
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Doporučené pneu na zimu..
Tohle bude moje první zima, z finančních důvodů jsem musel koupit jeté gumy- 6mm vzorek, víc jak jednu zimu s tím v plánu jezdit nemám. Chtěl jsem se zeptat, jestli je na místě si nějak zatížit zadek, když obvykle jezdím sám, max ve dvou. Nejsem moc zkušený řidič, E39 mám půl roku, předtím sem 4 roky jezdil ve Favoritu. Děkuji za jakékoliv rady a zkušenosti 

3KILL píše:Tohle bude moje první zima, z finančních důvodů jsem musel koupit jeté gumy- 6mm vzorek, víc jak jednu zimu s tím v plánu jezdit nemám. Chtěl jsem se zeptat, jestli je na místě si nějak zatížit zadek, když obvykle jezdím sám, max ve dvou. Nejsem moc zkušený řidič, E39 mám půl roku, předtím sem 4 roky jezdil ve Favoritu. Děkuji za jakékoliv rady a zkušenosti
nic do kufru dávat nemusíš, E39 není žigul ale jako u každého BMW platí, že jízdní vlastnosti v zimě jsou přímo úměrné kvalitě a výšky vzorku pneumatiky. Jestli to nejsou 6 let staré tvrdé "puky", tak se bát nemusíš, E39 není auto, co by se chovalo nepředvídatelně. Nevypínej ASC, do zatáček vjížděj uvážlivě, ale to platí u kteréhokoliv jiného auta. Protože jsi BMW začátečník, tak doporučuji při prvním sněhu zajet večer na volné parkovičtě před supermarketem a vyzkoušet si pár smyků pod plynem, s ASC, bez ASC, v ruzných rychlostech, ať víš, jak se auto chová (a hlavně bacha na sloupy osvětlení

berkelay píše:3KILL píše:Tohle bude moje první zima, z finančních důvodů jsem musel koupit jeté gumy- 6mm vzorek, víc jak jednu zimu s tím v plánu jezdit nemám. Chtěl jsem se zeptat, jestli je na místě si nějak zatížit zadek, když obvykle jezdím sám, max ve dvou. Nejsem moc zkušený řidič, E39 mám půl roku, předtím sem 4 roky jezdil ve Favoritu. Děkuji za jakékoliv rady a zkušenosti
nic do kufru dávat nemusíš, E39 není žigul ale jako u každého BMW platí, že jízdní vlastnosti v zimě jsou přímo úměrné kvalitě a výšky vzorku pneumatiky. Jestli to nejsou 6 let staré tvrdé "puky", tak se bát nemusíš, E39 není auto, co by se chovalo nepředvídatelně. Nevypínej ASC, do zatáček vjížděj uvážlivě, ale to platí u kteréhokoliv jiného auta. Protože jsi BMW začátečník, tak doporučuji při prvním sněhu zajet večer na volné parkovičtě před supermarketem a vyzkoušet si pár smyků pod plynem, s ASC, bez ASC, v ruzných rychlostech, ať víš, jak se auto chová (a hlavně bacha na sloupy osvětlení). Moje první zima s BMW byla s 535i E34 se samosvorem a taky jsem to přežil. Vše je jen na tobě, jak auto ovládáš.
Pridavam se k popisu, lip bych to nenapsal

Jezdim od 18ky jen a jen BMW a moje manželka taky a musim řict že nic jineho bych nechtel.
E39 ako kazde ine BMW je plne vyvazene a nemusis se vubec obavat toho že ti ukopne prdel v zimne, ja chodim stejne jak v lete tak v zimne, nemnenim styl jizdy - ALE VSE ZAVISI OD PNEU to je jedine co te drzi nazemi!
Ano, popis sedí a odpovídá realitě. Také jsem v 18 letech měl jako první auto bmw (E36 tour 1,7 tds) dalo se to utrhnout i za mokra, takže na sněhu nebyl problém to dostat do driftu. Měl jsem social výbavu takže žádné ASC, jen šíbr a přední okna v eletrice. ABS fungovalo jen občas.
A uznavám že při první jízdě na sněhu se zadokolkou je dobré si to někde vyzkoušet, jak to vyrovnat a co od toho můžeš očekávat.
Já jenom doplním: až budeš na tom placu, tak se rozjeď tak na 20 stoč kola jako by do zatáčky a nech to roztočit o 180%. Když se to stalo prvně kamarádovy v zatáčce tak byl celkem překvapenej že tam najížděl po předu a vyjížděl po zádu
Po vystoupení z 36 vypadal jak vyoraná myš uprostřed zimy
Přední náhon na zimu už nechci, jak to začne v zatáčce hrabat je konečná
A uznavám že při první jízdě na sněhu se zadokolkou je dobré si to někde vyzkoušet, jak to vyrovnat a co od toho můžeš očekávat.
Já jenom doplním: až budeš na tom placu, tak se rozjeď tak na 20 stoč kola jako by do zatáčky a nech to roztočit o 180%. Když se to stalo prvně kamarádovy v zatáčce tak byl celkem překvapenej že tam najížděl po předu a vyjížděl po zádu


Přední náhon na zimu už nechci, jak to začne v zatáčce hrabat je konečná
