Stránka 5 z 9
Napsal: úte 25.09.2012 09:42
od fabledwarrior
mitch17: já jsem nějak nepochopil, jak to mám měřit. Když mám tu váhu zapojenou, tak se na ty piny nedostanu ne? A když ji mám odpojenou, tak mi přece váha při hejbání nebude ukazovat nic. Já se omlouvám ale na mě musíš polopaticky:D
Napsal: úte 25.09.2012 10:32
od MotoMoto
Pokud jsem to spravne pochopil ja, tak neco se meri na konektorech a neco na cidlech, odpojenych?;)
Napsal: úte 25.09.2012 10:49
od fabledwarrior
No jo, ale jak se změřím ty kontakty, když se přes ten plastovej konektor, když je zapojenej, na ty kontakty nedostanu?
Napsal: úte 25.09.2012 11:06
od MotoMoto
To se samozrejme nedostanes:). Zmeri se odpojenej konektor co jde na vahu. Pak vaha atd...bud to, nebo to. Jasne, ze kdyz je to zapojeny, tak se na to nedostanes. Leda,ze se posoupne ta gumicka na konektoru a dostanes se na piny i pri zapojenem stavu..
Napsal: úte 25.09.2012 11:16
od fabledwarrior
No jo ale: "Při zapojené svorce a klíčku na jedničce (jako za běhu), musí být na pinech 1 a kostra naměřeno cca 5 V (já=4,95V)" ..což tedy znamená, že změřím ten přívodní kabel ale ne váhu přece.. leda že by to šlo nějak jak jsi říkal posunout abych se tam dostal, nezničím tím něco?
"Potom připojit multák na pin 1 a 2 a hýbat s klapkou....musí se kontinulaně měnit napětí od cca těch 5v až skoro po nulu" ...a tohle už vůbec nejde když se na ty kontakty nedostanu, odpojedná váha mi nebude měnit nic když sní budu hejbat...
Achjoo mitch17 kde jsi?:D
Napsal: úte 25.09.2012 11:24
od MotoMoto
Tohle jsem pochopil tak, ze se to meri na odpojenem konektoru...uz na nem se snizuje napeti. Asi to tak funguje..v zavislosti na te klapce..sam nevim

)..
Napsal: úte 25.09.2012 11:28
od MotoMoto
A pokud se setrne posune ta gumicka, nic se nestane.. ut jednou jsem to takhle s allem meril, abychom se presvedcili, ze namerime udaje, co udava diagnostika... ja svuj problem spise vidim v to cidle teploty, snimaci na vacce, klice, nebo lambde...
Napsal: úte 25.09.2012 11:29
od fabledwarrior
Já jsem to pochopil tak, že to musí bejt zapojené musíš mít napíchnutý ty dva body jak hejbeš tou klapkou, tak se právě snižuje to napětí. Přece když tam udává volty, tak když budu měřit odpojenou váhu tak bude bez energie a tudíž mi bude furt vyhazovat nulu. Tím prvním měřením bys měl zkontrolovat, že do tý váhy jde proud a tím druhým měřením ověříš, jestli se z váhy vrací správné hodnoty. Takže ta váha musí být furt pod proudem, jinak nezjistíš nic:D
Napsal: úte 25.09.2012 11:32
od fabledwarrior
Ale také si myslím, že u tebe to bude něčím jiným. Jako logicky bych se teď přiklonil k nějakém tomu snímači otáček.. jen třeba dost možné, že dává špatné hodnoty a tak si ŘJ myslí, že jsi už opravdu už v omezovači...
Napsal: úte 25.09.2012 11:37
od MotoMoto
Tak tak. Nemyslim si, ze je uplne vadnx, ale referencni hodnoty jsou nekde jinde....
Napsal: úte 25.09.2012 11:38
od fabledwarrior
A když smažeš chyby pomocí diag. tak to na chvíli oblbneš, ale když to vytočíš tak ŘJ si zas myslí že to točíš někam do 9 a půl tisíc a nastaví to zpátky na 5 a půl podle mě.
Napsal: úte 25.09.2012 11:41
od MotoMoto
Jeste zkusim projit ty podtlakove hadice..
Napsal: úte 25.09.2012 11:43
od fabledwarrior
Jenže to se mi nezdá že by to byly ty hadice.. zase jestli to je opravdu zvuk omezovače, tak to musí dělat nějaká elektronika... podtlaky ti přece neudělaj takovej zvuk.. to bych spíš tipoval, že udělaj nějakej dusivej zvuk nebo tak něco...
Napsal: úte 25.09.2012 11:58
od MotoMoto
To taky nemusi nyt pravda.....staci,ze to nekde ve vysokejch otackach saje falesnej vzduch nejakou prasklinou a nezvlada palit....ale nevim... to me uz napadaj vselijaky moznosti...mozny to ale je.... ikdyz jediny co jsem jeste nemenil je cidlo na klice..
Napsal: úte 25.09.2012 12:12
od Lucifer
Ty tlaky motoru si opravdu měřil?
Jinak to co vy tady řešíte s tím měřením lze vyřešit jednoduše. Buď si seženete zdroj stálej zdroj 5V. A nebo si seženete z nějakýho vrakáče kousek elektriky z e36 ušťípnete přímo konektor na váhu pak ho jen propojíte s konektorem na autě a měříte to samý u čidla na teplotu. Dají se koupit lisovací fastony různých velikostí, který na ty piny čidla budou pasovat.
Jinak jestli budete dávat ty fastony na čidlo tak mezi ně vlož třeba karton nebo papír aby sis to náhodou nezazkratoval
Napsal: úte 25.09.2012 12:16
od MotoMoto
Jj. Taky dobrej napad. Ty lisovaci. Fastony jsou dobry.. kdyz sme instalovali bc, pouzivali jsme je taky.. a Tlaky, jsem nemeril.. jen diagnostika smoothnes. Bo jak to bylo. Ale primo tlaky ne.
Napsal: úte 25.09.2012 12:18
od Lucifer
Určitě bych si nechal změřit tlaky.
Navíc se dělají kulatý lisovací spojky který při troše snahy jdou dostat na origo konektory. Všechno mají v kelly za cca 2kč kus

Napsal: úte 25.09.2012 12:21
od MotoMoto
Ok. A nevis, jak se muze projevovat vadny snimac na klice??. Blbe to startuje, za studena blbe pali, vibruje, pak se ustali a ok. A pi zahrati v tech 5500 cuka natvrdo. Je to mozne, ze i tak se muze projevovat ??
Napsal: úte 25.09.2012 12:24
od Lucifer
No že nechce točit to možný je čidlem na klikovce, ale teplota by na to čidlo neměla mít až tak markantní vliv.
Zkus někde koupit čidlo a snaž se ho neškrábnout když ho hodíš do auta a nezlepší se to, tak ho běž vrátit v původní krabici

Napsal: úte 25.09.2012 12:24
od MotoMoto
Budu mit moznost vypujcit par dilu..tak bych to zkusil a videlo by se. Tim zkontrolovanim tlaku muzu vyloucit co vsechno??