Napsal: úte 29.10.2013 12:11
Na co si dát pozor? Motorický věci se daj vždycky řešit jako povolenej podvozek. Klasika u e34 je vůle v řízení. S čim bych se nesmířil a co je nejdražší špás, je koroze.. blatníky, prahy, zadní víko, kolem nádrže a nad zadnim nárazníkem..
A malá motivace z mojí zahrádky, posílám svojí 540i manuál, kterou jsem přitáhl 2008 od prvního majitele po 3 vejletech do Reichu. Individuál, paket, poctivejch 158 najeto při koupi. Musim říct, že to auto miluju, svezení je svátek a musel by někdo přijít s hodně pěknou M5 abych měnil. Takže šťastnou ruku přeju!
Btw 524td, ta tvá krasavice je dovezená Tomíkem, je to tak?[/quote]
Co se týká koroze, tak naprostý souhlas, vše jsem řešil.
Jinak máš moc hezkou zahrádku....
JO, jo, byl jsem pro ni s Tomíkem, 4 roky jsem s ní jezdil každý den cca 50km a pak jsem uvažoval o prodeji právě kvůli korozi, ale nakonec jsem se ji rozhodl zachránit, bylo mi ji líto nechat ji někomu na drifty. Myslím, že jsi ji viděl dřív než já, byl jsem v té době dlouhodobě v D.
A malá motivace z mojí zahrádky, posílám svojí 540i manuál, kterou jsem přitáhl 2008 od prvního majitele po 3 vejletech do Reichu. Individuál, paket, poctivejch 158 najeto při koupi. Musim říct, že to auto miluju, svezení je svátek a musel by někdo přijít s hodně pěknou M5 abych měnil. Takže šťastnou ruku přeju!
Btw 524td, ta tvá krasavice je dovezená Tomíkem, je to tak?[/quote]
Co se týká koroze, tak naprostý souhlas, vše jsem řešil.
Jinak máš moc hezkou zahrádku....

JO, jo, byl jsem pro ni s Tomíkem, 4 roky jsem s ní jezdil každý den cca 50km a pak jsem uvažoval o prodeji právě kvůli korozi, ale nakonec jsem se ji rozhodl zachránit, bylo mi ji líto nechat ji někomu na drifty. Myslím, že jsi ji viděl dřív než já, byl jsem v té době dlouhodobě v D.