Stránka 5 z 15

Napsal: stř 07.11.2012 18:01
od zverbo
JO MGR tema o psani, skus wikipedie :mad:
Bohužel neni to česky a jak čtu tak ty si taky neni čech :mad: :mad: :mad:

Napsal: čtv 22.11.2012 11:43
od Johnny469
Resim neco podobnyho, prodal jsem BMW kvuli spotrebe pri najetych 30 000-40 000km za rok uz se musi pocitat i s toudle polozkou. Tak jsem koupil Golfa mam to rok a je jasno jde to z baraku... Budouci volba je E39 2,8i v plynu vetsina lidi si to chvali tak si myslim ze to bude rozumna volba. Mam z toho i ponauceni :D kdo jednou zkusi BMW cokoliv jinyho mu bude pripadat za trest :D

Napsal: čtv 22.11.2012 12:04
od Filozof
Johnny469 píše:Resim neco podobnyho, prodal jsem BMW kvuli spotrebe pri najetych 30 000-40 000km za rok uz se musi pocitat i s toudle polozkou. Tak jsem koupil Golfa mam to rok a je jasno jde to z baraku... Budouci volba je E39 2,8i v plynu vetsina lidi si to chvali tak si myslim ze to bude rozumna volba. Mam z toho i ponauceni :D kdo jednou zkusi BMW cokoliv jinyho mu bude pripadat za trest :D


no konečně rozumnej názor.
Já jezdím v 525i s LPG a prostě super. V přepočtu na benzín za 4,5-5,5litru na 100km v 200konovém autě ... a to se neloudám 130-180km/h dle nálady.

další auto V8 s LPG :twisted:

Napsal: čtv 22.11.2012 16:16
od magyar
zverbo píše:JO MGR tema o psani, skus wikipedie :mad:
Bohužel neni to česky a jak čtu tak ty si taky neni čech :mad: :mad: :mad:


A Ty sa ukľudni s tými fakáčmi, má pravdu. Keď nevieš po česky, načo to hrotíš? Vyzerá to potom ako keby to písal negramotný jantar. Neboj sa, slovenčina je veľmi podobná a budú Ti rozumieť, navyše nebudeš przniť češtinu. Ten Tvoj češtin je fakt na facku :roll: :wink:

Napsal: pát 23.11.2012 10:58
od zverbo
SlimShady píše:
zverbo píše:JO MGR tema o psani, skus wikipedie :mad:
Bohužel neni to česky a jak čtu tak ty si taky neni čech :mad: :mad: :mad:


A Ty sa ukľudni s tými fakáčmi, má pravdu. Keď nevieš po česky, načo to hrotíš? Vyzerá to potom ako keby to písal negramotný jantar. Neboj sa, slovenčina je veľmi podobná a budú Ti rozumieť, navyše nebudeš przniť češtinu. Ten Tvoj češtin je fakt na facku :roll: :wink:


Pekna spotreba super k tejto teme!

Napsal: sob 24.11.2012 21:11
od rades
E39 540iA, lpg od roku 2006,najeto 285tis,dlouhodobá spotřeba cca 12l/100km, dost ježděno město,tedy cca 30 procent město,70 procent dálkové. Na LPG nedám dopustit a vzhledem k dluholeté zkušenosti a najetým kilometrům bych už nic jiného než osmiválec na plyn neřešil.Je to prostě super a lidé co to krytizují většinou neví o čem je řeč a jen teoretizují a tlachají bez zkušeností.

Napsal: sob 24.11.2012 21:41
od zverbo
rades píše:E39 540iA, lpg od roku 2006,najeto 285tis,dlouhodobá spotřeba cca 12l/100km, dost ježděno město,tedy cca 30 procent město,70 procent dálkové. Na LPG nedám dopustit a vzhledem k dluholeté zkušenosti a najetým kilometrům bych už nic jiného než osmiválec na plyn neřešil.Je to prostě super a lidé co to krytizují většinou neví o čem je řeč a jen teoretizují a tlachají bez zkušeností.


Držim palce - to je bomba!!!

Napsal: sob 24.11.2012 22:13
od Vesa88
Mel jsem E39 528i 96 rok a dalo se se kolem 11-12L mesto...Dalky za krasnych 8L...Ted mam E39 530dA 2001 a horkotezko drzim 9L :) Ale zase je v super vybave, kombajn...Ale uz nechci naftu, dalsi auto bych bral E39 540i Touring v LPG! :)

Napsal: ned 25.11.2012 02:28
od Full5er
528i Tour 12/99 , Město 11.4 a víc. Dálky dá se i do 9 na tempomat 160km/h klídek.. Rekord Špindl-Praha od cedule k ceduli 55min. a 7.4l. Po starý.. 8)

Manuál ve výbavě. A ještě jsem si hřál prdel :D

Napsal: ned 25.11.2012 14:17
od Tompo
Full5er píše:528i Tour 12/99 , Město 11.4 a víc. Dálky dá se i do 9 na tempomat 160km/h klídek.. Rekord Špindl-Praha od cedule k ceduli 55min. a 7.4l. Po starý.. 8)

Manuál ve výbavě. A ještě jsem si hřál prdel :D


To bylo ale ve 2 ráno, ne? Jestli za normálního provozu, tak to jsi teda pěknej frajer...

Napsal: ned 25.11.2012 18:21
od zverbo
Panove dnes som bol ve Vsetine pre e39 na ND a bol som ponu na mojej 528i. Mal som zaprahnuty dvojosak a nanom tu 523i a spotreba: vid foto

/ospravedlnujem sa ale fotene zajazdy a fotene smecakom na tej najhorsej ceste v ČR/
/foto urobene +- v miestach Mohelnickych hor/

Napsal: ned 25.11.2012 19:52
od Filozof
ted nevím zda tam máš 100,4l nebo 10,4.

Pokud 100,4 tak to jsi jel v kopci s 2mi tunami navíc na zádech ne ? :lol:

Napsal: ned 25.11.2012 20:16
od zverbo
Filozof píše:ted nevím zda tam máš 100,4l nebo 10,4.

Pokud 100,4 tak to jsi jel v kopci s 2mi tunami navíc na zádech ne ? :lol:


10,4

Napsal: ned 25.11.2012 20:26
od Filozof
zverbo píše:
Filozof píše:ted nevím zda tam máš 100,4l nebo 10,4.

Pokud 100,4 tak to jsi jel v kopci s 2mi tunami navíc na zádech ne ? :lol:


10,4


luxusní.
Ona 523i je super v tom pokud jedeš dálku tak se tady borci předháněli kdo kolik dokáže a byla tady spotřeba 5,8litru/100km.
Na dálku nějakej úsek phodovou rychlostí kolem 90km/h.
Je to úspornej motor pokud stím jezdí někdo klobouka.

Napsal: ned 25.11.2012 20:45
od zverbo
Filozof píše:
zverbo píše:
Filozof píše:ted nevím zda tam máš 100,4l nebo 10,4.

Pokud 100,4 tak to jsi jel v kopci s 2mi tunami navíc na zádech ne ? :lol:


10,4


luxusní.
Ona 523i je super v tom pokud jedeš dálku tak se tady borci předháněli kdo kolik dokáže a byla tady spotřeba 5,8litru/100km.
Na dálku nějakej úsek phodovou rychlostí kolem 90km/h.
Je to úspornej motor pokud stím jezdí někdo klobouka.


no ale ja mam 528i - pokud teda myslis moje auto

Napsal: ned 25.11.2012 20:56
od Filozof
zverbo píše:
Filozof píše:
zverbo píše:[quote="Filozof"]ted nevím zda tam máš 100,4l nebo 10,4.

Pokud 100,4 tak to jsi jel v kopci s 2mi tunami navíc na zádech ne ? :lol:


10,4


luxusní.
Ona 523i je super v tom pokud jedeš dálku tak se tady borci předháněli kdo kolik dokáže a byla tady spotřeba 5,8litru/100km.
Na dálku nějakej úsek phodovou rychlostí kolem 90km/h.
Je to úspornej motor pokud stím jezdí někdo klobouka.


no ale ja mam 528i - pokud teda myslis moje auto[/quote]
jo tak to jsem myslel že mluvíme o 523i ale i 528i není špatná je tam rozdíl asi jen pul litru. cca. Oba jsou super motory. Já mám starší 2,5i a ten jezdí podobně.

528i má pěkný krouták na taháni přívěsu s lodí nebo auta je uplně ideální.

528i je stějne jeden z nejvíce doporučovanejch motoru co se týče e39ky pak už jen dražší 170KW - 530i a 210KW V8 540i

R6 prostě dokáže jezdit v pohodě mezi 9-12litry co se týče průměru a je jedno zda 523i, 525i nebo 528i či 530i vše jsou super motory.

Napsal: ned 25.11.2012 21:03
od zverbo
moje manželka NEVIM JAK TO DELA ale jezdi za 8l pri osadce 4-5zen v aute na trase 22tam a 22spet a neflaka se, na jeji e46 320i jezdi za 7L ale budeme davat LPG do jeji e46ky takže pak jizda zadara

Napsal: ned 25.11.2012 21:20
od Filozof
zverbo píše:moje manželka NEVIM JAK TO DELA ale jezdi za 8l pri osadce 4-5zen v aute na trase 22tam a 22spet a neflaka se, na jeji e46 320i jezdi za 7L ale budeme davat LPG do jeji e46ky takže pak jizda zadara


... ženy umí překvapit ... nejen za volantem :D
Znám to dobře.

A LPG je asi dneska nejlepší volba pro všechny lidi co nemají miliony na rozhazování .... Pak jedině nafta s třemi turby ... 550d :twisted:

Napsal: stř 28.11.2012 20:53
od Rady523i
mam e 39 523 i asi cca čtvrtý měsíc a spotřeba pruměr 9,8 nekdy se zvedne 10,2 ale jezdim normal žadny šudlání ani kudla ,, hoj všem :wink:

Napsal: čtv 29.11.2012 10:46
od MrCaesar
Celý jsem to nečet, je toho moc, takže se možná budu opakovat. Co se LPG týče - mám o půl tuny těžší auto a ještě 4.0l V8 (740i) a na dálku Plzeň - Kutná Hora 12l plynu v pohodě se 135 na tachometru a 2 až 3 dalšíma lidma. Bomba je v rezervě 72l, takže nikde nic nevadí, systém je nějakej Magic tuším a vyšlo to před 3mi lety na cca 32000,- Zatím spokojenost největší. Tankování je vpravo dole v nárazníku, takřka neviditelný a je to jen do plastu, takže nic, co by kdyžtak nešlo dát zpátky, ale proč by to někdo dělal? V E39 bych určitě nešel do 530i, jestli se bavíme o V8. Furt je to motor M6xBx, ta váha je podobná a to je, spolu s odporama, určující pro minimální dosažitelnou spotřebu. Kdyžuž, tak 540i a po zkušenostech ze 7er bych se ho fakt v plynu nebál, nebo když L6, tak 528i. Zase stejnej důvod - slabší se s tím víc "pere" a pak žere. S řazením už bych teď taky do manuálu nešel. Mám ho v tý 740 a je to tak, jak se tu psalo - řazení "gumový", setrvačný hmoty velký a než se překopne kvalt, je to buď tejden, nebo to člověk musí rvát a pak to zákonitě musí poslat do kelu. Taky s tím spousta lidí neumí řadit (je to spíš jak u náklaďáku) a podle toho ty převodovky, spojky a setrváky vypadaj. Ale taky jsem to strašně chtěl - je to 6st a byl jsem moc mladej, abych měl auto jen bez spojky :-)