Stránka 5 z 15
Napsal: pát 23.02.2007 10:34
od Atila
David30 píše:No tolik agrese tady na fóru to je šílený ! Já se tu podílim o svoje zkušenosti a za to jsem napadán, že sem koupil káru se stočenym tacháčem která vymetala kanály. Nemůžu se ubránit dojmu, že ti, kdo mě tu takhle napadaj, sami ty tacháče stáčej

- Prostě za to nemůžu že na tom 530d odešlo kde co a hlavně že jsou ty prkotiny drahý jako kráva. elektromotorky vyrobený v Číně za babku a BMW si účtuje třeba 8000. Sem bláhově myslel že dízl skousne všechno a že budu šetřit prašule a ono se z toho auta vyklubala choulostivka. Kluci co maj benzíny v Báwu tak maj klid. Vstřik, když odejde, což se nestává, páč dává oproti CR zanedbatelný laky, stojí 2 litry nanejvýš.
Chci tu varovat všechny naivky, který si myslej, že s Báwem dieselem ušetřej. A´t si koupěj Báwo benál a budou si chrochtat. A předělaný na LPG nemá chybu. ´Když do dieselu tak jedině VW nebo HDI Peugeot, ale zas to má dneska každej, takže image je v řiti.

Bawo v bezinu ma jine elektromotorky na stahovani oken? Sorry, ale nemohl jsem si pomoci.

Napsal: pát 23.02.2007 10:36
od Atila
zet píše:To Kuba: hele nejsou na tom hůř lidi co mají např P307 HDi,kde jsou stejné vstřiky ale celé auto stojí čtvrtinu co BMW - to je snad ještě horší poměr ne?Navíc technologii CR dnes používají prakticky všechny diesely takže se s tím asi moc nenadělá.
Nevim jak Frantici, ale treba na Fiaty koupite u Bosche vstrik za ctyri tisice, tedy polovicku toho co na bawo a samozrejme je jich tam o jeden az dva mene.

Napsal: pát 23.02.2007 19:16
od Kuba
Atila píše:zet píše:To Kuba: hele nejsou na tom hůř lidi co mají např P307 HDi,kde jsou stejné vstřiky ale celé auto stojí čtvrtinu co BMW - to je snad ještě horší poměr ne?Navíc technologii CR dnes používají prakticky všechny diesely takže se s tím asi moc nenadělá.
Nevim jak Frantici, ale treba na Fiaty koupite u Bosche vstrik za ctyri tisice, tedy polovicku toho co na bawo a samozrejme je jich tam o jeden az dva mene.

¨
No ale o tom se celou dobu bavíme !!! Do BMW dělá vstřikovací díly taky BOSCH, stejně jako do Peugeotů HDI.... jenže vstřik do Báwa stojí podle typu od 9000,- do 12.000 Kč a do HDI 407 ani ne polovinu !!! Nevim, proč u HDI to tolik neodchází, možná je to jinak navržený.... ale tahle politika BOSCHe a BMW, že ať si zákazník s BMW připlatí, pýč je bohatej, je sviňárna. A ty vstřiky nejdou ničim nahradit a BMW to dobře ví !!!!
Napsal: sob 24.02.2007 00:25
od pochlebnik
Prosím už přestaňte kritizovat báwa. které si koupíte ojeté a bůhví v jakém stavu... Každej kdo si někdy koupil novej bavorackej diese(modely posledních let)l ví, že je to neznicitelny. Vlastní zkušenost e39 530d r.v. 2002, najeto 270tkm a motor zcela bez investic, jde jak novej.. Nemuzu si vynachvalit a kdokoliv z meho okoli s novym autem ma stejnej nazor.
Kdo se o auto nestara po celou dobu jeho zivota, at ho nehazi do pytle s ostatnima!
Napsal: sob 24.02.2007 11:42
od harley007
Já nevím asi to nechápu ale neměl bys lepší kdyby sis koupil škodu 120 nejlepe gls ta je na provoz a na díly zatím nejlevnější a budeš moc psát aspon na jiném foru tohle je BMW
Napsal: sob 24.02.2007 15:10
od Martinéz
ja mam na svym td (tds) najeto 300.000 a slape krasne, nacipovanej od 235k. je to asi jedina cast auta na kterou jsem nemusel zatim sahat. jinak ten podvozek u bav je katastrofa, proste dan za spatny silnice a honbu za gut jizdnima vlastnostma.. kazdej rok podvozek alespon 10-15k.. celkove musim do svyho auta (ktery ma sice najeto, ale koupen a udrzovan jako vonavka) rocne nasypat za opravy cca 25, coz mi neprijde uplne koser..
bava obecne jsou urcite choulostivejsi, ale vracej to jinde. treba accord kterej mame v rodine ma najeto necelejch 200k a olej byl menen max trikrat a porad drzi. 3 E mercedesy ktery se u nas postupne vyskytly snad nikdy zadnej trouble a najezd byl vzdy do 250k km..
Napsal: sob 24.02.2007 18:34
od mufman
"Potěšující" zpráva pro ty, co mají strach ze vstřikovačů v dieselu. Dnes v auto moto revue ukazovali faceliftovanou E60. Modernizací prošli i motory a to konkrétně řadové šestiválce, které nově disponují palivovou soustavou s vysokotlakými piezovstřikovači na principu common rail...

Řekl bych, že od E60 po FL už se nebude muset řešit jestli se diesel vyplatí, když má tak drahý vstřikovače.. V benzinu budou sice dozajista jiny, ale myslim, že cenově se dá očekávat podobná hladina.
Napsal: sob 24.02.2007 19:39
od gyrous
Ale to co je dražší jen kvůli značce to neplatí jen v automobilovém průmyslu. To, že si BMW vybere část majitelů je jiná věc. Kdyby chtěl platit, tak si může vybrat i jinou značku. A podle značky nejde poznat řidič, někdo si třeba koupí baworáka, protože se tím živí. A někdo to koupí, protože se naskytne vhodná příležitost pořizovačky ze známosti...a někdo si natolik zvykne, a věří ostatním bludům, že třeba např. italové a francouzi jsou poruchoví. Tak to má zafixovaný a někdy je to pravda. Trefit dobrýho francouze a itala z bazaru, to je na to třeba mít pořádnýho odborníka. Ono se to tak nesere ten ital a francouz. On se z většiny už zesraný pořídí...
Napsal: ned 25.02.2007 03:41
od David30
mufman píše:"Potěšující" zpráva pro ty, co mají strach ze vstřikovačů v dieselu. Dnes v auto moto revue ukazovali faceliftovanou E60. Modernizací prošli i motory a to konkrétně řadové šestiválce, které nově disponují palivovou soustavou s vysokotlakými piezovstřikovači na principu common rail...

Řekl bych, že od E60 po FL už se nebude muset řešit jestli se diesel vyplatí, když má tak drahý vstřikovače.. V benzinu budou sice dozajista jiny, ale myslim, že cenově se dá očekávat podobná hladina.
Tak jsem si dal tu práci a zjistil od kolegy co dělá v náhradních dílech v ELITu co to má stát. Oni to zatim nedodávaj, ale maj svodky od BOSCHE, páč žádnej výrobce nevyrábí náhradu........ Pro E60 bude předběžná cena jednoho vstřiku u dieselu 15.000,-- Kč. To je 90.000,- Kč za všech 6. Výborný !!!!
Napsal: ned 25.02.2007 10:01
od Chaotik
David30 píše:mufman píše:"Potěšující" zpráva pro ty, co mají strach ze vstřikovačů v dieselu. Dnes v auto moto revue ukazovali faceliftovanou E60. Modernizací prošli i motory a to konkrétně řadové šestiválce, které nově disponují palivovou soustavou s vysokotlakými piezovstřikovači na principu common rail...

Řekl bych, že od E60 po FL už se nebude muset řešit jestli se diesel vyplatí, když má tak drahý vstřikovače.. V benzinu budou sice dozajista jiny, ale myslim, že cenově se dá očekávat podobná hladina.
Tak jsem si dal tu práci a zjistil od kolegy co dělá v náhradních dílech v ELITu co to má stát. Oni to zatim nedodávaj, ale maj svodky od BOSCHE, páč žádnej výrobce nevyrábí náhradu........ Pro E60 bude předběžná cena jednoho vstřiku u dieselu 15.000,-- Kč. To je 90.000,- Kč za všech 6. Výborný !!!!
No a to se tady už řešilo asi XY-krát:-).
Napsal: ned 25.02.2007 10:12
od zet
Takže bacha - nekupovat e 60

Napsal: ned 25.02.2007 10:57
od Vlasta
zet píše:Takže bacha - nekupovat e 60

Pozor, ani E61, tam to bude podobný.
Napsal: ned 25.02.2007 12:21
od free24
Po precteni par prispevku,bych napsal svuj nazor.Ja jsme diesel nikdy nemel,jsem benzinak.V Autotipu byl test,kde srovnavali benzin vs nafta,co se vyplati a jen u trech aut se vyplatil anafta.u peugeot 207,MB E a Audi A8,motory si presne nepamatuji,tak radsi nepisu.Byl tam tes i bmw 320d a 320i a benzin byl vyhodnejsi.
No a cetl jsme tu,ze mb zacal prvni davat naftu do osobaku,ja mam dojem ze to byl fiat a fiat zacal i s comon-rail,doufam ze se nepletu.
Jinak si myslim,ze dneska je jedno,jestli nemec,frantik,dily jsou stejne drahe,jde jen o jizdni vlastnosti a bmw,ta j ema vynikajici.tot vse
Napsal: ned 25.02.2007 12:25
od Vlasta
Se vstřikováním Common Rail přišla Toyota, ale to je v téhle diskuzi asi vedlejší.
Napsal: ned 25.02.2007 12:34
od mufman
Chaotik píše:David30 píše:mufman píše:"Potěšující" zpráva pro ty, co mají strach ze vstřikovačů v dieselu. Dnes v auto moto revue ukazovali faceliftovanou E60. Modernizací prošli i motory a to konkrétně řadové šestiválce, které nově disponují palivovou soustavou s vysokotlakými piezovstřikovači na principu common rail...

Řekl bych, že od E60 po FL už se nebude muset řešit jestli se diesel vyplatí, když má tak drahý vstřikovače.. V benzinu budou sice dozajista jiny, ale myslim, že cenově se dá očekávat podobná hladina.
Tak jsem si dal tu práci a zjistil od kolegy co dělá v náhradních dílech v ELITu co to má stát. Oni to zatim nedodávaj, ale maj svodky od BOSCHE, páč žádnej výrobce nevyrábí náhradu........ Pro E60 bude předběžná cena jednoho vstřiku u dieselu 15.000,-- Kč. To je 90.000,- Kč za všech 6. Výborný !!!!
No a to se tady už řešilo asi XY-krát:-).
To ne, XY-krát se řešilo že stojí vstřik 12 000,-- Kč, a jestli ma na E60 stat 15 000,-- Kč tak to bude ještě větší sranda. Ikdyž mě osobně to nějak netíží, diesela nechci, tak to nemusim vůbec řešit. Ale až se na trhu trochu zabehnou ty novy R6 benzinovy s piezovstrikovaci tak uz to bude fakt jedno a bude konec temhle dohadum

Napsal: ned 25.02.2007 12:41
od Vlasta
To teda jedou v Elitu na slušnou marži. Koukal jsem do ceníku a vstřik do E60 je za 7,5k bez DPH.
Napsal: ned 25.02.2007 18:04
od RSak
Vlasta píše:To teda jedou v Elitu na slušnou marži. Koukal jsem do ceníku a vstřik do E60 je za 7,5k bez DPH.
to mě nepřekvapuje, Elit je na "dobré" ceny u některých dílů specialista
Napsal: pon 26.02.2007 10:51
od Dani34el
Napsal: pon 26.02.2007 11:05
od RuDoSh
omfg

Napsal: pon 26.02.2007 14:37
od pepus
kdyz je to pro nekoho financni disaster tak at si nekupuje BMW a jezi skodovkou... V-Boha-sice-neverim-ale-tohle-vidim
(i like SEO)