Stránka 5 z 8
Napsal: sob 27.05.2006 13:18
od bavo
hmm,to nějak zmenšuje víření v motoru,nebo proč leštit ojnice?
budeš to znova převažovat?
myslím to tak,že pokud půjdeš s otáčkama nahoru,tak by se mělo,né?
kdysi jsem
četl vinikající knížku:ing. Julius Mackerle- Motory závodních automobilů
(nebo tak nějak

) ale už jsem to trochu pozapomněl..

Napsal: sob 27.05.2006 13:35
od kosh
bavo píše:hmm,to nějak zmenšuje víření v motoru,nebo proč leštit ojnice?
budeš to znova převažovat?
myslím to tak,že pokud půjdeš s otáčkama nahoru,tak by se mělo,né?
kdysi jsem
četl vinikající knížku:ing. Julius Mackerle- Motory závodních automobilů
(nebo tak nějak

) ale už jsem to trochu pozapomněl..

Napětí se koncentruje ve vrubech, kde pak může dojít k přetržení, proto se leští. Žádné vruby = rovnoměrné rozložení napětí
Napsal: sob 27.05.2006 13:40
od CharlitoCZ
kosh píše:bavo píše:hmm,to nějak zmenšuje víření v motoru,nebo proč leštit ojnice?
budeš to znova převažovat?
myslím to tak,že pokud půjdeš s otáčkama nahoru,tak by se mělo,né?
kdysi jsem
četl vinikající knížku:ing. Julius Mackerle- Motory závodních automobilů
(nebo tak nějak

) ale už jsem to trochu pozapomněl..

Napětí se koncentruje ve vrubech, kde pak může dojít k přetržení, proto se leští. Žádné vruby = rovnoměrné rozložení napětí
a jak je to pak s tim vyvážením?

Napsal: sob 27.05.2006 14:14
od bavo
kosh píše:bavo píše:hmm,to nějak zmenšuje víření v motoru,nebo proč leštit ojnice?
budeš to znova převažovat?
myslím to tak,že pokud půjdeš s otáčkama nahoru,tak by se mělo,né?
kdysi jsem
četl vinikající knížku:ing. Julius Mackerle- Motory závodních automobilů
(nebo tak nějak

) ale už jsem to trochu pozapomněl..

Napětí se koncentruje ve vrubech, kde pak může dojít k přetržení, proto se leští. Žádné vruby = rovnoměrné rozložení napětí
díky!
ty ojnice na fotce jsou teda série?
Napsal: sob 27.05.2006 14:16
od CharlitoCZ
bavo, jj, měly by bejt
Napsal: sob 27.05.2006 19:39
od Hanz
seriove z ne-vanos, jsou kratsi a silnejsi, vhodne do 500PS (relativne stabilne)...
Napsal: sob 27.05.2006 20:13
od bavo
Hanz píše:seriove z ne-vanos, jsou kratsi a silnejsi, vhodne do 500PS (relativne stabilne)...
tak to je můj motor,to mě zajímá,co ty otáčky,půjdou nahoru?
jakou máš v plánu spojku?
budeš podkládat hlavu,nebo necháš stávající kompres.poměr?
..no prostě se trochu rozepiš,jestli můžeš..

Napsal: pon 29.05.2006 12:28
od Hanz
AFR merak od Greedy

Napsal: pon 29.05.2006 12:38
od patras
zacina to vypadat zajimave

Napsal: ned 18.06.2006 19:24
od Hanz
motoru neni nikdy dost + vytouzena klika

a Mko dostane nejaky ty pruziny, aby vic "lepilo"

Napsal: ned 18.06.2006 20:43
od berkelay
tady je par vid a info o preplnovani (a nitro) e46
http://www.e46psi.com
Napsal: ned 18.06.2006 23:11
od Lukas H.
Hanz píše:motoru neni nikdy dost + vytouzena klika

a Mko dostane nejaky ty pruziny, aby vic "lepilo"

Proc vyztuzena klika ja myslel ze jsi rikal ze to v poho vydrzi seriova...

Napsal: pon 19.06.2006 07:50
od Hanz
Lukas H. píše:Hanz píše:motoru neni nikdy dost + vytouzena klika

a Mko dostane nejaky ty pruziny, aby vic "lepilo"

Proc vyztuzena klika ja myslel ze jsi rikal ze to v poho vydrzi seriova...

no ona seriova je, proto pisu votuzena, ze mi ji hodnej pan podepsal a omeril

jinak smyslem toho cinu je zvysit objem a zaroven snizit kompresni pomer (k tomu se vazou ty ojnice z ne-vanos + pisty z vanos motoru)... nakonec to asi sklouzne k standard M50 klice, protoze ta TDs je (prekvapive) o dost tezsi a celkovej prinos neni tak super

Napsal: pon 19.06.2006 18:00
od bavo
trpím nedostatkem informací..
prostě mě to moc zajímá,nejen co tam nakonec dáš,ale i jak jsi k tomu došel
a měl bych spoustu otázek ...

Napsal: čtv 22.06.2006 16:15
od Hanz
-klika z TDs v 325i bloku, vse pasuje, zvih ze zvysi z 76 na 83mm...
-pisty pro snizeni komprese

Napsal: úte 01.08.2006 12:11
od Hanz
aktualne prolomena hranice 704whp (vykon na kolech) na e36 2,8 (
http://www.bmwturbo328.com/page4.html seriovy vnitrek motoru, snizeny kompresni pomer vyssim tesnenim, tlak v dobe mereni od 26 do 33PSi, maly predstih, 117oct racing benal, tuned by ICS), dotycnej oturboval na 90tis milich a motor zakukal na 110tis... ohnula se ojnice, jinak lagry a vrsky pistu ok

mazec... 635whp daval motor xy po sobe bez problemu, 680-690 nekolikrat, ale pak proste chtel prolomit 700

smyslem bylo vyzkouset, jestli se lze dostat na 700whp a kdy lehne seriovej motor

ted dela 2,8 s kovanyma nizkokompresnima pistama
http://www.bmwturbo328.com/motor.wmv
http://bmwturbo328.com/704.wmv
http://bmwturbo328.com/turbotv.wmv
Napsal: úte 01.08.2006 21:00
od bavo
Hanz píše:aktualne prolomena hranice 704whp (vykon na kolech) na e36 2,8 (seriovy vnitrek motoru, snizeny kompresni pomer vyssim tesnenim, tlak v dobe mereni od 26 do 33PSi, maly predstih, 117oct racing benal, tuned by ICS), dotycnej oturboval na 90tis milich a motor zakukal na 110tis... ohnula se ojnice, jinak lagry a vrsky pistu ok

mazec... 635whp daval motor xy po sobe bez problemu, 680-690 nekolikrat, ale pak proste chtel prolomit 700

smyslem bylo vyzkouset, jestli se lze dostat na 700whp a kdy lehne seriovej motor

ted dela 2,8 s kovanyma nizkokompresnima pistama
http://www.bmwturbo328.com/motor.wmv 
to je slibný!
už se těším,kolik prolomíš ty... když dáš na pohodu 500,tak se nejspíš nemáš čeho
bát..
jak seš daleko?
Napsal: pát 18.08.2006 16:09
od Hanz
neco malo progresu

blok je poskladanej, hlava, tesneni a srouby ready na montaz... mno a pak uz je to vlastne pohoda

)))
Napsal: pát 18.08.2006 16:44
od JFK
takhle vypada "pouze vymena tesneni"

Napsal: pát 18.08.2006 17:04
od Hanz
hehe, koukni na svoji M5coupe a rekni mi jak vypada pouhe ubrani 2 dveri

to mas fuck, jeste chvilku vydrz
