Napsal: úte 02.10.2012 23:44
Lano má asi každej správnej TDSař ve výbavě, bez něj by neměl podle toho co tady čtu ani vyjíždět. Já ho teda v žádným autě nemám 
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Tývole, tak to seš v troubě. Zákon o dani z paliv hovoří jasně. A tohle míchání je vlastně výroba paliva a to je za 12 let natvrdo.kizby píše:Jeden z důvodů proč jsem příznivcem TDS, jedou na vše co je mastnéJe teda fakt že před 14ti dny jsem dostal tankovací kartu na Benzinu, tak jsem zkusil tu slavnou Vervu, no a závěr?........ momentální smes v nádrži: nafta, kompresorový vyjetý olej a benzín. Výkon, řekl bych stejný
) Minimálně další dva mrtvý
Nesmíš to míchat mimo nádrž, ale když to do mí naleješ postupně tak to se smíKugelig píše:Tývole, tak to seš v troubě. Zákon o dani z paliv hovoří jasně. A tohle míchání je vlastně výroba paliva a to je za 12 let natvrdo.kizby píše:Jeden z důvodů proč jsem příznivcem TDS, jedou na vše co je mastnéJe teda fakt že před 14ti dny jsem dostal tankovací kartu na Benzinu, tak jsem zkusil tu slavnou Vervu, no a závěr?........ momentální smes v nádrži: nafta, kompresorový vyjetý olej a benzín. Výkon, řekl bych stejný
) Minimálně další dva mrtvý
oldaf píše:Střílet se nemusej, auto je k tomu aby sloužilo a né abych byl jeho otrokem. Když tady napíšu že v jednom z aut nemám vyměněnej olej už asi 60tisíc km tak to už se pak budou věšetrooc píše:oldaf píše:Asi jsem jinej ale nedá mi to nezareagovat,s tdsem jezdím od baráku po ránu bokem s 5500otáčkama, do aut liju friťák, trafo, převoďák namíchanej s benzínem, řeznej olej, olej na mazání kompresorů, sádlo rozpuštěný v benzínu.
Ročně najezdím s tímhle motorem i okolo 70tisíc kilometrů a neřeším na tom nic, kromě žhaviček. Myslím že ještě k tomu s jakým výkonem na těch motorech disponuju bych po přečtení těhle nesmyslů chodil pěšky.
Po tom cos tu napsal, tipuju, ze se minimalne 2 lidi zastrelej:-)) mas bod
Při mých nájezdech tyhle problémy vůbec nemám, a to s e34 jezdím na olej 6 let, s e39 rok a půl, jinak celkově už na oleje jezdím asi 10let, začal jsem na to jezdit ještě když olej stál v tesku 9,90,- a nebyl nijak omezován prodej, a argument že pokud někdo nemá na naftu tak si má koupit zdechlýho golfa je trochu mimo. Nejsem žádná socka co by neměla na naftu ale pokud můžu ušetřit ročně i víc jak 100tisíc korun na palivu tak takový prachy na ulici nenajdu. Taky si nemusím pak kupovat nějakou mrdku olítanou za 20tis.kč která objela tisíckrát zeměkouli a pak brečet že když jsem tam foukl trochu oleje tak to hned všude blije, radši si koupím libovku za ty prachy co ušetřím. Takže i kdyby mi auto vydrželo jen rok tak jsem na tom tak že vlastně jezdím zadarmo, když kilo ušetřím a za kilo si koupím každej rok nový.mtvrdik píše:než jsem si koupil TDS měl jsem VW PASSAT 1,6 TD auto jezdilo sice dobře ale BMW to není. Každopádně když byl doma passat tak jsem měl jeden čas i velkou nouzi a passat jezdil na vše co bylo ( řepkový olej v Lidlu v akci, hodně trafo olej čím starší tím lepší, ale i neco co z výfuku smrdělo jako když hoří igelit ) to vše passat spálil a bez problému až na filtry ty jsem měnil každou chvíli.
Potom co jsem koupil TDS jsem ze začátku lil naftu a pak po čase (cca 3 měsíce od nákupu) začal lejt trafo, řepku atd.. a pak začali potíže neťesnost čerpadla , začali tíct vstřiky atd... Takže jsem vše opravil a leju zase jen čistou naftu a jezdím zas bez problémů.
Takže si osobně myslím že lepší je lejt naftu a jezdit bez problémů něž se v tom pořád vrtat a neco opravovat. Já mám zatím auto na to aby mě vozilo a hrabat se v nem moc nechci. Tím ale nechci říct že bych to neuměl .
Takže každej ať si leje co potřebule a pokud mi příjde že TDS moc papá a já na to nenám, tak si zas koupim starý vw 1.6 d a sním budu jezdit teměř zadarmo
Taky mu dám napít a nebojim se vytočit až do červenýho , ale musí bít ohřátý ... hlava je dlouhá, ale jak je ohřátej tak ho taky tak moc nešetřim čas od času se to musíoldaf píše:Dneska zrovna sundávám hlavu na jednom oplu s motorem M51, přijela s tím paní co auto používá jako rozvážkový auto , takže auto furt někde stojí nastartovaný, po ránu taky nastartovaný před jízdou, a ještě k tomu ženská která se to bojí sešlápnout a sama říka že s tím nikdy nejela víc jak 120. Auto vaří jak kráva, z expanzky lítá voda a ani to ještě není ohřátý, tak si říkam kde je ta chyba? Všichni tvrděj jak moc ten motor šetřit, já tomu dávám napít hned od baráku ještě k tomu s 12mm hlavou a tlakem skoro 2 bary a na olejovej sajrajt a ono mi to fungujeA lidi co jsou poblázněný tím že to hlídaj aby to nevytočily za studna a jezděj pro prémiový paliva pak na fórech brečej jak to je hrozně poruchový a že furt řešej nějaký problémy. Nebudou ty problémy spíš tím že si každej koupí olítanej naleštěnej vrak se serviskou po starým pánovi
? Ale s 800tisíci najetýma kilometrama
Nenechávám auto vrčet na volnoběh, max akorát v zimě, ale jak většina lidí. Sednu do auta nastartuju zapnu fukar a výhřev, vylezu oškrábu přední a přadní boční okna, senu a jedu. Na zadní prdím páč na tom vyhřejvanám skle později sníh sklouzne a couvám stejně přez zrcátkaoldaf píše:Já myslím že u tohodle motoru se nevyplatí ho ohřívat v nízkých otáčkách, ten motor má debilní chlazení, ta vodní pumpa měla mít aspoň rychlejší převod. Na volnoběh v tomhle motoru ta voda skoro stojí, proto do těhle aut musely namontovat pomocný oběhový čerpadlo na topení jinak by jsme v tom zmrzly. Ta hlava se díky tomu že ta voda necirkuluje ohřívá na nekterých místech víc a někde míň, proto se to různě pne a kroutí. A čím dýl to je nastartovaný bez cirkulující vody tím jen hůř pro tu hlavu.
No je to jednoduchý, jelikož čerpadlo mělo už něco nalítáno a gumičky v čerpadle a jiné těsnění už nebylo těsnění a tím že si tam dal olej, kterej je hutší a je tam pak jinej tlak tak ty spuchřivělý tesnění nevydřely. Stalo by se to později i u nafty, ale třeba o nějakej ten měsíc později. Myslím,ale pokud máš čerpadlo přetěsněný (nejde jen o vršek,ale i spodek) tak teď už jentak chcát nezačne. U vstřiků dát jen pořádný přepadový hadičky ideálně né ty opletený ale hladký, ty něco vydržej a tradá zas jezdím zadarmo. Nebo kde by to mělo jestě netěsnit a téct dál? Zatím u každého tdsa mi při cca 250tis začalo tect čerpadlo, ať jsem tam lil naftu nebo olej. Otázka pokolikátý to těch 250tis už mělomtvrdik píše:než jsem si koupil TDS měl jsem VW PASSAT 1,6 TD auto jezdilo sice dobře ale BMW to není. Každopádně když byl doma passat tak jsem měl jeden čas i velkou nouzi a passat jezdil na vše co bylo ( řepkový olej v Lidlu v akci, hodně trafo olej čím starší tím lepší, ale i neco co z výfuku smrdělo jako když hoří igelit ) to vše passat spálil a bez problému až na filtry ty jsem měnil každou chvíli.
Potom co jsem koupil TDS jsem ze začátku lil naftu a pak po čase (cca 3 měsíce od nákupu) začal lejt trafo, řepku atd.. a pak začali potíže neťesnost čerpadla , začali tíct vstřiky atd... Takže jsem vše opravil a leju zase jen čistou naftu a jezdím zas bez problémů.
Takže si osobně myslím že lepší je lejt naftu a jezdit bez problémů něž se v tom pořád vrtat a neco opravovat. Já mám zatím auto na to aby mě vozilo a hrabat se v nem moc nechci. Tím ale nechci říct že bych to neuměl .
Takže každej ať si leje co potřebule a pokud mi příjde že TDS moc papá a já na to nenám, tak si zas koupim starý vw 1.6 d a sním budu jezdit teměř zadarmo
máš pravdu bylo to tím že olej je hustější, ale samo sebou že i po přetešnění too bude mít jinou životnost na olej a jinou na naftu ... Já jsem teď spokojenej že za poslední dva roky zvedám kapotu jen když musím dolejt vodu do odstřikovačů, nebo měním olej...kizby píše:No je to jednoduchý, jelikož čerpadlo mělo už něco nalítáno a gumičky v čerpadle a jiné těsnění už nebylo těsnění a tím že si tam dal olej, kterej je hutší a je tam pak jinej tlak tak ty spuchřivělý tesnění nevydřely. Stalo by se to později i u nafty, ale třeba o nějakej ten měsíc později. Myslím,ale pokud máš čerpadlo přetěsněný (nejde jen o vršek,ale i spodek) tak teď už jentak chcát nezačne. U vstřiků dát jen pořádný přepadový hadičky ideálně né ty opletený ale hladký, ty něco vydržej a tradá zas jezdím zadarmo. Nebo kde by to mělo jestě netěsnit a téct dál? Zatím u každého tdsa mi při cca 250tis začalo tect čerpadlo, ať jsem tam lil naftu nebo olej. Otázka pokolikátý to těch 250tis už mělo