Stránka 5 z 8

Napsal: ned 12.02.2012 17:50
od mcconrad
no, paráda, jsem zvědavý, co objevím dál :-)
dík za foto. jediné co mě ted napadá, tak je udělat ten test KI nebo jak se označuje, kde se hýbe vše co je na dislpleji, jestli teda tohle patří do testu a pude tím něco poznat...
kdyby to tak mělo souvislost s tím mým cukáním...:-(

Napsal: ned 12.02.2012 17:53
od Pavel525
Zkus ten test a uvidíš. Hlavně aby to byla jen nějaká prkotina. :wink:

Napsal: ned 12.02.2012 18:06
od mcconrad
no, tak jsem koukal ještě po netu, než na to vlítnu a ejhle:

KI-test, kdy se čárky u otáček ani nehnou:
http://www.youtube.com/watch?v=haEhzuQW04o

KI-test, čárky lezou až nad 3500tis:
http://www.youtube.com/watch?v=QRJeAY8TW-4

tak ted mi někdo řekni, jak tomu mám rozumět, čekám, že čárky budou stát i u mě, když se vůbec nehnou v průběhu jízdy...

Napsal: ned 12.02.2012 18:37
od Pavel525
:?: Tak to už taky nevím. :?:

Napsal: ned 12.02.2012 18:41
od Pavel525
Jo ještě jsem si všimnul tam co nelezou při tom testu jsou nové budíky po face to je po r.v. 2007. Tam co lezou jsou budíky před.

Napsal: ned 12.02.2012 18:43
od mcconrad
já mám po face r.v.2008 a nelezou :-)

Napsal: úte 14.02.2012 19:40
od Mahut
Cau chlapy, tak dnes jsem mel podle carek plne zahraty motor e61 525d(dve carky pod 4500ot) a nastavil jsem si digitalni ukazatel teploty a bylo tam 80C, stal jsem cca 5 min na miste s nastartovanym motorem u obchodu a teplota stoupla na 96C, potom jsem vyjel z mesta a jel jsem cca 2km rychlosti 100km/h a teplota klesla na 69C, ale carky neklesly a byly stale dve pod 4500ot, takze mel byt motor porad plne zahraty. To musi blbe ukazovat asi tu digitalni teplotu, protoze to nemuze takhle rychle zchladnout, ne? Nebo to zpusobuji ty spatne termostaty? (najeto pres 219 000km)

Napsal: úte 14.02.2012 19:50
od rooc
Mahut píše:Cau chlapy, tak dnes jsem mel podle carek plne zahraty motor e61 525d(dve carky pod 4500ot) a nastavil jsem si digitalni ukazatel teploty a bylo tam 80C, stal jsem cca 5 min na miste s nastartovanym motorem u obchodu a teplota stoupla na 96C, potom jsem vyjel z mesta a jel jsem cca 2km rychlosti 100km/h a teplota klesla na 69C, ale carky neklesly a byly stale dve pod 4500ot, takze mel byt motor porad plne zahraty. To musi blbe ukazovat asi tu digitalni teplotu, protoze to nemuze takhle rychle zchladnout, ne? Nebo to zpusobuji ty spatne termostaty? (najeto pres 219 000km)
termostaty měl jsem to samé nezavíraj se ti, proto to tak rychle spadne

Napsal: stř 15.02.2012 14:01
od bbeavis
Taky se pridavam do klubu netopicu. :-) zitra vymenim termostat na egru a kdyz nepomuze vymenim hlavni. Muze mi tu ale nekdo rict co ten na egru vlastne dela? Muze to nejak ovlivnit starty? Nekdy mi docela dlouho trva nez to natocim. Baterka toci jak o zivot parkrat to skytne a nic. Treba az na potreti to naskoci a chvili se to hada. Nebo mam hledat dalsi problemy treba u striku atd. Tankuju jen u shell tak doufam ze s palivem snad problem mit nemuzu.

Napsal: stř 15.02.2012 18:16
od Mahut
ja se startem problem nemam. Spis ted nevim, jestli se ty termostaty musi hned opravit, aby se neco dalsiho neposralo nebo to bude stacit vymenit az za par mesicu, protoze budu menit i brzdy, tak bych to chtel zaroven.

Napsal: stř 15.02.2012 19:58
od Pavel525
Posrat by se nic nemělo, ale bude ti to víc papat a hlavně míň topit. Jo a neměl bys to hlavně moc honit nezahřátému motoru vysoké otáčky nedělají dobře. :wink:

Napsal: stř 15.02.2012 20:23
od Mahut
tak to je v pohode. Ja uz rychle nejezdim po spatne zkusenosti. Mam to upravene na rucni rizeni, protoze jsem na voziku.

Napsal: čtv 01.03.2012 21:20
od mcconrad
zdar, víte někdo, jak je to teda s těma budíkama, proč to někde ukazuje a někde ne - myslím ty čárky...

Napsal: pon 05.03.2012 12:04
od m.deejay
Ahoj, můžete prosím někdo smysluplně napsat jak postupovat při výměně termostatu na chladivo a termostatu na egr a co se musí při tom všechno odmontovat? Na Bmw E60 530d 160kW. Děkuji

Napsal: pon 05.03.2012 19:37
od Pavel525
m.deejay píše:Ahoj, můžete prosím někdo smysluplně napsat jak postupovat při výměně termostatu na chladivo a termostatu na egr a co se musí při tom všechno odmontovat? Na Bmw E60 530d 160kW. Děkuji
Ten pro EGR je velmi jednoduchý je pouze na dvou šroubech. Sundat horní dekl motoru a vyměnit (nemusí se vypouštět voda). Ten druhý hlavní je složitější - vypustit vodu, já jsem vyndal ten celý chladič pro EGR kde jen ten druhý termostat a pak jsem ho vyměnil. Rozhodně dělat někde na jámě, aby jsi k tomu mohl i ze spodu. Ale je i víc způsobů výměny jak jsem se tady na fóru dočetl. Moc podrobně se to popsat nedá. :wink:

Napsal: pon 05.03.2012 19:53
od Pavel525

Napsal: stř 07.03.2012 10:16
od m.deejay
Pavel525 píše:http://www.youtube.com/watch?v=ZhtfKliAkiU
...to je poměrně jednoduchý, ale jak na ten druhý termostat?

Napsal: čtv 08.03.2012 08:18
od bbeavis
Na hlavni nepotrebujes navod. Proste intuitivne odstranujes veci co ti prekazi az ho vyndas. Myslim ze bmw to ma pomerne dobre vymysleny takze to jde pekne.

Sundat spodni predni kryt motoru a vypustit vodu je tam na to sroub
Sundat horni plech v kterym drzi zamky kapoty, pak jeden plast nad saharou a pote vytahnout saharu. Ja sem si jeste odpojil hadici na vzduch z chladice. Pak hadici z filtru do turba. Pak EGR (nevim zda je nutnej).
Me to trvalo 4 hodiny s pauzou na obed a vymenou zhavicich svicek. Hadicky odpojis tak jak ti prijdou pod ruku a budou prekazet.
Po vymene mi auto z puvodnich 60-70 udrzuje 90-95 stupnu.

Napsal: čtv 08.03.2012 08:23
od bbeavis
Ze spodu tam polezes jen kuli vypusteni jinak neni potreba. A az vytahnes hlavni termostat tak vytece dalsi voda. Vymena obou termostatu me prisla na asi 90 euro za orig dily. Plus nova nemrzka.

Napsal: čtv 08.03.2012 12:06
od rooc
Jak pise kolega nademnou postup stejnej zalezi jake mas naradi ja sundal spodni kryt vyndal saharu a ro bylo vsechno prace hodina nic jineho jsem nesundaval