Napsal: sob 06.09.2008 04:28
Ahoj, chodim sem jen občas,ale tohle trápení s vibracema nebere konce.
Moje zkušenost: ramena febi nekupovat protože ty velký silentbloky v ramenou na předku jsou prostě špatný. Jsou moc měkký a ne jen že pak jakákoliv nevyvážená hmota se totálně rozvibruje protože ten silentblok je volnej jak nevim co,ale taky přes hrboly a hlavně ve vyjetách kolejích si to auto dělá co chce a čim širší kola tim je to pochopitelně horší.
Mě tyhle vibrace začali s výměnou ramen. Předtim tam byli 20 let starý ramena BMW a já blbec koupil FEBI za 8000 Kč všechny 4 a začali vibrace. Nakonec se mě je částečně podařilo odstranit srovnánim disků která předtim házeli asi o 3 mm což neni moc a výměnou pneumatik + vyváženim, ale pořád to nepřestalo úplně!
Když kopnu do předního kola zepředu tak normálně v těch silentblokach zaletí 2-3 cm do blatníku dozadu. Dovedete si asi představit o kolik se to asi pohne při průjezdu nerovností. Takže jak tu už psal slovenská přítel: Powerflex silentbloky jsou opravdu asi jediný a nejlepší řešení pokud se vibrace nedaří odstranit výměnou kol , vyváženim a tak dál.
Asi tak za týden ty silentbloky budu objednávat tak pak dam echo jak to celé dopadlo a jak se změnili jízdní vlastnosti. Věřim, že rozdíl bude obrovskej protože ty FEBI jsou totální sračky!
Kdysi jsem měl mazdu 626. Nemohl jsem se zbavit vibrací tak jsem vzal vruty do dřeva a natočil do každýho slentbloku co držímkolo asi 8 velkejch vrutů do dřeva namazaných dvousložkovim lepidlem a pánové jak to auto se pak chovalo a jak dřepělo bylo až neuvěřitelný. A ve vyjetejch kolejích......připadal jsem si že jedu na gumach 155/70/13, protože vyjetý koleje úplně nemožně a normálně sem si předjížděl a ani sem pomalu nevěděl,že tam vyjetý koleje jsou. To když udělam se svou 535 tak to honim od pangejtu k čáře a vždycky se mě fakt hodně uleví když se zařadim a spomalim. Mnozí z vás to jistě dobře znáte. Je to k nasrání když je na autě všechno nový a přitom se to chová hůř než s 20 let starýma dílama. Dokonce sem chtěl na to auto vrátit ty 20 let starý ramena,ale zpuchřelý prachovky na čepech mě odradily. TAk čekejte tak za 14 dní...napíšu jak to s powerflexama dopadlo. hoj
Moje zkušenost: ramena febi nekupovat protože ty velký silentbloky v ramenou na předku jsou prostě špatný. Jsou moc měkký a ne jen že pak jakákoliv nevyvážená hmota se totálně rozvibruje protože ten silentblok je volnej jak nevim co,ale taky přes hrboly a hlavně ve vyjetách kolejích si to auto dělá co chce a čim širší kola tim je to pochopitelně horší.
Mě tyhle vibrace začali s výměnou ramen. Předtim tam byli 20 let starý ramena BMW a já blbec koupil FEBI za 8000 Kč všechny 4 a začali vibrace. Nakonec se mě je částečně podařilo odstranit srovnánim disků která předtim házeli asi o 3 mm což neni moc a výměnou pneumatik + vyváženim, ale pořád to nepřestalo úplně!
Když kopnu do předního kola zepředu tak normálně v těch silentblokach zaletí 2-3 cm do blatníku dozadu. Dovedete si asi představit o kolik se to asi pohne při průjezdu nerovností. Takže jak tu už psal slovenská přítel: Powerflex silentbloky jsou opravdu asi jediný a nejlepší řešení pokud se vibrace nedaří odstranit výměnou kol , vyváženim a tak dál.
Asi tak za týden ty silentbloky budu objednávat tak pak dam echo jak to celé dopadlo a jak se změnili jízdní vlastnosti. Věřim, že rozdíl bude obrovskej protože ty FEBI jsou totální sračky!
Kdysi jsem měl mazdu 626. Nemohl jsem se zbavit vibrací tak jsem vzal vruty do dřeva a natočil do každýho slentbloku co držímkolo asi 8 velkejch vrutů do dřeva namazaných dvousložkovim lepidlem a pánové jak to auto se pak chovalo a jak dřepělo bylo až neuvěřitelný. A ve vyjetejch kolejích......připadal jsem si že jedu na gumach 155/70/13, protože vyjetý koleje úplně nemožně a normálně sem si předjížděl a ani sem pomalu nevěděl,že tam vyjetý koleje jsou. To když udělam se svou 535 tak to honim od pangejtu k čáře a vždycky se mě fakt hodně uleví když se zařadim a spomalim. Mnozí z vás to jistě dobře znáte. Je to k nasrání když je na autě všechno nový a přitom se to chová hůř než s 20 let starýma dílama. Dokonce sem chtěl na to auto vrátit ty 20 let starý ramena,ale zpuchřelý prachovky na čepech mě odradily. TAk čekejte tak za 14 dní...napíšu jak to s powerflexama dopadlo. hoj