Stránka 5 z 6
Napsal: pon 04.05.2009 15:06
od Birkoff
Pokud je venkovní teplota přes, a teď nevím úplně přesně, 8 stupňů tak by se měl zapnout hned po stisknutí vločky. Zkus se projet. Při jízdě se chladič ochlazuje proudícím vzduchem a chladící výkon by se měl zvýšit.
Jinak tady v tom rozsáhlém vláknu, se dočteš jak zkusit jestli je ten větrák OK (pouze starší čtyřdrátovej).
Napsal: čtv 07.05.2009 17:09
od Johny9
Zdravim chci se zeptat.Kdyz menim klimachladic za novy je dobre koupit i novy vysousec myslim tu nadobku na ktere je i tlakove cidlo klimatizace nebo se muze pouzit ten stary.
Napsal: ned 24.05.2009 14:01
od kkarel
Nesundaval někdo zvás přírubu kterou vstupuje chladici kapalina do motoru u E39 530d? Teče mi pod tim chladici kapalina ven, asi je v čudu těsnění, co tak koukám je to na třech šroubech, ale vypadato, že se kvuli tomu musí sundat cele sání a to už je porod.
Jde mi o to, zda se to nějak nedá sundat bez toho abych sundaval celé sání.
Děkuji
Napsal: ned 07.06.2009 15:59
od JoeXXX
zasa ta klima e39 525TDs: mam nasledovny problem.ked zapnem klimu (vlocka) nespusti sa okamzite ale asi po 5 minutach jazdy.potom chladi ako sialena a po vypnuti vlocky sa nevypne.
je to normalne ze klima sa spusti az po nejakej dobe?
vie mi niekto poradit?
dakujem
Napsal: ned 07.06.2009 16:19
od jurasis
JoeXXX píše:zasa ta klima e39 525TDs: mam nasledovny problem.ked zapnem klimu (vlocka) nespusti sa okamzite ale asi po 5 minutach jazdy.potom chladi ako sialena a po vypnuti vlocky sa nevypne.
je to normalne ze klima sa spusti az po nejakej dobe?
vie mi niekto poradit?
dakujem
Ne, není. Okamžitě se nemusí spustit ventilátor před chladičem, ale sepnutí čerpadla poznáš a mělo by následovat hned. Něco je špatně, diagnostika (AIRCO, podle mě chyba někde v čidlech) a případně klimaservis...
Napsal: čtv 25.06.2009 11:00
od rakeesh
nemate prosim nekdo tip, kde v Praze za rozumnou cenu naplnit klimu pro E34? je tam chladivo R12 a v servisu mi rekli, ze jakysi "nestandartni konektory" (coz mozna jen souvisi s tim starsim chladivem, na ktery nemaj stroj). Kolik tam toho chladiva ma byt? Nasel jsem nekoho, kdo mi rekl cenu okolo 2,2tisice kc za napln, coz mi prijde dost
Napsal: čtv 25.06.2009 11:04
od Fugo
v Praze ti neporadim ale kdyby se ti chtělo do liberce tak ti můžu pomoci, dokážu jak starej systém tak novej, mám redukce na oboje. A co se týče ceny tak je plus/mínus normální, nevím teď z hlavy kolik má e34 gramů ale počítám tak 1500-1600g takže cena u mě by byla dle gramáže 100g/100kč, kupříkladu e 32 má ke 2kg chladiva a naproti tomu novější auta už jen třeba 700gramů.
Napsal: čtv 25.06.2009 11:21
od rakeesh
Fugo píše:v Praze ti neporadim ale kdyby se ti chtělo do liberce tak ti můžu pomoci, dokážu jak starej systém tak novej, mám redukce na oboje. A co se týče ceny tak je plus/mínus normální, nevím teď z hlavy kolik má e34 gramů ale počítám tak 1500-1600g takže cena u mě by byla dle gramáže 100g/100kč, kupříkladu e 32 má ke 2kg chladiva a naproti tomu novější auta už jen třeba 700gramů.
diky za nabidku, do Liberce se mi ale moc nechce, ozvu se kdybych v Praze nic nesehnal
Napsal: pát 26.06.2009 10:17
od sqeezer
Moc šikovní kluci kousek za Prahou.
http://www.autopupik.cz/?id=2
Napsal: pát 26.06.2009 11:32
od rakeesh
Napsal: pát 14.08.2009 14:11
od aDAm_2
Takže mě taky postihl problém s klimou
E34, teď sem to nechal doplnit a klima nejede.
Zapnu vločku, kontrolka se rožne ale kompresor nesepne. Přední větrák taky nesepne. Když jsme natvrdo hodili + na kompresor tak sepnul a chladilo to na úžasných 9° takže chladící okruh je ok.
Po chvíli chlazení dokonce spínal i přední větrák así na vyšší rychlost protože to byl docela hukot.
Otazka je, co je v prdeli? Tlakové čidla? Servisak mi ještě radil ten senzorek na palubce, že by si měl nasat vnitřní vzduch a podle teploty sepnout klimu, profoukavali jsme ho, čistili ty mřížky ale bez výsledku
Prošel jsem i ty 4 pojistky co jsou vepředu a všechny jsou ok. Kde je jednotka klimy? kde to má relé? že bych zkoukl ještě tohle.
Předem dík za každou radu....
Napsal: stř 19.08.2009 16:33
od ZaK
Jednotka klimy je asi zasunutá za topením u pylového filtru. Netvrdím to stroprocentně. Má modrý, bílý a černý konektor. Když jsem to kdysi odpojil, tak ventilace byla mrtvá.
Jinak mám dotaz týkyjící se e34 :
Mám střední BC, tedy s ovládáním nezávislého topení/větrání. Nevíte někdo jak zprovoznit větrání, když nez. topení v autě není? Když nastavím časy, tak se sice rožne kontrolka že to běží, ale nic to nedělá. Konektor u BC mám plně osazený až na tři možná pět káblíků. V pojistkové skříni nemám osazené tři relátka.
Napsal: pon 24.08.2009 18:00
od brumlae34
Mam taky jeden dotaz, muzou mit budiky neco spolecneho s klimou? Kamosovi na 528i odesli budiky prestal jit palivomer a cidlo venkovni teploty ukazovalo v lete -40 nebo -12 atd, dal jsem jinou pristrojovku a tam to ukazuje normalne, jenez zase nejdou jiny veci ( je z jineho modelu). Takze se ptam jestli to nemuze byt zapnuty nejak pres budiky? Zapnu vlocku, kontrolka sviti, ale nesepne kompresor ani ventilator. Jinak nez odesli ty budiky tak to normalne fungovalo. Vsem diky

Napsal: pon 24.08.2009 18:26
od jurasis
Budíky (IC) řídí komunikaci po CAN-BUSu. Jako jediné jsou nadřazené všem jednotkám v autě...

Napsal: pon 24.08.2009 18:45
od brumlae34
Cily muzou?
Napsal: čtv 10.06.2010 10:17
od JaneCk
Chtěl bych se zeptat v tomto tématu ohledně otestování chladiče od klimy. Mám předface, takže 4 pinový konektor. Ale přes elektriku moc nejsem. Zmiňovaný postup si nejsem jistý, jestli jsem pochopil, takže to napíšu svými slovy, jestli to chápu dobře
Rozpojím ten 4 žilový konektor. Zjistím, který z těch 4 drátů je kostra a natáhnu si z něho kabel na svoji kostru někde. Pak si vezmu z toho magického plusového šroubu plus, natáhnu drát a budu postupně zapojovat do těch zbylých 3 kontaktů. Je to tak správně? Fakt se omlouvám, je to stupidnost, ale nechci něco spálit a tak

Napsal: čtv 10.06.2010 13:30
od jurasis
Ano, úplně správně...
Pořádně si ověř kostru (měl by to být hnědý drát).
Koukni i sem:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Napsal: čtv 10.06.2010 13:41
od JaneCk
Jo, to mám všecko pročtené, jsem tu několikrát denně .
Tak děkuji za potvrzení

Napsal: čtv 10.06.2010 18:02
od JaneCk
Tak jsem měřil až jsem se doměřil. No nebudu to protahovat. Po připojení natvrdo mi fungují všecky 3 rychlosti. Prostříknul jsem kontaktolem konektor, párkrát s ním zahýbal a už i při studeném autě se mi zapne teda ventilátor klimy při jejím puštění, což předtím nedělalo. Ale nepustí se mi natrvalo na 1. rychlost, ale přerušovaně tak počítám na 2.
Není to tak, jak se tady hodně psalo, že na 1. rychlost se to pouští automaticky, no, ale aspoň že to není nijak spálené.
Napsal: pát 11.06.2010 12:39
od Birkoff
A kolik ti ukazuje teplota venkovním čidlem?