Stránka 5 z 7
Napsal: stř 11.02.2004 15:28
od Bombarder
Jawak píše:Se nějak domluvíme

Já taky musím z něčeho žít...
Jdi do káry, odšroubuj ty 2 dekly a řekni mě číslo TVÉ řídící jednotky, ceny jsou různý. Mě to přišlo na čtvrtinu, co za to dal TT

hm, tak to neni spatne. ale jeste si chvili pockam jestli se ti to nerozpadne. na cislo se podivam pres vikend. doufam, ze to u 325 prihodi alespon 20 kuli navic.
Napsal: stř 11.02.2004 15:31
od darmon
Jawak píše:
Fuckt? Točí to teď krásně do 7k,
skvely, rozluc se se svoji vackou a ventilama a mozna i hlavou, pri takovych tockach jsou standardni pruziny prilis mekky a pekne to tam odskakuje od cely vacky. Muzem si typovat co odejde prvni
Napsal: stř 11.02.2004 15:31
od Jawak
darmon píše:LOPOLO píše:
150 hp zaklad, 15 kobyl chip, 16 ladak, KN mno 4 kone .. to mas teda +/- 185hp. fakt tomu veris?

Vymen jeste ventylky a pojede ti to minimalne tak dobre jako 328i. V zadnym pripade ti nechci brat radost ale podle me je to holej nesmysl. Nezvykle polozenej kroutak s placeboefektem udela svy kamo.
eh, hm KN mu nepridal ani kobylu

zvlast konickej, motor je pruznejsi kvulima vetsimu prutoku vzduchu ale vykon se nemeni nebo se spis zhorsuje protoze jestli to neudelal poradne a to neudelal, tak zmenil delku sani se kterou motor "pocita" hm a ladak 16kobyl bez vacky ?

)))))
Voe, seš nějakej chytrej..

Když jsem byl na technický a musel tam dát origo filtrbednu, tak už jsem se těšil až dojedu domů a nasadím ten "polskej", asi ho nemáš, jinak bys to poznal...

Napsal: stř 11.02.2004 15:37
od darmon
Jawak píše:
Voe, seš nějakej chytrej..

Když jsem byl na technický a musel tam dát origo filtrbednu, tak už jsem se těšil až dojedu domů a nasadím ten "polskej", asi ho nemáš, jinak bys to poznal...

ano prosim, jeste mne pouc

Napsal: stř 11.02.2004 15:38
od Jawak
Tady jsem to koupil, žádnej taiwan nebo poland
http://www.tm-chiptuning.de
Napsal: stř 11.02.2004 15:44
od Jawak
darmon píše:Jawak píše:
Voe, seš nějakej chytrej..

Když jsem byl na technický a musel tam dát origo filtrbednu, tak už jsem se těšil až dojedu domů a nasadím ten "polskej", asi ho nemáš, jinak bys to poznal...

ano prosim, jeste mne pouc

Tuším, že ty bys měl mít v té 735ce 2 řídící jednotky, nebo se mýlím a máš motor M30? Nebylo to u M70, 750i? Hmm
Napsal: stř 11.02.2004 15:50
od darmon
mam M30 a mam tam dve, M70 ma tri

bleeeee

Napsal: stř 11.02.2004 16:06
od Jawak
darmon píše:mam M30 a mam tam dve, M70 ma tri

bleeeee

Ty voe, tak to vyjde pěkně draho
Teď mě ještě napadlo, ovlivňuje velikost kol rychlost?
Mám tam totiž z tatíkovy e46ky 16" kola, s gumama 225/60/16 a jsou větší (výškově) než moje 17" nebo 15", ty když postavím vedle sebe, tak jsou na výšku stejný

hmm
Napsal: stř 11.02.2004 16:19
od darmon
Jawak píše:
Ty voe, tak to vyjde pěkně draho
co mne vyjde draho ?

Napsal: stř 11.02.2004 16:38
od Jawak
darmon píše:Jawak píše:
Ty voe, tak to vyjde pěkně draho
co mne vyjde draho ?

Dva čipy
Aha, já zapoměl, ty to odsuzuješ, tobě užírají někde jinde

Napsal: stř 11.02.2004 16:52
od Jawak
Napsal: stř 11.02.2004 17:02
od darmon
Jawak píše:darmon píše:Jawak píše:
Ty voe, tak to vyjde pěkně draho
co mne vyjde draho ?

Dva čipy
Aha, já zapoměl, ty to odsuzuješ, tobě užírají někde jinde

dva cipy fakt ?

on staci jeden ty trdlo, navic kvulima dvaceti konim ktery dokazu realne dosahnout se mi nevyplati ani otvirat haubnu, asi tak
Napsal: stř 11.02.2004 17:13
od Lukas H.
Hele Jawaku dej si studenej vobklad na celo a trosku se z toho prospi... Ale je pravda ze jsi tu dneska fakt hodne lidi pobavil, me teda urcite...

A nebo to je spis k placi?

Napsal: stř 11.02.2004 17:25
od Jawak
To doufám, že jsem pobavil více lidí

Ty přece chip máš, tak budeš vědět, že tam není jen "na parádu". Je to dost velkej rozdíl, mezi zážehovým a vznětovým motorem, ale stejně.
Asi vás budu muset všechny nevěřící svézt
Copak je tohle?
http://www.hs-elektronik.com/datenblatt ... i-24v.html
Napsal: stř 11.02.2004 17:32
od darmon
Lukas H. píše:Hele Jawaku dej si studenej vobklad na celo a trosku se z toho prospi... Ale je pravda ze jsi tu dneska fakt hodne lidi pobavil, me teda urcite...

A nebo to je spis k placi?

nech ho, jeste ho vyplasis, zrovna mne uci jak se delaj motory

Napsal: stř 11.02.2004 19:51
od skautik
zase jsem se neco naucil, doted jsem si myslel, ze rozdily jsou hlavne mezi preplnovanymi a nepreplnovanymi motory

Napsal: stř 11.02.2004 20:33
od psena
Ty kola 225/60 jsou dost velky,ale 190km/h na 5000 ot. to nevim.Ja mam pri 190 tak 6000.Jinak me zajima jestli v tech 7000 je omezovac nebo po chipu uz upne chybi?
Jinak se tesim,rad se s tebou svezu,ale bohuzel jsem nejel v tom jak jsi to mel pred tim.Hlavne to do te doby moc netoc at do Statlu vubec dojedes!!!
Jinak te chapu,jen clovek co v tom sedi a to auto zna pozna nejlip vsechny zmeny,musi byt ovsem dostatecne kriticky.
Napsal: stř 11.02.2004 20:54
od Jawak
psena píše:Ty kola 225/60 jsou dost velky,ale 190km/h na 5000 ot. to nevim.Ja mam pri 190 tak 6000.Jinak me zajima jestli v tech 7000 je omezovac nebo po chipu uz upne chybi?
Jinak se tesim,rad se s tebou svezu,ale bohuzel jsem nejel v tom jak jsi to mel pred tim.Hlavne to do te doby moc netoc at do Statlu vubec dojedes!!!
Jinak te chapu,jen clovek co v tom sedi a to auto zna pozna nejlip vsechny zmeny,musi byt ovsem dostatecne kriticky.
To jo, asi už budu držet hubu a dokazovat činy
Omezovač je už automaticky naprogramovanej na 6900, nebo 7200, podle řídící jednotky, to je opravdu hranice, ale točím na kvalty 1-4 normálně 6k, pak to nemá smysl, už přestane táhnout. To odstranění jsem si dal hlavně na dálnici, sra_o mě, když ve 215-220 zasahoval omezovač a cukalo to. Teď by se to mělo snad roztočit pěkně do 7mi, uvidím zítra, beru s sebou kameru. Jedeme do autokina na Hard unlimited

Napsal: stř 11.02.2004 22:13
od psena
A standartne je omezovac v kolika?Me to myslim cuka kolem 6500oz/min,ale jisty si nejsem,vetsinou jsem v te chvili nevisel na otackomeru.
Napsal: stř 11.02.2004 22:28
od Jawak
psena píše:A standartne je omezovac v kolika?Me to myslim cuka kolem 6500oz/min,ale jisty si nejsem,vetsinou jsem v te chvili nevisel na otackomeru.
Jo, mě taky. Mám tachec do 260, otáčkoměr je od 6300-6500 přerušovaně červenej, pak jen č. Když je rafička na 6500 tak to úplně cukne, už jsem to zkoušel na všechny kvalty, teď to točí do konce oáčkoměru, víc jsem ještě nezkoušel, nechci ji moc trápit, má ještě do smrti času dost
