pozor na US oktany - tusim ze jejich 91 je ekvivalentni nasemu 95 a 93 = 98 (nejsem si jisty presne, ale rozhodne jejich 91 neni jako nase 91:) ono samozrejme ani jejich hp nejsou jako nase hp:)
Obrázek
A tady zatim posledni graf - mereno u motorartu v praze..
http://e46.bmwklub.cz/download/file.php ... &mode=view


Máš pravdu, teď jsem to hledal a fakt US 91 octan = 95 EU a US 93 = 98 EU
Odpovědět