Stránka 5 z 12

Napsal: čtv 17.01.2013 17:32
od zverbo
A tota 540i je bez komentaru, tesi ma uspech Slovenskeho brata.
Toto je moja predstava.

http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 7-300.html

Napsal: úte 22.01.2013 12:38
od zverbo
Rozdiel automatu a manualu v 540i?
Zaber, podradovanie, vytacanie, sportovy duch atd...

Napsal: úte 22.01.2013 14:19
od 540david
Manuál má použitelné 2 rychlosti a to 3+4. Automat jen 3q. Jinak manuál je živější a víc si řidič jízdu užije. Měl jsem 540iA a teď vlastním 6q.

Napsal: úte 22.01.2013 16:45
od tanner540i
To si budes muset sam vyzkouset, co ti lepe sedne. Ja jsem naopak presel z manualu na automat, protoze zrovna v tomhle aute je ten manual hrozne neohrabany. Proste z toho sportovni auto nikdy nebude :D

Napsal: úte 22.01.2013 19:16
od Spec
Tanner neviem ci si mal nahodene skratene radenie ale tato vecicka za par € dokaze velmi sprijemnit jazdu na 6q.
Ten motor vdaka krutaku potiahne aj pri nizkych otackach cize ani v meste netreba stale preradovat,samozrejme ked netreba uplne zastavit.Ja som hned vedel ze chcem manual jednoducho mi to k tomu autu islo a doteraz toho nebanujem.

Napsal: úte 22.01.2013 21:23
od tanner540i
Jak rikam, kazdemu vyhovuje neco jineho. Ani jedna verze neni spatne..

Napsal: úte 22.01.2013 21:28
od tanner540i
A tota 540i je bez komentaru, tesi ma uspech Slovenskeho brata.
Toto je moja predstava.

http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 7-300.html


K tomu vyfuku - podle me je nejlepsi reseni "muffler delete" - zni to nazivo prakticky stejne jako eisenmann (podivej se na videa na youtube). Naopak pro me velice neprijemny zazitek byla jizda v 540i s custom vyfukem bez stredoveho Y tlumice.

Napsal: úte 22.01.2013 22:04
od JaraX
projed se s obojím, jak manualem tak automatem, ja bych si pětku s manualem nikdy nevzal, protože je to prostě těžky auto, na druhou stranu pokud to chceš jako víkendkovku a chceeš s tím prasit, tak lepší manual.

Napsal: stř 23.01.2013 00:05
od zverbo
Kazdy pise inak, kazdy ma svoj nazor.
podla mojich skusenosti mozem porovnat maximalne 528i automat a manual.
ale to je niekde uplne inde.

vsetky 540i co som za posledne 3 mesiace bol pozerat mali len automat, jedina kamaratova ma manual 6q a stou mam dost km najazdene.

Moj postrech moj pocit.

Manual standard jazda predpisovo nesportovo +- nieco navise ako vzdy
- vykon sa pozna aj v malych otackach v obci, stupa pekne to je pravda ale pre akceleraciu z obce ked mam tak 70 vajca treba 3q tak isto sa sprava aj moja e39.

Manual jazda sport
- vykon jedinecny tlaci do sedacky ale zatlaci aaa musim hned radit vyssiu rychlost a pri 6q uz neni kde sportovat

Automat standard jazda
- je zlato samo osebe bez jedinaj vady a nedostatku, pri akceleracii z obce 70 ide hned, proste hned jak slapnem na plyn a hned mam dvekila.

Automat jazda sport to asi ee ale nad 150 neni ocom


MOJ NAZOR IBA - nad 150 automat zozere manual bars jako. Nemozem si pomoct ale posledna 540i co som bol pozerat bola masaker, na dialnici sa spravala lepsie ako M3, proste automat presne vedel co potrebujem, manual sa pyta co potrebujem, automat to vie preto jazda snim bola zazitok a adrenalin vysoko nad normu, ale pri navrate do mesta mi chybal manual a adrenalin ubudal.

Ked to spocitam tak:
Jednoznacne automat pre moju rodinu, idealne na vylety a dovolenky, vsade sama 50,90 a 130, Svedsko a Norsko iba 110 takze automat to vyhral ako pisem vikendovka HOBBYCAR

Jednoznacne manual premna sice najazdim tak 100km mesacne mimo dialnic /neratam vylety a dovolenky/ ale manal TOTO CHTELO MOJE TELO

no a teraz radte.

Napsal: stř 23.01.2013 09:29
od ada540i
Obávám se, že s timhle ti nikdo neporadí, to musíš rozhodnout jen ty sám :wink: ale když už máš zkušenost s obojím, tak by to nemělo být tak těžké. Druhá věc pak bude najít pěknej kousek až se rozhodneš. Pak máš ještě možnost, když se nemůžeš rozhodnout, nechat to na osudu a vzít tu 540i, která se ti zalíbí ať má manuál nebo automat.

Jen jsem nerozuměl pár věcem v tvojem příspěvku:

zverbo píše:stupa pekne to je pravda ale pre akceleraciu z obce ked mam tak 70 vajca treba 3q tak isto sa sprava aj moja e39.


Jakože tvoje 528i jede stejně na 3q jako 540i?


zverbo píše:nad 150 automat zozere manual bars jako.


U tohohle nevím :(

Napsal: stř 23.01.2013 09:42
od zverbo
nie preboha iba som napisal ze sa tak sprava nie ze tak ide, proste manual, 70obec a konec tabule potom spojka z 5 na 3q a pod. Tak som to myslel. Automat to POME HOP a 2kila.

Stym nabehom 150 verte mi je to tak, pokial sa manual spameta pri radeni v tejto rychlosti, automat ti ukazuje ritku, proste len moj postrech s automatom sa mi jazda na dialnica pri sportovani vo vysokych rychlostach viac pacila.

Napsal: stř 23.01.2013 09:52
od ada540i
Když já tomu pořád moc neruzumim :) co je na tom špatně? nebo dobře? 70km/h konec obce, podřadíš na 3q a jedeš. Když nechceš tak tam můžeš klidně nechat 5q a stejně to pojede líp než většina aut. Při akceleraci ze 70km/h tam 200km/h budeš mít rychlejc s manuálem.

Na dálnici nevidim jedinej důvod, proč by mi měl automat ukázat záda :?

Napsal: stř 23.01.2013 09:54
od zverbo
zverbo píše:nad 150 automat zozere manual bars jako.


U tohohle nevím :([/quote]

Myslim to tak ze ides si kludne 2kila, nikde nic, potom omedzenie octaviouRC /alebo RS neviem je mi to fuk je to priklad/ na 150 a automat vie presne co treba, vie presne ze ta octavka je s kokotom za volantom a POME HOP ani nevies a octavka je este v Koline a ty si davas kavu v Hradci.
U manalu sa mi to stalo pomerne viac krat potreboval som radit, sportovat, motor mi skolo vyletel von z auta ale 210kw je 210kw


Ospravedlnujem sa za tu octavku neviem ako sa to pise, nezaujima ma to a ani to neriasim ale aby si ma niekto nahodou nedoberal zase koly auto ktore nese nazov SKODA /penazi/.

Napsal: stř 23.01.2013 09:56
od zverbo
ada540i píše:Když já tomu pořád moc neruzumim :) co je na tom špatně? nebo dobře? 70km/h konec obce, podřadíš na 3q a jedeš. Když nechceš tak tam můžeš klidně nechat 5q a stejně to pojede líp než většina aut. Při akceleraci ze 70km/h tam 200km/h budeš mít rychlejc s manuálem.

Na dálnici nevidim jedinej důvod, proč by mi měl automat ukázat záda :?


Len moj postrech z automatu a manualu co som riadil ja. Je to len moj postrech jak som to videl a citil vtych situaciach ja.
To je mozne ze manual bude mat 2kila skor ako automat to neberem ani som to nikde nenapisal ze nie, Aj na dialnici verim ze manal ti pomoze dostat sa vissie ale za cenu spojka/plyn spojka/plyn

Napsal: stř 23.01.2013 10:05
od zverbo
Nechcem sam seda citovat ale manaul by som bral hned, ale bohuzial mam skusenosti len s dvoma a moje pocity pri prvom su ziadne a pri druhom /kamaratovom/ su neskutocne ODTEDY NEMOZEM SPAVAT

Napsal: stř 23.01.2013 10:09
od ada540i
Aha. Už to asi chápu. No tak pokud jezdíš po dálnici často, a vyhovuje ti to, tak máš po problému, kup automat a je to. U nás na jihu dálnici nemáme :) nicméně když se na dálnici dostanu většinou jedu pohodičku na šestku, která je schopná auto slušně rozhejbat i od 100km/h natož ve 150km/h, to ani podřazovat nemusíš.

Napsal: stř 23.01.2013 10:17
od zverbo
ked to zoberem ze ja na svoju 528i nedam dopustit a ma len 153kw a 5q manual a viem snou aj sportovat a vedsinou nemam konkurenciu tak co potom 540i 210kw manual 6q ked sa to poriadne naucim :lol:


vedsinou dostavam na rit od novych aut a6 171 kW, 535d, unas ma idiot GTR a nad tym neni mozne bez M5, ale kedze je idiot vela straca mimo rovinu tam sa poznaju skusenosti, to iste s Mustangom jeden odnas atd...
Ale ked to tak vidim tak ma daju auta nove s vykonom vyssim nez mam ja a to odost alebo ciste auta Sportove s vykonom ako kurva a tam to je jasne.
Tak ale zase porovnavat GTR s s e39 ktora ma o 12rokou menej je dost nerealne.

Napsal: stř 23.01.2013 10:27
od zverbo
ada540i píše:Aha. Už to asi chápu. No tak pokud jezdíš po dálnici často, a vyhovuje ti to, tak máš po problému, kup automat a je to. U nás na jihu dálnici nemáme :) nicméně když se na dálnici dostanu většinou jedu pohodičku na šestku, která je schopná auto slušně rozhejbat i od 100km/h natož ve 150km/h, to ani podřazovat nemusíš.


Jak som uz pisal, ja ani BMW nepotrebujem nam by stacilo jedno BMW pre manazelku do prace a stym chodit aj na vylety a dovolenky je to sice len e46ka ale aj tak, vybavu ma vedsiu ako 70percent e39 co su - otom potom.
Ale kedze som jak to vy pisete "zanícením lovec a fanda BMW" tak neni co riesit, mam BMW tiez a ako som uz pisal na aute najazdim ani nie 100km mesacne, vedsinou ho len mazlim, vysavam, zveladujem a cistim a preto chcem 540i :D

Napsal: stř 23.01.2013 10:29
od zverbo
A aby som nezaostaval tak to viete ze si zablbnem a mam rad jazdu ale vedsinou si tu jazdu vychutnavam prave s rodinou v aute, neriskujem, som obozretny, predvydam a mam respekt ale BMW

Napsal: stř 23.01.2013 11:15
od Spec
Prave na manual je najlepsie to ze ked potrebujem vykon supnem tam kvalt aby som mal tesne pod 3000ot a vtedy je riadny kopanec a predbiehanie je jedna basen.A presne ako pise Ada540i hned ako vyletim na dialnicu tak tam supnem 6 a na tempomate pohodicka klidanko.
Tie auta co si vymenoval su ina dimenzia na GTR sa nechyta ani F10 M5 a vela dalsich asi 99% supersportov :D a 535D je tiez poriadna raketa na ktoru 540i nikdy nebude mat jedine ak by bol v nej kompresor.