Stránka 5 z 8

Napsal: pát 20.05.2011 11:36
od bmw--jury
Ještě k té Fabii a váze ...už to nebudu řešit co je rychlejší, už v dost autech jsem seděl hlavně koncernovejch a nedá se to s BMW srovnat např. už jenom blbej volant se mě uplně jinak drží a stejně pedály ...a všechno v BMW je úplně jinak vymakaný jak v jiných autech ....vím možná můj názor není objektivní , protože jsem težke BMW-fil ..... :D :D

Ted k té váze každej řekne váha ...atd. ale třeba včera jenom tak jsem s kamošem si párkrát dali závody proti sobě já e46 325i (141 kw) on Audi s6 (250 kw ) bylo jasný , že mě dá ale stejně jsem si říkal ....,přece jenom ta jeho Audi bude o dost težší než moje auto . No ale stejně mě vždicky dal jak nic ..... :( :( :D .
Ono váha je jedna věc ...ale stejně , on se ten výkon jenom tak nestratí když tam je . :D

Takže stále sázím na 528i bez úprav proti RS bez úprav .

Napsal: pát 20.05.2011 16:55
od audinak
cau.k tematu frs ujede na pružný zrychlení na velký kvalty ale to je tak všechno.na sprintu z místa nemá šanci,motory TDi PD sice jedou dole
ale cca ve 3500 OT/min slábnou na tahu (zlatá rotačka).BMW je jiná liga
tuplem v benzinu.kdyby FRS a 525D e39 tak budiš tam bych chápal tohle
srovnání a FRS by z něj vyšla vítězně (do něakejch 190 km/h).Ale i tak
FRS nesahá e39ce ani po šrouby na kolech.

předem řikam že nechci něak prudit nebo nikoho urazit to v žadnym
případě jenom mi řekněte proč máte takovou averzi vůči Audinám (do 97 roku pak ztratily část svého kouzla to řikam já zarytej Audinář).přece to jsou skvělý auta naprosto srovnatelná s BMW.Kdo pamatuje modely jako 100 C3,A6 C4,V8,90,S2,RS2,S4,S6 nebo původní Quattro.jejich řadový
pětiválce maj dodnes svoje kouzlo ať už atmosféry nebo turbo motory.
Jak sem psal sem zarytej Audinář, ale na Bavory sem neřek křivý slovo
dokonce sem si chtěl pořídit e34 ale prostě ty auta mě nechytly(mimochodem
v e 34 je vepředu málo místa na to že je to auto jak kráva).tak se kdyžtak zamyslete a napište svuj nazor

aristoloser:ty si jeste v Audině nejel že jo

Napsal: pát 20.05.2011 17:26
od Kail
Je to asi tak jak jsi napsal.
Já osobně nemám nic proti starým Audinám,100ka je výborný precizní auto,V8 taktéž a i první A8 ujde.O Quattru se nemusíme vůbec bavit - neznám člověka co by jí neuznával.
Jenže to co dělají dnes,nebo vlastně někdy od tý doby co přišla "kulatá" A6ka je obyčejnej naprosto neoriginální koncern.
Neříkám že je to vyloženě špatný,to neříkám ani o Škodovkách ani o VW,ale vytáčí mně jak je Audi pořád prezentovaná jako výrobce vysoce kvalitích a nejluxusnějších aut.

Když si koupím "limuzínu" A6 u který když není něco uplně stejný tak je to alespoň ve stejným designu a zpracování jako v kdejaký Octávii nebo Passatu tak to ve mně zrovna pocit jedinečnosti nenavodí.

Co je na tom luxusního?Jaktože ten danej motor nebo cokoliv dalšího je v Octávii dobrej pro dělnickou třídu a se 4ma kruhama už je to najednou luxus?Pro mně tedy výsměch :wink:


Audi se stále uměle řadí mezi TOP Mercedes a BMW,těm ale podle mně už hodně dávno konkuruje jen cenou. :!:

Napsal: pát 20.05.2011 17:50
od hadice
..tak když je tu ta diskuze o Audi...mě se teda soíš líbí víc tyto novodobé modely..teda nemůžu si pomoci ale ten inetriér je takovej strašně "chytlavej" a příjemnej...ty auta jezdí fakt výborně...šéf měl A6 kombajn qatro, motor myslím 3.0tdi s automatem a jako vopravdu dobrý auto...teď jezdí A8 4,2 benzín taky qatro a taky bomba stroj...ale! jen co vím o těch pekelně drahejch servisech a běžnejch opravách..tak to mě odrazuje..jsou tu určitá konkrétní technická úskalí co mě na tom autě sere a odrazuje mě..např.: rozvodový řemen a jeho drahá výměna-oproti BMW s řetězem už od útlích modelů (krom 2,4 td)..další: přední náprava..děs běs..po silnici to funguje výborně ale pak ten servis jako fakt na mašlu, a co si budem nalhávat žádnej z nás nejsme takový frajeři co mávnem nad nějakejma prachama navíc rukou :wink:..ještě k tomu interiéru...mě připadá že vozy řady BMW e60 a všechny ty "kosmický tvary" mají tak nějak hnusnej inetriér..já vím nemůžu chtít aby furt dělali e39 a e38...ale jako to Audi je na tom asi teď líp...toť jenom můj nesuběktivní názor :wink: ..a na šuliny závodnický třeba v super husto koncernovejch autech taky seru...už mě není 20.. :( :D

Napsal: pát 20.05.2011 19:15
od audinak
Kail: máš pravdu A6 C5 byl přelomovej model,ale zamysli se nad výrobou aut v koncernu a seřaď je do časové linie tak jak přišly za sebou a přijdeš na to že C5 byla ve všech řešeních první model koncernu,vůbec s 90% nových řešení přijde audi.
co se týče motorů tak se to týká těch co bych si nikdy nepořídil.a jak řikam já tam kde je stejný motor vrcholem tak v audi je základem (trochu s nadsázkou ale je to tak)

hadice:neumí udělat rozvod řetězem to je fakt,ale řemen neberu jako mínus
ale prostě jako konstrukční řešení
nápravy s tim s tebou nesouhlasim výdrž má ne extrémní ale na tom
je Bavor podobně stejně jako všechny víceprvkový závěsy

Napsal: pát 20.05.2011 19:33
od hadice
to audinak: jako pravdu díž..toť jo ale...třeba bawor je na přední nápravu dost choulostivej nicméně ta náprava na baworu (e39..e38 atd..)je o chlup jednoduší než na Audi z těch let a tím pro nás smrtelníky levnější..i na samotnou mechanickou práci ketrou si vesměs dělám sám....

..zadalší je to zajímavé ale novinky ve světě nových technologií ve výrobě a samotné technické koncepci vozů prezentují víceméně veškerá média jako značku BMW..tak teď babo raď.. :D ..možná bych tomu i věřil podle toho co jsem viděl :wink: :D ..a stejně když se nad tím zamyslím tak to nemá cenuse handrkovat otom či otom...páč stejně je to deutchland made všecko a to si myslím že mluví samo za sebe :wink: ..je tak ? :)

Napsal: pát 20.05.2011 19:48
od aristoloser
audinak píše:cau.k tematu frs ujede na pružný zrychlení na velký kvalty ale to je tak všechno.na sprintu z místa nemá šanci,motory TDi PD sice jedou dole
ale cca ve 3500 OT/min slábnou na tahu (zlatá rotačka).BMW je jiná liga
tuplem v benzinu.kdyby FRS a 525D e39 tak budiš tam bych chápal tohle
srovnání a FRS by z něj vyšla vítězně (do něakejch 190 km/h).Ale i tak
FRS nesahá e39ce ani po šrouby na kolech.

předem řikam že nechci něak prudit nebo nikoho urazit to v žadnym
případě jenom mi řekněte proč máte takovou averzi vůči Audinám (do 97 roku pak ztratily část svého kouzla to řikam já zarytej Audinář).přece to jsou skvělý auta naprosto srovnatelná s BMW.Kdo pamatuje modely jako 100 C3,A6 C4,V8,90,S2,RS2,S4,S6 nebo původní Quattro.jejich řadový
pětiválce maj dodnes svoje kouzlo ať už atmosféry nebo turbo motory.
Jak sem psal sem zarytej Audinář, ale na Bavory sem neřek křivý slovo
dokonce sem si chtěl pořídit e34 ale prostě ty auta mě nechytly(mimochodem
v e 34 je vepředu málo místa na to že je to auto jak kráva).tak se kdyžtak zamyslete a napište svuj nazor

aristoloser:ty si jeste v Audině nejel že jo
jezdil jsem v kamarádový první a6 a teda zatáčet to neumělo,hrozně těžký na rypák,nemohl sem si do stejný zatáčky dovolit to,co se svou e39,navíc mi nesedí nějak ta koncernová image,už sem asi neobjektivní,starej zaseklej Báwosexuál.poslední audi,co se mi líbila je audi quatro z raly 80 tých let,když mi bylo náct.... :lol:

Napsal: pát 20.05.2011 19:58
od audinak
tak tak BMW udává směr.psal sem to jako v rámci koncernu.
Ještě k těm ramenum.audi používalo hrozně jednoduchou nápravu (do 97)
a vůbec všechny modely od 100ky výš tak měli stejnou nápravu
a vlastně podvozkovou platformu tz. jedno příčné rameno vedené stabilizátorem.v praxi to znamená že já na A6 C4 (rv 96) mam stejnou nápravu jako měl doutník tj. C3 z roku 1982.tz 14 let stejná koncepce
která vydrží 300000km (jeden jediný spodní čep na kovaném rameni) to samý měla 200ka,V8ma
jinak taky dělam na autech všechno sám,je to můj život :D

Napsal: pát 20.05.2011 20:04
od audinak
aristoloser: přesně to auto mam já mam A6/C4 2.5 TDi 103 Kw
tz.jeden z nejtěžších co se do toho dával.řeknu jenom
že se to chce naučit s tim jezdit,chvíli mi to trvalo ale když se to naučíš
tak to stojí za to (pokud jsi od Berouna nebo Prahy klidně předvedu :D )

Napsal: pát 20.05.2011 20:11
od hadice
..kurvaštencel deutchland...já už taky jiný auto mít nemůžu jak bramborárnu..už jsem s tím spjatej..možná je to v prdeli..možná ne :D

Napsal: pát 20.05.2011 20:11
od aristoloser
ano,přesně tohle,stejnej motor,ted se mu potkal,tak to prodává na díly a šetří na e34.jo a řídit pilu se dá i s mým naloženým tranzitem,tady u dobříše sou parádní zatačky.... 8) jinak pocházim z kr.dvora a cesty kolem koněprus sem měl projetý nejvíc s e30,který se tam líbilo ze všech vozů nejvíc,to bylo auto....

Napsal: pát 20.05.2011 20:29
od audinak
aristoloser: tak to je jedinej zpusob jak popravit R5ku TDi,ja o pile nic neřikal
hadice: řeknu ti tajemství ja u Bavora zkončim taky,protože po tyhle audině
už mě nenapadá náhrada se čtyřma kruhama.takže mam v merku e39 v benzínu jen nevim jakej motor.

Napsal: pát 20.05.2011 20:36
od Raadii
Když v benzínu, tak samozřejmě 540i... Budu tiše závidět :wink:

Napsal: pát 20.05.2011 20:39
od Kail
No a tím vším se dostáváme k tomu zásadnímu - Žádná Audi nemá ten SPRÁVNÝ NÁHON :!:

A o tom to je :wink:

Napsal: pát 20.05.2011 20:49
od Darel
tu sa to rozjelo :) tak hlavne hodne km bez nehod a problemu :)

mimochodem dneska sem v budejicich potkal krasnou e39 v kombiku, stribrna... zdravili sme se.. ja stribrna e39 sedan s M-packet... :)

Napsal: pát 20.05.2011 20:55
od Filozof
Zajimavé znám už dva audináře co přešli na BMW
jeden skočil do BMW 535d s chipem a je štastnej člověk.

Druhej má 530d takže je zajimavé pozorovat jak se audináři pomalu stahují k jiné značce :-)

BMW je top za ty prachy. prostě nej řešení.

Zajimavé slyšet dalšího audináře jak jde k BMW. Pokud mohu doporučit běž do 530i nebo pak jedině 540i či M5 :-) to je pak celoživotní láska. :twisted:

Napsal: pát 20.05.2011 21:39
od hadice
..kurňa chlapi tak když jsem tady u toho přiznávání..musím se taky prásknout.. :D ..přelejzám z e38 na e39 ..nějak mě to pasuje víc...takovej rodinej kompromis...530D poslední ročník v sedanu s manuálem to jistí... :wink:

Napsal: sob 21.05.2011 04:48
od audinak
jak řikam e39 530i to bude asi presne pro me.
filozof:aby jsme si rozuměly,ted sem maximalne spokojenej vo tom žadná,ale jak sem psal ani A6/C4 neni věčná přesto že je to nej auto jaky sem měl a vždycky na ní budu rád vzpomínat.bohužel nemá plnohodnotného nástupce.C5ka to už neni vono už je choulostivá na některý veci.A4 ka to samý a navíc je malá.A8 D2 je super stroj ale pro mě zbytečná.
takže okusim stáj BMW.jako kdybych chtel audi tak si ještě pořídim
S6/C4 2.2T R5 to je super auto,ale jak řikam chci zkusit BMW

Napsal: sob 21.05.2011 17:17
od aristoloser
:potlesk: uvidíš že to není krok zpět!jedna náprava prostě má řídit a ta druhá tlačit,jinak to neni vono :twisted:

Napsal: sob 21.05.2011 19:28
od Filozof
audinak píše:jak řikam e39 530i to bude asi presne pro me.
filozof:aby jsme si rozuměly,ted sem maximalne spokojenej vo tom žadná,ale jak sem psal ani A6/C4 neni věčná přesto že je to nej auto jaky sem měl a vždycky na ní budu rád vzpomínat.bohužel nemá plnohodnotného nástupce.C5ka to už neni vono už je choulostivá na některý veci.A4 ka to samý a navíc je malá.A8 D2 je super stroj ale pro mě zbytečná.
takže okusim stáj BMW.jako kdybych chtel audi tak si ještě pořídim
S6/C4 2.2T R5 to je super auto,ale jak řikam chci zkusit BMW
Pokud seženeš nějakou voňavku poslední roky 2001-2003 530i E39 tak budeš velice spokojenej a pochopíš, že sis dlouho odpíral tu radost řídit tak jedinečné a vyvážené auto se sportovnm duchem ve spojení se silným 170KW motorem.
Prostě parádní auto i motor.

Pochopíš až si sním zajezdíš.

První krok je si změnit přezdívku na BMWKLUBU :D