Stránka 5 z 5

Napsal: sob 25.04.2009 17:36
od Tomas8409
tak u nějakého extrem snížení -60 atd. je jasně že to nebude žádná houpačka :)

Napsal: sob 25.04.2009 19:32
od MIKI_DRIVER
takže je to podle toho... :twisted:

Napsal: sob 25.04.2009 20:24
od ROBi
Tak jak se to vezme. Já třeba na předku nestrčím mezi podběh a gumu ani ruku :D dále když přijíždíš k obrubníku, tak se rozhodně nemůžeš zastavit na místě, kde zastavují běžný auta, protože bys urval nárazník. U nás na chalupě musím dokonce stát před domem, protože do dvora prostě nezajedu apod. Ale zase na druhou stranu, drží to jak přibitý :)))

Napsal: sob 25.04.2009 21:45
od Mio
V pátek jsem dal na svou 328 komplet podvozek od GT CUPLINE snížení 40/20 .Auto je lehce do klínu .Ve předu práh od země 16cm a vzádu u kola 18.5cm,kola 17" 225/45 a 255/40 .Pneu přední a blatník 45mm,zadní pneu 10mm v blatníku.Je to o něco tužší,ale né tvrdý, dobrej kompromis.Na obrubáky akorát a nemusím se bát o vanu, i když snížení předku o 60 nebo 80 je vzhledově efektivněší,ale nepraktické.Záleží na jedinci na jeho vkusu a pohodlí.Určitě čím níže tím tvrději.Až najedu nějaké Km dám vědět co se posralo.Komplet mě stál 6653Kč :D

Napsal: úte 16.06.2009 22:39
od 318TI
Ja mam pruziny od H&R 30\15 a myslim si ze je to znacka ideal celkem to drzi a vypada pekne :wink:

Napsal: pon 24.05.2010 22:00
od Paavo
zdraviim bizoni......majinko ozivim tematko......Chtel bych snizit e36 coupe na 60/60 pri R15 kolech.Mate nekdo fotesky,jak vypada toto snizeni s M paketovym predkem a zadkem?Diky moc.