Stránka 5 z 6

Napsal: ned 20.01.2013 12:33
od ada540i
http://www.novinky.cz/auto/290142-novy- ... torii.html

Jaraxova noční můra.... 7 stupňovej manuál :)

Tady přece nejde o to jestli je manuál přežitek, nebo jestli se sere, nebo jestli je rychlejší, tady jde o radost z jízdy, a každej má radost z něčeho jinýho, mě osobně dělá radost manuál :wink:

Napsal: ned 20.01.2013 12:37
od JaraX
to nic nemění na tom že to dělaj jen proto že to lidi kupujou, většinou kdo si koupí automat už manual nikdy nechce.
schvalně at sem napíše kdo měl BMW v automatu a pak si pořidil BMW v manualu. čekam na takoveho :)

Napsal: ned 20.01.2013 12:46
od ada540i
No vidíš, tak já se hlásím jako první :) Měl jsem starý BMW e28 v automatu, Najezdil jsem tisíce kilometrů s e60 530dA a e65 740dA a tři roky jsem vlastnil Audi 4.2 quattro automat a stejně jsem věděl, že další auto bude V8 v manuálu :)

Ale zároveň říkám, že u 740d byl ten automat hodně příjemnej a je dobře, že tam manuál ani nedávali, ale celkově to auto nebylo pro mě. Kdybych jezdil denně po dálnici koupil bych si automat, ale v užitkovým autě a ne v autě pro radost.

Napsal: ned 20.01.2013 14:37
od chip
Já mám taky najeto několik tisíc s automatem a výhoda je opravdu pouze v koloně, nikde jinde :lol: . Jinak nesrovnánej SMG s automatem. To je nebe a dudy, diskuze byla o klasickém automatu ne o roboticky ovládaném manuálu :wink: . Souhlasím když už nechávat řadit stroj, tak SMG než klasiku automat. Páč TO (klasickej automat) je přežitek oproti SMG :wink: . Každopádně spojka je spojka 8).

Jinak jestli tvrdíš, že je 550i v manuálu nudný otravný auto, to pak nechápu, co děláš v e38 740i.

Jinak myslím, že Caterham má taky manuál :wink:

JaraX píše:kde se člověk na delší trase ani v klidu nenažere protože musí furt řadit.
Tohle je zase žvást :roll: , ve městě ještě dejme tomu, ale mimo město nebo na dálnici (píšeš delší trasa) :roll: Prostě věř, že mimo město zas až tak neřadím. Nemusím snad dodávat, že ve městě se dá jet i jen na dvojku a mimo město jen na 6, či 5 či 4 či 3. Tak jaký řazení furt? Ten motor je dost pružnej, aby to zvlád.

Jo a to vo tý nudě v M3 v manuálem :lol: , to si srovnával se svou "zábavnou" e38 740i v plynu se kterou tě nepustí ani do patrový garáže?

Pro tebe je asi vrchol zábavy, že se umíš najíst v autě. Což určitě ostatní s manuálem, dle tvé představy, neumí. A taky si asi myslíš, že nikdo kromě tebe nikdy v automatu nejel a jestli jo, tak už nic jiného nechce. Ale to se pleteš :mad:

Napsal: ned 20.01.2013 15:11
od jiriik
JaraX píše:to nic nemění na tom že to dělaj jen proto že to lidi kupujou, většinou kdo si koupí automat už manual nikdy nechce.
schvalně at sem napíše kdo měl BMW v automatu a pak si pořidil BMW v manualu. čekam na takoveho :)


Dočkal ses :-D já měl automat a ted mám manuál... obojí mělo něco do sebe.

Napsal: ned 20.01.2013 20:11
od JaraX
chip
nevím kdes jako četl že je M3 v manualu nudná, nic takovýho jsem neřekl, ale řekl jsem že rozhodně s SMG se mužeš mnohem víc věnovat řízení.

Napsal: ned 20.01.2013 20:21
od pavproch
@jarax: při vší úctě, hodnotit auta podle toho, že můžu jíst za volantem, páč mám volnou ruku... no nezlob se na mě, tohleto imho asi nebude nejobjektivnější měřítko proč nějaké auto/fíčuru ano/ne....

Napsal: ned 20.01.2013 20:21
od chip
Pardon, že tě to sralo :oops: . No a když si neudržel volant jednou rukou, tak co zkusit po přeřazení položit ruku zpět na volant a až pak vymáčknout spojku :wink:

Napsal: ned 20.01.2013 20:43
od JaraX
pavproch píše:@jarax: při vší úctě, hodnotit auta podle toho, že můžu jíst za volantem, páč mám volnou ruku... no nezlob se na mě, tohleto imho asi nebude nejobjektivnější měřítko proč nějaké auto/fíčuru ano/ne....


asi je to otázka priorit, když trávíš v autě 12 hodin denně, tak je to asi bereš už jinak no.

Napsal: ned 20.01.2013 20:45
od pavproch
když trávím 12hodin v autě (docela často, ročně najedu fčíl už enem asi 60kkm, bylo to i skoro 2x tolik), tak co dvě hodiny zastavím, vylezu ven, protáhnu tělo a najím/napiju se (oběma rukama) vklidu venku... :twisted:

Napsal: ned 20.01.2013 23:03
od chip
JaraX píše:
pavproch píše:@jarax: při vší úctě, hodnotit auta podle toho, že můžu jíst za volantem, páč mám volnou ruku... no nezlob se na mě, tohleto imho asi nebude nejobjektivnější měřítko proč nějaké auto/fíčuru ano/ne....


asi je to otázka priorit, když trávíš v autě 12 hodin denně, tak je to asi bereš už jinak no.
To i chčiješ za jízdy do petky a pak těma rukama i jíš, když tak nerad zastavuješ :D

Napsal: ned 20.01.2013 23:43
od JaraX
to ne, ale třeba když jedu dovolenou, tak za 24hodin v autě mám celkem pauzy i s tankováním 1hod :) já prostě rád řidim a když řidím tak se mi z auta vubec nechce .

Napsal: pon 21.01.2013 14:51
od ada540i
Takže tě prostě baví 12 hodin denně točit kolečkem. :)

Napsal: úte 22.01.2013 17:59
od Whizour
JaraX píše:jaky zase dražší díly?
nechceš mi tu tvrdit že ma E65 dražší díly než E60? ty voe, to fakt nema cenu řešit.
kočár dáš do E65 uplně normalně, švagr ma E65 a kočár tam daj uplně normalně, zmačkneš dvě tlačítka na kočaru, sklopíš ho a celej ho vrazíš do kufru.
lidi vy mě bavíte, všichni chcete kombika kvuli kočaru. ja radši dám o 5k víc za kočár než investovat do nějaké E60 která se mi bude furt srát.
btw jezdí mi sem dva zakazníci s dětma s kterych si mate vzít přiklad, jeden ma E63 a druhej ma dvě maly děti a E46 cabrio, ten mě baví nejvíc, jak tam ma vzadu ty dětsky sedačky.

nejde jen o kočár, ke kočáru musíš mít ještě spoustu věcí, cestovní postýlka, když někam jedeš, hračky a plno kokotin. Mám E61 a je to občas tak tak, nevím jak bych to narval do e65. Zas slepě nekopej za 7er. :-)

Napsal: úte 22.01.2013 18:10
od Whizour
JaraX píše:to nic nemění na tom že to dělaj jen proto že to lidi kupujou, většinou kdo si koupí automat už manual nikdy nechce.
schvalně at sem napíše kdo měl BMW v automatu a pak si pořidil BMW v manualu. čekam na takoveho :)

opět já. JaraX. měl jsem 330i e90, předtím e39 530d vše manual. Teď 535d a hledám opět manuál. nebaví mě při svižnější jízdě.|Nebaví mě debilní kick down se kterým musíš počítat a předvídat, debilní přeřazování ve městě kde si zařazuje další rychlost v 1000 otáčkách(to možná dělá jen 535d, teda doufám). Manuál je manál a je s ním radost jezdit. Pokud člověk nemá na dvě auta a koupí si 530i v manuálu tak si i užije, než fůrt čekat co ten mamrd udělá .-))))

Napsal: úte 22.01.2013 18:14
od Whizour
Jinak sedmu si v manuálu představit neumím.

Napsal: stř 23.01.2013 12:00
od ada540i
Whizour píše:
JaraX píše:to nic nemění na tom že to dělaj jen proto že to lidi kupujou, většinou kdo si koupí automat už manual nikdy nechce.
schvalně at sem napíše kdo měl BMW v automatu a pak si pořidil BMW v manualu. čekam na takoveho :)

opět já. JaraX. měl jsem 330i e90, předtím e39 530d vše manual. Teď 535d a hledám opět manuál. nebaví mě při svižnější jízdě.|Nebaví mě debilní kick down se kterým musíš počítat a předvídat, debilní přeřazování ve městě kde si zařazuje další rychlost v 1000 otáčkách(to možná dělá jen 535d, teda doufám). Manuál je manál a je s ním radost jezdit. Pokud člověk nemá na dvě auta a koupí si 530i v manuálu tak si i užije, než fůrt čekat co ten mamrd udělá .-))))


Já mám pocit, že 535d se v manuálu nedělá

Napsal: stř 23.01.2013 17:48
od Whizour
ada540i píše:
Whizour píše:
JaraX píše:to nic nemění na tom že to dělaj jen proto že to lidi kupujou, většinou kdo si koupí automat už manual nikdy nechce.
schvalně at sem napíše kdo měl BMW v automatu a pak si pořidil BMW v manualu. čekam na takoveho :)

opět já. JaraX. měl jsem 330i e90, předtím e39 530d vše manual. Teď 535d a hledám opět manuál. nebaví mě při svižnější jízdě.|Nebaví mě debilní kick down se kterým musíš počítat a předvídat, debilní přeřazování ve městě kde si zařazuje další rychlost v 1000 otáčkách(to možná dělá jen 535d, teda doufám). Manuál je manál a je s ním radost jezdit. Pokud člověk nemá na dvě auta a koupí si 530i v manuálu tak si i užije, než fůrt čekat co ten mamrd udělá .-))))


Já mám pocit, že 535d se v manuálu nedělá

Nedělá. Psal jsem že ji teď mám a chci opět manuál. :-)

Napsal: stř 23.01.2013 19:59
od VRsix
Mam svuj prvni automat a mohu rict, ze je to otazka priorit. Mel jsem predtim A3 2.0TDI cca 190koni, na naftu hodne zabavny auto a kdyz jsem skocil do 525dA s chipem, je to trosku nuda. Ale ja to tak chtel, nepotrebuju porad vsude hrabat s 440Nm na predku. Co naplat, spojka prenasi kroutak okamzite, hydromenic u automatu proste ty akceleraci ubira nez se plne uzavre.

Pokud chci radost z jizdy - koupim manual, SMG nebo DKG
Pokud chci pohodli - koupim automat

Idealni stav pro me - M3 v manualu pro zabavu a 535d na denni jezdeni :) Ve meste opravdu nepotrebuju abych porad saltoval nebo mel lepsi pocit z rizeni.

Napsal: stř 23.01.2013 21:03
od Jendix
no ono neni automat jako automat.. ty novější řadí už poměrně rychle.. měl jsem se teď možnost svézt s novou f20 120d v automatu a sám jsem zíral jak pěkně a rychle auto řadilo... pak jsem pár metrů popojel i s f30 335i, taky automat, navíc sport automat a srovnal bych to s dvojspojkovou převodovkou..

jinak já jsem spíš pro automat.. hlavně ve městě je jízda příjemnější, navíc bmw s zf automatem je bezkonkurenční..