Stránka 5 z 8
					
				
				Napsal: sob 27.05.2006 13:18
				od bavo
				hmm,to nějak zmenšuje víření v motoru,nebo proč leštit ojnice? 
budeš to znova převažovat?
myslím to tak,že pokud půjdeš s otáčkama nahoru,tak by se mělo,né?
kdysi jsem
četl vinikající knížku:ing. Julius Mackerle- Motory závodních automobilů 
(nebo tak nějak 

 ) ale už jsem to trochu pozapomněl..  

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 27.05.2006 13:35
				od kosh
				bavo píše:hmm,to nějak zmenšuje víření v motoru,nebo proč leštit ojnice? 
budeš to znova převažovat?
myslím to tak,že pokud půjdeš s otáčkama nahoru,tak by se mělo,né?
kdysi jsem
četl vinikající knížku:ing. Julius Mackerle- Motory závodních automobilů 
(nebo tak nějak 

 ) ale už jsem to trochu pozapomněl..  

 
Napětí se koncentruje ve vrubech, kde pak může dojít k přetržení, proto se leští. Žádné vruby = rovnoměrné rozložení napětí
 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 27.05.2006 13:40
				od CharlitoCZ
				kosh píše:bavo píše:hmm,to nějak zmenšuje víření v motoru,nebo proč leštit ojnice? 
budeš to znova převažovat?
myslím to tak,že pokud půjdeš s otáčkama nahoru,tak by se mělo,né?
kdysi jsem
četl vinikající knížku:ing. Julius Mackerle- Motory závodních automobilů 
(nebo tak nějak 

 ) ale už jsem to trochu pozapomněl..  

 
Napětí se koncentruje ve vrubech, kde pak může dojít k přetržení, proto se leští. Žádné vruby = rovnoměrné rozložení napětí
 
a jak je to pak s tim vyvážením?  

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 27.05.2006 14:14
				od bavo
				kosh píše:bavo píše:hmm,to nějak zmenšuje víření v motoru,nebo proč leštit ojnice? 
budeš to znova převažovat?
myslím to tak,že pokud půjdeš s otáčkama nahoru,tak by se mělo,né?
kdysi jsem
četl vinikající knížku:ing. Julius Mackerle- Motory závodních automobilů 
(nebo tak nějak 

 ) ale už jsem to trochu pozapomněl..  

 
Napětí se koncentruje ve vrubech, kde pak může dojít k přetržení, proto se leští. Žádné vruby = rovnoměrné rozložení napětí
 
 
 
díky!
ty ojnice na fotce jsou teda série?
 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 27.05.2006 14:16
				od CharlitoCZ
				bavo, jj, měly by bejt
			 
			
					
				
				Napsal: sob 27.05.2006 19:39
				od Hanz
				seriove z ne-vanos, jsou kratsi a silnejsi, vhodne do 500PS (relativne stabilne)...
			 
			
					
				
				Napsal: sob 27.05.2006 20:13
				od bavo
				Hanz píše:seriove z ne-vanos, jsou kratsi a silnejsi, vhodne do 500PS (relativne stabilne)...
tak to je můj motor,to mě zajímá,co ty otáčky,půjdou nahoru?
jakou máš v plánu spojku?
budeš podkládat hlavu,nebo necháš stávající kompres.poměr?
..no prostě se trochu rozepiš,jestli můžeš.. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 29.05.2006 12:28
				od Hanz
				AFR merak od Greedy 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 29.05.2006 12:38
				od patras
				zacina to vypadat zajimave 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 18.06.2006 19:24
				od Hanz
				motoru neni nikdy dost + vytouzena klika 

 a Mko dostane nejaky ty pruziny, aby vic "lepilo" 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 18.06.2006 20:43
				od berkelay
				tady je par vid a info o preplnovani (a nitro) e46
http://www.e46psi.com 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 18.06.2006 23:11
				od Lukas H.
				Hanz píše:motoru neni nikdy dost + vytouzena klika 

 a Mko dostane nejaky ty pruziny, aby vic "lepilo" 

 
Proc vyztuzena klika ja myslel ze jsi rikal ze to v poho vydrzi seriova...  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 19.06.2006 07:50
				od Hanz
				Lukas H. píše:Hanz píše:motoru neni nikdy dost + vytouzena klika 

 a Mko dostane nejaky ty pruziny, aby vic "lepilo" 

 
Proc vyztuzena klika ja myslel ze jsi rikal ze to v poho vydrzi seriova...  

 
no ona seriova je, proto pisu votuzena, ze mi ji hodnej pan podepsal a omeril 

 jinak smyslem toho cinu je zvysit objem a zaroven snizit kompresni pomer (k tomu se vazou ty ojnice z ne-vanos + pisty z vanos motoru)... nakonec to asi sklouzne k standard M50 klice, protoze ta TDs je (prekvapive) o dost tezsi a celkovej prinos neni tak super 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 19.06.2006 18:00
				od bavo
				trpím nedostatkem informací.. 
 
prostě mě to moc zajímá,nejen co tam nakonec dáš,ale i jak jsi k tomu došel
 a měl bych spoustu otázek ...

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 22.06.2006 16:15
				od Hanz
				-klika z TDs v 325i bloku, vse pasuje, zvih ze zvysi z 76 na 83mm...
-pisty pro snizeni komprese 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.08.2006 12:11
				od Hanz
				aktualne prolomena hranice 704whp (vykon na kolech) na e36 2,8 (
http://www.bmwturbo328.com/page4.html seriovy vnitrek motoru, snizeny kompresni pomer vyssim tesnenim, tlak v dobe mereni od 26 do 33PSi, maly predstih, 117oct racing benal, tuned by ICS), dotycnej oturboval na 90tis milich a motor zakukal na 110tis... ohnula se ojnice, jinak lagry a vrsky pistu ok 

 mazec... 635whp daval motor xy po sobe bez problemu, 680-690 nekolikrat, ale pak proste chtel prolomit 700 

smyslem bylo vyzkouset, jestli se lze dostat na 700whp a kdy lehne seriovej motor 

 ted dela 2,8 s kovanyma nizkokompresnima pistama 
http://www.bmwturbo328.com/motor.wmv 
http://bmwturbo328.com/704.wmv
http://bmwturbo328.com/turbotv.wmv 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.08.2006 21:00
				od bavo
				Hanz píše:aktualne prolomena hranice 704whp (vykon na kolech) na e36 2,8 (seriovy vnitrek motoru, snizeny kompresni pomer vyssim tesnenim, tlak v dobe mereni od 26 do 33PSi, maly predstih, 117oct racing benal, tuned by ICS), dotycnej oturboval na 90tis milich a motor zakukal na 110tis... ohnula se ojnice, jinak lagry a vrsky pistu ok 

 mazec... 635whp daval motor xy po sobe bez problemu, 680-690 nekolikrat, ale pak proste chtel prolomit 700 

smyslem bylo vyzkouset, jestli se lze dostat na 700whp a kdy lehne seriovej motor 

 ted dela 2,8 s kovanyma nizkokompresnima pistama 
http://www.bmwturbo328.com/motor.wmv 
 
to je slibný!
už se těším,kolik prolomíš ty...  když dáš na pohodu 500,tak se nejspíš nemáš čeho
bát.. 
 
jak seš daleko?
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.08.2006 16:09
				od Hanz
				neco malo progresu 

 blok je poskladanej, hlava, tesneni a srouby ready na montaz... mno a pak uz je to vlastne pohoda 

)))
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.08.2006 16:44
				od JFK
				takhle vypada "pouze vymena tesneni"  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.08.2006 17:04
				od Hanz
				hehe, koukni na svoji M5coupe a rekni mi jak vypada pouhe ubrani 2 dveri 

 to mas fuck, jeste chvilku vydrz 
