Stránka 5 z 6

Napsal: úte 08.01.2013 14:20
od JaraX
ja nikdy, sorry ale tvrdit že vartu musíš každej tyden nabijet, to je pičovina na Ntou. myslíš že každej kdo ma vartu každej tyden nabiji?

Napsal: úte 08.01.2013 14:20
od ST3Pi
Risa525: Ano, my lide, jako treba jarax pro sireni sveho blaha mame sve starnky jiz davno. Pohled zde : http://www.vesmirnilide.cz , stejne jako sveho guru a zivouciho Boha ing. Ivo A. (cti Astara) Bendu.

Napsal: úte 08.01.2013 14:21
od hurvajs77
jasne, je to picovina, vymeslim si. Jak jinak. Opet mas pravdu

Napsal: úte 08.01.2013 14:57
od Risa525
ST3Pi píše:Risa525: Ano, my lide, jako treba jarax pro sireni sveho blaha mame sve starnky jiz davno. Pohled zde : http://www.vesmirnilide.cz , stejne jako sveho guru a zivouciho Boha ing. Ivo A. (cti Astara) Bendu.
nemyslíš že je toho hulení už dost? :wink:

Napsal: úte 08.01.2013 15:37
od matiz
Hurvajz, je to fakt picovina. Proste pokud ta baterka neni vadna, tak se opravdu nedobiji kazdy tyden jen pro to ze je to varta. jestlize ma z jakehokoliv duvodu po smrti, tak napis mel jsem v hajzlu baterku, musel jsem ji kazdy tyden nabijet. Ale ne ze je to varta a je uplne na picu...

Pritom to jde naprosto jednoduse zjistit źmerenim napeti treba pri zatezi 150A na kolik ji padne napeti. Jsou na to krasne meraky ktere ti reknou v jakem stavu mas baterii, protoze meri napeti pri tom velkem odberu, navolis kapacitu, udavany startovaci proud a zmeris. Zjistis ze z puvodni 90Ah a 760A startovaciho proudu mas 37Ah a 240A start. Potom nezbyva nic jineho nez kazdy tyden dobijet -))))

Ale to to proto, ze je ta baterie vadna, ne proto ze je to varta.

A picujete tu do Jaraxe, jenze on ma v mnoha vecech pravdu, akorat vam to porad pripomina a je to jako by vam nekdo sahal na sulina... :oops:

Napsal: úte 08.01.2013 15:58
od hurvajs77
jasne je to picovina... Nebudu se tu s Vami hadat, kdyz neveris. Samozrejme jsem si tu udelal oltar a modlim se anti-naftovemu bohu JaraXovi a krizuji tu ostatni lidi s naftou...

Ojety naftovy motory jsou tak sileny nespolehlivy, drahy na provoz, smrdi a plno dalsich veci, ktery zna jen asi JaraX, ze jsou paradoxne mozna nejzadanejsi... :-D

Nejde o to, ze to JaraX pripomina, ale o to jakou formou. Proste jakmile je nekde kapka nafty tak je to problem, prijde mi to uz jako fanatismus. Chapu, ze JaraX ma jako clovek co dela do aut vetsi zkusenosti, zazil vic poruch na naftaku, ale to neznamena, ze vsechny naftaky jsou problemove a vlastne lidi s naftou jsou stupidni hovada, kdyz si je koupi. Já jsem prostě zatím žádný problém spojený s tím, že mám naftu neměl. Měl jsem dva nafťáky. Moji rodiče měli 5 nafti i ojetých. Ani jednou žádný problém. Ano, asi mám vyšší pravděpodobnost, že se něco může posrat, ale neznamená to, že se také posere. Posrat se může třeba i benzín nebo LPG :D

Napsal: úte 08.01.2013 16:14
od ST3Pi
Jarax jako spravny misionar musi hlasat pravdu a samozrejme ji ma a ikdyz to moc nevypada zhusta s nim souhlasim. To mate jako s kurakama, tisickrat jim muzete rikat, ze to skodi a ve finale je to zabije, ale kazda rada drahna, pak se stejne najde nekdo, kdo rekne, ze deda hulil a dozil se 90.
Podobenstvi s naftou asi chapate ;)

P.S. Verim, ze to JaraX nikdy nevzda a dekuji :)

Napsal: úte 08.01.2013 17:25
od hurvajs77
ST3Pi píše:...To mate jako s kurakama, tisickrat jim muzete rikat, ze to skodi a ve finale je to zabije...
Jezis marja, tak to je fakt pekny blud. No hlavne, ze to mu veris. Radeji si to mysli dal... 8)

Napsal: úte 08.01.2013 17:34
od Risa525
hurvajs77 píše:
ST3Pi píše:...To mate jako s kurakama, tisickrat jim muzete rikat, ze to skodi a ve finale je to zabije...
Jezis marja, tak to je fakt pekny blud. No hlavne, ze to mu veris. Radeji si to mysli dal... 8)
neřešil bych to :wink: fanatismus se léčí těžko...většina postižených si to totiž nepřipouští

Napsal: úte 08.01.2013 17:50
od hurvajs77
Risa525 píše:neřešil bych to :wink: fanatismus se léčí těžko...většina postižených si to totiž nepřipouští
:palec:

Napsal: úte 08.01.2013 17:56
od ST3Pi
Dobra riso, muj primer se hlavne tykal Jaraxova neunavneho vyctu vyhod benzinoveho motoru nad naftovym, kde se skutecne muze stat, ze jeden ze sta ojetych dieslu je "bez problemu" a pokud jste skutecne narazeli na fakt, ze koureni skodi a myslite si opak, pak jste pitomci :)

Napsal: úte 08.01.2013 18:21
od Rady523i
nafta nebo benzín obě mají své a nic bych nezatracoval ,, ja do nedavna měl peugeota 306ku blbou 1,9 d 51 kw ,, ano žádné žihadlo ale to auto mělo omotanou zeměkouli a asi třikrát a to auto rano na škrtnutí chytalo nikde nic neteklo a tichounkej byl a jak panečku jezdil ,,,, jinak naprosta spokojenost jedinkrát mě nikde nenechal a kolik lidí říká francouzká sračka ,, není to tak je to o tom jak se člověk o to auto stará a jaký k němu má vztah , samozřejmě muze byt i z výroby na houby ale jsou to jen stroje ,a to i Bmw je na tom stejně , tak se tu nehádejte , jste jednou vlastně v rodině BMW tak spolu snad můžete vyjít ne chlapy

Napsal: úte 08.01.2013 18:41
od Risa525
Rady523i píše:nafta nebo benzín obě mají své a nic bych nezatracoval ,, ja do nedavna měl peugeota 306ku blbou 1,9 d 51 kw ,, ano žádné žihadlo ale to auto mělo omotanou zeměkouli a asi třikrát a to auto rano na škrtnutí chytalo nikde nic neteklo a tichounkej byl a jak panečku jezdil ,,,, jinak naprosta spokojenost jedinkrát mě nikde nenechal a kolik lidí říká francouzká sračka ,, není to tak je to o tom jak se člověk o to auto stará a jaký k němu má vztah , samozřejmě muze byt i z výroby na houby ale jsou to jen stroje ,a to i Bmw je na tom stejně , tak se tu nehádejte , jste jednou vlastně v rodině BMW tak spolu snad můžete vyjít ne chlapy
my s hurvou sme myslím "normální klubácí" ale mrkni na Jaraxovi příspěvky po celém foru...jakmile je debata o naftě nebo E39 tak se do ní přisere se svýma "chytrýma" urážkama o smradech z nafty a jejich poruchovosti aj bláboly....škoda že nejde hlasovat o banu :D pro mne je to ale uzavřená kapitola...co mi není rovno potom je mi hovno :D

Napsal: úte 08.01.2013 18:56
od Lucifer
No kam až jsme se to dostali od nový baterky k řešení fanatismu :lol:

Jinak s JaraX souhlasím v hodně názorech, to že píše o naftě že smrdí, je to jeho názor ačkoliv se nám ho snaží nacpat do hlavy já osobně se nad tím vždycky pobavím :wink:

Sám taky jezdím v naftě a nevadí mi to, ale mám TDS ještě poctivej motor kde zase není tolik elektroniky když pominu čerpadlo. Je to předkomůrkáč kterej docela dost vydrží pokud se s ním zachází. Nový motory jako CR bych domů opravdu nechtěl to už radši tu 2.8. Benzín bych si já taky koupil ale V8 nebo V12 co je pod 4.0 bych nechtěl navíc benzíňáka bych chtěl spíš na víkendovku na užívání toho V8 kdy mě jednou za měsíc nebude bolet spotřeba kolem 20ti.

A úplně můj největší sen je Alpina B8 :inlove:

Napsal: úte 08.01.2013 21:03
od JaraX
kluci já už desítky lidí přesvědčil do LPG a lidi sou mi za to vdeční, ono totiž málo kdo tomu rozumí, u nás je hromadu lidi kteří tomu nerozumí, nebo spíš skoro nikdo tomu nerozumí, všichni si myslí jak LPG kurví motory, jak sou s tím problémy, jak to má menší dojezd apod. přitom každej kdo se v autech vyzná a tím myslím fakt vyzná, né meniče dílů ale lidi jako je Snejk apod, tak všichni mají sedmu v LPG, protože ví že je to to nejkomfortnější a nejlevnější co se dá za ty prachy pořídit.
to že je E39 auto plný problému se projevuje víc a víc, když vemu E38 co ke mě jezdí, tak se furt řeší spotřebák, furt dokola spotřebák, podvozek a podobny věci, jediná vyrobní vada kterou E38 trpí a E39 ne je časté prorezavění nádrže.
u E39 je hodně věcí kterým se ted musí řešit, s těma závadama se setkávám denně a denně je musím řešit. nejčasteji sou to závady 3.0D motoru (stejně jako u E38) a potom zlomený káble do kufru u Toura, unavený vzpěry víka kufru.
Nedávno jsem tu měl zaráz dvě auta, 530D a 523i LPG, na obou autech se dělala běžná udržba, tzn olej, filtr oleje, filtr vzduchu,
ten s tou 523i platil 2000kč s prací, ten s tou 530d platil 3700kč s prací, předaval jsem jim ty auta zaráz a ten s tou 530d se furt psal proč je to o tolik levnějšíí. když jsem mu řekl že jeho vzducháš na ropu stojí 950kč (bosch), že jeho filtr oleje je taky o pár kč dražší, že jeho olej stojí 3x tolik (100kč vs 300kč litr) a hlavně že vyměnit jeho vzducháč trvá 10x takovou dobu jak u benzína, tak mi říka "no to sem se měl na tu naftu rovnou vysrat" ty lidi ani nenapadne jakej je v tom rozdíl, obojí je E39 a tak má obojí stejny naklady přece, akorát ta nafta mín žere to je jasny.
nejsem odpůrce nafty, klidně bych si koupil naftovy auto kdybych měl naftu za 15kč jako LPG, nebo bych si koupil naftu v F01 kde benzinovy motory stojí zahovno. ale zrovna u E38, E39, E60, E65 je mezi naftama a benzínama tak kurevskej rozdíl ve spolehlivosti a komfortu.
roky jsem tu odsuzoval E39 a ted ju plno lidem doporčuju, ano, muže se stát že jim zamrzne brzdovej válec jakou dvoum zakazníkům minulej tyden a nezabrzdí ,ale E39 už koupí v rozumnym stavu za 70, kdežto E38 drží cenu pořád nad 130k, do 100k ani nejde koupit pěkná E38. a lidi co mě před pár lety poslechli a že ji bylo a koupili E38 misto za stejny prachy min vybavenou E39 a jejich E38 má ted 2x takovou cenu než ta E39, tak ti sou mi vděční, často mi takoví lidi přijedou s flaškou i když já si je už pomalu ani nepamatuju, ale vždycky mě to hrozně potěší a říká mi to "jaraxi" neser na to.
ja prostě říkam že pokud má člověk v nečem hodně zkušeností, měl by to co nejvíc šířit. a tak pokud tady bude někdo na klubu kdo mi bude psát, hele JaraXi, to mlíko Pilos z lidlu je lepší než ta mrdka z Tesca a přitom za podobny ceny, ja s mlikem kšeftuju a živí mě to, tak si člověk řekne, aha, něco na tom bude a jdu zkusit mlíko Pilos.
a pokud tady bude někdo psát pičoviny typu že Vartu nekupujte, ta se vám hned pomrdá, a lidi co tomu nerozumí si představí jak budou každej tyden napojovat auto na nabíječku a misto Varty si pujdou koupit Starline baterky, protože představa denního nabíjení je děsí, tak se takovej člověk nemuže ani trochu divit že na něj vyjedu kvuli naftě. neříkam že Varta je nejlepší baterka, to ani náhodu, sou lepší baterky, sice za víc penez ale sou lepší, třeba taková origo BMW baterka je nejlepší co jsem měl v rukách. ale tvrdit jaky sou to mrdky, to bych si rozmyslel. Stejně jako nafty od BMW sou proti jejich benzinákům mrdky, ano, BMW u modelů EXX má pořád mnohem lepší benzíny než nafty, ale přitom sou to jedny z nejlepších nebo asi nejlepší nafty nasvětě, ale nejsou lepší jak benzinaky.
a mužu vám řict že se určitě dá pochopit i vlastnictví naftovyho auta, pokud má člověk přísun nafty nebo nemuže mít LPG z nějakého reálného důvodu, např. caknakis, kterej je na vozíku, v kufru má robota s vozíkem a překecávat takovyho člověka na LPG je asi dost velká pičovina, stejně jako nejmenovaného člověka s 730d co si z práce nosí naftu tak by bylo asi dost nesmyslný jezdit na LPG.
ja bych na benzín už nezejdil a vlastnictví nafty mi přijde lepší jak vlastnictví benzína, ale když muže mít LPG tak není co řešit. vyjímkou sou auta jako E9X kde je to prostě horší s přestavbou a u aut nad rok 2008 je lepší rovnou vzít naftu, nebo neřešit spotřebu a vzít benzína.

Pokud někoho sere co tu píše a jak bojuju za to at lidi aspon zkusí LPG auto s automatem a až po jeho vlastnictví budou hodnotit tak at si třeba stěžuje u adminů o můj ban, ale já za to budu bojovat dokud budu moct a onen Ban nedostanu, stejně jako budu bojovat proti lidem který tu prodavaj křivý kola jako topstavovy, auta se skrytyma vadama apod.
chápu že mnohem milejší je lidem co dali za naftovou E60 bez vybavy 400k a na provoz je stojí víc jak E65 v LPG s vyšší vybavou a cenou 250, pokud takovým lidem vadím, tak at bojují o to at odsud vypadnu, věřím že jim to podaří, já budu dál bojovat proti tomu co jsem psal a proti lidem co tu píšou jak se jim Varta hned vysere a jiným kteří pišou jak auto nabíji baterku 10tinou proudu a podobnyma nesmyslama.
btw a je mi uplně jedno co si o mě kdo myslí i když hromada lidí z klubu sou moji zakazníci a rozhodně se nehodlam přetvařovat a dělat jak je to všecko super a pak je někde pomlouvat za rohem, pokud si o člověku něco myslím tak mu to řeknu. a myslím že lidi co mě znaj osobně maj o mě taky svuj obrazek.

Napsal: úte 08.01.2013 21:51
od tom955i
tak dobry, ted zpet k baterkam- mam E61 530d r.v. 2005 a psalo mi to erhorte bateriendladung, nebo tak nejak ,presne si to nepamatuju, meril jsem baterku a mela 11,6 , byla tam puvodni,zkusil dobit a premeril, nedrzela, tak jsem ji vyhodil a poridi 110 vartu nejvetsi co se tam dava a vesla , zaregistroval ji a ejhle po nekolika dnech co jsem jezdil dalky , a ted jezdim jen kolem 25 km , do parace ,tak mi to pise zase, jak sednu do auta a zasunu klic otocim na na rozsv. kontrolek ,vybehne na me opet tato hlaska ,zvysene vybijeni baterie-cim to je ma nekdo zkusenost dobiji mi to 14,9 nejaky tip-diky

Napsal: úte 08.01.2013 22:08
od JaraX
řekl bych že ti v autě něco žere elektriku když nejedeš. zkus se jet projet třeba 30-50km at se dobije (nebo dobij nabíječkou) a pak změř třeba večer a pak rano, jeslti klesne napětí.

Napsal: pát 11.01.2013 07:11
od Couloo
Taky začínám řešit koupi baterky a včera, když jsem se zatím jen ptal v prodejně na ceny, tak mi prodejce řekl, že potom budu muset jít na diagnostiku. Že prý BMW má inteligentní altík a že když je baterka špatná tak dobíjí více a po výměně za novou, se ta nová začne přebíjet a auto bude házet chybu. V tomto se fakt nevyznám, jen píšu to, co mi řekl prodejce baterek který se s tímhle problémem už několikrát setkal.

Napsal: pát 11.01.2013 09:55
od JaraX
e6x, e9x apod je portřeba po výměně baterky provést registraci přes Diagnostiku, zastav se za mnou nebo Snejkem, něbo někym s diagnostikou

Napsal: pát 11.01.2013 13:26
od matiz
Nebo ke mne do Opavy... Ceny nizke, vykonnost vysoka :P :P :P