Stránka 5 z 11
Napsal: pon 29.04.2013 20:48
od Lennox
Bavil jsem se s pár majiteli co plyn mají a nestěžovali si, ale mě ten plyn prostě nák nesedí no.
Napsal: pon 29.04.2013 21:48
od GubaXan
Lennox píše:Bavil jsem se s pár majiteli co plyn mají a nestěžovali si, ale mě ten plyn prostě nák nesedí no.
Proc ne? Z vlastnich zkusenosti nesedi nebo jen tak ?)))
Napsal: pon 29.04.2013 22:27
od GubaXan
A co rikate na e46?
Napsal: pon 29.04.2013 22:37
od Filozof
gubaxan: Mě e46 nevyhovuje protože je dražší jak e39 , nemá takovej komfort a výbava je většinou taky horší...
E46 jsou pěkné hlavně v coupe a nejlepší zase 330ci nebo M3 ale to jsme někde jinde....
Ale jsou tací co jim e46 vyhovuje ... pokud někdo jezdí sám a sportovně je to ideální ...
Mě přijde 5er prostě sportovní/limuzína ...kdežto e46 je jen sportovní sedan tvrdej , .. atd. Dobrá je fakt hlavně řada coupe...
Ty fakt nevíš co chceš a ptáš se uplně na všechno jak malé dítě co vidí kolem sebe hromady aut a ukazuje na vše kolem sebe
...nevim co ti na to říct ...
Napsal: pon 29.04.2013 22:45
od GubaXan
Filozof píše:gubaxan: Mě e46 nevyhovuje protože je dražší jak e39 , nemá takovej komfort a výbava je většinou taky horší...
E46 jsou pěkné hlavně v coupe a nejlepší zase 330ci nebo M3 ale to jsme někde jinde....
Ale jsou tací co jim e46 vyhovuje ... pokud někdo jezdí sám a sportovně je to ideální ...
Mě přijde 5er prostě sportovní/limuzína ...kdežto e46 je jen sportovní sedan tvrdej , .. atd. Dobrá je fakt hlavně řada coupe...
Ty fakt nevíš co chceš a ptáš se uplně na všechno jak malé dítě co vidí kolem sebe hromady aut a ukazuje na vše kolem sebe
...nevim co ti na to říct ...
Nic vic, tohle mi stacilo

Napsal: úte 30.04.2013 00:38
od LukesE39
Perunwit píše:528i seženeš asi snadněji, než 530i, ale osobně bych doporučoval tu druhou variantu... facelift neznamená jenom kosmetické úpravy.

.
Ale o M52B28 se říká, že je to poslední pořádnej motor v E39 (potažmo v BMW)

Jinak 525i je na tom výkonově v podstatě stejně jako 528i... (tabulkově, v reálu nevím..)
Napsal: úte 30.04.2013 06:01
od Perunwit
LukesE39: těžko říct, já jsem nejel ve 2,8i... ale je mi jasný, že bude dobrej

Napsal: úte 30.04.2013 14:19
od LukesE39
Napsal: úte 30.04.2013 14:49
od soukupadam
ona ta 525i nejede vůbec špatně, vzpoměnte si když jste jezdili felicií 50 kW.
Napsal: úte 30.04.2013 15:56
od GubaXan
soukupadam píše:ona ta 525i nejede vůbec špatně, vzpoměnte si když jste jezdili felicií 50 kW.
+

Napsal: úte 30.04.2013 16:23
od flu
ja mel jako prvni svoje bmw e39 528i a rozhodne to byla skvela volba. 525i nebo 528i vrele doporucuju.. O M62B44 bych se tady asi vubec nebavil

Napsal: úte 30.04.2013 18:05
od Perunwit
525i jede velice dobře... ale s jídlem roste chuť.... nebo ne

Napsal: úte 30.04.2013 18:41
od Lucifer
Já měl první auto TDS, stačilo a dostatečně.
Jelo to na 20let starýho nafťáka hodně dobře, nemusel si řešit naftu jestli náhodou nenatankuješ špatně. Olej to nechlastalo vůbec. Jediný co byly mouchy byly ty čerpadla pokud odejde hodí se mechanika a jezdí se dál vstřik stojí hovno mechanický čerpadlo koupíš do 2tis.
Teď jsem koupil 2.8 a je to uplně jiná liga na jednu stranu si říkám jak jsem to TDS mohl vůbec mít ale na druhou stranu je to opravdu příjemná změna k lepšímu.
Bavím se samozřejmě o e36.
Musíš si ujasnit priority tak jak ti tady říkáme
Chceš sportovní limuzínu s dávkou pohodlí tak i sportu ?
Pokud ano sháněj 5er ale E34 jestli máš furt rozpočet jako si psal na začátku na e39 rovnou zapomeň.
Chceš víc sportovní auto ?
Pokud ano kup e36, pokud chceš naftu tak klidně i to TDS ale chce to nevylítanou herku, když benzín tak 2.8 ale je jich málo a sháněj se hůř tak bych to viděl na 325i
V8 už je kapitola trochu jinačí, ale je pravda že s jídlem roste chuť a neumím si představit že bych si jel koupit slabší auto než momentálně mám. Jako další auto bude u mě určitě V8

Napsal: úte 30.04.2013 19:46
od GubaXan
Lucifer píše:Já měl první auto TDS, stačilo a dostatečně.
Jelo to na 20let starýho nafťáka hodně dobře, nemusel si řešit naftu jestli náhodou nenatankuješ špatně. Olej to nechlastalo vůbec. Jediný co byly mouchy byly ty čerpadla pokud odejde hodí se mechanika a jezdí se dál vstřik stojí hovno mechanický čerpadlo koupíš do 2tis.
Teď jsem koupil 2.8 a je to uplně jiná liga na jednu stranu si říkám jak jsem to TDS mohl vůbec mít ale na druhou stranu je to opravdu příjemná změna k lepšímu.
Bavím se samozřejmě o e36.
Musíš si ujasnit priority tak jak ti tady říkáme
Chceš sportovní limuzínu s dávkou pohodlí tak i sportu ?
Pokud ano sháněj 5er ale E34 jestli máš furt rozpočet jako si psal na začátku na e39 rovnou zapomeň.
Chceš víc sportovní auto ?
Pokud ano kup e36, pokud chceš naftu tak klidně i to TDS ale chce to nevylítanou herku, když benzín tak 2.8 ale je jich málo a sháněj se hůř tak bych to viděl na 325i
V8 už je kapitola trochu jinačí, ale je pravda že s jídlem roste chuť a neumím si představit že bych si jel koupit slabší auto než momentálně mám. Jako další auto bude u mě určitě V8

Ja uz jsem se rozhodl

bude to e39 kolem 100 000-130 000.
Obsah 2.5 nebo 2.8 a dam do toho LPG, aby se zmensila penezni spotreba
Snad se neco peknyho najde, s ne moc velkym poctem km.
Napsal: úte 30.04.2013 20:06
od Lucifer
Na km zapomeň vůbec na ně nekoukej ! Naprostej nesmysl.
Ptej se majitele na auto jak se mu s tím jezdilo co se mu vysralo co na tom servisoval co dál vzít někoho s diagnostikou kdo auto zná proleze a dovede odhadnout trochu cenu.
Raději auto s 350tis km který bylo servisovaný než 190tis který na tyhle velký servisy čeká

Napsal: úte 30.04.2013 20:08
od GubaXan
Lucifer píše:Na km zapomeň vůbec na ně nekoukej ! Naprostej nesmysl.
Ptej se majitele na auto jak se mu s tím jezdilo co se mu vysralo co na tom servisoval co dál vzít někoho s diagnostikou kdo auto zná proleze a dovede odhadnout trochu cenu.
Raději auto s 350tis km který bylo servisovaný než 190tis který na tyhle velký servisy čeká

A co motor (benzinovy) kolik je jeho zivotnost?
No cenu si slevim ja, potom vezmu kamose aby se na auto podival a jak se psalo v tomto tematu, treba nekdo bude z okoli a pomuze taky

Napsal: úte 30.04.2013 20:09
od Perunwit
přesně jak píše Lucifer... moje auto má 291tis km a část těch důležitých výměn už za mě udělal pečlivý předchozí majitel... další už dělám já... a to auto je naprosto v cajku i s tím nájezdem.
Napsal: úte 30.04.2013 20:20
od GubaXan
A jeste ohledne lpg- preci musi mit nejake zapory, ne?
Napsal: úte 30.04.2013 20:22
od Perunwit
ne, fakt žádný nemá

Napsal: úte 30.04.2013 20:24
od GubaXan
Perunwit píše:ne, fakt žádný nemá

No budu doufat
