Stránka 5 z 5

Napsal: ned 11.12.2011 10:23
od HIDEN
No tak kluci poraďte. :oops:

Napsal: ned 11.12.2011 11:20
od ViktorDDD
tak s tým pohni trochu smerom dopredu, 800 je už celkom dosť, ja mám 700, a to mám ešte dávku malinko pridanú kvôli lepším štartom

Napsal: ned 11.12.2011 12:43
od HIDEN
Já nevim už jsem s tím hýbal dost. Potřebuju spíš poradit kdo mi to udělá aby to bylo dobrý ale hlavně i druhej den já to vždycky nastavím dobře a druhej den naprd.

Napsal: ned 11.12.2011 12:58
od HIDEN
Teď si tak říkám já povoluju jen 3 šrouby nemám povolit i ten 4 co jde skrz čerpadlo ten jak má tu divnou hlavičku?

Napsal: ned 11.12.2011 15:28
od ViktorDDD
treba, a rob to tak že povolíš tie všetky 4 ale len o pol otáčky a hráš sa s tým že posúvaš po pol milimetroch, otáčky majú padať po vytočení plynule, keď je nízka dávka tak padnú rýchlo ale na voľnobehu potom kus zakolíšu, keď je dávka tak padajú pomaly a hlavne okolo 1100-1200, keď je dávka akurát tak padnú rýchlo a bez kolísania zastanú na tých 700, potom všetko dotiahneš, skúsiš teplý štart, pojazdíš s tým trochu, zasa skúsiš teplý štart, keď bude OK tak potom to má štartovať aj za studena dobre

Napsal: ned 11.12.2011 20:34
od HIDEN
Po půl milimetrech je docela dost řekl bych že tady hrajou roli setiny milimetru. Jinak mě tak napadá když mám v autě řídící jednotku s automatu není taky v tomhle zakopanej pes? Nemá mít manuál vyšší volnoběh?

Napsal: pon 12.12.2011 01:57
od ViktorDDD
aký máš presne ten voľnobeh? lebo ja mám na 700 a je to podľa mňa OK, videl som TDS kde bol voľnobeh len 600

Napsal: pon 12.12.2011 05:17
od HIDEN
mám taky těch 600